Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ZSE
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Páni, aký je teda podľa vás v súčasnosti najvýhodnejší spôsob komerčného nabíjania (kľudne len AC) pri nájazde 2500 km/mesiac bez možnosti domáceho nabíjania? Samozrejme taký, za ktorý viem dostať u nás uznateľnú faktúru do účtovníctva.
-
Nehľadám za tým žiadne vyhlášky ani nič iné, proste im bolo málo, tak zdraželi ako dominantný poskytovateľ nabíjania. Z podpory EÚ teraz postavili desiatky nových UFC a hádam si ich nenechajú drať. Ešte že neargumentujú zvýšením DPH, keďže na elektrinu sa im znížila a aj bez úpravy cien by sa im výrazne zvýšila ziskovosť.
Ide im stál o "paušalizovanie" zákazníkov, lebo za 100 rokov tankovania benzínu a nafty sme tu určite všetci platili mesačný paušál, aby sme si mohlo natankovať za dobrú cenu. Táto chorá politika povedie k ešte väčšiemu brzdeniu rozvoja elektromobility u nás vo východnom zapadákove Európy, ktoré a umiestňuje pravidelne na posledných miestach rebríčka penetrácie čistej dopravy.
-
Ci to nesuvisi aj s vyhlaskou ÚRSO č. 154/2019 kde sa riesi cena za rezervovanu kapacitu. Ta sa mala tento rok menit a nabijacky mali byt tym padom vyrazne drahsie. Ale je to len moj dohad.
-
Otázkou zostáva prečo to urobili. Asi im ukázali ten pomyslený prostredník dodávatelia, neviem.
Ja budem používať IONITY, tam je cena 0,39€ s paušálom 11,99€ - chodím dosť mimo SR
ZSE budem mať v SR len ako núdzovú službu ECONaposledy upravené cio; 16-03-2025, 19:14.
-
pre ludi co verejne nabijacky vyuzivaju len obcas uz prakticky skoncila dilema ktoru kartu kedy pouzit. vsetko to zacina byt takmer rovnako drahe... nakonci dna sa dostaneme do divneho stavu ze OEM sluzba cez DCS bude lacnejsia ako lokalny provider... dost chore...
-
Tie ceny za AC nabijanie su absolutne nevkusne 🤦♂️ najma teraz, ked je elektrina taka lacna.
-
-
tie pausaly az tak hore nesli, ale co sa tyka roamingu, nemozem si pomoct ale tie nove jednotkove ceny za kWh v roamingu, to je rovno vztyceny prostrednik vsetkym drzitelom predplatenych "magenta" 200EUR kariet, ktori sa tesili na nabijania za <15 centov/kWh.... a.k.a cenova uroven Ionity (0,79EUR/kWh nezavisle od pausalu ???!!!) ked na nich nikto nenabijalNaposledy upravené MasterBlaster; 14-03-2025, 17:33.
-
Iné ako Tesla SuperCharger sa neoplatí.Že niekoho baví stále byť v područí firmičiek, ktoré musia dvakrát so roka neustále meniť podmienky a ceny, vymýšľať paušály a nevieš čo všetko.
Som rád, že sa rozširuje sieť SCH a aj na Slovensku som sebestačný bez návštev iných sietí.
Naozaj ma po 8 rokoch elektromobility v mojom prípade nebaví neustále riešiť blbé nabíjacie kartičky a vybarať paušály, je to otravné. Aj keby SCH nebolo najlacnejšie pod 40 centov všade v Európe, by som bol ochotný priplatiť a nemať starosť s autentifikáciou.
-
Tak nám zarezali hodinové nabíjanie v zahraničí a mierne pôjdu hore aj ceny paušálov.
- Likes 1
Pridajte komentár:
-
Takže záhada (zrejme) vyriešená.
Nabíjačka ZSE Metro Žilina (Alpitronic) - info síce z GW ale na zamyslenie...ide údajne o starší typ nabíjačky, ktorá v sebe ešte nemá kalibrované fakturačné meradlo a tak účtuje podľa toho ako si s daným EV "sadne". Môže sa teda stať, že kým s Teslou tam bude pomer faktúra vs. OBD 1:1, s Konou to môže byť práve tých mojich 1,5:1. Z EU ide údajne trend vybavovať DC nabky práve spomínaným meradlom pre lepšiu presnosť fakturácie.
Možno aj preto mám na iných novších ZSE Alpitronic nabkách ten pomer o niečo lepší a síce do 1,3:1.
Pridajte komentár: