Tak pouzil rovnake metodiky ako pred rokom, nejaku vypovednu hodnotu to musi mat.
Druhy prepocet bol ztoho kolko kWh dodalo Ionity, tam bol ten...
User Profile
Zložiť
-
-
9% degradacia po roku 22600km,
na konci zhrnutie ze za prve 3 mesiace najazdil 15k a nabijal to na ultranabijackach do maxima v 90%... -
ja ich priebezne sledujem v stories, posledny krat akurat nabijajuPridajte komentár:
-
pribudla pure verzia s malou baterkou..ID4 zacina na 32tisic, som zvedavy ako zareaguje psa a korejciPridajte komentár:
-
bola najnizsia teplota tych 1000km challenges, priemer 5 stupnov...preto vyssia spotreba a horsi cas, bjorn na konci hovoril ze by to v lete dala o 30min...Pridajte komentár:
-
hej zle som sa vyjadril.. recenzia je z jeho strany pozitivna, len auto je tragicke pre ludi odchovanych na fosiloch.. lebo keby si zapol klimu a isiel... -
nie moc pozitivny test.. len to zbytocne odradzuje ludi, lebo s autom ktoremu reklamuju dobreze 400km prejst slimacim tempom bez klimy 200kmjedine...
-
pozrel som to narychlo.. skoda tych nefungujucich 175kW nabijaciekPridajte komentár:
-
Hej, nakladal tomu od zaciatku poriadne a zbytocne vela ludi len takou reckou odradi. Tak ale asi chcel skusit co to da a jazdit ako s hocijakym spalovakom.... -
Posledna cast recenzie ohladom spotreby/dojazdu: hybrid.cz/test-novy-nissan-leaf-40-kwh-cestovani-nabijeni-dojezd
dialnicne tempo v chladnejsom...Pridajte komentár:
-
hej no, aj bjorn mal takmer 70kW, mozno je v nejakom testovacom rezime a nepusta zatial viacPridajte komentár:
-
Ioniq na nemeckej Ionity...Mit meinem Hyundai IONIQ waren wir an den neu eröffneten 350 kW-Ladern von IONITY - super 😃😃😃 #Schnellladesäule #Niederzissen #Hyundai Ioniq Elektric #CCS La...Pridajte komentár:
-
Pridajte komentár:
Žiadna aktivita na zobrazenie
Zobraziť viac
Pridajte komentár: