Tu robil nekto z Nemecka update FW. V popise pisal aj co kde stiahol.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tak ten firnware z Jan. 2018 este nie je vsade k dispozicii, podla tohoto postu z ioniqforum. “Domaci” update si uspesne spravilo viacero ludi v ramci EU..
The latest available & downloadable firmware for european EV is here: https://www.ioniqforum.com/forum/234...q-ev-home.html
Updating at home is very easy.
The latest version seen in some screenshots(25.1.2018) has not been available for us yet, it is so far only available at some dealers it seems. But it will surface some day for us to download from the net.
Komentár
-
Tak uz som nakoniec nevydrzal pozerat sa na ten sedy plast a dal som sa cestou streknutia, tu je vysledok..
1 Bild
- Likes 4
Komentár
-
So znakom velke zaraky nenarobim, za nim su senzory akt. tempomatu a este tusim aj nejake ine, takze sa nemoze striekat ani prefoliovat. Iba ak by sa dal original niekde zohnat v inej farbe. Cenu sa priznam este neviem, robil mi to znamy v servise, ale ma cerstvo narodene prve dieta tak dnes mi len jeho kolega odovzdal auto ze to doriesime niekedy “zajtra, pozajtra”. Cize zatial cena najlepsia, dam vediet ked budem mat konkretne cislo 😉
-
Faktúra za prehliadku po 30000 km. Na minulej strane Peterka dal maximum, ja som dúfam v tej nižšej kategórii, keďže je to polovica (hodiny rovnaké - prehliadka + kontrola karosérie). Servis AUTO POLA na Vajnorskej zasa a opäť odporúčam.
[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
Cize 100 EUR za nic? Co realne robili?
-
A to ešte mazacie a čistiace materiály čo naúčtovali inde, tu majú vrámci servisných hodín a nedali ich do fa, takže aj materiálu je tam menej. A zľavu som nepýtal, asi to dávajú automaticky podľa veku auta tých 5% (mám dva mesiace po prvom roku).
Mne sa to veľa nezdá, v BMW stojí 115€ len výmena brzdovej kvapaliny na radu 1 až 3, takže tu je zato celá prehliadka aj s výmenou. Po 45 bude zasa polovičná cena, nemení sa nič.
-
Jasne ze to nie je vela aosolutne. Ale faktom ostava, ze je to povinne aby ti pokracovala zaruka?
Ja som teraz v Tesle platil za prehliadku po 40 000 okolo 750 EUR ale tam realne robili veci ako nastavovanie/kotrola geometrie naprav, vymena brzdovej kvapaliny, vymena stieracov a este nejake dalsie veci. Je to stale polovica toho co by to stalo u Audi (napr.).
-
Prehliadky sú podmienkou na 5 ročnú záruku - povinné.
-
A tiež ako som spomínal, mal som škodovú udalosť. Ťuknutý nárazník, v pravej časti kde je denné svetlo, prasknutý a tiež prasknutá maska a kryt okolo denného svetla. Keby to nebolo na poistku, všetko sa dalo zlepiť (plasty som namieste pozberal a mal som všetko), teda len nagitovať a lakovať, ale upútali ma niektoré ceny dielov, tak pozor na poškodenie, je to pri niektorých brutalita, aké má oficiálne ceny Hyundai stanovené.
Inak v Auto Pola všetko nalícovali ako má byť a auto krajšie ako predtým ako nové (predsa po zime pár kamienkov na maske a nárazníku už nechalo stopy).
Tie ceny sú bez DPH:
samotný predný nárazník 207 €
!!! predná maska - ako všetci chcete maľovať - 572 €, tak asi zalakovať je lepšie ako objednávať vo farbe novú
!!! LED denné svetlo dole v nárazníku - 410 €
[priezvisko]@me.com
Komentár
-
No mna uz tiez postihlo “mensie” nestastie. 19-rocny zasran do mna napalil zboku v krizovatke ked som stal. Vraj mu GPS prikazala, ze ma prudko odbocit TERAZ tak ju posluchol. Nekomentujem...
