Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Dojazd Modelu 3

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    • Mar 2014
    • 1888
    •   

    Dojazd Modelu 3

    Toto je tabuľka dojazdu Modelu 3 podľa Bjornovho testovania:

    Range = dojaz, R = dojazd, W = zima, H = diaľnica, červená = predpokladané


    Click image for larger version  Name:	model-3-dojazd.jpg Views:	0 Size:	101.0 KB ID:	34477

    Je to z tohto videa:



    Tak som zvedavý aké skúsenosti budú mať naši majitelia Modelu 3.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • nemo
    Member
    • Oct 2015
    • 294
    •   

    #2
    Beriem Long Range RWD s najdlhsim dojazdom za zapadoeuropsku cenu v tretom kvartali tohto roka. Predpokladam, ze autopilot uz bude v zaklade tak ako to uz je v Cine.

    Komentár


    • Juro
      Juro komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý výber. Tiež by som neodporúčal šetriť na baterke.

    • JanoS
      JanoS komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mam LR AWD + EAP (+ FSD?) v garazi, ale ak by bola ponuka kompletna, tak by som radsej kupil LR RWD + AP a usetril 9000 oproti tomu co som zaplatil ja.
  • ivan32
    Member
    • Sep 2014
    • 66

    #3
    Úprimne z toho zimného diaľničného dojazdu som sklamaný. Zatiaľ. Kým nebude SC niekde ako Poprad.

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Nebude to take zle, pamataj, ze to je dojazd so 70% baterky. Realne ak budes odchadzat z domu plne nabity, 300km das bez problemov imho. Pripadne uberies 10kmh, to je zanedbatelny rozdiel v case cestovania, ale relevantne predlzenie dojazdu.
  • JozkoPucik
    Junior Member
    • Aug 2018
    • 36

    #4
    Ak to pomôže ja som išiel z Superchargeru v meste Weimar v Nemecku a to bola v podstate najdlhšia štreka ktorú som súvisle prešiel. Bolo to 304 Km. Keď som prišiel na SC tak som mal 82 km dojazd. Celou cestou som išiel 130 km/h na dialnici s tým, že miestami som pridával na 150-160 km/h. Mám LR AWD a zimné kolesá 18ky.

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 939
      •      

      #5
      Tesla dnes po 5tich mesiacoch vyhodila z ponuky Mid range verziu. Styri verzie baterie sa mi zdali privela. Zrejme to bola len docasna bateria dokedy nemali Standard a Standard plus.
      Tesla has been making many changes to its vehicle lineup lately and it is making one more today: the Model 3 Mid Range battery pack is now discontinued.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Toz nevim Máňo... Tusim se koukneme na ten e-tron jeste jednou
    • JozkoPucik
      Junior Member
      • Aug 2018
      • 36

      #6
      Tak ak by dojazd nestacil, treba vyuzit pekne slnecne dni na dobitie baterky

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	54257277.jpg
Videní:	480
Veľkosť:86,3 KB
ID:	34906
      Naposledy upravené JozkoPucik; 17-03-2019, 10:45.

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Ako ide "boj s uradmi"? Uz ju mas prihlasenu?

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Tak pani riaditelka z danoveho v Ziline je velmi napomocna. Riskol som to a dal som si robit SK technicak. Policajti navrhli zohnat papier od danoveho, alebo znovu zaplatit dan..... ale pani riaditelka na danovom spisala ziadost, som to bol podpisat a maju 30 dni na odpoved tak uvidime.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Cize teraz nemozes jazdit, alebo...???

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK zaobstaral som si Cčkovú značku a už týždeň jazdím, ale ešte stále čakám na doklad od daňového. Termín 30 dní vyprší zajtra, ale už mi povedala pani z Daňového v Žiline, že v mojom prípade sa podľa zákona môže doba vybavenia posunúť až na 60 dní. Preto som si zaobstaral tie Cčkové značky.
    • JozkoPucik
      Junior Member
      • Aug 2018
      • 36

      #7
      Už týždeň na mojoj M3 jazdím na Cčkových značkách. Nabíjam to na tých 80% ako to odporúča systém, že keď jazdím často a krátke trate. Je to tak akurát na týždeň a potom cez víkend nabíjam, hlavne keď svieti slnko (mam tie panely na streche). Auto je proste fantázia, ten podvozok, tichúčke, pohodlné, no niečo úžasné. Čo sa týka dojazdu tak som naozaj rád, že mám ten Long Range, lebo vydrží to tak akurát. Ideálne by bolo keby som mohol ešte občas nabíjať v práci počas dňa. Aj keby som nechcel nabíjať so slnka tak máme elektriku 0,10 centov za kilowatt, takže ekonomické to určite je, len nie moc environmentálne.

