Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Dojazd Modelu 3
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Dojazd Modelu 3
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.Tagy: -
- Likes 1
-
Ak to pomôže ja som išiel z Superchargeru v meste Weimar v Nemecku a to bola v podstate najdlhšia štreka ktorú som súvisle prešiel. Bolo to 304 Km. Keď som prišiel na SC tak som mal 82 km dojazd. Celou cestou som išiel 130 km/h na dialnici s tým, že miestami som pridával na 150-160 km/h. Mám LR AWD a zimné kolesá 18ky.
- Likes 4
Komentár
-
Tesla dnes po 5tich mesiacoch vyhodila z ponuky Mid range verziu. Styri verzie baterie sa mi zdali privela. Zrejme to bola len docasna bateria dokedy nemali Standard a Standard plus.
Komentár
-
Naposledy upravené JozkoPucik; 17-03-2019, 10:45.
Komentár
-
Tak pani riaditelka z danoveho v Ziline je velmi napomocna. Riskol som to a dal som si robit SK technicak. Policajti navrhli zohnat papier od danoveho, alebo znovu zaplatit dan..... ale pani riaditelka na danovom spisala ziadost, som to bol podpisat a maju 30 dni na odpoved tak uvidime.
-
ICE666SVK zaobstaral som si Cčkovú značku a už týždeň jazdím, ale ešte stále čakám na doklad od daňového. Termín 30 dní vyprší zajtra, ale už mi povedala pani z Daňového v Žiline, že v mojom prípade sa podľa zákona môže doba vybavenia posunúť až na 60 dní. Preto som si zaobstaral tie Cčkové značky.
-
Už týždeň na mojoj M3 jazdím na Cčkových značkách. Nabíjam to na tých 80% ako to odporúča systém, že keď jazdím často a krátke trate. Je to tak akurát na týždeň a potom cez víkend nabíjam, hlavne keď svieti slnko (mam tie panely na streche). Auto je proste fantázia, ten podvozok, tichúčke, pohodlné, no niečo úžasné. Čo sa týka dojazdu tak som naozaj rád, že mám ten Long Range, lebo vydrží to tak akurát. Ideálne by bolo keby som mohol ešte občas nabíjať v práci počas dňa. Aj keby som nechcel nabíjať so slnka tak máme elektriku 0,10 centov za kilowatt, takže ekonomické to určite je, len nie moc environmentálne.
Treba však chodiť "normálne" vidím to, keď niekomu ukážem zrýchlenie hneď mi zmizne 10 km z dojazdu, len preto, že som na krátkom úseku pridal. Auto človeka pekne vychová. Pri nabití na 80% mi ukazuje dojazd 460 km, čo mi stačí zatiaľ na celý týždeň. Musím sa však priznať, v nemecku mi to prišlo lepšie s tými superchargermi na každom rohu. Určite by som nejaký uvítal v Žiline.Naposledy upravené JozkoPucik; 09-04-2019, 09:45.
- Likes 3
Komentár
-
No nebolo by odveci vyskusat ten pri ZV, lebo Bjorn ukazal v jednom videu, ze TM3ka ma kopec chyb, ktore treba vyladit. Aj tam sa stalo, ze bol na SC a vyplo mu nabijanie. Ono to chce cas si myslim. Podla mna TM3kou si Tesla testuje CCS nabijanie v Europe kim to daju aj do TMS a TMX.
-
ICE666SVK no nabíjal som 4 krát v Nemecku a všetko OK, inač len doma. Hej chcem sa ísť previezť práve ku Zvolenu pozrieť nejaké hrady atď, lebo starší syn to teraz preberá na Zemepise tak by sme tam išli a rovno aj nabili.
g211 vidíš, to som nevedel, kuknem a vyskúšam, ale vidím len tie štandardne 50 Kw nabijačkyNaposledy upravené JozkoPucik; 09-04-2019, 10:18.
-
Vacsina problemov s CCS v Europe sa vyriesila uz pred par tyzdnami, ako prisiel firmware 2019.8, myslim ze 2019.4 a 2019.5 mali este nejake muchy, ale ako zacal rollout M3 po Europe tak to uz fixli. Mne dnes rano prisiel 2019.8.5, ten ma mat novu neuronovu siet pre autopilota, tesim sa.
-
JozkoPucik V nemecku si zrejme nabijal na Superchargeroch - tam problem nebol, len na inych CCS, A ako pise JanoS to zrejme uz dali do poriadku upgradom softveru.
-
jux áno, mal som zatial 2 updates, jeden dnes. Písali tam o zvýšení kapacity batérie o 5% pár vecí naviac (Dog mode, sentry mode, mrtvý uhol...), tak možno to bolo v tom. To je práve tá výhoda, že tie autá dostávame až takto neskôr, aspoň fixnú problémy na ktoré prídu v Amerike.
-
Podla FB Bjorna Nylanda jeho TM3 ked nabije z 10 - 90% (449km mu to ukazuje) na SC stoji ho to 103.7NOK / 11€ a je to podla neho realny dojazd 300 - 400km. NA inych rychlonabijackach spomina 50kW Fortum alebo Grøn kontakt ho to stoji 213NOK / 22€. A pise, ze palivo za podobne velke auto by stalo 300NOK / 31€ a preslo by rovnaku vzdialenost 300 - 400km.
Komentár
-
Rad by som Vam povedal kolko ma stalo nabijanie na SC, ale zatial som nedostal ziadnu fakturu ani nic. Nemam si to kde pozriet. Ked nabijam tak mi to vpravo dole ukaze (ako Bjornovi) posledne nabijanie a cenu 155 korun CZ. Co sa tyka cien, tak keby mi to bolo jedno tak ja mam v dome tepelne cerpadlo, teda mam sadzbu DD6 co je 0,10 euro za 1 kW. Takze plne nabitie (ak by sme to tak brali) 75 kW je 7,5 euro a aj ked s tym prejdem 400 km stale je to lacnejsie ako tankovat.Inac tiez mi to ukazuje 450 km ked to nabijem tak ako Bjorn na obrazku.
-
Ako hovorim, zatiaľ som nič neplatil a nemám performace, ale LR Dual Motor. Ak je to len pol roka tak to by som mal využiť xD
-
-
- Likes 1
Komentár
-
Mne to dalo tam cez CHAdeMO adaptér len 33 kW. To sú tie DBT nabíjačky.
-
To bolo len na zaciatku ten nizsi vykon, potom to skocilo hore na 48 myslim. Som s tym uplne spokojny, ten greenway je aj v PB takze vsade kam clovek ide to moze nechat nabijat, len sa kusok prejde peso a to nie je nikdy na skodu.
-
Píše že je pri HyperTescu a tam nie je DBT (tá je v Auparku). Pri HyperTescu je novšia nabíjačka, tam by nemalo byť obmedzenie alebo problém ako poznáme z DBT.
-
Aha, som si ani nevsimol ze to je Efacec. Bol som tam len raz, ale trcal som tam nekonecne dlho a dako sa mi to zapisalo k ostatnym DBT. Ale mozno to malo vtedy nejaku poruchu :-/
edit: a neviem ci nebola vtedy dokonca este v skusobnej gratis prevadzke, tak mozno preto to islo tak pomaly
-
Ako som pisal, to bola moja chyba, ze som spravil print screen hned v uvode, ani to este riadne nenabijalo. Potom to davalo myslim, ze nejak 300 km za hodinu, takze to bolo tak akurat.
-
Hmm, som učinil také zaujímavé pozorovanie. Ako náhle sa dojazd zníži na cca 100 km tak tá baterka na display začne meniť farby, aby človek už vedel, že je treba nabíjať. Zaujímavé je to, že auto sa ako keby prepne do nejakého úspornejšieho režimu. Zmenu vôbec necítiť na správaní auta, ale napríklad nefunguje 100 percent akcelerácie, sú tam také bodky, ktoré indikujú, že keď stlačím plyn na podlahu tak to pôjde tak na 85% výkonu. Dáva to zmysel, lebo auto sa chce vyhnúť veľkým spotrebám keďže je baterka na "low".
Auto má však naozaj lepší dojazd v tejto fáze. Včera som išiel do PB a trasa podľa navigácie bola 19 km a ja som stratil z dojazdu 20 km a to som išiel po dialnici 120 km/h. Možno to je len vec ukazovania a tak, ale keď je baterka v zelenom (dojazd od 100 km do 540 km) tak sa určite tie km míňajú rýchlejšie. Ak má vozidlo nejaký úspornejší režim prevádzky, prečo to nie aplikovať trvalo?