Anyway, faktura za opravu bola celkom mastna - 4300€ za mensi tukanec v asi 20kmh. Prikladam fakturovany “cennik ND” Nastastie to islo z poistky, platil som len DPH 707€ a spoluucast dakych 170€. Dalo by sa usetrit na tom kolese, bolo len trosku skrabnute, ale ked uz sa riesila PU tak som to dal do zapisu a dali mi fungl nove
Ponaucenia roka - bez poistky ani na krok. Aj mensie tukance na novych autach sa mozu vysplhat na stvrtinu/patinu ceny auta Za auto som dal 21tis€ po odpoctoch, oprava 4300 s danou.2 FotkyNaposledy upravené Ioniq; 11-09-2018, 18:33.
Komentár
-
Aká spoluúčasť, keď bol on na vine ?
-
Kokso pekna palka po takom malom tukanci. Ale Ioniq ma plechy ocelove, nie?
-
No bud som to mohol riesit tak, ze oslovim jeho poistovnu a ide to z PZP, co by trvalo dlhsie a musel by som vsetko obehavat ja, na co nemam cas.
Tak som to riesil cez KASKO, kde mam nadstandardne asistencne sluzby, a v tom pripade som len zdvihol telefon a oni zariadili vsetko, vyzdvihnutie vozidla, nahradne vozidlo, proste vsetko, ja som cely cas nepohol ani prstom. Ja som len vyzdvihol auto ked zavolali, ze je hotove a podpisal jednu A4. Z vinnikovej PZP si to vytiahnu uz oni, ja poziadam akurat o preplatenie spoluucasti. Uz len kvoli nervom a papierovackam som to riesil takto. Na co si platim KASKO ak ho nemam pouzit? Z jeho PZP mi volali, ze mam prist na obhlidku kamsi do riti a potom im dolozit hento a tamto... na co? Nech sa strcia, moja poistovna nechcela nic.
-
Ano, PZP má horšie služby, ale ako kde. V Trenčíne ma nechceli bez obhliadky zobrať (že si mám sám obhliadača volať, poisťovňu riešiť, im potom všetko zaplatiť a od poistovne čakať na peniaze - lebo PZP) a v BA mi naopak všetko zariadili. Len som im doviezol auto a oni vybavili obhliadača, opravili a ja som len včera auto zobral a podpísal faktúru, ktorú ani nechceli na mieste zaplatiť, len že cez účet im mám poslať DPH a ostatné im pošle poisťovňa z PZP.
Takže aj pri PZP sa to dá riešiť jednoducho pre zákazníka.
-
Keď mna nabúrali tak som to dával z PZP vinika a nemusel som nič robiť len auto doviesť do servisu a tam všetko vybavili a ešte aj náhradné auto ktoré preplácalo pzp vinika. Bolo to pri VW v Žiline. Ja už som platil len DPH. Pri ioniqu som menil akurát čelne sklo a zatiaľ najdrahšia výmena okna akú som robil. Na Audi , VW a Landroveri som menil skla všetko vyhrievané + senzory a ceny boli polovičné. Hyundai asi ťaží z toho že niesu zatiaľ diely druhovyrobcov.
-
Nj, pokial by mal PZP v Allianzi alebo Uniqe tak by som to riesil cez to. Ale akonahle vidim Kooperativa, Genertel, Wustenrot alebo Komunalna tak zbystrujem pozornost a neriskujem. Prilis vela horrorovych pribehov na inych autoforach na tieto poistovne a sam mam skusenosti s natahovackami s Kooperativou. Ja som pohodlny clovek
-
LacoJ a prečo si menil čelné sklo? Tiež kamienok? Nejaké krehké je to čelné sklo A kde si menil? V Hyunsai ZA? Mňa tá výmena stále cez 1000 €, samozrejme cez KASKO
http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...5241#post25241
-
-
Tak saga s firmverom pokracuje .