      Treba však chodiť "normálne" vidím to, keď niekomu ukážem zrýchlenie hneď mi zmizne 10 km z dojazdu, len preto, že som na krátkom úseku pridal. Auto človeka pekne vychová. Pri nabití na 80% mi ukazuje dojazd 460 km, čo mi stačí zatiaľ na celý týždeň. Musím sa však priznať, v nemecku mi to prišlo lepšie s tými superchargermi na každom rohu. Určite by som nejaký uvítal v Žiline.
      Naposledy upravené JozkoPucik; 09-04-2019, 09:45.

      Komentár


      • g211
        g211 komentoval
        Upraviť komentár
        V Žiline by mal mať Greenway do konca roka 2019 ultrafast hub, čiže taký o niečo drahší supercharger

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        No nebolo by odveci vyskusat ten pri ZV, lebo Bjorn ukazal v jednom videu, ze TM3ka ma kopec chyb, ktore treba vyladit. Aj tam sa stalo, ze bol na SC a vyplo mu nabijanie. Ono to chce cas si myslim. Podla mna TM3kou si Tesla testuje CCS nabijanie v Europe kim to daju aj do TMS a TMX.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK no nabíjal som 4 krát v Nemecku a všetko OK, inač len doma. Hej chcem sa ísť previezť práve ku Zvolenu pozrieť nejaké hrady atď, lebo starší syn to teraz preberá na Zemepise tak by sme tam išli a rovno aj nabili.

        g211 vidíš, to som nevedel, kuknem a vyskúšam, ale vidím len tie štandardne 50 Kw nabijačky
        Naposledy upravené JozkoPucik; 09-04-2019, 10:18.

      • JanoS
        JanoS komentoval
        Upraviť komentár
        Vacsina problemov s CCS v Europe sa vyriesila uz pred par tyzdnami, ako prisiel firmware 2019.8, myslim ze 2019.4 a 2019.5 mali este nejake muchy, ale ako zacal rollout M3 po Europe tak to uz fixli. Mne dnes rano prisiel 2019.8.5, ten ma mat novu neuronovu siet pre autopilota, tesim sa.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        JozkoPucik V nemecku si zrejme nabijal na Superchargeroch - tam problem nebol, len na inych CCS, A ako pise JanoS to zrejme uz dali do poriadku upgradom softveru.

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        jux áno, mal som zatial 2 updates, jeden dnes. Písali tam o zvýšení kapacity batérie o 5% pár vecí naviac (Dog mode, sentry mode, mrtvý uhol...), tak možno to bolo v tom. To je práve tá výhoda, že tie autá dostávame až takto neskôr, aspoň fixnú problémy na ktoré prídu v Amerike.
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1805

      #8
      Podla FB Bjorna Nylanda jeho TM3 ked nabije z 10 - 90% (449km mu to ukazuje) na SC stoji ho to 103.7NOK / 11€ a je to podla neho realny dojazd 300 - 400km. NA inych rychlonabijackach spomina 50kW Fortum alebo Grøn kontakt ho to stoji 213NOK / 22€. A pise, ze palivo za podobne velke auto by stalo 300NOK / 31€ a preslo by rovnaku vzdialenost 300 - 400km.
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	TM3 pay.jpg
Videní:	271
Veľkosť:83,4 KB
ID:	35652

      Komentár


      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Rad by som Vam povedal kolko ma stalo nabijanie na SC, ale zatial som nedostal ziadnu fakturu ani nic. Nemam si to kde pozriet. Ked nabijam tak mi to vpravo dole ukaze (ako Bjornovi) posledne nabijanie a cenu 155 korun CZ. Co sa tyka cien, tak keby mi to bolo jedno tak ja mam v dome tepelne cerpadlo, teda mam sadzbu DD6 co je 0,10 euro za 1 kW. Takze plne nabitie (ak by sme to tak brali) 75 kW je 7,5 euro a aj ked s tym prejdem 400 km stale je to lacnejsie ako tankovat.Inac tiez mi to ukazuje 450 km ked to nabijem tak ako Bjorn na obrazku.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Nove TM3 maju prveho pol roka nabijanie na SC zadarmo, alebo sa to tyka len performance verzii?

