Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    Miro mal pravdu.
    http://www.hybrid.cz/hyundai-ioniq-d...zustane-stejny
    Ma dobru vestecku gulu

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      Kto chce EV auto, tak ho môže kúpiť, sú inzeráty aj na nový Leaf aj na Ioniq a za ceny ako s odpočtom dotácie. A to sú autá s najlepším dojazdom v súčasnosti. Ani nová Kia Soul nemá taký dojazd ako Ioniq alebo Leaf, chýba jej cez 20 km na Ioniq alebo 50 km na Leaf.
      Či človek auto kúpi za 26900 alebo 26200, je jedno, lebo mesačne niekoľko stovák Euro ušetrí na prevádzke a keď niečoho nie je až tak, že sa dá do nemoty zjednávať cena a tlačiť na predávajúceho, treba sa prispôsobiť, vráti sa to behom pár mesiacov. Aj pri Tesle nikto teraz nekúpi ročnú Teslu o 20% menej ako novú, ceny sú skoro na úrovni novej a bolo to tak.

      Aj keď človek príde do predajní Nissanu, vždy sa nejaký predobjednaný kus dá ukoristiť.

      Dotácia bola 20 mesiacov a už končí, takže teraz sa budú autá predávať zasa ako normálne. Dotácia bolo len krivenie trhu a bolo dosť času na ňu reagovať. Bola 20 mesiacov a takú dodaciu dobu nemalo žiadne auto ani po akej špecifickej objednávke ako sa to nestihlo, takže kto chcel, stihol. Ľudia spoznali výhody EV a dotácia už nebude potrebná.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • yangwao
        Junior Member
        • May 2018
        • 4

        Tak zrejme sa updatoval firmware a funguje mi Android Auto.
        Chcel by som ale vediet, je nejaka moznost zobrazit navigaciu pocas zapnuteho google maps navigacie na stredovom displeji na displej vodica, aby som videl instrukcie pre navigaciu aj nad volantom ako je to pri zabudovanej navigacii? Inak Google Assistant funguje super. Vdaka

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Nie, to Ioniq nemá, aj keď možno v budúcnosti ... lebo:

          Leaf vie, či je v Android auto (AA) pustená navigácia a vypne spustenú palubnú ak sa pustí Waze cez AA. Ale keď je v AA pustený len Spotify alebo telefónne funkcie, tak palubnú (Nissan) navigáciu nevypne a dokonca aj hlasitosť palubnej navigácie sa prenáša do hlasitosti pri navigovaní cez AA (Waze).

          Toto všetko znamená, že prepojenie medzi autom a AndroidAuto-m v mobile je hlbšie ako si mnohí myslíme a čaká nás ešte lepšia integrácia v budúcich verziách palubného infotainmentu.
      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 500
        • lubos98970
        •   

        Ahojte
        Ioniq vs Leaf 2


        vs Mercedes ED


        vs E-UP

        Komentár

        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          Bolo by zaujimave vidiet vykonovy graf tych aut z brzdy, najma B250E vs Leaf2. Medved ma o cca 30k viac, zrychlenie 0-100kmh maju zhodne 7.9s. Ale podla videi je ten vykon nejako zvlastne davkovany. Leaf2 sa do cca 50kmh drzi s Ioniqom zarovno a potom ide plynule dopredu, B250E narozdiel od toho vystreli okamzite uz z nuly a rozdiel narasta podstatne rychlejsim tempom uz od sameho zaciatku. Cize do 50-60kmh vyzera byt podstatne rychlejsi ako Leaf aj Ioniq, ale zrychlenie maju zhodne tak asi odsekne vykon pri vyssich rychlostiach, kde to zase Leaf ma otvorene a dozenie stratu. Nechapem, preco tie auta zbytocne skrtia kvoli par susnom usetrenej energie, aj tak vacsinu casu stravi auto kludnou jazdou tak by to nemalo ani zasadny vplyv na dlhodobu spotrebu.