Mal som malu buracku, tak Ioniq siel do nemocnice do Autopolisu na Panonskej. Auto tam bude minimalne tyzden, tak ze by bolo super to cele skombinovat s aktualizaciou firmveru. Uz som bol pripraveny sa s nimi hadat o tom ci existuje, alebo nexistuje novsia verzia od mojej, ale k tomu som sa dnes ani nedostal. Najprv mi technik povedal, ze ma to bude stat asi 30 euro. Som povedal, ze nad tym nech ani nerozmysla, ze auto ma bug, ktory riesi novy FW. Takze to mozem riesit ako zarucnu opravu a najprv nato musia spravit diagnostiku. WTF?! No, ok, tak vravim nech spravia co potrebuju, len nech to spravia. Avsak technik ma hned odbil, ze pokial je auto v servise na opravu (cez poistku), tak sa ho nemozu dotknut kym sa oprava nedokonci a ze ked to bude hotove tak si mam objednat termin na diagnostiku.
Hyundai WHAT THE HELL?Naposledy upravené head; 01-10-2018, 12:04.
Komentár
-
Toto som ja riešil pri mojej škodovej udalosti, v TN nechceli urobiť prehliadku dokedy auto nebude opravené a v Auto Pola normálne spravili. Zmeň servis a budeš mať po probléme.
-
Joe79 to, ze namiesto toho, aby si pozreli aky FW tam je a dali tam najnovsi (ktory sa tvaria ze neexistuje) chcu dat auto na diagnostiku je chyba stupidneho Autopolisu. Neviem co od diagnostiky cakaju, isto im to neukaze bug co resetuje nastavenia. Btw. diagnostiku mi robili v inom servise pocas garancky a tam mi tiez odmietli updatnut FW lebo diagnostika im nic nepovedala. Dufal som, ze v Autopolise to bude ine, ale mylil som sa.
-
Ja mam takto okrem Autopolisu checknuty aj Karireal. V systeme im nesvieti ziadna zvolavacka na upgrade FW, tak to nerobia. Teda nemusia to robit, ze to niekde (Autopola) robia je iba aktivny pristup servisu. Moja tretia garancka teda bude v Autopola- aj kvoli Mirovym skusenostiam s tymto servisom.
-
Ono sú známe veci, ktoré rieši nový firmware a predtým boli nefunkčné (nezapamätanie si nastavenia,...), tak keby ste reklamovali tie veci, tak ako riešenie by ho mali prehrať všade, nie ?
-
head ked to takto opisujes, mas pravdu - tak toto je potom problem s kvalifikaciou a technickou urovnou servisnych technikov v servisoch a dovolim si tvrdit, ze sa to tyka nielen Autopolisu ale aj inych servisov (mam negativnu skusenost napr. s Mercedesom v Lamaci). predpokladam, ze ked si nahras firmware sam, prides o zaruku (Tu sa o to nejaky Fin pokusil ioniqforum.com/forum/570-software-firmware-updates/23929-updating-firmware-your-ioniq-ev-home.htm...
Miroslav Rojko ja najprv zmenim auto - na elektricke
-
Nevidim dovod aby nahratie aktualizovaneho firmwaru porusilo zaruku. Je to funkcia, ktora je volne dostupna v multimedialnom systeme auta, nie je to skryte v servisnom menu, nevybehne tam ziadne varovanie, ze tuto akciu moze vykonat len autorizovany subjekt. Proste cele je to urobene velmi user-friendly aby to zvladla aj najvacsia lama. Uz to urobilo mnozstvo ludi, a zatial nikto nehlasil problem. Ja uz som to aktualizoval na 2 ioniqoch, ktore boli medzicasom aj na garancke, a zatial ziadny majitel nehlasil problem so servisom.
