Ahojte, ako prosim vas funguju tie klasicke ZSE 50kW stojany kde su konektory AC/CCS/Chademo? Ked dakto nabija na chademo tak na ccs uz nepusti ziadny vykon alebo to zavisi nejako od toho kolko berie cez chademo? Dnes som dosiel k nabijacke kde nabijal leaf na chademo (pomlcim o tom ze tam sedel v aute a bol uz 45 minut ked som prisiel a mal 93% a nabite 5kWh) a ked som pripojil CCS tak mi napisalo ze caka kym sa uvolni dostatocny vykon alebo cosi take. Zabudol som si to odfotit lebo som utekal rychlo nakupit. Ked som sa vratil asi za 20-30 min uz tam nebol a ja som nemal nic nabite.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
ZSE
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Tú hlášku o čakaní na dostatočný výkon pre nabíjanie na okamžik vypíše každý stojan aj keď na okolí nikto nie je. Myslím že ale dve autá na DC nabíjať nedokáže ani rozdelením výkonu..Max. ide nabíjanie 1x AC + 1x DC.
-
niekde sa to tu uz pisalo. Ak je vyuzivanych +-50kW a pripojka ma vacsi istic, cez AC ti pusti nejaky vykon.
Ale na ABB nikdy subezne nepojdu Chademo a CCS. Ani keby ten Leaf isiel vykonom 4kW ku koncu, co bolo realne.
Nikdy som neskusal ci si nabijacka "pamata" tvoju autorizaciu a to, ze si v poradi. Nie som si isty ci to nekonci tym, ze ti oznami, ze nenabija. Pan s Leafom je zjavne z tych "uvedomelych, rozumnych a priatelskych" ked trci hodinu v aute a nabija rychlostou ako z domacej zasuvky. A to aj ked vidi, ze prisiel niekto iny, kto chce nabit.
Ach jaj....toto bude beh na velmi dlhu trat.
-
Súčasne na 1 stojane vedia len Delta (GW 90-100kW TN, RK,...) a Elexim (Next-e SC a ZSE LC). Od ABB asi až nová Terra 184. Len aj tak je to nanič, keď je tam CCS/Chademo a stretnnú sa dve autá z CCS. V Talinne bola napr. Delta už iba s 2x CCS.
-
Catchcash A preco si ho nepopytal nech sa hodi na AC na dorazku a uvolnit ti DC, ked tam sedel?
Ja som mal opacny pripad, prisiel som na nabku a leaf mi obsadzoval AC, ujo nevedel ze moze aj DC nabijat, tak som ho poprosil, resp. mu vysvetlil ze cez DC bude ovela rychlejsie nabity a v pohode sa prehodil a ja som mohol AC si pichnut. Treba skusit komunikovat. Nie kazdy je blbec, niektory len nevedia...Naposledy upravené Taur; 26-09-2020, 10:09.
-
Taur myslel som si ze mi to zacne nabijat zachvilku a nemal som vela casu. Okrem toho prsalo a mal som so sebou malu dceru a potreboval rychlo nakupit. Nechcelo sa mi tam saskovat a prehovarat ho. Myslim ze to je ten typ co by to aj tak nepochopil. Ved nech plati drahsiu sadzbu za pomalsie nabijanie ako na AC
-
Catchcash Akoze napad pichnut CCS aby zacalo nabijat ked sa Chad odpoji bol pekny. ale vzhladom na to ze ttreba zapnut nabijanie aj autorizovat pre spustenie som tomu nedaval ani teoreticky sancu zeby to zafungovalo. ale bolo by to prakticke moct byt v poradovniku. Na druhej strane by si obsadzoval parkovacie miesto niekomu kto moze subezne AC nabijat popri DC.
Keby si nespekuloval mohol si za pol hodky mat aspon 3,5kwh nabite na AC. )))Naposledy upravené Taur; 26-09-2020, 10:17.
-
Taur to nebolo spekulovanie. Ja som normalne autorizoval a napisal stojan ze sa spusta nabijanie a ze sa caka na vykon ci co. Som myslel ze to nabehne a isiel som do obchodu. Proste som nevedel ze to tak nefunguje. Nabudúce jasne ze sa dam na AC v takejto situacii. Alebo ked bude viac casu poprosim druheho aby sa prepol
-
na ABB som si vsimol ked niekto pichne CCS ked ja nabijam, tak skoro vzdy ked ja odpojim vyhodi na CCS chybu a nenabije, naopak ked ja napichnem chademo ked niekto nabija na CCS vo vacsine pripadov mi spusti nabijanie ked sa CCS odpoji. Co sa tyka AC plus DC tak to je zakazdym inak ale vacsinou je to katastrofa, bud nejde vobec alebo velmi pomaly (minule v piestanoch sa nabijala TM3 na AC tak chademo mi slo veeelmi pomaly a pan potom sikovno vypol aj mne chademo lebo nevedel vypnut AC v aute, a potom nervoznym tukanim nabijacku zabugoval a musel som ju restartovat, zatial co cakali za mnou dva LEAF taxiky, uz nikdy viac...)
-
-
Má niekto skúsenosť s nabíjaním v Guest tarife? Pokiaľ by bola k takémuto nabíjaniu samostatná faktúra hneď po nabití alebo v rámci pár dní, bolo by to fajn ako doklad o cene kWh pre náhradu za použitie súkromného vozidla na služobnej ceste. Štandardná mesačná faktúra za predchádzajúci mesiac je vraj príliš neskoro vystavená pre účely dokladovania ceny kWh.
Skúšal som to spustiť ako neprihlásený cez aplikáciu, ale vypisuje mi stále chybu “Slabé internetové pripojenie”. Keď sa prihlásim, spustenie nabíjania cez apku funguje, ale ide to až do mesačnej faktúry.
Komentár
-
Presne tak, aj mne v robote povedali ze mesacna faktura je neskoro. Mam 0 Program ECO a pri vyuctovani sluzobnej cesty prikladam PrintScreen z historie nabijania (kvazi el.doklad s udajmi o mnozstve a cene) spolu s oficialnym cennikom kde vyznacim moju tarifu, teda DC 0,39 eur/kWh. Robim to takto od 11/2019 kazdy mesiac a zatial bezproblemov.
-
Neriesili ste nedavno registraciu na zse drive?
dosla mi linka do emailu na nastavenie hesla po registracii a ta v prehliadaci zobrazi iba chybu "502 bad gateway".. nikde som nenasiel nejake info o odstavke..
mozno zla linka?
vyzera takto.. len na konci je dlllhy token
https://klient.zsedrive.sk/registracia/nastavenie-hesla?token=......
Komentár
-
KREDIT NA 600kWh ZSE Drive
Mám niekoľko neaktivovaných nabíjacích kariet ZSE Drive s kreditom. Jedná sa o kartu, kde pri registrácií zadáte určitý kód a dostanete na ňu 600 kWh nabíjania v sieti ZSE Drive na Slovensku. Ja to nevyužijem, tak ponúkam ak by niekto chcel nabíjať lacno na ultra fast chargeroch. Aktivovať ju treba do konca roku 2021 a odvtedy plynie 6 mesiacov, kedy je možné využiť kredit.
Cena na UFC je pre nepaušálnych 49 centov, za polovicu po 25 centov by som karty posunul. Môžete minúť za 6 mesiacov 600 kWh - je jedno či v jednom mesiaci všetko alebo postupne. nabíjať na AC môžete svojou kartou po 19 centov a keď pôjdete na UFC, použiť túto. Samozrejme funguje aj na klasických DC 50kWh alebo aj AC. Za 150€ by som posunul niekomu, kto často nabíja.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
ZSE Drive je aktuálne (12/2020) najlacnejší poskytovateľ platených nabíjacích služieb s celoslovenskou pôsobnosťou. Časté nabíjanie na tejto sieti môže stáť menej ako nabíjanie doma.
