Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nissan Leaf

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Member
    • Jun 2015
    • 483
    •   

    uzasne bol si niekde na zavodoch, alebo ako sa ti podarilo flambovat?
    Ja uz par dni zasa spekulujem, ako ta bateria vypocitava tie SOH a ostatne veci.
    Uz tyzden mam bez zmeny 88,5 SOH a stale 11 paliciek. Vyuzitelnych je pritom po dnesnom dobiti doplna 19,5kWh. Kedze je zima, tak to az sem vystupilo z c 83SOH.Keby som mal vsetli palicky, asi by sa opakovala scena z minuleho roka a SOH by stupalo dalej.
    Podla mna to je uz nejaka ochrana, nejake maximum, ktore moze nabit a ukazat Leafspy pri 11 palickach.
    Ktovie co by sa stalo, keby som si dal bateriu v servise vyresetovat. Ci by to kleslo len kusok pod 100 alebo by sa dialo zasa nieco medzi nebom a zemou

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      len 200 km jazda po dialnici na sever Slovenska, dialnicnou rychlostou
      ja tiez neviem ako si vysvetlit to pocitanie SOH a kapacity, zda sa mi ze to LEAF umelo podcenuje a dava menej dostupnej energie ako by mohol
      Naposledy upravené Teq; 14-12-2019, 11:33.
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 217
    •   

    https://sk.nissanconnect.eu/sk-sk/Ac...serRedirection
    stale nejde, netusi niekto ako zresetovat heslo na nissan connect?
    mam stary mobil ktory pouzivam len preto lebo ma ulozene heslo na nissan connect :-/

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      skusal si napisat importerovi SK ?uz funguju pod novym vedenim, tak snad su schopni s tym pomoct.
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 52


    Asi pred dvoma týždňami som isiel rano mimo mesto.Bolo rano ,slušných -8 stupnov.A kedze som si urobil značnú časovú rezervu odstavil som na čerpačke že nieco zjem ,nieco počítam a troska ten cas natiahnem.Auto som vypol a cakal.Vsetky kontrolky zhasli ,aj tie 3 modré ktoré blikajú počas nabíjania.A cca po 1/2 hodine začala jedna s nich sama od seba blikať.Nezbadal som žiadnu zmenu ani zvukovú ani vizuálnu.Co sa to (u)dialo?

    Komentár


    • Peter A
      Peter A komentoval
      Upraviť komentár
      Ktorá kontrolka z tých troch modrých, najbližšia k vodičovi? Leaf 1?

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      casovac klimy alebo dobijanie 12V baterie

    • ToMiLeaf
      ToMiLeaf komentoval
      Upraviť komentár
      Presne, mne bliká 1 modrá keď si ráno zapínam cez appku kúrenie.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      casovas je jedna z moznosti. ma to svoje postupy kedy blika ktora. Len zatial ich nepoznam
      aj na prestavanych eNV200 vidim castokrat, ze sa zopne a zacne blikat auto, ktore stoji bez pohnutia par dni. Tam by som veril verzii, ze je to dobijanie 12V. Nie som si isty, ci blika stredna alebo niektora z krajnych.
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 52

    Co ma zabijete ale uz teraz neviem ktorá to začala blikať,fakt neviem..Ale nenabijal som a ani ziadne časovače nemam aktívne a ani som nekuril ani neklimoval...A áno Leaf 1
    Naposledy upravené jaron; 21-01-2020, 12:44.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      no tak si radsej skontroluj napatie na 12V bateri, lebo sa ti moze stat, ze jedno rano "nenastartujes"

    • Peter A
      Peter A komentoval
      Upraviť komentár
      stačí ak bol zapnuty akykolvek odber napr autoradio. lava kontrolka blika ak je nabijany akumulator 12V, prostredna svieti ak bol nastavený casovac a je zruseny tlacidlom na palubnej doske, postupne blikaju vsetky tri ak je nastavený casovac a vozidlo je pripojene na nabijanie zo zasuvky.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Aj po zamknuti auta necha Leaf zapnute radio? Mne sa raz stalo, ze som na i-MiEV-e nechal zapnute vnutorne osvetlenie v nezamknutom aute a vtedy mi vybilo 12V bateriu.
      No pri zamknuti auta sa vnutorne osvetlenie vypne. Takze, keby som auto zamkol, tak by sa bateria nevybila.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      no moj leaf mi nedovoli zamknut auto pokial ide radio
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 52

