ZSE

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff Akoze oni mi vytvoria novy emnail? Kde, aky, na akej domene??? Budem mat email xy@zsedrive? A to ku kazdej predplatenke ktoru si budem chciet priradit mi spravia nove konto s novym emailom? Ja uz mam 6 predplateniek nachystanych na aktivaciu, zatial. Dufam ze nebudu chciet aby som im z tych vsetkych emailov aj odpisoval...

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Dnes som to riešil s infolinkou, nevedia to pridat do existujúceho konta. Spravia ti nové na základe existujúceho s iným emailom aby si videl stav kreditu.

  • tomas1870
    odpovedal
    v januári bude parádna akcia, to sa mi asi nepodarí nabiť všade kde sa bude dať zadarmo.. 😂

    Pridajte komentár:


  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    jeeff o pár komentárov vyššie to vysvetlil Taur


    su dve moznosti:
    1. ak uz je registrovany u ZSEdrive/ma konto staci im napisat email aby kartu priradili k existujucemu kontu "V prípade, že ste náš existujúci zákazník, prosíme Vás aby ste požiadali o aktiváciu karty pod existujúce konto na e-mail elektromobilita@zse.sk s aktivačným kódom."
    2. ak nieje zakaznikom ZSEdrive tak aktivovat na webe s cim je spojene zrejme vytvorenie registracie. "Aktiváciu karty je potrebné vykonať na stránke www.zsedrive.sk/predplatne podľa priloženého postupu v zásielke."

    Kredit sa da sledovat v apke, cize su ju treba nainstalovat. " kredit sa Vám zobrazí v aplikácií v časti spotreba po prvom nabíjaní a tam si aj budete môcť sledovať informácie o kredite."
    Kto nema smartfon/apku, tak zrejme sa da aj loginom na webe zsedrive, alebo opytanim na zakaznickej podpore mailom.

  • jeeff
    odpovedal
    Dosla nam ZSE Drive karta s kreditom 200 eur z Telekom appky. Oni su v tom ZSE asi fakt v minulom storoci, lebo sa to neda naparovat na existujuce konto, ale je potrebne pre kartu vytvorit nove konto s novy emailom (co teda nastastie spravia na ziadost oni).

    Vobec tomu nechapem, neviem preco nedokazali len previest ten kredit 200 eur na existujucu kartu a tu co prisla by som zahodil.

    Dokonca, kedze sa im to potvrdzuje emailom, ze to fakt chcem, tak to nemuseli cele posielat na dobierku postou, ale len poslat FA, ktoru by som zaplatil a na existujucu kartu by mi doplnili 200 eur kredit. Fakt nepochopitelne, ich asi ani len nenapadlo, ze by toto mohol vyuzit existujuci zakaznik...

    A system zjavne nerata s tym, ze by som mohol mat viac kariet. Oni ani nerataju, ze by som k jednemu kontu chcel mat viac kariet pre kazde auto jednu a pritom to mal spolocne fakturovane.
    Naposledy upravené jeeff; 19-12-2024, 14:15.

    Pridajte komentár:


  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tomas1870 Ja mam tu vyhodu ze Zoe ma max DC47kw, takze u ZSE aj na 400kw nabke platim DC tarif kedze ani na sekundu mi vykon nepresiahne 50kw.

    A preco aj AC?, lebo mozno 15 naraz nabijajucich lepsie vytazi tu kapacitu nez 1-2 DC a tiez 15 zakaznikov platiacich si pausal su istejsie prachy ako 1-2ja co sa za hodinu dokazu vystriedat na DC. Hlavne ide o to uz teraz pri tak malo pocte EV su pri Kauflande obe miesta obsadene. Ak bude 10x toolko EV, tak co ? Pridaju dalsich 9 DC nabiek ku Kauflandu?
    Hybridy a vsetci okolokominovci ktory potrebuju nabiit ich denny najazd (na AC za hodku 10kwh im staci) by mohli nabijat na AC a neblokovali by DC.
    Ja sam pri Kaufe ked by mi stacilo AC, lebo mam studenu bat, alebo vysoke SOC, ale je obsadene tak musim dat DC a nabijam tam trapnym DC vykonom 9-20kw a 40-60min blokujem DC kym spravim tyzdnovy nakup. Tak v zaujme ich zisku je poskutnut zopar AC aby mohli viac zarabat na DC.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    napríklad Tesla s LFP batériou túto sobotu, celú noc mínus 10 a ráno rovno na nabíjačke a išlo len 40kW, samozrejme pri nabíjaní sa zároveň zapína ohrev batérie a postupne rýchlosť stúpa

  • MasterBlaster
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od tomas1870
    pre mňa osobne je DC 30kW v rámci mesta kde bývam ideál v zime. Oveľa viac mi Tesla na studenú batériu LFP nepustí musel by som pustiť predhrev baterky. 30 ide aj na studenú v pohode. Oproti AC a vstavanej batérií som na 3x rychlosti nabíjania
    Toto ma zaujalo, to pri akej kombinacii SOC / teploty aku nepusti Tesla viac ako 30kW? Ja som este na eGMP / NMC nezazil aj pri fakt podchladenej aku menej ako 59kW (ak ma pamat neklame). Ci to je "feature" vsetkych LFP baterii? Kazdopadne, za 10 minut by sa mala bateria zohriat aby pustila viac, ci Tesla to pusta pozvolne / spojito na rozdiel od eGMP diskretnych skokoch po 5°C ? Mne DC 50-ky od ZSE na nakup plne vyhovuju nezavisle od obdobia. Akurat niektore mi nabijanie nahle vypnu z neznamych pricin po par minutach, ale to je ina story...

