Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq (H, PHEV, BEV)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • LacoJ
    Member
    • Nov 2017
    • 66
    • jnoka14113
    •      

    Na niektorých autách sa pri cúvaní naklopia spätne zrkadla aby bolo vidieť nižšie. Pri ioniqu to robí ak máte prepnute na dverách na L alebo R , stredná poloha nič nerobí.

    Ioniq má úplne blatový nárazník 🤨 pri cúvaní som ho vytrhol, popraskali tie plastové koliky. Provizórne som to spravil. Tak bacha nič to nevydrží

    Komentár


    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      Dakujem, hned nastavim
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 498
    • lubos98970
    •   

    Ahojte

    Komentár

    • stanley159
      Junior Member
      • Jun 2017
      • 10

      Ioniq na nemeckej Ionity...
       

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Dobre vidim, ze tam nie je TYP 2 aspon zasuvka (ked uz teda chcu zabit CHAdeMO)? Hlavne ze za EU peniaze vsetkych statov sa buduje nieco pre nemecke automobilky, ze ano. Fakt, ze Renault ZOE pouziva AC Typ2, ktory tu nemecti soudruzi akosi zabudli pridat, je vec cisto nahodna. A aj ten Leaf 2 by sa tu prizivil.
        Ziadna slava teda...

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        aj podľa tohoto:
        https://electrek.co/2018/04/19/ionit...rging-station/
        to vyzerá len na CCS, keď nemôžu Nissanu a Tesle konkurovať inak, tak aspoňtakto, na čo sa už zmôžu skostnatelé automobilky
        ale to potrvá ešte pár rokov, až bude Chademo stojanov menej ako CCS
    • Ľuboš Geleta
      Member
      • May 2014
      • 498
      • lubos98970
      •   

      Čakal som že to pôjde aspoň cez 70kW ale dobre aj tak

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1311
        •   

        dobre som tam videl len 60 kW ?

        lebo aspoň môj išiel ešte minulý rok v septembri viac, keď o Ionity sa nechyrovalo, tu : https://chargemap.com/expresslader-h...g-zentrum.html

        Naposledy upravené Miroslav Rojko; 13-05-2018, 15:57.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár

        • stanley159
          Junior Member
          • Jun 2017
          • 10

          hej no, aj bjorn mal takmer 70kW, mozno je v nejakom testovacom rezime a nepusta zatial viac

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            alebo Ioniq na staršej batérii spomaľuje, ako to robí Tesla, uvidím toto leto keď pôjdem zas okolo tejto nabíjačky
        • yangwao
          Junior Member
          • May 2018
          • 4

          Ahoj, dnes som podpisal objednavku na ⚡️🚗 PHEV Ioniq 😎

          Dlho som sa nerozhodoval len som chcel nejake auto do Podersdorfu a chcel som nieco elektricke a s radarom co drzi ciary a boli sme na skusku Tiguan (lebo pozerali sme Passat GTE) ale moc to nefungovalo na ceste do Rusoviec a bolo to biedne kde Ioniq sa hned chytal uz v nizsej rychlosti 40-50.
          Inak Ioniq sme mali na vikend, co ocenujem Autopolis v Petrzalke (tymto aj dakujem), ze nam to umoznili. Jedine co som nasiel, ze SSC nefunguje ako Traffic Jam assisent u vw, ale co uz, nemoze to mat vsetko, na vikendove auto dobre

          Co sa tyka dodatocnych upgradov, tak zistil som ze modre folie na spatne zrkadla proti oslnovaniu v noci by sa zisli, to dealer udajne vie a vymenu halogenu za nejaku led lepsie svietiacu - uvidime co tam daju.

          Co ma zaujima potom:
          * Android Auto? - vraj buduci rok? Viete niekto nieco viac? (audi mmi funguje uz, passat sa da dokupit 290€,..)
          * Dovieranie otvorenych okien - ako na vw, dialkovym zavriet omylom nechane otvorene okna - vraj na Tuscon to riesili ale este nema odpoved.
          * Tazne zariadenie - chcem kvoli drziaku na bicykle, riesili ste to niekto?
          * Kde si mam vybavit karticky na dobijanie? Pre Bratislavu & Slovensko asi ZSE a Greenway a take Rakusko, Madarsko, Polsko?