    OK,skontrolujem..
    Aky paradox... ,pod zadkom 400 V a jedného krásneho dna NE-nastartujete😀

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      nj, mechanicky to prepaja 12V bateriu s trakcnou bateriou zakazdym ked sa auto "startuje", a ked nie je dost stavy tak sa to jednoducho nezapne.
      moj LEAF ma ten maly solarny panel na dobijanie 12V a zatial sa drzi na 75% kapacity po 4och rokoch
  • jaron
    Member
    • May 2019
    • 52

    Ja tam mam tiež ten solárny panel,tiež by to malo dobíjat ale keďže toho slnka moc nieje a ked je tak je auto v teplucku v garazi tak sa nemá co nabit....A inak ked sme uz pri tej baterii tak z čoho sú napájané svetla a všetka ta elektronika?Tiez z 12V baterie?Ved ta by to vsetko neutiahla?Ci?
    Kurenie a klíma ,jasne to ide asi z 400V baterie keďže znižuje dojazd...

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      vsetko okrem kurenia a klimy, vies si predstavit kupovat 400V radio alebo svetlomety

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      popisu fungovania som rozumel tak, že 12V batéria/akumulátor je zodpovedná/ý za "štart" a napájanie "príslušenstva". v prvom kroku z svojej kapacity a následne z trakčnej batérie/akumulátora cez DC/DC menič.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ano 12V zodpoveda za zopnutie stykacov.
      Vyhoda je, ze ked je vybita, netreba ziadny silny diesel ani 800A startovaci prud. Staci jemny impulz hociakymi start hobby kablami a naskoci.
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 217
    •   

    "You Plus

    Vážený/á člen/ka vernostného programu YOU+NISSAN!

    Služba You+Nissan je od 30.09.2019 nedostupná.


    Vážime si vernosti, ktorú prejavujete značke Nissan a veríme, že Vás medzi našími vernými zákazníkmi budeme môcť v budúcnosti opäť privítať.


    S pozdravom
    Tím Nissan"

    Stale sa mi nepodarilo zistit ako zresetovat heslo na nissan connect a zda sa ze sa ani neda...
    Na starom telefone mi to ale stale funguje, aj notifikacie mi chodia na mail, nevie niekto ako vytiahnut heslo z androidu?
    Dokonca ani appka pre europu sa neda najst na play store



    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      neviem. Aj by som ta znova odkazal na pomoc importera, ale ten novy-izraelska firma nie je stale schopna ani dodavate zakladne nahradne diely, takze s istotou nebudu riesit tvoj nissan connect :-/
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 788
    •      

    Mne rok a pol od kúpy auta svietilo v youplus, že mám 3 roky aktualizácie navigácie zdarma.

    V aute dodanom 4/2018 bola mapa 2016. Stále nebola nová, až teraz na jeseň som našiel na anglických fórach, že už dávajú od mája 2019 ako aktualizáciu mapu 2018. Tak som predajcu požiadal.

    Stránku zrušili a nový importér sa predajcovi vyjadril, že verzia Leafa Acenta a Tekna nemajú nárok na nijaké aktualizácie. Samozrejme som si screenshot neurobil, nenapadlo ma, že proste vypnú stránku a všetko s ňou, takže nemám ani ako potvrdiť, že som aktualizácie tam mal mať.

    Zhrnuté: v aute v cenníkovej cene 36000€ Vám dajú pri kúpe 2 roky starú mapu a pri žiadosti o aktualizáciu najprv rok a pol nič nové že nie je a potom zaplať 120€ za SD kartu, lebo nemáš nárok.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      no potesi, ale mne slo o apku do mobilu, funguje ale neviem si vyresetovat heslo, lebo nie je kde

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      aj preto je Nissan tam, kde je...Porovnal by som ho k monopostu, ktory na rovinke pocas vedenia zacne dymyt a vyrazne spomalovat. Uvidime, ci do dvoch rokov s takymto pristupom celkom zastavi, alebo budu trpiet len niektore trhy.
      Miro, Tekna je najvyssi stupen odjakziva. Ako sa mozu odvolat na to, ze Acenta a Tekna nemaju narok?

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Teq neskoncil si ty, kamarat, v matrixe nissanu? ak to zrusili/stopli/dobabrali, nemas sa kde prihlasit lebo to nepozna tvoje povodne reg. udaje.
      Skusal si sa uz popytat osobne u roznych dilerov v roznych mestach?

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      neskusal som sa este osobne pytat nikde, mam len stary rozbity mobil kde mam apku co sa uz neda stiahnut ktora si pamata heslo a celkom dobre aj funguje...len by som rad nenosil ten mobil len koli nissan appke. A ano nissan ide pekne dolu vodou, fakt banujem ze som nesiel do Ioniqu pred dvoma rokmi

    • Peter A
      Peter A komentoval
      Upraviť komentár
      Mne sa stalo presne to iste, v cene je zahrnutá aktualizacia map na tri roky ale ked som sa ich dozadoval pani ochotne zahrala divadlo ze usilovne hlada a vyhlasila - na toto vin tu nemam ziadne mapy. Nissan connect sa mi nepodarilo rozchodit vobec ani som sa nesnazil velmi lebo moj Leaf l ma nissan connect pre spalovacie auta. A posledný zazitok som mal pri pokuse nechat si vymenit celné sklo, po umornej komunikacii som ziskal cenový odhad 600-800€. Pri objednaní pani povedala pridite sem na obhliadku my si to pozrieme nafotime a potom objednáme. Ked pride sklo tak si dohodneme termín a pristavite auto na výmenu skla. Namietal som ze chodit do servisu tri krat nemienim odpoved bola ale my to takto robíme.
      Tak som sklo nechal vymenit inde. (islo o znackový servis NISSAN v Bratislave na Roznavskej)
      Naposledy upravené Peter A; 17-02-2020, 13:20.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Peter A mne menili sklo v hornete BA (pri avione) a stalo ma to 290 evri.
      nissan connect ked som kupoval ja LEAF 1 pred dvoma rokmi fungoval, vies si pustit kurenie / klimu, zapnut nabijanie a zistit SOC. Pred septembrom slo aj zistit polohu, teraz uz nie

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Ale Peter A ma vybavu Visia s priplatkom connect nie?! tam ta navigacia vyzera inak a nie som si isty, ci su to rovnake podklady pre mapy atd. Urcite to nema (po starom) sluzbu carwings teda to ovladanie auta na dialku.
  • milan84
    Member
    • Jun 2015
    • 483
    •   

    Teq
    Miroslav Rojko
    curgali
    majitelia Leafu s tep. cerpadlom poradte. Pred dvoma dnami som dal prvykrat po 5. rokoch spravit servis klimy - odsat a doplnit. Odsatie vraj prebehlo cele, ale nemam listok lebo nejak zblbla masina. Dnes po dvoch dnoch sadnem do auta a studeny vzduch z kurenia pri akejkolvek teplote. Po stukani,prepinani so zapnutym AC (a aj HEAT) zacal ist teply vzduch. Po kratkej chvili zas prestal. Tak sup do servisu este raz preplnit ci sa volaco nepototo. Dnes to odsalo namiesto 850 len necelychy 600. Plnenie do 850, kurenie nabehlo.
    Cestoval som do TT a spat a mam pocit, ze naplno to kuri len ked zapnem AC a ked ide velmi horuci vzduch, aj tak to po chvili zoslabne. Po dlhsej ceste uz ide len vlazny vzduch, sem tam zas teplejsi a tak dookola. Sledujem to na spotrebe energie-na tych kolacikoch.
    Dnes bolo cca +8 a ja teraz neviem, ci som uz paranoidny a len som si to nevsimol doteraz, alebo to kurilo takto vzdy. Ze to po chvili odmedzi vykon vykurovania. Paradoxne mam pocit, ze odporove kurenie to zoplo iba ked som zapol spominane AC - vtedy isiel fakt horuci vzduch.
    AKo to kuri vam v tychto prechodnych teplotach?
    Na max kurenie to nemavam nastavene asi nikdy, ale nie som si isty, ci to mam OK.
    Ci mi neunika chladivo zistim o par dni. AK by tam bol takyto velky unik, do tyzdna by to nemalo chladit/kurit vobec.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      a este ake mnozstvo chladiva mate napisane v pravom rohu kapoty zvnutra?
      u mna 0,85kg, ale vsade na webe vidim len Leaf 2010- 400-450g !! a to spravanie u mna by sa mohlo prejavovat takto keby ho tam bolo vela.
      Predpokladam, ze verzie s tep. cerpadlom mozu mat inu napln a tie 400g tabulky su len zastarale.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Nikdy som to neriesil. Nemal som auto viac ako 3 roky ...Jeden aj druhy mi kurili a kuria dobre, bez problemov...