-
Tak to si s tebou dovolím silne nesúhlasiť. Ako servisák som min 100x uprgradoval firmware na najrôznejších prístrojoch a poviem ti, že keď sa niečo pri tom prenose a programovaní EEPROM “poserie” tak ten čip už nemusíš vôbec rozchodiť.
Príklad z EV praxe - jeden Nemec mal problém s 500e tak si zohnal (drahý) prístroj na komukaciu a programovanie FW auta. A snažil sa nahrať nový FW do batérie - výsledok - keďže je laik ( a naviac to robil bez akejkoľvek dokumentácie ako sa to má robiť) tak ju do...l tak, že musí kúpiť komplet novú “čistú” elektroniku riadenia batérie za pár tisíc aby to znovu rozchodil.
Takze auto už pol roka má na špalkoch...
-
Ano, ale tu sa bavime o trosku rozdielnych veciach, len je tu chaos v terminologii, a v podstate sa tiez zle vyjadrujem.
Keby som to prelozil do pocitacovej terminologie, tak za FW povazujem v podstate BIOS na materskej doske, Software je operacny system. Bios si vie updatnut aj uzivatel, ale je to uz zlozitejsia procedura. Updatnut alebo nahrat novsi OS je relativne laicka zalezitost. Update OS ti neporusi zaruku na pocitac, posraty FW ti moze znefunkcnit matersku dosku.
To iste aj tu, a v podstate si to potvrdil. Nemec upgradoval FW baterie a hral sa s EEPROM. To je nieco, do coho by som sa napriklad nepustal lebo to urcite nie je vec, ktora mala byt dostupna pre verejnost. Na Ioniqu updatujes len software, ktory sa nachadza na vstavanom HDD. Nazvi si to napriklad Service Pack 1 pre Windows XP neupdatujes BIOS dosky alebo grafickej karty.
-
Nizsie postujem aj screenshot z manualu, len musim na to mat novy prispevok. Ani slovo o padajucej zaruke alebo o tom, ze by to mal robit len technik. A pri niektorych kategoriach to tam mas vyslovene napisane, ze to ma robit len servis. Tu nie. Tym, ze postup opisali v navode davaju uzivatelovi tuto moznost. Pada na Tesle zaruka, ked stiahnes novy update? Nie...
-
Suhlas, ale ten pristup Huyndai je zaujimavy... Na Tesle si nic nestiahnes, Tesla rozhoduje, kedy ti novy SW "natlacia" do auta. Ty len mozes potvrdit kedy to chces spustis.
-
Nj, cely system maju zjavne dost skostnateny a nepruzny... v tomto Tesla vitazi na plnej ciare. Vidno, ze je to technologicka firma a chce ponukat veci pristupne pre zakaznika. Hyundai je proste automobilka, v ktorej lepsie funguju zas ine veci, ale oblast customer care and relations je absolutne neznamy pojem Proste uz si kupil nase auto tak fuck off a neotravuj, mozes prist akurat tak ked budes chciet dalsie auto
-
Hmm, tie Ioniqy su dake zakliate... uz tu mame v klube 3 kusy tuknute tento rok plus dake vymeny celnych skiel ide nam karta...
K tomu firmwaru, nechcem byt pesimista ale v Autopolise zabudni... ja som sa s nimi natahoval uz dost, aj screenshoty som im ukazoval. Im proste v systeme nic nesvieti a tym je to vybavene. Bud si to das nahrat inde alebo si to urobis svojpomocne.
Komentár
-
Prvé tu myslím Franto_01 ukazoval zadný nárazník minulý rok, potom predné sklo na severe Daliborko, potom my dvaja, ešte v auguste bol ťuknutý ešte jeden, čo je na NM značkách, on tu asi nie je na klube, takže z tridsať predaných za rok 6 kusov čo vieme malo udalosť.