          Vdaka a este by som len z pozorovania povedal ze tu za slovensko-rakuskymi je Ioniq dost popularny, vydavam ich v tej sedej farbe castejsie ako Priusy

          Komentár

          • Ioniq
            Member
            • Jan 2017
            • 364

            Vyroba Ioniqu BEV je zastavena kvoli globalnemu nedostatku baterii, Hyundai udajne vycerpal vsetky svoje zazmluvnene dodavky baterii. Minimalne pre USA a Kanadu, ale predpokladam, ze v EU bude rovnaka situacia. Bulletin informuje, aby dealeri stopli objednavky pre 2018 a brali az objednavky pre 2019. Tiez cast ojednavok pre rok 2018 bude s velkou pravdepodobnostou zrusena, pripadne daju zakaznikom moznost presunut to na 2019. Smutne...

            Vzhladom na vzniknutu situaciu bude marketingovy doraz kladeny na HEV a PHEV verzie. Asi si uvedomili, ze ten spalovak je pre nich predsa len vynosnejsi

            Way to go... som zvedavy, aka je/bude situacia u ostatnych vyrobcov.

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              http://teslaclub.sk/forum/všeobecné-...4267#post24267

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Ano, lenze toto je upresnene. Miro pisal, ze su na rok vypredane, ale oni nie su vypredane, stopli vyrobu Co je ten horsi scenar podla mna. Lebo “predali” povedzme 20.000ks, ale realne ich nepostavia. Dodaju mozno 10-15.000ks a zbytok objednavok zrusia alebo presunu.

              A hlavne ak zrusi objednavku len malo ludi a vsetko presunu na 2019, tak realne hrozi ze bude zaplnena aj kvota na buduci rok, potom sa k Ioniqu novy zakaznik nedostane do 2020.
              Naposledy upravené Ioniq; 17-05-2018, 08:20.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Takze Tesla ziska dalsi cas, ani Nissan nemusi Leaf vylepsovat... Smutne.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Podľa mňa je to pozitívne - predáva sa omnoho viac ako pred rokom. Výroba sa dá vždy navýšiť za určitý čas, ale zmeniť mienku ľudí je dôležité a mienka (dopyt) je rapídne lepšia, násobne viac ľudí si kúpi EV.

              A kúpiť sa dajú aj zánovné ako nové "jahreswagen" ako ich volajú na mobile.de, napr. tu : https://www.autobazar.sk/15834018/hy...-electric-bev/ , kde kupujúci ušetrí 20% ceny nového a má ako nový kus.
              Naposledy upravené Miroslav Rojko; 17-05-2018, 09:09.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Nakoniec po vsetkych tych prietahoch bude mozno predsa len TM3 prvym EV bez vacsich uzivatelskych kompromisov, dostupna v dostatocnom mnozstve a za “relativne” prijatelnu cenu... ta GigaFactory to mozno predsa len nakoniec rozhodne ak bude takyto nedostatok baterii pokracovat. Popravde sa cudujem, ze vo svetle situacie na trhu Nissan predal svoju “baterkovnu” a nechal si len vyrobne samotnych Leafov. Mat zdroj baterii, o ktore sa nemusim delit vyzera byt ako slusny zolik.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Ano mienka sa zlepsuje. Ale ak nebude dostupnost aut a na kazde EV sa bude cakat rok, tak sa situacia nezlepsi dostatocne rychlo :-/ he zvlastne, ze Hyundai zvysil vyrobu o 50%, len aby potom stopol vyrobu. Dobre pre zakaznika, dostali auta skor, ale zvlastny manazersky krok.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Jedna vec - treba fosilnym automobilkam obuchavat o hlavu, ze nemaju EV k dispozicii (cest vynimkam). Vzdy, ked ma Audi Mercedes alebo BMW oslovi ako potencialneho (a ich byvaleho) zakaznika im odpovedam - budem sa s vami rozpravat o novom aute od vas, az ked budete mat k dispozicii EV s dodacou lehotou 3-6 mesiacou max. Inak na mna zabudnite. Vzdy ma pobavi ako ich "pichne" ked im na otazku - a na com teraz jazdite - poviem :Na Tesle". :-)).
              Toto im treba - aby vedeli, ze im uteka business, jedine na toto sefovia pocuju, ostatne zabudnite.
              Naposledy upravené Jiri GrandPa; 17-05-2018, 09:32.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Miro, uz aj predavas svojho Ioniqa?

