Hyundai Kona EV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    prave som na dovolenke eNirom. Dnes 400km z domu, cez bb, lipt.mikulas, poprad do telgartu. Tam, kde sa dalo ist 130, tak som tolko isiel. Ani raz spotreba nesla nad 20 a den som ukoncil tusim s 18,5. To co pises je realita, tie auta su vynikajuce. Radost cestovat.

  • Pavol
    komentoval k 's odpoveď
    To je KONA

  • Miroslav Rojko
    odpovedal
    Išiel som minulý týždeň s deťmi do zábavného parku do Katowíc z LM cez Námestovo a pozrite aká spotreba vyšla, keď bolo diaľnic len tretina cesty.

    Z LM som vyrážal nabitý na 89% a rozmýšľaľ, či Kona dá tam a späť (203 + 203 km) keď nemám 100% nabité. Ale keď som prišiel do Katovíc a po 203 km mal ešte 55% (na 34% baterky som urobil vyše 200 km), tak to začalo byť v pohode.
    Ale čo čert nechcel, naša vláda si zmyslela zavrieť prechody a keď som sa večer vracal, tak na mňa 5 km pred prechodom v Poľsku kýval nejaký vodič SK auta a keď som zastavil, oznámil mi, že prechod je zatarasený a treba ísť na Čadcu. Keďže som to nečakal (na výletoch okrem teslaclub.sk nič nečítam a aj tak dto dali na net len deň večer predtým), tak nás to dosť rozladilo ale neostávalo nič iné ako sa vybrať na Čadcu a cestu do LM si predĺžiť cez Žilinu. Ale do Čadce to bolo dole kopcom, aj potom do Žiliny a nechcelo sa nám odbočovať 2 km k hubu pri Dubeň, tak že nabijeme v RK na 90 kW GW. No a keď sme prišli do RK, mali sme dojazd ešte 40 km, do LM treba 25 ale nechcel som nechávať celú noc baterku na 1-2%, tak som 5 kWh nabil.
    A čo som chcel povedať ? Že aj keby som nedobil a aj napriek tomu, že si naša vláda zmyslela zo dňa na deň zatarasiť prechody, Kona na 88% baterky zvládla 483 km.

    Mimochodom s takýmto prípadom som nerátal a je to ďalšia vec,ktorú bude treba zvažovať do ďalšieho plánovania ciest - nielen vždy mať rezervu na ďalšiu nabíjačku keby bola nefunkčná ale aj mať rezervu na obchádzku prechodu, keby si ho nejaký tajtrlík zmyslel zatarasiť.

    Nešiel som svojim štýlom ale predpisovo podľa značiek a hľa, auto sa odmení prekonaním WLTP dojazdu o 10%.

    P.S. keď som sa vracal z LM do NM, hovorím mám nabité, načo šetriť a tých 19,3 kWh/100km dala Kona pri diaľničnej stále 160 km/h keď som sa vracal - ani vtedy sa mi nepodarilo prekročiť 20kWh/100km. Čo to auto chytilo na druhé narodeniny druhý dych a nechce aby som sa ho zbavil ako obyčajne po druhom výročí ?

    Pridajte komentár:


  • Pavol
    odpovedal
    Idem s Konou vo štvrtok do Švajčiarska. Trip cca 2000km, Trochu prevetrám roaming GW.

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 Presne tak ale reštart auta pomohol
    Zaujímavé ale, že zamrzlo iba info o batérií a nezobrazoval nastavenie HVAC. Ostatné všetko na tom displeji fungovalo (rádio, navi,...)

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Zamrzol infotainment?

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Dojazd napravo je na ukludnenie spolujazdca, ze dojdeme. Dojazd nalavo pre vodica, aby zacal rozmyslat ako to vysvetli, ze zabudol nabit 🙈

  • tommik
    odpovedal
    Nájdi rozdiel

    Pripojené súbory

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Nórsku som preberal s Nórom na FB, má VIN 90000, čo je výroba leto 2020 a teda nepodliehala zvolávacej akcii na výmenu batérie. Ale nevedia sa podrobnosti, bol to nejaký šedý dovoz, nebola kúpená oficiálne cez Hyundai, asi to bola nejaká oprava havárie dovezená z Pobaltia, takže zatiaľ náhle súdy z nórskeho prípadu sa nedajú robiť.

  • Wilo
    odpovedal
    Trosku sa nam oteplilo. Za posledne 3 dni zhoreli dalsie 2 Kony - jedna v Norsku a druha v Korei. Obe boli odparkovane a nenabijali sa. Korejska bola podla predbeznych informacii vyrobena s uz updatovanou bateriou a nebola dotknuta zvolavackou. O norskej zatial nepisu 🤷‍♂️
    A Hyundai Kona Electric appears to have suffered a battery fire in Oslo, Norway, quite possibly the first occurrence in that country.

    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Tak potom Tvoja baterka od SK Inno dovoľovala viac, ja mám na Kone s LGChem od novoty skoky 53 a 73 pri nabíjaní z nízkeho SOC. Len som ešte tento rok po oteplení nenabijal na UFC, musím vyskúšať či mi dá nad 100 ako Kanaďanovi, updaty mám najnovšie.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Aj tak je to divné. Toto bolo pred rokom z 3% ... skoky 58% a do 78%. https://youtu.be/L7r99dhlgJA?t=106
    A takto to bolo celé leto. Cestovanie s takýmto grafom bolo dosť použiteľné.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    nick81 53% a 73% sú hranice aj na Kone ale vyššie to ide ak začneš nabíjať s vyšším SOC. Napr. keď začnem so 68%, tam mi to nestopne na 73% ale ťahá aj do 77% ale ak nabíjam od 20,30%, tak sú hranice vždy 53% a 73%. Hranice sa posúvajú ak sa nabíja krátku dobu, takže nie je to strikné.

  • nick81
    komentoval k 's odpoveď
    mozeg Min rok v lete pravidelne do 58% išlo 200A (75kW+) a do 78% išlo 150A (56kW). Tento rok mi to padá pri 53-54 a 73-74%. Nechápem logiku podľa čoho to je, lebo posledný mesiac pečie slušne. Som si myslel že je to podľa vonk.teploty, lebo jeseň až jar vždy pri 53 a 73% boli skoky.
    Inak kontaktovali sme zastúpenia Hyundai a Kia v SR a ČR a priamo Nošovice ohľadom manual predhrevu a petície (800 ľudí). Vďaka priamym kontaktom, vyzerá ČR nádejne. Aspoň reagujú a chcú viac info. Tak snáď niekedy niečo bude.
    Naposledy upravené nick81; 23-06-2021, 13:30.

  • mozeg
    komentoval k 's odpoveď
    udajne aj eNiro ma update BMS ktory davaju od 05/2021 v servise. Zatial nebol zvyseny nabijaci vykon ale upravila sa krivka nabijania- taha nad 70kW az do 55%SOC.
Pracuje...