Pozeral som to číslo firmware, veď to je ten firmware, čo ho nahrávali ešte v januári 2018, nie ? Aspoň mne ho rovno v Auto Pola nahrali vtedy v 1/2018, to niekomu nechcú niekde nahrať ?Naposledy upravené Miroslav Rojko; 01-10-2018, 14:29.[priezvisko]@me.com
- Likes 2
Komentár
-
Screenshot z manualu k navigacii a update softwaru, ziadny zakaz pre uzivatela urobit to
1 Bild
- Likes 1
Komentár
-
Ano ale oni urobia presne to iste co uzivatel - hodia novu verziu softu na SD kartu a vlozia do navigacie. Dokonca tento ukon (aspon teda mne nie) ani nezapisali do servisnej knizky ani na kluc, proste nic. Len prisiel typek s SD kartou, vlozil, pockal, odisiel. Ziadne poznacenie VIN, zobratie servisnej knizky ani nic. Dokonca som ani auto nemal u nich registrovane kedze to bol rakusky servis. Z toho mi logicky vyplyva, ze to ani nemaju ako skumat... druheho Ioniqa som si po tomto vyriesil sam
-
Na nete sa da najst subor, ktory je treba prekopirovat na SD kartu. Problem je ale jeho doveryhodnost. Ja som jednu verziu stiahol, v tom subore som nahodne zmenil jeden bajt a SD kartu vlozil do slotu v Ioniqu. Hned nasiel novsiu verziu a ponukol mi update. Mozno niekde neskor urobi nejaku CRC kontrolu a vyhlasi chybu, ale nemal som odvahu pokracovat a skusat to, kedze netusim, co by ta moja "oprava" urobila. Preto by som mal upgrade radsej oficialne.
-
Urobte to nasledovne:
Ioniq má odskúšanú verziu. Ak má ešte zdroj môže v kompe nechať spočítať MD5 alebo CRC32 kód a hodiť sem ZIP súbor spolu s tým kontrolným kódom. Tak si môže každý po stiahnutí k sebe a skopírovaní toho ZIP súboru na svoju SD kartu overiť, či je to do bitu to iste ako to, čo on úspešne použil.
Na výpočet MD5 je nete nespočet utilitiek zadarmo.
Teda ak on chce zdieľať svoj úspech :-).
-
Ioniq ja s tym problem nebudem mat, akurat najprv toho Ioniqa musim kupit. Skladom ostali na Slovensku uz len 3ks...
Komentár
-
-
https://www.hyundai.sk/ hore je Auta bez cakania >>>> Skladove auta, alebo aj Predvadzacie auta >>>>> a tu poklikaj na obrazky ioniqu. Mne dalo predvadzacie len jedno a skladove 2 kusy.
-
Tuto tara nejaky predajca Hyundai, ze Ioniq vie konecne vyuzit nabijanie naplno, lebo vraj potiahne 100kw. Co je to za blbost? Ved az kona ma papierovo 100kw, Ionig zostale predsa na 70 nie?
http://www.hybrid.cz/v-cesku-spusten...-ale-neverejna
Komentár
-
Ani Kona neda 100, sice to moze mat papierovo napisane, ale Bjorn ju testoval na 175kW nabijacke a nedalo ani v jednom momente viac ako 71kW, aj to iba na chvilu preblysklo take cislo - cize maximum je rovnake ako pri Ioniqu. Na zaciatku nabijania ma Kona tesne pod 70kW, a od urovne nabitia 57% uz rychlost nabijania skokovo klesne na 58kW, tam vydrzi do nejakych 72%, potom to spravi dalsi skok na 37kW a postupne klesa dalej. Do 100% sa neoplati nabijat na rychlonabijacke, treba ak sa da, switchnut na AC nabijanie, pripadne opustit nabijacku a cestovat dalej, lebo blokovat DC je velmi zly napad, ostatni EV-ckari by za to urcite neboli vdacni.
https://www.youtube.com/watch?v=EdfXMdkUl9A
-
Niekoľkokrát som to tu písal, ale stále sú nové a nové pochybnosti ohľadom toho, že väčšina novinárov nevie čítať a potom uvádzajú pozmenené bludy. Ani nerozumejú nabíjaniu, takže vysvetlím.