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Zatiaľ ponúkam, záujemcu so složenou zálohou ešte nemám, zatiaľ len ústny záujem, takže je to otvorené.

            • Komat44
              Komat44 komentoval
              Upraviť komentár
              Ako je to vlastne s dalsimi dvomi platbami dotacie? Ked predas auto, novy majitel uz na ne nema narok?

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              Dotacia pride povodnemu majitelovi, ak auto zostane na SK. To uz potom len zavisi, ako sa dohodnu. Ak pojde mimo SK, narok na dotaciu zanika.
          • Teq
            Teq
            Member
            • Nov 2017
            • 240
            •   

            Ioniq vs Ampera-e (Bolt) 1000 km race

            http://glympse.com/!Teslabjorn

            Kombinovany stream :

            Kto pride skor?
            Naposledy upravené Teq; 25-05-2018, 10:45.

            Komentár

            • Peterka
              Member
              • May 2017
              • 196
              •      

              Zase raz trochu cisel: dnes som isiel z Podbanskeho do BA, cize z cca 900 m.n.m do 170 m.n.m cez Zilinu, 292,6km priemernou rychlostou 83,4km/h.
              Podla udajov z OBD som spotreboval 35,6kWh a rekuperoval 5,2kWh, takze priemerna spotreba bola 30,4 kWh/292km= 10,4 kWh/100km. Auto vsak na konci jazdy ukazalo priemernu spotrebu 11,3 kWh/100km, tak teraz neviem, ako to pocita... Inak zacinal som na 100% SoC a skoncil 52% SoC, cestou nabil (pridana energia do akumulatora, nie udaj z nabijacky) 17,2kWh. Cize ak minutych 48% SoC z cca 28kWh je 0,48*28=13,44 plus nabitych 17,2kWh je 30,6 kWh, co sedi so spotrebovanou energiou podla OBD diagnostiky. Budem pocas tyzdna sledovat udaj o spotrebe podla auta a podla udajov z diagnostiky.

              Komentár


              • hudino
                hudino komentoval
                Upraviť komentár
                Dobry den,
                akou rychlostou ste isiel po dialnici ?
                a kolko stalo nabijanie ?
                dakujem

              • Peterka
                Peterka komentoval
                Upraviť komentár
                Na fore si tykame, teda ja vsetkym :-) a asi aj vacsina tak. Tie cisla vyssie su iba z cesty naspat.
                Na dialnici vacsinou davam tempomat na 120, ked je velka premavka, tak sa "veziem" aj cosi pomalsie za niekym v pravom pruhu, ked je pravy pruh uz "prilis pomaly" a mam dost dojazdu, tak idem 130-140 tachometrovych s predbiehanim v lavom. Cestou som nabijal pri Tesco Zilina- ta je este do konca maja zdarma ( inak cestou tam by to bolo 7,32 a naspat 3,22 Eur), cestou tam Dalitrans TN za 5,99 eur a naspat na Zelenci za 5,81 Eur. To je za DC rychlonabijanie, vsetko GW. Doma a na Podbanskom mam AC za cca 0,12 eur/kWh, to ale nesledujem.
            • EV_Future
              Member
              • Mar 2018
              • 74
              •      

              Tak nakoniec Ioniq 2019 (zaciatok predaja uz niekedy cez leto) nepride s vacsou bateriou, stale zostava na 28kWh. Pridali iba vybavu navyse - asistencne a bezpecnostne systemy.

              Zdroj:
              https://insideevs.com/2019-hyundai-i...tter-equipped/

              Mierne sklamanie, cakal som ze bude okolo 40kWh, aby v dojazde dokazal konkurovat ohlasenemu Leafovi 2019, ktory by mal dostat okolo 60kWh.

              Komentár

              • Ioniq
                Member
                • Jan 2017
                • 364

                Hmm, asi pasovali do tej role Konu 64kWh. Crossover vedia predat s vyssou marzou. Skoda. Ale spominaju tam BlueLink, snad to bude aj v EU a bude mozny retro-fit.

                Komentár

                • Miroslav Rojko
                  Senior Member
                  • Nov 2016
                  • 1311
                  •   

                  Ono keď je nedostatok batérií pre Ioniq-a 28kWh, tak asi nebudú robiť väčšiu batériu, takže sa to dalo čakať. A čo sa týka Leafa, tak z interného zdroja Nissanu mám info, že v tomto roku nebudú ešte ani predobjednávky na 60kWh batériu a ak príde v budúcom roku, tak oveľa neskôr, lebo predávajú sa dobre 40kWh Leafy a nie je dôvod prejsť na 60kWh.

                  Proste záujem je taký, že nie je dôvod ísť ďalej, keď sa predáva dobre to čo je.
                  [priezvisko]@me.com

                  Komentár

                  • Ioniq
                    Member
                    • Jan 2017
                    • 364

                    Och... toto spiatocnicke myslenie automobiliek. Schvalne spomalim pokrok ked mam dopyt po slabsom produkte. Chapem, ze chcu vyzdimat maximum aby sa im vratili naklady na R&D a nech vyzera dobre vysledovka, ale za takuto cenu? Tesla to tu trosku posrala, tym ze vyhlasili, ze lacny Model3 tak skoro nepride. Ostatni tym padom necitia hrozbu, a ziju si vo svojom komforte. Osobne si myslim, se keby mala zakladna oholena verzia Modelu3 vyjst dnes, tak by zazracne spustili objednavky Leaf 60kWh a Ioniq 40kWh hned buduci mesiac. Doteraz nechapem, preco sa este nikto s nikym nespojil. Keby dala Tesla svoje technologie a nejaka velka automobilka poskytla vyrobne linky, kontrolorov a servisne zazemie, tak tu mame teraz dokonale EV. Nebolo by to prvy krat v historii, ked z jednej linky zbiehaju totozne auta roznych znaciek.

                    Komentár


                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      Nechapes, ze dokedy fosilne automobilky nechcu vyrabat elektromobily, tak sa nic nezmeni. Spojenie fosilnej automobilky s Teslou by predsa bola zrada fosilneho biznisu, to nie je mozne.
                  • Teq
                    Teq
                    Member
                    • Nov 2017
                    • 240
                    •   

                    Pre bezne potreby mi 30 kWh leaf uplne staci...jedine co ma mrzi je ze nema chladenie baterie a musim ju varit vo vlastnej stave na dlhych cestach a doma susit auto pod stromom kde mi nan seru vtaky . Mat tak ioniq nic neriesim, lebo siet nabijacich stanic zacina byt pouzitelna a vyzera ze bude viac a viac.

                    Komentár


                    • hudino
                      hudino komentoval
                      Upraviť komentár
                      Ioniq by mi tiez stacil, ale proste neni.... a ked tak uz nebude dotacia.
                      Dokonca by stacil KIA Soul, novy model da rovnaku vzdialenost ako Ioniq, ale ani ten neni k dispozicii tak aby sa dala stihnut dotacia. je to smutne

                      Jeden sa predava (predvadzacka) za 26.900 ale stary model. Ked mozete podla cenika mat novy model za 26.200 (5000 dotacia + 1.200 aktualna zlava, a to este by nieco spustili ako vzdy) tak sa rozum zastavuje. Proste si z nas tie automobilky robia srandu, sme nezaujimavy trh s myslenim 100 rokov pred opicami. smutne
                  Pracuje...
                  X