Komentár
-
JozkoPucik Tesla aj vsetky ine elektromobily chrania bateriu pri malom SoC znizenim max. vykonu.
Mozes si aktivovat "chill mode" aj "range mode"... ale potom budes mat stale obmedzeny vykon motora a komfort kurenia/chladenia. Mozes si tiez obmedzit aj maximalnu rychlost....
Otazka ci si chces odopriet kopu pozitku za zvysenie dojazdu...
-
-
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
Komentár
-
Však ano, ja dávam v pohode 350 km keď idem vkuse po dialnici 140 km/h, v dojazde problém vôbec nevidím. Viem dať BA-PB tam aj spať s tým, že idem stále 140 po dialnici.
-
Tak ja chodim vzdy v takych casoch aby som tak isiel. Samozrejme v tych castiach kde su stavby spomalim na 120 km/h ale inac sa to snazim drzat. Asi by som mal fakt uploadnut aj ja nejake videa, ale neni kedy, zena, deti.....
-
-
Tak ked mate Performance verziu tak sa vam necudujem, ze nejazdite na spotrebu.
Ja mam SR+ a stale Chill mode co je pre mna bezny, pvedal by som ze pre bezneho cloveka aj tak vykonny mode (hlavne oproti Priusu). Napr. cesta do/z roboty po meste 12,8km, spotreba 111 Wh/km, vid foto. Minuly vikend nejakych 150km BA-VIE-BA, spotreba pod 150Wh/km a tento vikend 80km BA-Samorin(okolie)-BA a spotreba 118 Wh/km. Takze realneho dojazdu 400km sa neobavam. Uvidime ako na tom budem o 2 tyzdne ked pojdem do Nemecka...
- Likes 1
Komentár
-
Komentár
-
Ano ked valis tak je to tak 350 km a treba nabit, ale to je podla mojho nazoru aj tak dost dobre.
-
850km (z práce domov) dám na dve nabíjania. Jedno Ionity a jeden Supercharger. Vyrážam s plnou a domov prídem tak s 10-20 percentami. Prvú zastávku mám po cca 200km. Takže viem, že tých 200 môžem ísť na plné pecky. A aj idem. Čiže celú baterku (do tých 10 percent kapacity) vymlátim tak za 200km. Pri priemernej rýchlosti 110km/h (čo je vlastne diaľničných 130) spravím na skoro plnú baterku takých 300km. Po 15 tisícoch km mám priemernú spotrebu 191Wh/km.
-
A celkova doba cestovania? Podla mna by si s tromi nabijaniami dosiahol kratsi cas. Ja jazdim do Svajcu tych 850 km a na dve nabitia mi to nevychadza lepsie. Z BA je vzdy prvy Sankt Valentin, to je jasne.
-
Hej no, ja sa chystam kusok za Norimberg (600km) a dufam ze sa na/zo St.Valentin s mojou 50 kWh baterkou dostanem aj ked mi Abetterrouteplanner pise, ze musim obmedzit rychlost na 110km/h... spolu mi dava 2 alebo 3 zastavky podla toho kolko % mi ma ostat na konci. Vyhodnejsie budu mozno tie 3 zastavky.
-
Jiri GrandPa Kratšie by to možno s tromi nabíjaniami bolo. Mám to takto zaužívané. A hlavne, celú cestu mám zadarmo. Ionity má asi pokazené stojany, už 3 krát som tam nabíjal zdarma a v Linzi pri Tesla Store sú 4 superchargery ktoré sú zdarma. Neoplatí sa Vám ísť na St. ValentinNaposledy upravené TM3Perf; 24-10-2019, 06:06.
-
Ahojte,
pridam sem aj moju celkovu spotrebu. Mam LR RWD s 18'' diskami (bez areo puklic), takze verziu s najvacsim moznym dojazdom. Okrem cesty do prace cestujem casto na trase Tirolsko (tam zijem) a BA, co je asi 450km. Vacsinou nabijam na tejto trase raz, a to v St. Valentin (to je akurat v strede cesty). Tipujem, ze z celkovych najazdenych km je asi 1/2 az 2/3 po dialnici a ostatne mimo dialnice. Samozrejme clovek obcas musi vyskusat to zrychlenie, takze sa neda povedat, ze jazdim vyslovene na spotrebu. ;-)
Takze spokojnost, celkova spotreba podla mna vyborna.1 Bild
- Likes 3
Komentár
Komentár