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Ako hovorim, zatiaľ som nič neplatil a nemám performace, ale LR Dual Motor. Ak je to len pol roka tak to by som mal využiť xD

      • JanoS
        JanoS komentoval
        Upraviť komentár
        jux: len ti co pouzili referral kod. Bjorn ma auto zadarmo tak asi bez referralu...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ale len idiot by nepouzil referral... vsade sa ich vala ako dreva.

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Ak ma Bjorn auto zadarmo, tak to zrejme spojit s refrral kodom nemohol.
    • JozkoPucik
      Junior Member
      • Aug 2018
      • 36

      #9
      Akurat nabijam v Ziline pri Hypertescu, ziadny problem.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_9609.PNG
Videní:	214
Veľkosť:261,8 KB
ID:	35685
      Pripojené súbory

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Preco iba 37kW? "Prilis" vybita bateria?

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Zrejme obmedzenie vykonu nabijacky maximalnym dovolenym prudom nabijacky.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Pri 125A to vychadza na napatie 296V, moze mat bateria v TM3 az tak malo?
        Naposledy upravené Peterka; 11-04-2019, 16:23.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Mne to dalo tam cez CHAdeMO adaptér len 33 kW. To sú tie DBT nabíjačky.

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Mne tam Ioniq daval 34-35kW, bude tou DBT. Ale uz ich postupne budu menit tak bude lepsie

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        To bolo len na zaciatku ten nizsi vykon, potom to skocilo hore na 48 myslim. Som s tym uplne spokojny, ten greenway je aj v PB takze vsade kam clovek ide to moze nechat nabijat, len sa kusok prejde peso a to nie je nikdy na skodu.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Píše že je pri HyperTescu a tam nie je DBT (tá je v Auparku). Pri HyperTescu je novšia nabíjačka, tam by nemalo byť obmedzenie alebo problém ako poznáme z DBT.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, pri Tescu v ZA je Efacec, ta dava 50kW v pohode, mam ju odskusanu, preto som sa pytal na tych 37kW..

      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        Aha, som si ani nevsimol ze to je Efacec. Bol som tam len raz, ale trcal som tam nekonecne dlho a dako sa mi to zapisalo k ostatnym DBT. Ale mozno to malo vtedy nejaku poruchu :-/

        edit: a neviem ci nebola vtedy dokonca este v skusobnej gratis prevadzke, tak mozno preto to islo tak pomaly

      • JozkoPucik
        JozkoPucik komentoval
        Upraviť komentár
        Ako som pisal, to bola moja chyba, ze som spravil print screen hned v uvode, ani to este riadne nenabijalo. Potom to davalo myslim, ze nejak 300 km za hodinu, takze to bolo tak akurat.
    • JozkoPucik
      Junior Member
      • Aug 2018
      • 36

      #10
      Hmm, som učinil také zaujímavé pozorovanie. Ako náhle sa dojazd zníži na cca 100 km tak tá baterka na display začne meniť farby, aby človek už vedel, že je treba nabíjať. Zaujímavé je to, že auto sa ako keby prepne do nejakého úspornejšieho režimu. Zmenu vôbec necítiť na správaní auta, ale napríklad nefunguje 100 percent akcelerácie, sú tam také bodky, ktoré indikujú, že keď stlačím plyn na podlahu tak to pôjde tak na 85% výkonu. Dáva to zmysel, lebo auto sa chce vyhnúť veľkým spotrebám keďže je baterka na "low".

      Auto má však naozaj lepší dojazd v tejto fáze. Včera som išiel do PB a trasa podľa navigácie bola 19 km a ja som stratil z dojazdu 20 km a to som išiel po dialnici 120 km/h. Možno to je len vec ukazovania a tak, ale keď je baterka v zelenom (dojazd od 100 km do 540 km) tak sa určite tie km míňajú rýchlejšie. Ak má vozidlo nejaký úspornejší režim prevádzky, prečo to nie aplikovať trvalo?

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        JozkoPucik Tesla aj vsetky ine elektromobily chrania bateriu pri malom SoC znizenim max. vykonu.
        Mozes si aktivovat "chill mode" aj "range mode"... ale potom budes mat stale obmedzeny vykon motora a komfort kurenia/chladenia. Mozes si tiez obmedzit aj maximalnu rychlost....
        Otazka ci si chces odopriet kopu pozitku za zvysenie dojazdu...
    Pracuje...
    X