ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    napríklad Tesla s LFP batériou túto sobotu, celú noc mínus 10 a ráno rovno na nabíjačke a išlo len 40kW, samozrejme pri nabíjaní sa zároveň zapína ohrev batérie a postupne rýchlosť stúpa

  • MasterBlaster
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od tomas1870
    pre mňa osobne je DC 30kW v rámci mesta kde bývam ideál v zime. Oveľa viac mi Tesla na studenú batériu LFP nepustí musel by som pustiť predhrev baterky. 30 ide aj na studenú v pohode. Oproti AC a vstavanej batérií som na 3x rychlosti nabíjania
    Toto ma zaujalo, to pri akej kombinacii SOC / teploty aku nepusti Tesla viac ako 30kW? Ja som este na eGMP / NMC nezazil aj pri fakt podchladenej aku menej ako 59kW (ak ma pamat neklame). Ci to je "feature" vsetkych LFP baterii? Kazdopadne, za 10 minut by sa mala bateria zohriat aby pustila viac, ci Tesla to pusta pozvolne / spojito na rozdiel od eGMP diskretnych skokoch po 5°C ? Mne DC 50-ky od ZSE na nakup plne vyhovuju nezavisle od obdobia. Akurat niektore mi nabijanie nahle vypnu z neznamych pricin po par minutach, ale to je ina story...

    Pridajte komentár:


  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Flat aj Road Safe majú rovnakú cenu do 50kW nad 55 je to už UFC tam ide pre Road cena hore takze áno 50 by tam bolo lepšie ako 30 ale ak viac ako 50 už by sa to niekomu nabíjanie predražilo. Môžem skúsiť zistiť či nie sú aktuálne limitovaný aj počtom parkovacích miest na nabíjanie, kamarát im montoval vo viacerých miestach nabíjačky že na základe čoho sa vyberá konkrétny výkon na konkrétnom mieste.

  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    Taur 🤣 Nezabúdaj že ZSE je akciová spoločnosť kde je na prvom mieste zisk a nie čo vyhovuje tebe alebo mne.. prečo by mali dávať (ak majú kapacitu) AC nabíjanie do obchodného centra? Takze mrte zdialanych AC je úloha samosprávy a developerov v mieste bývania ľudí na sídlisku a garážach.UFC pre nákupné centrá je asi limitované kapacitou. Tu konkrétne je UFC aj AC v tom starom stojane pri Priori, a keďže ZSE je EON verím že majú množstvo dát o ktorých my ani netušíme a presne vedia prečo dali do Kauflandu 2x30

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tomas1870 Zimy su cim dalej kartsie a teplejsie. A tiez treba rozmyslat do buducna, ved nebudu menit tie nabijacky zakazdym ked si kupis ine auto. A vneposlednom rade aj na inych, nestavaju sa nabky len pre tvoj usecase, mali by vyhovovat co najvacsiemu poctu uzivatelov/aut.

    PS: Preto kombinujem pausal s tou predplatenkou. Na januar+februar si flat znizim na road lebo kvoli studenej bat skor vyuzijem to AC za 19,5c.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tomas1870 Zimy su cim dalej kartsie a teplejsie. A tiez treba rozmyslat do buducna, ved nebudu menit tie nabijacky zakazdym ked si kupis ine auto. A vneposlednom rade aj na inych, nestavaju sa nabky len pre tvoj usecase, mali by vyhovovat co najvacsiemu poctu uzivatelov/aut.

    PS: Preto kombinujem pausal s tou predplatenkou. Na januar+februar si flat znizim na road lebo kvoli studenej bat skor vyuzijem to AC za 19,5c.

  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    @ Taur pre mňa osobne je DC 30kW v rámci mesta kde bývam ideál v zime. Oveľa viac mi Tesla na studenú batériu LFP nepustí musel by som pustiť predhrev baterky. 30 ide aj na studenú v pohode. Oproti AC a vstavanej batérií som na 3x rychlosti nabíjania. UFC dáva zmysel keď cestujem pri diaľnici ideálne tam si spustim predhrev a ide o čas. V rámci obce mestá kde bývam využijem pomale DC alebo na konci cesty keď nemusím zbytočne nahriat batériu (aj po dlhej jazde teraz v zime mám na konci len okolo 17 stpumnov čo je na UFC stále málo.. alebo ráno napojim a idem si dať raňajky a v kľude za hodinku a pol mám plnu batériu (na noc neparkujem pod 30%)
    Cena je u Flat paušálu rovnaká strata energie a teda peňazí bez predhrevu nižšia samozrejme chce to plánovať a čas.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    DC30kw by som za ideal ku supermarketu/Kauflandu nepovazoval, to je dost tak pre hybrid. Nieje predpoklad ze v supermarkete efektivne stravi clovek viac ako hodinu, skor menej a ze ten cas by som rad nabil do plna, alebo vacsinu baterie. Aby som tam po nakupe este zbytocne neobsadzoval nabku, alebo nemusel ist este niekde inam donabijat. Ak DC tak skor 50-80kw. Plus mrte zdielanych AC (Tak 10-15xAC/100kw).

    PS: Ak sa tych 30kw este vyzdiela, tak moze byt v praxi 15kw a za to platit DC tarif nema logiku a ani sa clovek moc velmi nenabije pocas nakupu.

  • tomas1870
    odpovedal
    ZSE spustila Kaufland Lučenec, za mńa ideál k obchodu, DC 2xCCS 30kW, parkovanie free 90 min. To mi nebude zbytočne zapínať predhrev batérie, a podstatne rýchlejšie ako AC

    Pridajte komentár:


  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    Taur ďakujem za info

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tomas1870 Inak najprv ti bude svietit kredit iba 2e, tak sa nezlakni, kredit 200e resp. zostaok nabehne po prvom nabijani. Ja som pre istotu nabijal az po emaili ze mam kartu aktivovanu so schvalenym "postkreditovym" pausalom ECO a len 5kwh AC na skusku (do tych 2e) a po nom mi uz zobrazuje v apke kredit 198e.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tomas1870 Po potvrdeni zaujmu im trvalo 8dni odoslat + trvanie dorucenia postou, takze cakaj kazdu chvilu.

    Ono zalezi aku mas konstalaciu. Moje Zoe ma max DC47kw a nema predohrev, takze v zime pri kratkych jazdach okolo komina sa jazdou ani nezahreje na max DC vykon ba dokonca ani max mojho AC22kw, takze nabijat AC pocas parkingu, alebo aj AC ako predohrev kym sa dostanem nad 22kw a potom prehodit na DC je vyhodne. Alebo ked mi pri vyssom SOC klesne vykon tak prehodim na AC pre dorazenie ak niekto caka na DC. Vtedy je skoda minat volne kwh z pausalu na AC.

  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    Taur OK, ja AC nepoužívam, nie je poruke tam kde bývam a Flat má rovnaké ceny tak načo. Ale predplatenku za 50% som objednal (na zahraničný roaming), ako dlho trvá kým to príde? Na druhý deň mi prišiel mail od ZSE Drive či si naozaj želám aby poslali predplatenú kartu ja som potvrdil a odvtedy 8 dní nič

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tomas1870
    1. Ak mas spotrebu 700+ tak si spravis 2 ZSE flat pausali a mas 800kwh po 22c.
    2. Uz sme to tu preberali cez Telekom magenta moments sa da ziskat od ZSE predplatenka s kreditom 200e za 100e, z predplatenky sa uctuje podla tarifu ECO pusalu cize AC 39c/2(kedze predplatenku si kupil za polovicu)=19,5c. Na DC50kw mozes mat DC za 49c/2=24,5c.
    Urcite poznas niekoho co ma telekom, tak si moze kod/kupon na tu kartu "kupit" v apke za 20 magenta moments srdiecok co je smiesne kedze len za prihlasenie do MM a vyplnenie profilu dostanes 700 srdiecok. Ked ti da kod tak si mozes kartu objednat na webe ZSE uz na seba a pride ti dobierkou za 100e a potom si ju aktivujes cez mail podpory k svojmu existujucemu uctu, aleb cez web urobis novu registraciu na iny email a telefon ak to nechces miesat.
    Ja som takto len za seba a po rodine nazbieral 6 ZSE predplateniek a to mam este aj kamosov co maju Telekom. Buudem si ich postupne aktivovat kedze na aktivaciu mas cas do 31.12.25 a potom kredit je platny 12 mesiacov, takze su 2r na cerpanie. Kupon/kod je mozne uplatnit teda kupit predplatenku do 31.3.25, takze s castou kodov este pockam dovtedy ci nezmenia v ZSE nejak zasadne ceny medzi pausalmi, ci ECO/2 zostane vyhodne.
    Moznost MM ma kazde Telekom cislo aj predplatenky na kredit nielen pausali tak nieje problem zohnat kody.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    spomienky
Pracuje...