Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nissan Leaf

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 229
    •   

    Vyzera, ze pomohlo, bateria sa nabijala citelne dlhsie, a tak vybalancovanu som ju este nevidel. Uvidim na dlhej trase, za August som mal velmi vela QCs ( 70 eurovy ucet od Smatricsu, a to je len jeden provider ) Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20200913-162525.png
Videní:	412
Veľkosť:306,7 KB
ID:	61211

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      offtopic nepodarilo sa ti zistit, preco su pri plnom nabiti a dobalancovani vsetky/takmer vsetky clanky cervene?
      A vidis rozdiel vo vyuzitelnej/zostatkovej kapacite SOC v poslednej zalozke leafspy ?

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      nenabil som este do 100% tak neviem, odskusam, ale clanky pokial viem su cervene pokial nie su balancovane, cize ked nabijes na 100 mali by byt vsetky hotove, mne ale jeden ten modry v strede vzdy svieti...

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      no ja mam prave modre vzdy cca v 2/3 SOC. nikdy pri plnom. A na webe som tiez nenasiel ziadne vysvetlenie, iba ze cervena znamena nevybalancovane.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      no, to presne som nasiel aj ja, asi na tom nieco bude ze 24 kWh baterie degraduju rovnomerne a 30 kWh baterie nerovnomerne / prve clanky pod zanmymi sedackami. Som rozhodnoty to dat buduci rok repasovat, kedze si auto nechame aj ked kupime ine, pojdem asi do Holandska, ak to tam robia

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      repasovat? fakt ti chyba tych terajsich 10 cisiel z SOH ? ja taham este aspon dva roky dalej, potom zvazim podla moznosti, potrieb a financii ci riesim nieco s baterkou. Auto ostane urcite ak nevyhram lotto. Cize to vidim na 40kWh box, ktory bude v lepsom stave ak nepribudne nejaka lokalnejsia firma, ktora to vie zrepasovat lacnejsie. Inak uz teraz sa da zohnat pekny Ioniq za peniaze co ta stal Leaf. Zvaz si rozdiel v cene za predaj Leafu, ci sa ti oplati cesta cez pol EU a platenie repasu.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      repas by nemal stat viac ako 1000 eur, je to len vymenenie degradovanych clankov, buduci rok to budem mat isto pod 85%, takze sa to uz oplati, a ano chyba mi tych 10%, kedze 30 kWh bateria je dost odolna voci prehriatiu a ma dobru nabijaciu krivku

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      na druhu stranu na Slovensku pribudaju nabijacky aj na derave miesta, takze ani ja s mojou 1/5 kapacity v tahu, nemam problem niekam dôjst.
      Uz sme tu rozoberali, ze vymena niektorych clankov len oddiali problem inych o dalsi rok-dva. Ved este mas cas, uvidime ci to bude aktualne alebo budu aj ine moznosti.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      hej uvidime, pokial najdem novu pracu a kupim ine auto nebude ma to uz tak surit
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 854
    •      

    Keď u ccheš repasovať, tu niekto urobil mapu, kde všade sú na to majstri
    A 2013 Nissan LEAF owner, Sal Cameli wants to help people like him find battery packs replacement companies with the NissanLeafBatteryReplacement.com site.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      dakujem, poznam odtial som vedel o tom madarsku co sa milanovi neozvalo, dalsie najblizsie je holandsko
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 546
    •   

    Vramci mojej nezodpovedanej otazky, ake velke su straty pri nabijani mojho auta standard kablom u mna doma som sa podujal na nasledovne:
    Auto pri vyse 60 percentach zaparkovane v garazi po kratkej jazde. Teplota clankov +-17st. V garazi kurenim a svietenim som cakal kym klesne v Leaf Spy zostatkova hodnota kWh na 11,1.
    Presne vtedy vypnute auto a zapojeny kabel nissan cez hobby merak spotreby energie.
    Merak vynulovany, meral som kolko bude ukazovat Spy pri hlaseni meraku, ze pretieklo 1,00 kWh.
    Cakal som, ze to bude viac ako hlasi auto.
    Vysledok? Appka hlasila pri 1,00 na meraku, ze autu pribudlo 1,1kWh. Inak povedane, podla meraku uz pri 0,9 pribudlo do auta 1,00kWh.
    Velakrat som popri tom pustil auta na kontroky, aby sa spojila appka s autom.
    Tym padom by som ako laik povedal, ze merak elektriny ma ruzove okuliare a ukazuje nepresne-menej ako sa v skutocnosti minulo.
    Co je ale pri appke tiez na zaciatku vynulovana hodnota -103Wh ??? To je ten rozdiel medzi 1 a 2 ukazovatelmi, ale tuto je to v minuse neviem preco. Cize nie spotreba, ale "pribudanie".
    Co myslite? Ja som z toho trochu jelen. A aj keby ta desatina nasla vysvetlenie ako je mozne, ze som nedokazal namerat vobec ziadnu stratu? Za to, ze to bol iba 1kWh ?
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené milan84; 26-09-2020, 18:34.