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            Vidím to tak že ED dosiahne asi aj menej ako 7,9s a Leaf možno naopak horšie ako uvádza výrobca. Je isté že ED by vyhralo.

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Tak to je potom klasika, nemecke spalovaky mali skoro vzdy lepsie skutocne zrychlenie ako papierove, a azijske auta zase naopak, prilis optimisticke papierove a horsie realne. Som len nevedel, ze to zo spalovakov pretavili aj k elektro autam. Bol som v tom, ze na EV to bude presnejsie.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Leaf bol nabitý na menej ako 60%, môže mať vplyv toto na výkon a teda zrýchlenie ?

              Tiež tam Ľuboš nedal do titulkov, že prvý štart bol na Leaf-e v ECO režime a druhý v normálnom, ale rozdiel tam nie je. Ioniq pri Sport pridáva 30 Nm navyše. V Leafe asi nerobia s výkonom nič.
          • Ioniq
            Member
            • Jan 2017
            • 364

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	1A22305F-9B75-437F-BADB-668CA59E1FEA.jpeg
Videní:	425
Veľkosť:162,5 KB
ID:	25032 Tu skumali vplyv SOC na vykon pri Teslach:

            https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...p.59444/page-8

            Rozdiel medzi 60% a 95% SOC bol necelych 10% na vykone, takze pri Leafe by to urobilo mozno 10kW vykonu. To bude na akceleracii rozdiel v stotinach sekund, pravdepodobne nemeratelne. Na Tesle uz tych 30-40kW moze urobit 0.1-0.2 sekundy.

            edit: este obrazok
            Naposledy upravené Ioniq; 08-06-2018, 12:55.

            Komentár


            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              Stalo by za pokus pozerat na leafspy, mne moj pise vzdy vykon cez 80 kW pri akceleraci, ked nema dost napatia tak prida na prude.
          • Peterka
            Member
            • May 2017
            • 196
            •      

            Kedze sa bavime o Ioniqu v teme Nissan leaf, budem pokracovat tu.

            Pôvodne zverejnené od jux Pozrieť príspevky
            Miro napisal: "Ja som radsej, ked nemusim platit dalsiu sim kartu a ioniq vyuziva pripojenie z mojho mobilu ako aj tablet a notebook."
            Kolko platis za dalsiu simku u tvojho operatora? u mna je to 1 euro mesacne za dalsiu datovu simku k tej mojej v mobile.
            Mat auto pristupne cez internet, ked nie si v nom, pripadne aj ked si na druhom konci sveta je to prave orechove.
            Treba aby ste vy, co mate v autach aspon wifi pozadovali od vyrobcu, aby to wifi bolo pouzitelne na nejaky rozumny pristup do auta, ked ho mate zaparkovane niekde, kde je wifi k dispozicii.
            Ja som importerovi uz davno pisal moje "poziadavky" na aktualizaciu, nie zeby som veril ze budu vypocute, ale mozno raz...
            - najviac mi vadi, ze kurenie/klima sa po odlozenom nastaveni zapne iba v pripade, ze je auto na nabijacom kabli
            -adaptivny tempomat vie zastavit, mna by velmi potesilo, keby auto bez aktivneho tempomatu pri zapnutom AutoHold po zlozeni nohy z akceleratora a nastavenej rekuperacii zastalo, myslim ze takto nejako funguje ePedal v Leafe
            Datove pripojenie a ovladanie cez appku by uz bola ceresnicka na torte, technologiu maju zvladnutu, kedze US auta to maju. Aj to zabudovane wifi by pomohlo, ale obavam sa, ze tam to maju "nadrotovane" tak, ze wifi modul nevie auto prebudit a zapne sa az po "nastartovani", takze na dialkovy pristup to ani pri pripadnom upgrade FW nepomoze..


            Ioniq komentoval v teme Leaf:
            Ja ju mam v Telekome gratis, bola vtedy sucastou nejakej firemnej akcie.
            Problem je ten, ze nemam za co lobovat, osobne nevidim zmysel Wifi v aute, okrem stahovania updatov. Radsej by som uvital 3G/4G modul, aby som mohol kontrolovat auta kdekolvek, nie len v nakupaku alebo na nabijacke alebo vo dvore pri dome. Idem s detmi na vylet do prirody? 15 minut pred prichodom na parkovisko dam vychladit/vykurit, vybavene To je funkcionalita, co pomaha, nie nejake obmedzene wifi . Skoda, ze aj pre Hyundai je EU trh podradny oproti US. Tam to maju


            Keby sa cez to wifi dalo nieco nastavovat, aj to by bola cesta, nechat v aute nejaky mobil s datovou simkou, ktory by urobil hotspot autu... viem ze je to trochu zbytocne komplikovane, ale momentalne by som prijal aj takuto verziu
            Naposledy upravené Peterka; 14-06-2018, 15:29.

            Komentár

            • Daliborko
              Member
              • May 2017
              • 76
              •   

              Prasklo mi čelné sklo na Ioniq-u od zablúdeného kamienku . Po viac ako týždni čakania na dodanie nového skla, mi ho v servise Hyundai-u vymenili. Taká malá súťaž na piatok. Tipnite si, koľko stále výmena.

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20180420_055904.jpg
Videní:	426
Veľkosť:18,8 KB
ID:	25242

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                no postraš nás, keď si bol v Hyundai

                to bol poriadnejší kamienok, keď až takto
            • Ioniq
              Member
              • Jan 2017
              • 364

              360€

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                900€

                (toľko stálo na nový x-trail v prvom roku výroby, keď sa ešte nedalo dať z druhovýroby)

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Hmm, mna stal original na Audi vratane kalibracie vsetkych senzorov 480€, v autorizaku Audi Centrum Lamač. Japoncom zjavne prepina ked pytaju 900€ :-O

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Nielen japoncom, kto skúsil dať Berlingo do autorizáku, tiež tam bola suma okolo 800€. By si bol prekvapený, koľko stojí výmena skla v autorizáku, keď použijú originál sklo od výrobcu, nie z aftermarketového autoskla. A najhoršie je to s novými modelmi, ktoré do autorizáku musia.

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Vsak prave preto ma to udivuje, mne davali OEM, rovnaky vyrobca ako z fabriky, este som si fotil piktogramy aby som vedel co pouzili, a stalo to polovicu (vyrobca SaintGobain) :-/ Nechapem. Ale mozno je to VAG koncernom, budu mat asi lepsiu siet a zmluvy.
            • Daliborko
              Member
              • May 2017
              • 76
              •   

              Výhercom sa stáva Miroslav Rojko . Bol najbližšie, i keď 900 € stálo len samotné sklo s DPH. Cena za kompletnú výmenu sa prehupla cez 1 050 €
              Keďže to išlo z poistky, tak som tú cenu neriešil

              Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20180612_101415.jpg
Videní:	438
Veľkosť:123,4 KB
ID:	25262

              Komentár


              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                No do.... 1058????? Za Korejca? Ked Nemec stoji polovicu... to keby som pred 15 rokmi niekomu povedal, ze diely na Hyundai budu stat 2x tolko ako na nemecku premiu tak ma vysmeje a odvezu ma v kazajke krasa...

                Btw, nove koleso bez pneu stoji na Ioniqa cez 600€, co tiez nie je zrovna lacnota. To uz zacina teritorium znackovych kovanych (!) diskov v tom malom rozmere.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Keby si povedal pred 15 rokmi ? Veď diely na ázijské autá vždy boli drahšie ako na nemecké, si tu nežil ? Ja som mal skúsenosť s Mazda 121 (dvojča Fiesty), kde diely vo Forde originálne a tie isté stáli tretinu ako tie isté v Mazde.

