Nissan Leaf je, podľa mojich zistení, štandardne vybavený s 3,5 kW 1-fázovou palubnou nabíjačkou. Za extra príplatok sa dá dokúpiť 6,6 kW 1-fázová palubná nabíjačka. Podľa mojich zistení, výkonnejšia nabíjačka sa dokúpiť nedá.
Nissan LEAF je vybavený káblom s dĺžkou 6 metrov, pomocou ktorého môžete batériu elektromobilu dobiť prostredníctvom domácej zásuvky so štandardným napätím 220 V približne za 10 hodín (dobíjanie prúdom 10 A).
Pomocou domácej dobíjacej stanice s výkonom 6,6 kW, ktorá je súčasťou voliteľnej výbavy, možno Nissan LEAF dobiť iba za 4 hodiny.
Nabíjanie AC 230 V pri 16 A alebo 32 A (6,6 kW), možnosť rýchlonabíjania prostredníctvom rozhrania CHAdeMO DC 40 kW, kedy sa dobije z 20 na 80% kapacity za 30 minút. Kapacita akumulátorov je 24 kWh.
Dojazd sa s aktuálnou generáciou zlepšil na 200 km (reálny okolo 120) a je schopné presiahnuť aj dialničnú rýchlosť s maximálkou 144 km/h. Má synchrónny striedavý elektromotor s výkonom 80 kW a lítium-iónovú batériu zabudovanú v podlahe. Týmto riešením je dosiahnuté zníženie ťažiska a neuberá z vnútorného priestoru. Rekuperácia sa dá zosilniť voľbou brzdného režimu na prevodovke „B“ a funguje už od rýchlosti 3 km/h. Cena začína na 29000 €.
tu výrobca: http://www.nissan.sk/SK/sk/vehicle/e...d-battery.html
tu článok: http://auto.idnes.cz/nissan-leaf-c8y...auto_testy_fdv
Nissan LEAF je vybavený káblom s dĺžkou 6 metrov, pomocou ktorého môžete batériu elektromobilu dobiť prostredníctvom domácej zásuvky so štandardným napätím 220 V približne za 10 hodín (dobíjanie prúdom 10 A).
Pomocou domácej dobíjacej stanice s výkonom 6,6 kW, ktorá je súčasťou voliteľnej výbavy, možno Nissan LEAF dobiť iba za 4 hodiny.
Nabíjanie AC 230 V pri 16 A alebo 32 A (6,6 kW), možnosť rýchlonabíjania prostredníctvom rozhrania CHAdeMO DC 40 kW, kedy sa dobije z 20 na 80% kapacity za 30 minút. Kapacita akumulátorov je 24 kWh.
Dojazd sa s aktuálnou generáciou zlepšil na 200 km (reálny okolo 120) a je schopné presiahnuť aj dialničnú rýchlosť s maximálkou 144 km/h. Má synchrónny striedavý elektromotor s výkonom 80 kW a lítium-iónovú batériu zabudovanú v podlahe. Týmto riešením je dosiahnuté zníženie ťažiska a neuberá z vnútorného priestoru. Rekuperácia sa dá zosilniť voľbou brzdného režimu na prevodovke „B“ a funguje už od rýchlosti 3 km/h. Cena začína na 29000 €.
tu výrobca: http://www.nissan.sk/SK/sk/vehicle/e...d-battery.html
tu článok: http://auto.idnes.cz/nissan-leaf-c8y...auto_testy_fdv
Komentár