Pre zahraničného kolegu som pripravoval rýchle porovnanie ich programov. Ako referenčnú hodnotu som použil cenu elektriny bez nočnej alebo špeciálnej sadzby na západnom Slovensku (0,145 €/kWh). Uverejňujem ho aj tu, možno sa to niekomu bude hodiť.
1) AC nabíjanie v rozmedzí 0 až 120kWh/mesačne:
2) AC nabíjanie 50 - 500 kWh/mesačne:
3) DC nabíjanie 0-250kWh mesačne:
4) DC nabíjanie 40-500kWh mesačne:
Samozrejme je reálne nabíjanie je vždy nejakou kombináciou AC/DC/UFC nabíjania v určitom pomere. Berte to ako návod ako si porovnať domáce nabíjanie vs program ktoréhokoľvek poskytovateľ na trhu. Do prílohy ukladám aj excel ktorým som grafy tvoril.
Domace vs ZSE nabijanie.zipNaposledy upravené Hati; 28-12-2020, 00:23.
- Likes 3
Komentár
-
DC nabijanie doma??? Kto ma doma DC nabku? Zeby si myslel AC nabijanie doma vs DC ZSE ?
A do kombinácie AC/DC/UFC nabíjania v určitom pomere treba zahrnut aj nabky zdarma. To tiez zmeni prepocty nulovych bodov. No tiez to ze sa neda spoliehat na jedineho operatora ci uz koli pokrytiu, alebo pre istotu ak je nabka jedneho nefunkcna, alebo obsadena. Aj ked narodny roaming by to mohol vyriesit.Naposledy upravené Taur; 28-12-2020, 00:20.
-
Ahojte,
spravil som si registraciu na ZSE drive, avsak mam problem s aplikaciou. Je potrebne odoslat zaskrtnute podmienky pouzivania, ale vybehne mi hlaska "Nepodarilo sa odoslat vas suhlas s podmienkami pouzivania" a nepusti ma to dalej. Mate s tym niekto skusenost???
P.S. volal som aj na infolinku, rada bola preinstalovat apk. Nepomohlo, ale podla reakcii na obchod play vidim, ze tento problem ma viacero ludi a uz dlhsiu dobu.
Komentár
-
Apos ...riesil som to cez mail, a bolo ich vela. Moj problem bol hlavne v tom, ze som chcel inu fakturacnu a inu korespodencnu adresu. Riesil som to potom aj s ich technikom, apka ma problem to oddelit, zakazdym to zamrzlo. Nakoniec to zadali oni manualne. Musim ale uznat, ze to riesili promptne. Teraz to uz mam v poriadku, aj ked obcas chvilu trva, kym sa mi zobrazi posledne nabijanie.
-
- Likes 1
Komentár
-
Ale ved tie nabijacky nestavame pre auta z pred 2-3 rokov, ale pre BUDUCE auta, mozno ich postavia az ku koncu roka. Dnes sa (dufam) nepredavaju uz ziadne auta, ktore maju nabijaci vykon mensi ako 100kw. A o 2 roky zase bude ina situacia. Ci to chcu po 2-3 rokoch menit? Sak rozmyslajme trosku do buducna.
-
jeeff Ale predavaju, napr. ZOE II ma iba 50kw a to cinske lacne v Nemecku za 19k ma dokonca iba 22kw. Mozno to budu riestit tak ze postavia v buducnosti k tej 50kw dalsie vykonnejsie, alebo ju nahradia a tu 50kw picnu niekam v meste, alebo do zapadakova. Neviem aky je cenovy rozdiel medzi nimi, ale dnes som radsej za viac 50kw ako riedko 150+kw (na vychode SK urcite). A vlastne aj na jednom mieste nieje lepsie mat 3x 50kw, ako jednu 150kw? Na 50kw skor nabijem ako na 150+kw ked predtym budem cakat v rade na nu.
Podla tej mapky a vychod od PO/KE zasa nic, na Orave tiez.Naposledy upravené Taur; 20-01-2021, 10:51.
-
Pokial viem (teda aspon v to verim), vsetky 150kw nabijacky vedia rozdelit vykon, lebo interne su to 2x75kw. Cize podla mna by DNES mali stavat vsade 150kw osadebe 2xCCS+1xchademo, co konfiguracia umozni ist 1x150kw pripadne 2x75kw. Tym padom vzdy maju 2 pouzitelne nabijacie miesta.
-
jeeff ale predavaju. Kompletne korejske portfolio ma maximum pri dakych 70kW. Novy Ioniq neviem ci vobec vie preliezt cez 50kW, vacsinou sa to drzi medzi 35-44kW. Jaguar iPace je tiez hranicny. Mestske trojicky od VW. Honda E. BMW/Mini tiez nie je slava. Ja by som skor povedal, ze vacsina aktualne predavanych EV este stale nevie vyuzit viac ako 100kW nabijacky, co je smutne. Infrastruktura predbehla vyrobcov aut
-
Nema zmysel riesit auta, co sa nabijaju na 22kw, to su auta okolo komina. Ak dnes niekto predava auta s 50kw nabijanim, tak zaspal dobu a kazdy zakaznik by mu to mal plieskat o hlavu. Zaroven to je tiez auto okolo komina. Ak ma korea max okolo 70kw, tak uz to je cez 50kw, tak predsa bojujme za to, aby ZSE nestavalo 50kw nabijacku.
Preto pisem, ze DNES BY SOM UZ NEINSTALOVAL nabijacky s 50kw, pretoze rozmyslam do buducna.
Nestavajme sa do role, ze ZSE dakujeme vam, ze ste nam ku dialnici postavili 50kw, ale bojujme za to, ze radsej postavia menej vykonnych (pre 2 auta) ako viacero takychto 50kw. Pisem, ze 50kw len do miest/k nakupnym centram, tam to ma pri 45 minutovom nakupe zmysel. Na dialnici chcem za 20-30 minut pokracovat v ceste.
-
Chlapi, boha jeho, sak tie nabijacky tam budu stat aspon 5-10 rokov. Stavat 50 kW dnes na mieste, kde je iba jeden stojan je proste hovadina.
Nemerajte to podla svojich starych aut. Ziadny novy model co pojde tento rok von nebude mat menej ako 100 kW nabijanie. A ze ich pride chvalabohu pozehnane.
-
Jiri GrandPa ma pravdu stavat 50kW stojany je zbytocnost. Prave preto predsa stavia TESLA SC vo vykone ako stavia. A ruku na srdce EV ktore ma byt jedno v rodine musi mat dojazd a rychle nabijanie na dlhe trasy. Ja ked idem na vychod tak po ceste nemam UFC na ktorom by som stal. 2x nabijam po 20min na 50kW, to vie byt morda ked auto vie ist na 72-76kW a to vie byt rozdiel.Naposledy upravené mozeg; 20-01-2021, 14:14.
-
V ZILINE by mohlo byt dalsie UFC na D1 Strba dalsie UFC a je to vybavene. Ak nie tak UFC v RK alebo LM. Tesla vedela preco dala SC v LM. Dosuchcu sa tam vsetky Tesly smerujuce z BA na vychod- SR+ v Zime moze mat problem ale prinajhorsom docucne v TN na SC. Mne by tiez vyhovovalo ak by Tesla spristupnila SC siet aj ostatnym, dofrcim do LM docucnem (bez problemov ci stojan ide ci nejde lebo ide) a ficim.Naposledy upravené mozeg; 20-01-2021, 14:25.
-
Tieto nabijacky su stale spolufinancovane z projektov EU? Ako ano, tak to bude aj odpoved, preco ich stale montuju aj dnes. Cele je to postavene tak, aby vystavba splnala papierove kriteria projektu a nie zdravy rozum s ohladom na buduce vyuzitie 🤷♂️
-
V BB pred predajnou VW na Zvolenskej pribudla ZSE nabijacka, na mape vsak nie je ani kocka na infolinke o nicom nevie (ako vo vacsine pripadov)
- Likes 1
Komentár
-
Už som to tu aj ja spomínal minulý rok keď som tam bol brať auto, ale nenapadlo mi spýtať sa. Ináč mimo prevádzkových hodín majú natiahnutú reťaz cez vjazd do dvora, takže tá ZSE je fakt asi iba pre nich. Poslednú dobu tam stojí non stop ich ID3
-
Ibaže oni majú pre tieto situácie (vlastné nabíjanie, nabíjanie zákazníkov) namontované wallboxy vnútri. Aj v dielni aj vo výdajni predaných vozidiel. A takto "značkový" stojan ZSE neviem tým pádom pochopiť. Určite ho mohli sprístupniť na "núdzové" použitie keď niekomu okoloidúcemu treba a hlavne pri tom počte nabíjacích stojanov v BB (na hanbu krajského mesta) a okolí. Celé stredné Slovensko je bielou machuľou na mape staníc.
-
-
Prosím vás ako vám funguje ZSEdrive appka? Mne uz asi posledne dva mesiace mi ukazuje uplne haluze. Ze vraj nabijam v Tatracentre v BA. Uz som to niekolkokrat zastavoval a stale mi ukazuje ze tam nabijam. Na aktivaciu pouzivam kartu lebo appka je nespolahliva. A to som ju aj zmazal a znovu stiahol z appstore.1 Bild
Komentár
-
mne to robilo taketo haluze asi pred rokom ked som pouzival kartu a prestal som..vzdy som im tam musel volat aby mi to zastavili lebo mi ukazovalo ze nabijam aj 3 dni a za parkovanie mi chcelo uctovat 90 eur Odvtedy pouzivam tu klucenku co som dostal a to funguje spolahlivo.
-
Čítačky majú často anténu podobného rozmeru ako je veľkosť karty, a preto môže niekedy karta fungovať spoľahlivejšie, ako prívesok s malou anténou. Tiež mám ten ZSE prívesok a niekedy to chvíľku trvá kým sa chytí, tak radšej používam kartu.
-
Privesok/karta ma nejaku antenu? Ja ze rovnaky chip je len zaliovany v privesku, alebo karte. Som bol v tom ze v principe by som mohol kartu ostrihat iba na velkost chipu... Karta ma ten vizitkovy rozmer koli tomu ze ludia nan boli zvyknuty a pasuje do penazeniek, vizitkarov ... a bolo treba miesto na reliefny text (pre smykacku), magneticky pasik ... nez prisli bezkontaktne chipy.
-
Mne ta karta podla mna nesla preto ze ju nemaju dobre sparovanu s mojim uctom...nikdy nebol problem so spustenim nabijania ale nevidel som nabijanie v historii. Aj v mojom profile kde sa pise cislo karty tak tam je ID klucenky...Tak preto pouzivam tu a je to aj praktickejsie lebo to mam zavesene na klucoch od auta a nemusim hladat penazenku kade tade
-
-
Komentár
-
EV_Future ja som vcera pouzil DC po vyse pol roku hadam (asi 4. krat co mam auto). Vyhradne vyuzivam AC kedze to mam kusok a nejako mi to nikdy neponahla a na dlhsie trasy nechodim. Cisto z ekonomickeho hladiska sa to oplati aj ked nabijas AC (ak vyuzijes za mesiac tych celych 40kWh) aj ked samozrejme nie tak ako pri DC
-
je v tom tazka matematika Ale ked nabijas mesacne menej ako 60kWh a vylucne AC, tak ti pausal netreba, lebo bez pausalu zaplatis 60 x 0.19 = 11.4 EUR. Az od 63 kWh vychadza lepsie pausal.
Ja sa budem snazit riesit AC nabijanie zaciatkom mesiaca na free nabijackach, aby som posetril kWh na dlhsie tripy pre DC/UFC.
-
Tych 39€ za 24hod bolo v niektorych pripadoch pouzitelnych. 25€ za 1 hodinu len na nudove pouzitie. Urcite nie na cestu do Chorvatska, lebo co predtym bolo 39€ za cca 1000km, to je pri aute s 300km dojazdom teraz 75€, co je skoro dvojnasobok a uz urcite drahsie ako ist spalovakom.
-
demo Prečo? Veď Greenway MAX - zahraničie DC 0.31-0.33e/kWh, AC za 0,2e/kWh+0.6/hod. + to isté platí pre všetky partnerské stanice a roaming na ZSE + 100kWh free na GW v tých 25eur. Mne to príde ako dobrý kompromis za komplet doma GW+ZSE aj vrát. zahraničia. Update: Tých 0.01/min pri AC je na 480min resp pri dc nad 90 min. Takže vonku ceny ako doma. Len treba dodržiavať nejaký fair use. Ale zatiaľ mi to ide :-)Naposledy upravené nick81; 17-06-2021, 13:44.
-
-
Pred dvoma - troma týždňami sa Česi vytešovali na FB ako sa 39€ na deň oplatí a hromadne objednávali karty ZSE. A ZSE hneď zareagovalo a ukázalo všetkým ako to s použiteľnosťou ich roamingu naozaj myslí. Koho neodradilo 39€ na deň, tak mu dali 25€ na hodinu aby už im konečne Tí elektromobilisti dali pokoj a hľadali iné spôsoby nabitia v zahraničí. Za tý ždeň je eSalon a určite tam bude ZSE zasa prezentovať akí sú skvelí, mali by ste sa zapájať do diskusie alebo ich vypískať z pódia, lebo ešte neurobili nič v prospech zákazníka, vždy len horšie a horšie.
A nechápem jedno - čo furt majú s tými paušálmi. Aj benzín som kupoval paušálne ? Keď vidím ZSE, už normálne ani nečítam ponuky, lebo nikdy nič normálne od nich nebolo. Ako keď predávajú tú teplú vodu - zelenú energiu.
-
Ešte že do Chorvátska tento rok stále netreba ich roaming. Nabijem v BA, prejdem celé Maďarsko a v Chorvátsku na väčšine diaľničných púmp sú aj tento rok zdarma ELEN stojany, dokonca štyri sú Ultrafast.
-
Aj tak by som mohol ale … SPEEED
-
Neviete kedy menili cennik? Teraz pozeram ze za ZSE Partner si uz uctuju mesacny poplatok 11.9 a je v tom 40kWh objem predplateny. Ked tych 40 aj minie clovek tak to vychadza este o cosi menej ako to bolo predtym. Len skoda ze v Juli som auto nenabijal...
Komentár
-
Ale vacsinou aj ja, keby tam bolo v subjecte napisane ze novy cennik tak si to preciam ale som myslel ze je to len daka reklama. Na druhej strane co by sa pre mna zmenilo? Guest sa mi neoplati vobec a zvysok mi nevyhovuje. Co sa tyka cennikov bank to ignorujem aj ked mi dojde sprava kto by to cital
Inac ani som si to nevsimol pri plateni faktury ze to zmenili ale ked som daco na ich stranke pozeral mi to udrelo do oka
-
Ste poculi ze ZSE vyhralo tender na vystavbu nabiek na dilanicnych odpocivadlach, lebo ponuklo 10tis eur za m2 ROCNE. GW s ich 120e/m2 nemalo sancu. Sice budu sutaz rusit, lebo nespravne NDS vyzvu zverejnila. Ma sokovala ta suma co ponukkla ZSE (hoci vo vyzve bolo 60e/m2 minimum). To vazne tak zarabaju na nabijani ze si mozu dovolit tolko vymaznut? Ved na dve miesta, ak im treba zo 40m2 tak to je 400tis eur rocne za jedno odpocivadlo. Ked sa im toto oplati tak cena samotnej DC/UFC nabijacky je naozaj zanedbatelna.
- Likes 1
Komentár
Komentár