    Komentár

  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 229
    •   

    Tak dnesny rekord, studena bateria, 10 C, dazd, protivietor a 130-140 km/h po dialnici, spotreba 300 wh/hm, z PB som vychadzal s 62% a do ZA dosiel s 15%
    Inac koho to zaujma, moja kalibracia baterie pomohla, nemam sice vacsiu kapacitu, ale clanky si udrzuju rovnake napatie, ci ma bateria 100% alebo 5 % a ubuduanie SOC je pocas jazdy linerarne a predvidatelne, pred tym som pod 14% mohol auto zastavit a odparkovat a do par minut som mal --- % aj ked auto stalo. Takze to urcite odporucam, aspon raz za rok, ja som to urobil tak ze som nechal auto vo dvore klimovat / kurit az dokym sa AC nevyplo.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      si si mal odopnut ten karavan za sebou
      Nechce sa mi verit, ze by tvoj BP bol tak zblbnuty. Naposledy som takto vybil baterku minuly rok a od tej chvile mi uz SOH neslo nad urcitu hodnotu Netusim, ci to mohlo mat na to vplyv, alebo sa len stretli viacere veci naraz.
      Ja mam este cely sept. priemer 11,8 posledne dva dni uz aj s prikurovanim. Su v tom aj nejake male dialnicne useky, kym to bolo mesto, drzal som sa pod 11.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      tak to mas velmi peknu spotrebu, moja priemerka sa drzi nad 160 wh/km, vacsina mojich jazd je po dialnici a velmi casto rychlonabijam, takze BMS potrebuje kalibraciu castejsie. Tak ci tak som spokojny, bol som teraz na garancnej prehliadke, auto je vo velmi dobrej kondicii (az na hrdzave brzdove kotuce). Prehliadka plus cistenie klimatizacie plus oprava hadicky do ostrekovacov ma stala 120 eur (Nissan Zilina).
      Pytal som sa aj na Nissan connect, ale nevedeli mi pomoct s resetom hesla, dokonca sa uz ani neda najst aplikacia v obchode google play.
      edit : SOH sa sprava tak isto ako pred tym, QCs mi zvysuju SOH ale po par dnoch statia / nabijania pomaly zas rychlo klesne
      Naposledy upravené Teq; 28-09-2020, 21:57.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      stiahli appku z obehu? pred mesiacom som kupoval novy telefon, nainstaloval, heslo si pamatal a fungujem. Ak je to ako pises, tak som to stihol v hodine dvanastej.
      Ja dialnicne rychlosti 110+ takmer nemavam. Velmi sporadicky a iba na kratky usek ked uz.
      SOH rovnako ako pises, aj ked....viac mam odpozorovane zdvihanie SOH pri kludnejsej a dlhsej jazde. Vtedy nemusim mat ani DC nabijanie, ale dam takto dve aspon 50km trasy a mam par desatin v pluse.
      Priemerku si merias cely rok alebo ako casto nulujes? ja vzdy na zaciatku mesiaca, aby som mohol poznacit. Po dvoch rokoch krasne vidim ako s klesajucou teplotou idu hore kWh

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      neviem ci mam stary telefon, ale europsku verziu nissan connect uz nevidim asi cely tento rok. Spotrebu moc neriesim, len teplotu a nabijacii vykon, Jazdis teda velmi kludne, ja bezne idem na VMAX, cize 145 km/h a spotreba je teda oproti tebe ovela ovela vyssia.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      teraz pozeram google store a je tam "nissan connect EV". Tu mam nainstalovanu ja a da sa stale stiahnut. Pozeras rovnaku?

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 vidim NissanConnectR EV & Services (Nissan North America, Inc.)

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      bude to pre severnu ameriku, lebo ked si ju nainstalujem a skusim reset hesla tak dostanem len error
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 546
    •   

    Po nejakom case opat na obraze
    https://www.youtube.com/watch?v=EnlQPkUreqw&t=1s

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      ste mohli kludne prist aj za mnou, ja som spravil na mojom 87 000 km a absolvoval dlhe cesty ku moru, alebo do Alp o troch osobach, dvoch psoch a troch bicykloch
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 546
    •   

    Teq ja to mam nainstalovane, tak neviem ci preto, ale je to tam...EU verzia dokonca s nejakymi vylepseniami.
    Pripojené súbory

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      nieco na tom bude, lebo na zeninom telefone mi to najde nissan connect europe...zeby som mal tak stary telefon? moc si setrim veci...