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      curgali a ked mas napr 27 alebo 30 nastavenych dlhodobo, ide stale konstantne horuci vzduch a aj podla kolacikov berie znacnu porciu energie?
      dnes rano som dal 30, ventilator na max a ani po 3-4min. nic. Zapol som navyse AC a auto zacalo kurit.
      Bude tam nejaky problem asi s tym mnozstvom chladiva...

    • Peter A
      Peter A komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 podla workshopData je tam 450g pre 2010-2013, 850g pre 2013- a kurenie u mna funguje celkom dobre ale ma tiez znacne vykyvy teploty, ak zasvieti slnko niekde musi byt senzor teploty v dosahu osvitu a potom citelne ochladne teply vzduch jazdim nastavenych 18 stupnov ak je vonku do 5 stupnov ak je teplejsie tak 20 stupnou rezim automatika.
      Naposledy upravené Peter A; 28-02-2020, 06:59.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Peter A vdaka ! Ale vase auto nema tepelne cerpadlo. tam ide priamy ohrev a moja skusenost s tymto ohrevom z eNV200 je ze to konstantne tlaci horuci vzduch podla pozadovanej teploty.
      Cidlom svitu, teploty to nebude. Skusal som to aj vcera vecer po tme a aj dnes rano. Odsledoval som, ze po zapnuti heat to cca po minute, max dvoch proste vypne a zacne ist len studeny vzduch. ked spustim k tomu klimu ako som pisal vyssie, drzi pozadovanu teplotu fukaneho vzduchu. Zaroven ale vtedy spusti priamy vyhrev, takze to berie spolu aj vyse 3kW.
      Kedze je udaj 850g spravny, jedna z mala veci, ktore mi pripadaju realne je vadna plnicka v servise, ktorej nefujguju vahy na chladivo a nadavkovala tam mensie mnozstvo. Alebo vacsie a predtym neodstala vsetko...
      Ked na nic mudrejsie nepridem, skusim iny servis. Tento mam dlhorocny, ale mozno v tomto bude situacia vyzadovat zmenu.
      Leaf spy nepise ziadnu chybu.
      Naposledy upravené milan84; 28-02-2020, 09:10.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Preco si vobec babral do klimy? Mal si unik chladiva? Nefungovala? Klimy BEV su na tom lepsie ako klimy spalovakov. Kompresory klimatizacii BEV maju zapuzdrene spiralove (scroll) kompresory s plynulym riadenim otacok, cize sa na nich nemoze vyskytnut porucha tesnosti kompresora poskodenim tesnenia pri oske nahonu kompresora. Nemaju nahon zvonku, ani nemaju spojku. Kompresor klimy BEV aj samotne auto sa chveje menej ako u spalovaku, tak aj ostatne komponenty klimatizacie su u BEV menej nachylne na poskodenie. Klimatizacie BEV sa viac podobaju na chladnicky a bytove alebo priemyselne chladiace systemy. Nikto do nich nebabre, dokedy funguju. Mame desiatky velkych aj malych klimatizacii, no pokial funguju spravne servisaci do nich nebabru, len skontroluju.

    • demo
      demo komentoval
      Upraviť komentár
      @Milan84
      Na LEAF 2013-2018 (24kWh) má tepelné čerpadlo verzia Acenta a Tekna. Visia má len klimatizáciu. Podľa interiéru je to vidno na panely ovládania, Visia bez TČ má 2 kolečká a display.
      Rovnako je na tom aj eNV200 (podľa mňa, ale to som už presne neskúmal)

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      pozri leafspy kolko tlaci kW do kurenia a kolko do klimy a hned vies. moj 30 kWh takisto zapne kurenie na plne pecky a potom vypne. Ja osobne nechcem cuchat smrad zo spalovakov predomnou tak mam pusteny vnutorny okruh - preto takmer vzdy musi ist aj AC aj HEATER inac sa mi rosia okna. Vysledok je ze tepelne cerpadlo ide len malokedy a na to aby som mal v aute 20-22C potrebujem cca 1kW vykonu