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Zil, ale si pamatam ze Daewoo bola lacnota aj na ND polovica EU aut

              • curgali
                curgali komentoval
                Upraviť komentár
                Ja som pred 2 rokmi na Nissan Leaf 1 platil za výmenu čelného okna v autorizovanom servise Auto-impex BA ...477,25 €...Čo je dosť slušná cena...
            • Ioniq
              Member
              • Jan 2017
              • 364

              Ma tu niekto spalovaka Hyundai? Ze ci su tie vysoke ceny dielov nejakou danou za EV alebo je na tom podobne povedzme i30 alebo Tucson?

              Komentár

            • Miroslav Rojko
              Senior Member
              • Nov 2016
              • 1314
              •   

              Toto nie je záležitosť Hyundai. Aj na spaľovákoch (Nissan, Citroen) som videl podobné sumy, to je záležitosť skutočnosti, že ide o nový model. Keď sa dostanú sklá do druhovýroby a do autoskiel, čo sú po mestách, to trvá rok - dva. Potom sa cena zreálni na prijateľnejších 250 až 350 €.

              Sklo na BMW 3 - autosklo (nie značkový) - 260€ ak si platím sám, 360€ cez Kooperatívu, 460€ cez Allianz. Opýtajú sa ma, cez akú poisťovňu a podľa toho účtujú za to isté tri rôzne ceny.

              A v týchto cifrách to vidím aj na Ioniq možno už budúci rok.
              [priezvisko]@me.com

              Komentár

              • 1fisker
                Senior Member
                • Aug 2014
                • 1542
                •   

                Dnes poobede biely IONIQ electric pri Kysuckom Novom Meste s BL......značkou?

                Komentár


                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  To som bol ja

                • 1fisker
                  1fisker komentoval
                  Upraviť komentár
                  No tak...všímam si, čo chodí po našich cestách...akurát šoféra za volantom som už nestihol...

                • Teq
                  Teq komentoval
                  Upraviť komentár
                  fajnova kolona bola pred Ilavou az po PB, dobre sa na nu pozeralo z vedlajsej cesty kde ma navigovalo waze . Inak som sa hecol a dal som BA-PB bez nabijania a este mi ostalo 16 %, ale priznam sa ze som draftoval za kamionom skoro celu cestu
              • Marcel Pavlík
                Member
                • Apr 2016
                • 138

                electric - montáž ťažného zariadenia
                - https://www.youtube.com/watch?v=mj9Xv3-EmE0
                - https://www.youtube.com/watch?v=CxwnX_n0BsU
                nie je mi jasné, či má auto predprípravu (závity/matice v profiloch), prečo sa "továrenský" výrobok (ťažné) skladá z "milión" kusov, ...
                má tam viac videí.
                Naposledy upravené Marcel Pavlík; 19-06-2018, 18:38.

                Komentár


                • Daliborko
                  Daliborko komentoval
                  Upraviť komentár
                  To chcem. Keď som kupoval Ioniq-a, tak mi predajca povedal, že na Ioniq-a sa ťažné nemontuje a nikto v SR mi ho nechcel namontovať

                • Miroslav Rojko
                  Miroslav Rojko komentoval
                  Upraviť komentár
                  Len nechcem vedieť, aký to má dojazd, keď tam Nemčúr zapojil veľkostne nadpriemerný karavan.

                • Ioniq
                  Ioniq komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ono na dlhe trasy to asi nebude, si viem predstavit, ze to znizi dojazd na dakych 100km... ale na behanie okolo dediny, kde pripnes vozik, nalozis listie, konare a bordel zo zahrady a vyvezies na zberny dvor par km za dedinou, preco nie. Pripadne prasa na zabijacku

                • Daliborko
                  Daliborko komentoval
                  Upraviť komentár
                  Alebo práve naopak, naložiš plný vozík bateriek a do Chorvátska na jeden šup

                • LacoJ
                  LacoJ komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ja som sa pýtal na ťažné a je to len na nosič bicyklov. Bola by tam mala nosnosť. Aspoň tak mi povedali v Žiline.
              Pracuje...
              X