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tak uz zena bude mat kluce od miesacky
      Ale mam pocit, ze ta appka zacala menej mrznut a trochu rychlejsie reagovat. predtym ma kedykolvek vyhodila, napisala, ze sa musi najprv prihlasit aj ked som bol atd,atd. Teraz tuknem a o par sekund vsetko mam .

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      ale akoze fakt zaujmave ze americku verziu si nainstalujem ale europsku nie? what the fudge
  • Mico
    Junior Member
    • Oct 2020
    • 5

    Ahojte, mám otázku, v roku 2017 sa robili iba 30kW verzie, alebo aj 24kW. Ďakujem kompetentným za odpoveď.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Ak si dobre pamatam, obe verzie baterii sa robili sucasne az do konca. Teda neviem ci aj uplne posledne mesiace a ci sa nejednalo o skladove auta, ale v zakladnej verzii si mohol kupit 24 a v dvoch lepsich 30.
  • Peter D.
    Junior Member
    • Oct 2020
    • 1

    Hľadám OBDII,
    Prosím poradiť, ktorý typ mám kúpiť, máte to odskúšané?
    Ďakujem
    Peter

    https://www.sunnysoft.sk/zbozi/167PC...hoC15UQAvD_BwE

    https://www.alza.sk/auto/bluetooth-a...2-d6154616.htm

    https://www.alza.sk/auto/mobilly-obd...h-d5887801.htm

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Roman-ba mal nejaky OBD konektor navyse na predaj.
  • Mico
    Junior Member
    • Oct 2020
    • 5

    Ahoj, skus ten 3. z alzy. Asi bude najviac kompatibilný. Ten prvý je nevhodný, mám podobný nevie poriadne komunikovať s OBD a zapisovať vôbec.
    Si z Prievidze?

    Komentár


    • Peter D.
      Peter D. komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj, Ano, som z PD.
      Diky za radu, idem to skusit objednat, kym este dorucuju...
      Naposledy upravené Peter D.; 23-10-2020, 21:56.

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mám tento na predaj :https://m.alza.sk/auto/mobilla-obd-ii-bt-d4624328.htm
      Ak chceš môžem Ti ho poslať.skúšal som ho v Kone aj Leaf 2 a fungije.
      Skúšaný aj v Citroen Picasso Audi A6 a Superb.Všetko funkčné..

    • Peter D.
      Peter D. komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj, zatial este stale cakam az mi ho donesu - este som ho nevidel ))
      Ale je to Leaf z 05/2017 (takze asi ta prva verzia).

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Peter D. objednal si si Leaf a nevies s akou bateriou?

    • Peter D.
      Peter D. komentoval
      Upraviť komentár
      Samozrejme ze viem, s 30k
  • Mico
    Junior Member
    • Oct 2020
    • 5

    Ahááá ahoj, tak to ty si mi ho vyfúkol.
    Akú spotrebu si mal cestou z Trebišova?
    Reálny dojazd?
    Ten Žilinský Leaf si bol pozrieť?

    Edit: som myslel že si na ňom šiel, ja som plánoval ísť. To by dal na 4 zastávky v ZSE.
    Naposledy upravené Mico; 24-10-2020, 12:47.

    Komentár


    • Peter D.
      Peter D. komentoval
      Upraviť komentár
      Jasne, stale cakam na prihlasenie (auto bolo odhlasene).
      Takze vsetko prebehne buduci tyzden a ja si pon urcite pojdem.
      Cas cakania som venoval tomu, aby som si poobjednaval Karty od ZSE, Greenway a eJoinu.
      Akonahle ho budem mat, dam vediet.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 546
    •   

    to sa bavime o tomto?
    https://www.autobazar.eu/nissan-leaf...d17215903.html

    Nedovolim si to hodnotit z malych fotiek, ale je tam po troch rokoch a 25000km zhasnuty prvy dielik baterie.
    Su len dve moznosti: auto potrebuje nahrat novy software v nissane (nissan to nejaku upravil, lebo sa zistilo, ze ten pokles nie je tak dramaticky ako sa prepokladalo) alebo horsia moznost....ine kilometre. Nechcem strasit, snad to je prvy pripad.
    Ale mame tu Teq ktory ma auto z 2016 3x tolko km a stale vsetky policka a aj ciselne bateria OK.
    Dam sem vecer link na video, ktore prave uploadujem a venujem sa aj tomuto.