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      To ti neviem povedat. Mam nastavene 20-22 st.C a podla toho kuri alebo chladi..nikdy som to netestoval..
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1191
    •      

    Pôvodne zverejnené od milan84 Pozrieť príspevky
    Leaf spy nepise ziadnu chybu.
    Ak by bolo malo alebo vela chladiva, tak po spusteni kompresora by tlakove cidla klimatizacie mali namerat nizky, alebo vysoky tlak, co by malo byt vidiet v Leaf spy ale mozno tiez na pristrojovke ako vseobecnu nekriticku chybu - aspon tak to bolo na mojom starom spalovaku. Potom sa dala precitat konkretna chyba este aj bez OBD pomocou 5nasobneho zapnutia zapalovania bez nastartovania motora a nasledneho vyblikania kodu chyb na pristrojovke.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Jux tvoje info su ine ako moje skusenosti a pozorovania. Na akom aute ti hlasilo chybu na pristrojovke, ked malo problem s klimou ???? Toto som nikdy na ziadnej znacke nezazil.
      Tiez mi nesedi tvoja verzia o plynulych otackach. Na mojom aute jednoznacne pocut cvakanie a odpajanie ked kompresor ide a vypne. Je to vidiet aj na grafe spotreby, aj v Leafspy. Viem, ze u spalovakov je to dnes bezne, ale tuto to podla tohto prejavu sudruhovia s japonska spravili inak.
      No a preco som na AC siahal? Na spalovaku je uplne bezne po 4-5 rokoch chybajuca znacna cast naplne. Otrasy od motora tu sice nie su, ale spoje trubiek, ventily su rovnake a najviac to predsa trpi jazdou pri ktorej je to natriasane rovnako. Takisto som mohol chytit kamienok do kondenzatora. Subjektivne sa mi zdalo, ze v lete to chladilo slabsie. A kedze auto ma 5r, dal som to preventivne preplnit.
      Skusim este raz plnenie na inom stroji.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Mam stary chrysler voyager rocnik 1997. Pri akejkolvek poruche sa rozsvieti "service engine soon" potom aj bez OBD modulu staci pocvicit klucikom od zapalovania a blikanie toho isteho svetielka da kody chyb co su v riadiacej jednotke vid.: https://www.allpar.com/fix/codes.html Vymazat sa samozrejme daju len cez OBD.
      Ked mi praskol vymennik lkimy, tak dalo kod nizky tlak.

      Co sa tyka kompresora... mozno Leaf nema plynule oracky kompresora, mozno nema ani scroll kompresor. Ale auta co som studoval (mitsu i-MiEV a fiat 500e) maju scroll kompresory s regulaciou otacok. Urcite nebudem babrat do klimy elektromobilu, ked bude fungovat. Na spalovakoch samozrejme problemy s klimou nastanu skor ako na EV.
      Kedze jeden v mojich i-MiEV-ov, ktory mam 1 a pol roka je uz aj po 5 rocnej zaruke na 400V veci, tak na nom budem ignorovat akukolvek udrzbu okrem vymeny brzdovej kvapaliny po 3 rokoch a kabinoveho filtra ak bude zaneseny - samozrejme svojpomocne. Takze v servise ma neuvidia dokedy to nebude nutne.
  • milan84
    Member
    • Jun 2015
    • 483
    •   

    Vyriesene.
    Problem bol v zlom naplneni klimy vadnym strojom, resp. nejakou anomaliou pocas plnenia.
    Pri sobotnom odsavani vytiahlo vyse 950g chladiva aj napriek tomu, ze iny stroj dva dni predtym natankoval udajne 850g. Nasledne plnenie inym strojom na 850g a niekolko jazd vcera aj dnes potvrdili, ze auto opat kuri a funguje standardne.

    Komentár

    • ToMiLeaf
      Member
      • Jul 2019
      • 40
      •   

      Tak dnes garančka po 2 rokoch. 96€ s DPH s doporučením dobiť 12V batériu.
      Inak zaujímavé, že NISSAN autá pri servise neumýva. Trebárs Toyota auto umyje aj keď idete len vymeniť poistku a pritom tiež Japonec...