Hyundai uvádza, že pri nabíjaní z 10 na 90 % (to je 80% baterky) na 50kW CCS nabíjačke trvá dobitie 30 minút a pri nabíjaní na 100kW CCS nabíjačke trvá nabitie 20 minút.
Hltal som informácie o Ioniq-u ešte pred uvedením a všetky tlačové správy ako aj oficiálne videá ako aj potom užívateľský návod uvádzajú informáciu tak ako som napísal, že pri nabíjaní na 100 kW nabíjačke. Nikde sa neuvádzalo, že Ioniq nabíja výkonom 100 kW, to len blbí novinári a nechápaví ľudia vedia všetko prekrútiť. Hyundai ako výrobca si je vedomý toho, že nabíjanie nie je konštantným výkonom a ani neuvádzal dosahovaný maximálny výkon. Uvádzal len, že Ioniq na nabíjačke, ktorá dokáže dávať 100kW výkonu nabíja 20 minút tých 80% baterky. O maximálnom výkone sme sa postupne dozvedali od prvých ľudí, čo skúsili 100kW nabíjačku a tam sme videli hodnoty okolo 65 až 67 kW - to je maximálny nabíjací výkon, ktorý Hyundai nikde neprezentoval.
A to isté je pri KONA. Z vety, že má podporu 100kW CCS (tak ako Ioniq), už väčšina vyvodzuje, že môže nabíjať maximálnym výkonom 100 kW. Nie je to tak, uvádzajú, že na 100kW nabíjačke nabije KONA rýchlejšie a je pripravená na takejto nabíjačke nabíjať. Nabíja maximálnym výkonom 72kW, ako sa niektorým prvým testerom podarilo namerať.[priezvisko]@me.com
- Likes 3
Komentár
-
Vidis, aspon niekto to cita poriadne Ja sa priznam, ze som to ani nikdy nestudoval. Dakde v propagacnych materialoch svietilo 100kW ale nikdy som tomu nevenoval pozornost, lebo som vedel, ze aj tak budem najblizsie 2-3 roky nabijat tak max 45kW na ZSE alebo GW, a cokolvek trojciferne je na SK zatial hudba buducnosti... A to cislo sa mi nejako aj zapisalo do pamate, a s tym vedomim som to auto aj kupoval, ze budem nabijat na sieti dostupnej na SK v tej dobe. Rychlejsie nabijanie je fajn, ale vzhladom na moje trasy je mi v zasade jedno, ci na nabijacke stravim 20 alebo 30 minut. A tieto 100+kW nabijacky su zatial relativne vzacne aj v zbytku Europy takze je to asi uplne jedno. Kym sa masovo rozsiria, bude uz aj modernizovany Ioniq s vacsou bateriou a podporou 350kW nabijania (mozno)
-
Miroslav Rojko Miro, napisal si to uplne presne a hlavne didakticky aby to kazdy pochopil :-)))
Doplnim, ze podobne je to u Tesly, ked nabijacia elektronika tesla supercharger pre dva tesla stojany ma vykon 140kW. Tych 140kW sa rozlozi na dva stojany. Tesly dokazu prijat mensi vykon ako je tych 140kW a len v casti svojej nabijacej krivky, ktora je este zavisla od teploty baterie aj okolia.
Tesla 75 (kWh) nabija max cca 95kW, 90 max cca 110 kW, 100 max cca 120kW. Pritom tesly znizuju nabijaci vykon uz cca od 50% SOC.
-
Ioniq Nepredpokladam, ze pri sucasnej technologii baterii by sa dali baterie nabijat podstatne vecsim prudom ako dnes.
Bateria Ioniqu je uz teraz zatazovana podsttane vecsim prudom ako ostatne elektormobily.
Vid: http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...2739#post22739
Komentár