    Pridajte komentár:


  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Flat aj Road Safe majú rovnakú cenu do 50kW nad 55 je to už UFC tam ide pre Road cena hore takze áno 50 by tam bolo lepšie ako 30 ale ak viac ako 50 už by sa to niekomu nabíjanie predražilo. Môžem skúsiť zistiť či nie sú aktuálne limitovaný aj počtom parkovacích miest na nabíjanie, kamarát im montoval vo viacerých miestach nabíjačky že na základe čoho sa vyberá konkrétny výkon na konkrétnom mieste.

  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    Taur 🤣 Nezabúdaj že ZSE je akciová spoločnosť kde je na prvom mieste zisk a nie čo vyhovuje tebe alebo mne.. prečo by mali dávať (ak majú kapacitu) AC nabíjanie do obchodného centra? Takze mrte zdialanych AC je úloha samosprávy a developerov v mieste bývania ľudí na sídlisku a garážach.UFC pre nákupné centrá je asi limitované kapacitou. Tu konkrétne je UFC aj AC v tom starom stojane pri Priori, a keďže ZSE je EON verím že majú množstvo dát o ktorých my ani netušíme a presne vedia prečo dali do Kauflandu 2x30

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tomas1870 Zimy su cim dalej kartsie a teplejsie. A tiez treba rozmyslat do buducna, ved nebudu menit tie nabijacky zakazdym ked si kupis ine auto. A vneposlednom rade aj na inych, nestavaju sa nabky len pre tvoj usecase, mali by vyhovovat co najvacsiemu poctu uzivatelov/aut.

    PS: Preto kombinujem pausal s tou predplatenkou. Na januar+februar si flat znizim na road lebo kvoli studenej bat skor vyuzijem to AC za 19,5c.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    tomas1870 Zimy su cim dalej kartsie a teplejsie. A tiez treba rozmyslat do buducna, ved nebudu menit tie nabijacky zakazdym ked si kupis ine auto. A vneposlednom rade aj na inych, nestavaju sa nabky len pre tvoj usecase, mali by vyhovovat co najvacsiemu poctu uzivatelov/aut.

    PS: Preto kombinujem pausal s tou predplatenkou. Na januar+februar si flat znizim na road lebo kvoli studenej bat skor vyuzijem to AC za 19,5c.

  • tomas1870
    komentoval k 's odpoveď
    @ Taur pre mňa osobne je DC 30kW v rámci mesta kde bývam ideál v zime. Oveľa viac mi Tesla na studenú batériu LFP nepustí musel by som pustiť predhrev baterky. 30 ide aj na studenú v pohode. Oproti AC a vstavanej batérií som na 3x rychlosti nabíjania. UFC dáva zmysel keď cestujem pri diaľnici ideálne tam si spustim predhrev a ide o čas. V rámci obce mestá kde bývam využijem pomale DC alebo na konci cesty keď nemusím zbytočne nahriat batériu (aj po dlhej jazde teraz v zime mám na konci len okolo 17 stpumnov čo je na UFC stále málo.. alebo ráno napojim a idem si dať raňajky a v kľude za hodinku a pol mám plnu batériu (na noc neparkujem pod 30%)
    Cena je u Flat paušálu rovnaká strata energie a teda peňazí bez predhrevu nižšia samozrejme chce to plánovať a čas.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    DC30kw by som za ideal ku supermarketu/Kauflandu nepovazoval, to je dost tak pre hybrid. Nieje predpoklad ze v supermarkete efektivne stravi clovek viac ako hodinu, skor menej a ze ten cas by som rad nabil do plna, alebo vacsinu baterie. Aby som tam po nakupe este zbytocne neobsadzoval nabku, alebo nemusel ist este niekde inam donabijat. Ak DC tak skor 50-80kw. Plus mrte zdielanych AC (Tak 10-15xAC/100kw).

    PS: Ak sa tych 30kw este vyzdiela, tak moze byt v praxi 15kw a za to platit DC tarif nema logiku a ani sa clovek moc velmi nenabije pocas nakupu.

  • tomas1870
    odpovedal
    ZSE spustila Kaufland Lučenec, za mńa ideál k obchodu, DC 2xCCS 30kW, parkovanie free 90 min. To mi nebude zbytočne zapínať predhrev batérie, a podstatne rýchlejšie ako AC

    Pridajte komentár:

Pracuje...