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        umyvanie je vysoko individualna zalezitost. jednak mas coronu a polovicu zamestnancov doma a po druhe vobec nemuseli mat volnu kapacitum
        Ale platit kilo za pozretie auta...fu. za 2roky a skoro 50000km som tolko do leafa nedal 😁

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Mozno to chce otazku na importera, ake su pravidla. V tej Toyote je to mozno len individualna iniciativa toho servisu. Skor ma udivuje ze ti nedobili tu 12V bateriu. Ci si tam mal auto na 15min?
        Ja som po prvej garancnej prehliadke noveho auta ked bolo vyuctovane 2x tolko casu (podla normy) nez skutocne trvala uz kazdej dalsej zucastnoval. Pozeral im na prsty a odskrtaval si kazdu vec co mali urobit. Tvaril som sa ze ma to velmi zaujima co sa ako kontroluje, ze moje prve nove auto, ze som este nebol na takej prehliadke, tak pre mna zazitok.
        Lebo ked to spravili za polovicu casu, tak bud prehliadku odflakli, alebo maju prehnanu normu. Mozno maju rezervy pre pripad ze bude treba nejaky problem odstranit, ale ak problem nieje nemaju co ten nevyuzity cas uctovat podla mna.

      • ToMiLeaf
        ToMiLeaf komentoval
        Upraviť komentár
        No ono je pravda, že tá Toyota tam má okrem iného aj tabuľku "naj predajca v SR" čiže asi je to o prístupe. Voľné kapacity, no neviem, sám som im navrhol termín kedykoľvek tento mesiac a oni dali konkrétny deň, čiže snáď nešli sami proti sebe.
        Jo a auto tam bolo 4 hoďky.
        To kilo nie je veľa. Z Lexusu som zvyknutý na vyššie pálky. Toto beriem ako kompenzáciu, že jazdím diaľnice za 8-10 €/100km

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        no moj LEAF tiez teraz strasne dlho stoji a nejazdi, lebo nema kam a odfaklil som si na zajacovi prednu znacku, tak cakam na novy ramcek a bateria mala dnes rano len 12.3 V. Po 4 hodinovom stati v zapnutom stave mala 12.4V ... A to bolo auto stale na slnku, ten solarny panel na spoileri veru moc nepomaha

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Nissan Žilina umyva v cene prehliadky /58 euro s DPH/...chodte tam..
        Naposledy upravené curgali; 07-04-2020, 20:32.

      • ToMiLeaf
        ToMiLeaf komentoval
        Upraviť komentár
        curgali práve ten žilinský som tentokrát skúsil...

        Inak k tej 12V batérii. Mala by sa nabíjať spolu s autom keď sa ono nabíja aj len z AC, či?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja tiež chodím do Žiliny s Leafom a prehliadky najlacnejšie s umytím auta. A to nehovorím, že dali mi aj najlepšie ceny na nový Leaf.
    • milan84
      Member
      • Jun 2015
      • 483
      •   

      Zacal som to uz v inej teme,ale aby to bolo k veci...
      Orientacne som chcel vediet pokles kapacity velkej bat v mojom aute. Pocas zimy ci na jesen som nameral cca 1 percento za tri dni ak si dobre pamatam.
      Teraz ked tu mame kamosa Covida a nikam nejazdime, skusam merat znova. Auto parkuje odomknute v garazi.
      Prvy den pri cca 75% to bolo za 24h 0,5%.
      Dalsi den pri cca polovici uz len 0,1%
      Dalsi den to iste 0,2%

      Az teraz som si uvedomil, ze tomu nepomaha trvalo pripojene OBD, ale tym padom predpokladam dobijanie velkej baterie pocas prveho dna.
      Skuste pomerat aj ini majitelia co mate Leaf Spy, speci mozno Teq ked mame teraz cas

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        tak ja garaz nemam a zalezi aj ako vela slnka dostane ten moj spojler...tak ci tak ale 12V ide ked sa nejazdi dole, to iste brzdy
    • milan84
      Member
      • Jun 2015
      • 483
      •   

      pani nieco taketo by mohla byt nova nadej pre nase veterany
      za ceny dolu v diskusii by som nad tym velmi vazne uvazoval - pri tej 62kWh. Ale nieco mi vravi, ze dostat sa k tym bateriam a v tej cene nebude velmi realne.
      https://www.youtube.com/watch?v=h47rnjsD0Ys

