PistaTT ja mam k predplatenke fakturu. Ak chces predplatenku s fakturou, a este si kod nepouzil, tak mi napis a poviem ti ako to mas spravit
ZSE
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Treba zacat masivne pretostovat proti zmene tychto podmienok pocas trvania platnosti kreditu. Nie je tu nejaky pravnik, co by si precital tie VOP k tomu produktu aby boli lepsie argumenty? Mozno ich to primaje ku zmene. Lebo mne je ta karta na SK tiez na nic. -
toto je velmi zajimava a dolezita informacia. ja som tu magenta kartu objednaval len minuly tyzden.
ak sa to nebude dat cerpat v zahranici tak mi je prakticky na nic. napisal som teda do ZSE Drive email, nech mi tuto skutocnost vysvetlia
ak by zmenili podmienky takymto sposobom, tak im v zmysle zakona o ochrane spotrebitela odstupim od objednavky a kedze tu kartu poslali na dobierku, tak ju jednoducho neprevezmem... -
Telekom Magenta akciovu ZSE kartu nevies objednat ako podnikatel (ani ako zivtnostnik) ale len ako fyzicka osoba nepodnikatel.
najvyhodnejsi bude ZSE Flat za 99 mesacne. tazko niekde najst nieco este vyhodnejsie. -
Tiez som dnes na to cumel. Nechapem ako znizenie DPH o 1% brani odratavaniu spotreby z krerditu. Preco z kreditu jednoducho neodrataju tych novocennikovych 0,79/kwh cim by magentaci mali v praxi cenu 0,395e co nieje zle. Keby napisali ze z dovodu vyssich nakupnych cien ele v zahranici nez doma tak nepoviem ani makke f, lebo by sa snad mohlo predpokladat ze polovica ceny z 0,79 nestaci na nakup od lubovolneho roamingoveho partnera, ale ten argument s DPH mi hlava vobec neberie. -
Ja som kupoval ZSE kartu hlavne kvoli zahranicnemu nabijaniu. A teda povedal som si, OK, nebude to za 25 eur, ale za kWh, aj teda bude to aspon za polovicu, cize okolo 50c/kWh co je akceptovatelne.
Ale v maili dnes pisu:
Z dôvodu zmeny sadzby DPH upravujeme pravidlá predplatených kariet. Od 1. apríla už nebude možné čerpať predplatený kredit v zahraničnom roamingu. Nabíjať v zahraničí sa môžete, takéto nabíjanie vám bude samostatne vyfakturované po ukončení kalendárneho mesiaca podľa platného cenníka.
Coz teda znamena, ze ta karta z Telekom akcie je mu fakt ze naprd, kedze kredit sa v zahranici neda pouzit.Pridajte komentár:
-
tommik AC v Lidli stoji 0.24 cez Octoplus Electroverse (0.39 DC) a vyhadzuje to aj doklad po kazdom nabiti -
Jiri GrandPa ja dúfam že o pár rokov ešte budeme patriť k EU alebo k tomu čo z toho vznikne.. aby sme neriešili celkom iné problémy ako či nám nebude treba víza keď pôjdeme na západ.. čo si volíme ako národ to máme, ja osobne neverím že Slovenská republika tu bude ako samostatný štát v horizonte 10 rokov, ak áno iba formálne. Bodaj by som sa mýlil -
Dufam, ze sa EU coskoro obuje do cien v roamingu tak, ako sa obula do cien v roamingu u telefonovania. -
tommik ak chceš riešiť karty, stále čakať na nabitie s AC rýchlosťou, netreba nabiť cestou ráchlo… alebo najjednoduchšie zobrať Flat paušál za 99 po novom, máš tam 400 kWh čo je 0,247 s DPH aj za UFC… nepoznám lepšiu ponuku na Slovensku a ani široko ďaleko za hranicami -
tommik Ak ti staci AC tak najlacnejsie vychadza asi ta magenta-ZSE predplatenka kde za investovanych 100e mas 512,8AC-kwh. Co pri spotrebe 20kwh mas akurat na mesiac/2500km. Zozenies si ich 21 a mas vystarano pre rok 25+26.
Dostanes ku kartam aj faktury a predpokladam ze predplatena karta ide cela do nakladov hned cize 2100e mas ihned v nakladoch. Ale to uctovnik ti povie. Ani DC (po novom od aprila do 100kw vykonu) za 0,49/2=0,245/kwh nieje zla cena.
-
Páni, aký je teda podľa vás v súčasnosti najvýhodnejší spôsob komerčného nabíjania (kľudne len AC) pri nájazde 2500 km/mesiac bez možnosti domáceho nabíjania? Samozrejme taký, za ktorý viem dostať u nás uznateľnú faktúru do účtovníctva. -
Nehľadám za tým žiadne vyhlášky ani nič iné, proste im bolo málo, tak zdraželi ako dominantný poskytovateľ nabíjania. Z podpory EÚ teraz postavili desiatky nových UFC a hádam si ich nenechajú drať. Ešte že neargumentujú zvýšením DPH, keďže na elektrinu sa im znížila a aj bez úpravy cien by sa im výrazne zvýšila ziskovosť.
Ide im stál o "paušalizovanie" zákazníkov, lebo za 100 rokov tankovania benzínu a nafty sme tu určite všetci platili mesačný paušál, aby sme si mohlo natankovať za dobrú cenu. Táto chorá politika povedie k ešte väčšiemu brzdeniu rozvoja elektromobility u nás vo východnom zapadákove Európy, ktoré a umiestňuje pravidelne na posledných miestach rebríčka penetrácie čistej dopravy. -
Ci to nesuvisi aj s vyhlaskou ÚRSO č. 154/2019 kde sa riesi cena za rezervovanu kapacitu. Ta sa mala tento rok menit a nabijacky mali byt tym padom vyrazne drahsie. Ale je to len moj dohad. -
Otázkou zostáva prečo to urobili. Asi im ukázali ten pomyslený prostredník dodávatelia, neviem.
Ja budem používať IONITY, tam je cena 0,39€ s paušálom 11,99€ - chodím dosť mimo SR
ZSE budem mať v SR len ako núdzovú službu ECONaposledy upravené cio; 16-03-2025, 19:14.
Pridajte komentár: