Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ZSE
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Wilo samozrejme súhlasím. Len pre vysvetlenie ja sa vedome snažím zraziť náklady na prevádzku na minimum lebo som na firme ako testovacie vozidlo či BEV dáva zmysel. Zároveň s mojou TM3 HL sme objednali nemenovaný koncern TDi a každý mesiac idú do tabuľky km, faktúry z palivovej / ZSE karty a postuone prípadný servis. Po 6 mesiacoch a 30 tisíc km som veľmi vpredu ale aj tak sa snažím nech je rozdiel čo najväčší.. 🤣
- Likes 1
-
tomas1870 cenu vobec neriesim, to je individualna vec kazdeho. Pre mna osobne by bolo cokolvek mimo SC stratou, nabijam na 99% doma alebo v hoteloch, verejne nabijacky potrebujem minimalne. Pre niekoho, kto precestuje 1000kWh mesacne to moze byt samozrejme zaujimave, aj ked cenovy rozdiel bude stale na urovni jedneho slusnejsiehi obeda pre 4-clennu rodinu v BA. Moj prispevok bol uplne o niecom inom - o roamingu a o absurdnych pausaloch, ktore viazu ludi k jednemu prevadzkovatelovi, a robia elektromobilite v globale skor medvediu sluzbu. Toto tu v roku 2025 uz naozaj nema co hladat.
-
Ja som im poslal dnes tento email:
Dobry den,
S velmi negativnymi emociami som si precital vase nove obchodne podmienky.
Konkretne:
• Z dôvodu zmeny sadzby DPH upravujeme pravidlá predplatených kariet. Od 1. apríla už nebude možné čerpať predplatený kredit v zahraničnom roamingu. Nabíjať v zahraničí sa môžete, takéto nabíjanie vám bude samostatne vyfakturované po ukončení kalendárneho mesiaca podľa platného cenníka.
Nielen, ze ste zrusili hodinove nabijanie za 25 EUR ale uplne ste znemoznili preplatene karty. My sme od vas kupili predplatenu kartu pred zhruba mesiacom za uplne inych podmienok – a sice:
Tu som dal obrazok od Mira co je hore (diky Miro)
Je tam jasne uvedene NABIJAT V ZAHRANICI.
Este som z tej karty neminul ani cent, lebo po Slovensku mimo dojazd auta jazdim minimalne. Budem konzultovat s pravnikom, ci takato obrovska zmena pouzitelnosti je vobec v poriadku s pravom, ked uz s MORALKOU ANI NAHODOU.
Preto vam musim oznamit, ze ak mi neumoznite minut kredit na tejto karte (595374) aj v zahranici, koncime s pouzivanim vasej firmy pre nabijanie celej firemnej flotily. Alternativne nam mozete vratit ten kredit 100 EUR ktore sme vam zaplatili za nieco, co je zrazu pre nas takmer bezcenne.
TO JE TEDA SKUTOCNE PODPORA ELEKTROMOBILITY PAR EXCELENCE.
Dakujem za vase vyjadrenie.
Tak uvidime ci sa ozvu. Myslite, ze odstupenie od zmluvy je realne?
- Likes 1
-
Catchcash chápem.. ono je to asi o tom že verejné nabíjanie je podobne ako pumpy hlavne o trhu, a bohužiaľ zatiaľ u nás (a nielen u nás) chýba dopyt. Obsadenosť verejných nabíjačiek je niekde okolo 5 až 7% a zisková prevádzka nabíjačky začína niekde okolo 20%… to jasne hovorí nielen o tom že máme skoro najviac nabíjačiek k počtu BEV ale aj o tom že tu jednoducho nie je dopyt. žiadna cenová vojna o zákazníka, čo si zmyslia (prípadne zahraničná matka) to spravia, akcia,katra, paušál… a napriek žaidnemu dopytu máme cez paušály super ceny na kWh
-
Ale ide o to ze je to absolutne netransparentne. Aby som pozeral na internete ktory mesiac sa co kde viac oplati. Raz je taka akcia tam potom zase inde. Potom akciu po 3 mesiacoch zrusia lebo toto alebo ono. Pridem na pumpu a tam mam cenu. Ked sa mi nepaci idem dalej (a tam mam rovnaku)
-
ja som tuto kartu kupil do zasoby koli roamingu.