    Komentár


    • Peter D.
      Peter D. komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj Milan,
      urcite dam vediet, akonahle ho dostanem na tabule.
      Urcite by som ho chcel dat potom oservisovat (mal by mat 24000, uvidim co je v servisnej knihe a dalsi servis je myslim po 30.000km co je za chvilku).

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      V tvojom pripade (ak km sedia) je smerodajny vek. Dufaj (ak si to vopred nezistil), ze auto malo prehliadky kazdych 12 mesiacov aby ti v pripade problemu nerobili v nissane problemy, ze si nebol v presny cas.

    • Peter D.
      Peter D. komentoval
      Upraviť komentár
      Predajca tvrdil, ze je vsetko servisovane. Tak budem musiet verit.
      Preverenie ma caka hned, ako dorazim k 30.000km.
      Ale verim, ze je to v poriadku.
      Potom sa podelim o skusenosti.

    • Mico
      Mico komentoval
      Upraviť komentár
      Zrejme to bude tým soft. BMS, stará verzia. To sa dá ľahko zistiť z OBD. Peter, už máš Leafa doma? KO bola 21.10.
  • Mico
    Junior Member
    • Oct 2020
    • 5

    Ahoj, áno ten som myslel. Neviem odkiaľ bol dovoz. Obd by o accu. prezradila viac. Škoda nestihol som ho preveriť, z Nitry je to ďaleko. Teším sa na video.

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 546
      •   

      nech sa paci, slubene video:
      https://www.youtube.com/watch?v=0pImvrhLZ7s

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 Si uprac schranku nejde ti tu poslat spravu, asi mas plnu. , Ze si presiahol nejaku quotu sprav hlasi. ))

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Taur napravene. Skoda, ze ma to automaticky neupozorni na plnu schranku.
    • Mico
      Junior Member
      • Oct 2020
      • 5

      Keď bude Braňo predávať Leafa, tak hlásim záujem.
      To isté platí aj pre Teq-a.
      Naposledy upravené Mico; 24-10-2020, 22:03.

      Komentár

      • Teq
        Teq
        Member
        • Nov 2017
        • 229
        •   

        Dajte pozor na svojich postarich leafov, moj dnes mal len 12.1V na malej bateri, tak som ho musel nechat 3h zapnuty vo dvore, teraz mal 12.3

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          to mas este povodnu tu malu baterku?

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          ano, povodnu 12V bateriu, Milan ma tiez

        • Mico
          Mico komentoval
          Upraviť komentár
          Niekde som videl, že sa dá mechanicky otvoriť kryt nabíjania spod kapoty pri vybitom 12V aku. Neviete niekto odkaz, kde sa o tom dozvieme?

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          tak tak.mam. prave dosiahla 6r. Teraz auto tyzden stoji, lebo mam na test Kiu. Uvidim ake bude napatie ked zapnem.
          Mico neviem o tom ale hlavne nabijanie trakcnej baterie ti nepojde (a nic nepomoze) ked mas vybitu 12V.

        • Mico
          Mico komentoval
          Upraviť komentár
          Áno bez acu. sa trakčná nespustí, ale keď sa pokazí to servo na otvorenie portu, tak je manuál na nezaplatenie. Acu som dobil na 14,5 a dnes je 12,3. Vidím to na poslednú zimu života tej batérie. Má 4 roky.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 Odmeraj ju. Ak je slaba, byt tebou teraz v zime neriskujem, radsej ju vymen, alebo aspon daj do auta pomocnu ci startovacie kable.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          mne sa moja po doboti na 12.3 zas vcera padla na 12.08, asi jej uz vela neostava

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Leaf spy zahlasil, ze 11,8 ale v momente to vyskocilo. po par km uz bola v poriadku.
          jux startovacie kable nosim. Uz som takto pomohol inym EV a aj spalovaku
          Myslim si, ze vdaka trvalo pripojenemu OBD, ktore blika a zerie stavu, musi malu bat. moje auto dobijat castejsie a mozno prave to istym sposobom predlzuje jej zivotnost, ze vlastne ju nenecha dlho "volnu" aby sa vybijala. Ale neviem, mozno len moja hlupa dedukcia.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Nemyslim. Nezabudni, ze aj olovena bateria ma limitovany pocet cyklov (a ovela mensi ako lithiove). Skor to budu to, ako nizko necha (nenecha lepsie povedane) padnut jej napatie BMS.
          a 2. - jej kvalita. Ja som menil v Audi TDI 3.0 (sest valec) bateriu az po 200 000 km a 10 (!) rokoch. Bola to kvalitna Varta.
          V kazdom pripade pri vymene 12V baterie nesetrite a kupte si tam AGM bateriu
          Tu je celkkom dobry popis.
          https://technoluxpro.com/sk/akkumuly...ilnye/agm.html
          Ja som kupil Vartu do Fiatky a tam musi vydrzat aspon 10 rokov, dufam.

          A este jedna vec - ak mate bateriu klasicku s kyselinou a je tzv. "bezudrzbova" tak vedzte, ze 100% bez udrzbova nie je. Kazda bateria ma odvetravanie a casom klesa hladina elektrolytu. Ja vzdy pred zimou dolievam destilovanu vodu, minimalne do obidvoch krajnych clankov. VZDY je tam pokles. A casom samozrejme ten pokles hladiny sposobi znicenie krajnych clankov a bateria ide "do kytek".
          Myslim, ze preto mi ta Varta z Audine vydrzala tak dlho.
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 24-11-2020, 11:33.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 "musi malu bat. moje auto dobijat castejsie"
          Treba to rozdelit na dva stavy - vypnute auto a zapnute auto.

          Ak si mal ma mysli castejsie dobijanie pri vypnutom aute - tak potom ak mas zapojene stale nejake spotrebice co maju odber a auto dokaze analyzovat pokles napetia na 12V baterii, pricom ju nasledne dobije z hlavnej - potom mas pravdu ze dobija castejsie.
          Inak je to pri zapnutom aute - vtedy vyraz "dobijat castejsie" nema vyznam, pretoze menic 400V/12V dobija bateriu pocas celej doby ked je auto zapnute.
          Podobne ako na spalovaku ked bezi motor alternator dobija bateriu.
          Na spalovaku je to spravidla tak, ze bateria sa nabija postupne, pretoze nabijaci vykon je obmedzeny vykonom alternatora. V case ked je este bateria vybita od startovania a alternator bezi len na volnobezne otacky motora, este dava maly vykon. Na spalovaku pri mensich otackach niekedy nestaci energia produkovana alternatorom - niekedy trosku pohasnu svetla a cast energie ide z baterie. Najokatejsie je to pri start/stop rezime - pri vypnutom motore samozrejme ide vsetka energia len z 12 baterie.
          Na EV ma menic vecsi vykon, pricom hned a pocas celej doby zapnutia auta dodava tolko energie, ze zvladne napajat vsetky 12V spotrebice a este aj dobijat bateriu.
          Preto v elektromobile sa takmer okamzite po rozbehnuti menica zvysi napetie na svorkach baterie na nominalne vystupne napetie menica co byva medzi 13,9V az 14,4V a to napetie ostava na svorkach baterie az do vypnutia auta. Takze hovorit o "castejsom dobijani" nema vyznam, lebo menic udrzuje pocas zapnuteho auta stale rovnake napetie, teda vlastne dobija bateriu stale ked bezi auto.

          Co sa tyka zivotnosti baterie - castejsie, ci hlbsie vybijanie viac amortizuje bateriu ako menej caste a menej hlboke vybijanie.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          jux v LEAF spy apke vidim ako hovoris, ze bateria ma napatie ked je auto nastartovane na 14.4V, ale nie vzdy, praveze niekedy po minute dvoch (v lete) napatie hned padne na 12.9V, vcera po troch hodinach padlo napatie na 12.9V, v tom pripade uz nie je bateria nabijana, alebo sa mylim?

        • Peter A
          Peter A komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 Nemyslim si ze Leaf1 dobija 12V akumulator aj vo vypnutom stave, mal som tu zakaznika ktory si prisiel kupit nabijacku lebo mal odstaveny Leaf1 3 mesiace v zime v garazi a baterka 12V sa mu uplne vybila.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          jux a Peter A ano, myslel som vo vypnutom stave ked je auto v garazi. Nie vsak zamknute, takze aj mimo OBD by som tam nejake minimalne odbery ocakaval podobne ako u spalovakov.
          Leaf indikuje prebiehajuce dobijanie 12V jednou z 3 LED na pristrojovke.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Teq .... to ma prekvapuje - ze by Leaf, ked bateriu nabije odpojil 12V bateriu od 12V rozvodu a nechal ju odpojenu, pricom spotrebice napaja len z menica?

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          jux vyzera to tak, podla leaf spy
      Pracuje...
      X