      Komentár


      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Treba pozriet burane leafy. Cena baterie podla toho ked som pozeral baterku na i3 ako upgrade ratam na urovni 10k€ za 64kWh na leafa. Skusim zajtra popozerat co to stoji a cibuz nejake nie su vonku.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        ja som teraz cital "rumors" zevraj nissan uz nevyraba 30 kWh bateriu a vymiena zle baterie rovno za 40 kWh. Moja cez tuto karantenu ide raketovo dole, pred zaciatkom som mal 94-95 % SOH a teraz mi padla na 90%. Plus mi este vcera zas nejaka pliaga rozkusala hadicku na vodu do ostrekovaca...
    • milan84
      Member
      • Jun 2015
      • 483
      •   

      curgali Oliver ty zacinas byt riadna YT/radio hviezda
      Paci sa mi, ako si bez zbytocnosti povedal, ze jedine nissan ma problem s prehrievanim. Malokto to spomenie a ak nahodou, tak len velmi okrajovo a bez vysvetlenia.
      https://www.mojelektromobil.sk/5-rok...bilom-podcast/

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Kolko stupňov máva v Nissane prehriata baterka?

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        ked zacnes nabijat a mas nad 45C tak ti nabijanie isto spomali, nie je problem dostat sa aj nad 50

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        35 mavam bezne v lete po 1. DC nabijani. To je uplny standard. Castokrat aj 37-38, nie vynimocne cez 40.
        Rekord som mal na eNV200 tusim 51.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        ja som mal aj cez 55 C ak ma pamat neklame tak nad 53C zacne obmedzovat BMS aj vykon motora. problemom nie je ze ma bateria 55C, to mava aj tesla, problem je to tak tak prehriate dlho lebo sa nema ako chladit. cas + teplota degraduje bateriu

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Aha, dik moc. Uz som v obraze. Lebo s kiou mam obcas 38-42, ci to neprehanam .. Resp. aky je strop.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        uz aj prvia kia soul mala chladenie baterie, tam by som sa teploty nebal. vysoka teplota je dobra ked sa bateria rychlo nabija - maly odpor, ale zla ked je bateria horuca dlhy cas, alebo ked sa nabija pomaly

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Ten rozhovor trval 40 min. ...takže ho poriadne okresali na13 min...co je škoda, lebo ja som toho povedal oveľa viac...

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        curgali Vies ze na nete nemaju neobmedzeny priestor a sa im to nezmestilo toz museli to skratit, aby zmesttili zopakovat Sajfove reci. Hlavne ze zostalo, ze sa Leaf prehrieva a pomaly nabija potom. A mozno z toho urobia serialovu trilogiu, lebo kto by ta pocuval 40min v kuse.
        To Ti nedali na odsuhlasenie final verziu ako ta odvysielaju? Ci to funguje tak ze nahraju hodinu s tym ze zostrihat si mozu a vytrhat z kontextu , ako chcu?

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Taur..nie nedali, ale mne to neprekáža. Dôležité je, že dali priestor skutočnému elektromobilistovi a nie takému, ktorý používa EV len ako PR, pretože je to teraz in...Ja som v rozhovore použil aj tuto vetu:,, Čo by ste si pomysleli o človeku, ktorý by vám povedal, že nemôže ísť na besedu so žiakmi do Zázrivej, lebo z BA tam a späť je to 600 km a v Zázrivej nie je benzínová pumpa a jeho auto so spotrebou 20 l/100km tam a späť nedôjde ".. ...Asi chcú Sajfu na niečo ešte použit a nechceli si ho pohnevať...asi tak vyzerá dnešná cenzúra.
        Naposledy upravené curgali; 16-05-2020, 08:16.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        curgali Mohli dat aspon link na cely rozhvor niekde na yt alebo ho tam daj ty ak si si ho nahraval ... a link do komentara k podkastu.

      • ToMiLeaf
        ToMiLeaf komentoval
        Upraviť komentár
        "prehrieva a pomaly nabíja potom". Súhlas, po cca 4. DC nabíjaní je naozaj rýchlosť nabíjania čiastočne obmedzená. Otázka čo je menej komfortné, či toto alebo trebárs nový Ioniq s obmedzenou rýchlosťou nabíjania už od 1. napichnutia na DCčko

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        ToMiLeaf Nový IONIQ ide pomaly kvôli zapojeniu článkov. Tj. technické obmedzenie, nie kvôli teplote? Teplota je potom až druhý faktor.

      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Taur..neviem ci by som nieco take mohol urobit. Je to ich projekt, tak nechcem do toho zasahovat..
    Pracuje...
    X