keby im islo o rozdiel dph, tak nepoviem ani slovo, ak by ma skasli o rozdiel v dph.
a este jedna poznamka k pokrytectvu providerov. Kazdy vyplakaval ako musia platit poplatky za rezervovanu kapacitu a preto stoji kWh tolko kolko stoji. Teraz ked vyslo najavo ze pre nabijacky platili zlomkove poplatky, a idu ich dorovnat, tak zase chcu extra podojit zakaznika. aj zeleny fasizmus je len biznis a prachy na prvom mieste.
-
Wilo pre mňa osobne je na Slovensku supercharger tak výhodný akoby mi nejaká pumpa ponúkala benzín za trepnem 2,20 ale výhoda že nemusím ísť platiť majú kameru vezme moju ŠPZ a automaticky mi to strhne z karty. Radšej by som tankoval hocikde za 1,50 aj keď musim ísť ku po pokladni a zaplatiť po každom tankovaní.. tak aj ZSE s paušálom musím použiť kartičku a mať paušál ale mám kWh za 0,22 prvých 400 potom 0,29 no možno priemer mám 0,25 a koľko je Supercharger? 0,42? Ďakujem neprosím. To jedine v zahraničí.. ale koľko ľudí toľko chuti
-
ZSE mi odpovedalo na mailovy dotaz:
Dobrý deň, pán XYZ,
ospravedlňujeme sa Vám za nekompletne poskytnuté informácie, ktorú súvisia so zmenou využívania predplatenej karty v zahraničí.
Potvrdzujeme Vám, že od 01.04.2025 rušíme možnosť čerpať predplatený kredit na zahraničný roaming.
Dôvodom sú zmeny v DPH, predplatená nabíjacia karta je účtovaná v režime 19% DPH a zahraničný roaming s 23% DPH.
Zákazník s predplatenou kartou však môže využiť zahraničný roaming, avšak nebude mu strhnutý z kreditu, ale vyfakturovaný v zmysle aktuálneho cenníka.
Ospravedlňujeme sa Vám vzniknuté komplikácie.
Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.
pre mna to za tychto podmienok nie je pouzitelne. takze objednavku rovno rusim / neprevezmem dobierku....
ak by som uz kartu mal doma, tak by som riesil odstupenie od zmluvy a vratenie penazi...
-
Nuz… odpoved je jedine Supercharger alebo Ionity. Mas jedine transparentne riesenia. Aj ked Ionity by uz tiez mohlo upustit od tych zaostalych mesacnych pausalov. Fakt nechapem, co je take problematicke na zavedeni jednotnej ceny bez ohladu na vysku pausalu. Ak chce EU tlacit elektromobilitu, toto by mal byt jeden z klucovych bodov. Regulacia/zrusenie roamingu a pausalov. Az mi je divne, ako sme prezili tie desiatky rokov na benzinkach bez pausalov 🙄
-
No kto nechce riešiť nemusí stačí si vybrať paušál podľa toho koľko jazdím, každý mesiac príde pekne faktúra ešte sa dá aj nastaviť že sa sama platí kartou a žiadne starosti. Ja to mám tak, Flat paušál a jazdím iba verejné za 3,27 € / 100km. Priznávam využijem ak je možnosť všetky akcie čo sa dá na nabitie zdarma na nových lokalitách ale za mňa ZSE nemá na Slovensku cenovú alternatívu.
-
P.S. kód na obr. som nepoužil, ak by niekto chcel ...
-
A teraz mi povedzte ako ludia ktori uz aj tak nemaju radi EV po tomto prejdu zo spalovaku... Ja sam mam EV a kebyze toto mam riesit tak sa mozem na to vysrat naozaj (chodim len mesto a okolie a nabijam doma na wallboxe).
Pridajte komentár: