Ak je toto Vaša prvá návšteva, uistite sa,
že ste si pozreli FAQ kliknutím
na odkaz. Budete sa musieť zaregistrovať
predtým, než môžete písať príspevky: kliknite na odkaz, kde sa môžete registrovať a pokračujte. Pre začatie prezerania príspevkov, si zvoľte fórum, ktoré chcete navštíviť, z výberu nižšie.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Aupark BA
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
Myslim, ze nikto nebude po Auparku behat so srobovakom a rozoberat wallbox A aj tak pisu, ze musi byt vypnuty inac sa zmena nastaveni neprejavi. A majitelia ZOE a Mercedesov uz o tom zjavne vedia, lebo sa vzdy nabijaju na Tesla Only
Trojfazovy EU Tesla HPWC je len jeden typ, v defaultnom nastaveni je pre vsetky EV. Blokovanie nabijania netesiel je konfiguraciou HPWC.
Navod na trojfazovu verziu HPWC je tu: https://www.tesla.com/sites/default/...l-en-AU-v2.pdf
Nastavenie pre tesly/vsetky EV nie je v navode uvedene, no z diskusii na teslamotorsclub.com vyplyva nasledovne:
rezim tesly/vsetky EV sa nastavuje dip prepinacom 2 - Wiring/Connection na strane 19 navodu, o ktorom pisu, ze vzdy ma ostat v hornej polohe (ON)
prepinac 1 je pre volbu IT/TT-TN systemu (u nas je TN system)
prepinac 2 o ktorom pisu, ze vzdy ma ostat v hornej polohe (ON) sluzi na volbu tesla/vsetky EV (no nie je to uplne pravda - vid dalej)
V hornej polohe prepinaca 2 (on) funguje HPWC pre vsetky EV.
V dolnej polohe prepinaca 2 (off) funguje HPWC pre tesly okamzite, no funguje s oneskorenim cca 20 sekund pre Zoe. Pre ine EV v nastaveni pre tesly HPWC nefunguje.
Tymto prispevkom mozno nahnevan niektorych teslakov, ze davam majitelom ZOE navod na odsadzovanie "tesla only" HPWC.
No uz to tu bolo napisane, ze pre Zoe funguju aj "tesla only" a tento web zase tolko ludi necita.
Ak si myslite, ze to mam vymazat, napiste.
Ak chcete HPWC skutocne uplne resetnut, treba reset stracit na 5 sekund.
Vsimli ste si niekedy na Tesla HPWC (univerzalnych aj TeslaOnly verziach) male cervene RESET tlacitko? Je pomerne nenapadne z boku, ale ked vsetko zlyha tak toto casto pomoze.
Netreba redukciu, su to normalne Type2, takze nabijes akekolvek auto s Type2 zasuvkou. 4 teslacke wallboxy nalavo pri parkovacom automate su univerzalne a da sa nabit aj ine auto (VW, Hyundai, Leaf2, Kia,...), ostatne na pravej strane su Tesla Only.
Ospravedlnte moju nevedomost, mozno to len zle citam, ale bol som v tom, ze tie tesla wallboxy v garazach funguju len na tesly nie?! ci po pouziti redukcie nabijem aj ine auto?
A vobec tie konektory auto nenajde. Ked pichnem Tesla only konektor, hned ho najde a zasvieti cervena kontrolka zastrcky, po chvili vyhodi chybu nabijacky. Ked zastrcim tento nefunkcny, auto ho ani nenajde, vsetko zostane zhasnute. Je to divne.
Praveze som pozeral aj rano aj teraz. Skusal som automaticky box c3 kedze rano isiel, a teraz uz nesiel. Som aj mobilom svietil dnu a vsetko vyzeralo standardne. Ked nesiel, skusil som zo srandy c.4 a ten zrazu fical.
A pozeral si do T2 konektorov tych wallboxov, ci ich niekto nahodov nestrkal do poskodeneho konektora na aute a poskodil riadiace piny na konektore kabla wallboxu? Riadiace piny v T2 su dost male...
Vzdy ked strkam cudzi konektor do auta kontrolujem, ci v nom nie je nieco nestandardne - aj na SC.
V garazi Auparku je dost tma, tam si treba na female piny poriadne posvietit - su dost hlboko v konektore.
V zahranici boli pripady, ked boli riadiace piny zamerne poskodene nastrkanymi zapalkami.
Ano, ako pise jux, kablov a stavy zo strany AP je viac ako dost 😉 problem je niekde inde, snad to technik co riesil tie tesla walboxy a ich instalaiu rozbeha..
Jirko, zdielanie vykonu zrejme v Auparku nebude potrebne, lebo pre tesla wallboxy pritiahli z trafacky Auparku DVA 3x240+120mm2 vodice, cize vsetky wallboxy by mohli ist na 22kW a aj tak by tam ostala 100% rezerva. Jeden kabel 3x240 by zvladol 10 wallboxov na 22kW - no oni tam dali dva privodne kable, zrejme kvoli vzdialenosti od trafostanice.
Komat44 - ak tie vypadky nastanu z dovodu, ze nabija naraz viacero aut (co je celkom dobre mozne) tak prosim informuj tvoj kontakt, ze tie Tesla HPWC sa daju poprepajat navzajom (max 1 master a 3 slave) a vedia si balancovat dostupny vykon. Mozno by uplne stacilo spojit vzdy dva dokopy (master+slave) a tym padom klesne maximalny odoberany prud z istica na polovicu (master vie, ze ma 32 A a tuto kvotu rozdeluje medzi master a slave).
A sucasne pokial je na tom istom istici len 1 box, vie "ficat" naplno 22 kW.
Tak ako je to teraz taha kazdy box maximalne 32 A.
Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-09-2018, 11:39.
Pridajte komentár: