Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Volkswagen ID.7

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jozef Elektromobil
    Junior Member
    • Oct 2023
    • 25

    Volkswagen ID.7

    Vlajková loď Volkswagenu ID.7 zapracovala na efektivite pohonu a prvé jazdy potvrdzujú, že spotreba bude a dojazd budú na vysokej úrovni:

    https://elektromobil.tech/efektivita...lkswagen-id-7/
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1333
    •   

    #2
    Akoze kvitujem ze ides prostrednictvom vlastneho blogu (zaciatku e-zinu) propagovat elektromobilitu ale ze VW ide byt v niecom efektivne, to si nerob srandu. Az ked ID.7 pozicaju niekomu na test bez dozoru zamestnanca VW, tak sa ukazu realne veci a auto bude ako tak pouzitelne. Uvidime ako otestuje Bjorn a potom sa daju robit nejake zavery.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Jozef Elektromobil
      Jozef Elektromobil komentoval
      Upraviť komentár
      Suhlasím, ale prvé jazdy naznačujú, že spolu TM3 a Ioniqom 6 pôjde o najeftívnejší elektromobil. Škoda, že Bjorn nemá možnosť sa k nemeckej elektro produkcii dostať skôr ako je to vprípade nemeckých novinárov.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Jozef Elektromobil - no podla EV database nie je ID.7 ani v top 10 (ked beriem len modely a nie specificke verzie):
      1. Tesla Model 3 137Wh/k
      2. Hyundai IONIQ 6 148Wh/k
      3. Dacia Spring 152Wh/k
      4. Opel Corsa Electric 153Wh/k
      5. Renault Megane E-Tech 154Wh/k
      7. Peugeot e-208 155Wh/k
      8./9. Lucid Air Pure 156Wh/k
      8./9. BMW i4 156Wh/k
      10. Mini Cooper E 157Wh/k
      ...
      ID.7 162Wh/k

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Ev database nerieši teploty pri testoch, rýchlosti, mohol bežať menežment po nabíjaní a pod. Viď aj ioniq 6 aké boli rozdiely len medzi digital mirrors, kolesá 18-20" (5-8-10%).. To isté konfigurácie Tesly, každý modelový rok má navyše iné WLTP. Nie je v ich možnostiach testovať všetko identicky.

      Treba dať tie autá ku sebe na cestu, ako sme mali minule. Tiež som zvedavý ako sa im podarilo prehádzať vo VW motor (či bude naozaj avizované 30% úspora).

      Ak chcete, môžeme si robiť stretnutia a jazdy s porovnávaním aj na mesačnej báze.
      Náš Ioniq 6 je k dispozícií na tieto testy nepretržite, stačí sa len ozvať. Vždy sa namotá aj niekto iný, keď bude mať náhodou čas.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 nie je problem robit porovnania, EV databaze ma referencne hodnoty pre kazdu verziu, na zaklade toho sa da urobit zakladny nazor. Samozrejme aj v jednej verzii budu v reale rozdiely. Pneumatiky a velkost diskov urobia svoje, upravy karoserie (rozne spojlery, zasterky) taktiez, zrkadla detto. Na to uz jedine realne testy s priamym porovnanim. Tiez mozem sem tam dobehnut na porovnanie. Uz aby tu nejaka ID.7 behala. P.S.: uz aj u nas na ulici sa objavil prvy BYOD :-)
      Naposledy upravené SKolja; 18-10-2023, 10:33.

    • Jozef Elektromobil
      Jozef Elektromobil komentoval
      Upraviť komentár
      Na základe akých údajov EV Database zisťuje efektrivitu jednotlivých elektromobilov? Z vlastnej skúsenosti môžem porovnať Škodu Enyaq iV Coupe RS 2022, ktorá dosahuje efektivitu 177 Wh/km a BMW iX3 s efektivitou 192 Wh. Pri porovnateľných jazdných režimoch som mal presne opačnú skúsenosť, BMW jazdilo s nižšou spotrebou ako Škoda. A takých príkladov je viac.

      Nick81 má pravdu v tom, že ak tie vozidlá nepostavíme vedľa seba a neporovnáme tak sa pravdu nedozvieme. Ideálne porovnanie TM3 SR, Hyundai Ioniq 6 LR 2WD a Volkswagen ID.7.

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Rad sa pripojim s Tesla S, ja to vnimam tak, ze ID.7 je konkurencia skor pre S ako pre 3, ci? Aspon podla foto to tak velkostne vyzera.

    • Jozef Elektromobil
      Jozef Elektromobil komentoval
      Upraviť komentár
      Pre ilustráciu rozmery modelov podľa veľkostí:

      Tesla Model 3 Standard Range 4720 x 1849 x 1441 mm rázvor 2875 mm

      BMW i4 eDrive35 4783 x 1852 x 1448 mm rázvor 2856 mm

      Hyundai Ioniq 6 Long range 2WD 4855 x 1880 x 1495 mm rázvor 2950 mm

      Volkswagen ID.7 Pro 4961 x 1862 x 1520 mm rázvor 2971 mm

      a

      Tesla Model S Dual Motor 5021 x 1987 x 1431 mm rázvor 2960 mm

      Volkswagen zo spomínanej štvorky Tesla, BMW, Hyundai je rozmerovo najväčší a viac sa blíži k modelu S, takže určite porovnanie s Modelom S dáva zmysel.

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Pôvodne zverejnené od Jozef Elektromobil Pozrieť príspevky
      porovnanie s Modelom S dáva zmysel
      Aj motoricky?

    • Jozef Elektromobil
      Jozef Elektromobil komentoval
      Upraviť komentár
      Predpokladám, že jeeff mal na mysli porovnanie spotreby, prípadne rozmerov, tam je možné Volkswagen ID.7 porovnaváť s Teslou Model S. Motoricky zrejme nie, Model S je výkonovo na inej úrovni, rovnako ako aj cenovo.
  • asrock
    Junior Member
    • Jan 2023
    • 6

    #3
    ID.7 Pro (výkon 210 kW, dojazd podľa WLTP 621 km)

    s výbavou LIMITED v hodnote 9 340 € teraz s bonusom 3 000 €** - ušetríte až 12 340 €! Už od 53 490 €*.
    Skaldovka


    55.770,- €
    Celkom vrátane DPH.​ aj ťažným a TČ. Nemá DCC , otázka potrebujem DCC ? Sú tam aj s DCC ale zas nemajú TČ. Dá sa to aj nakonfigurovať ale skladovka by bola hneď. Možno máte niekto skúsenosť .

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Akože VW dáva zľavu 12340 € pri uvedení nového modelu ? To akože nestačilo urobiť rovno prvý cenník na dnešnú dobu ale cenník treba vysoký, za čo nikto nekúpi a dávať 20% zľavy ? trápni VW marketéri

    • asrock
      asrock komentoval
      Upraviť komentár
      Tak včera som ID7 vyskúšal a nakonfiguroval DCC bude. Veľká pohodlná ,vzadu doslova luxusná . 210 kW úplne stačí. Nabíjanie vyriešené, rozumie slovenčine , soft je konečne konkurenčný .V tejto cene aktuálne top.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1999

    #4
    Pisu ze nestojime, ale priznali, ze stali asi 2x po 10minutach.
     

    Komentár


    • Jozef Elektromobil
      Jozef Elektromobil komentoval
      Upraviť komentár
      Všetko je to pekné, ale ten rozdiel v štartovacích cenách medzi Passatom a ID.7 je tak veľký, že si človek môže kúpiť k Passatu ešte nové Polo
  • esp
    esp
    Member
    • Aug 2015
    • 55

    #5
    https://www.youtube.com/watch?v=i68_0Dl827w
    Uncle Bjørn začal testovať Volkswagen ID.7

    Komentár

    • esp
      esp
      Member
      • Aug 2015
      • 55

      #6
      https://www.youtube.com/watch?v=nE-5rKrJ1gE
      VW ID7 Pro 82 kWh range test



      Komentár

      • esp
        esp
        Member
        • Aug 2015
        • 55

        #7
        https://www.youtube.com/watch?v=-sldAKo_YHE&t=1353s
        VW ID7 Pro 82 kWh 1000 km challenge



        Komentár


        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          A aky je vysledok? Bolo by dobre, ze ked uz davas odkaz na video dat nejaky sumar, mne sa fakt nechce pozerat hodinove video len aby som zistil, ako to dopadlo ;-)

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Bjorn ukazuje a komentuje výsladky tesne pred koncom, stačí tam pretočiť. Ale zhrnutím je, že už sa čas blíži k Tesle Y, čo je vyššie SUV a pohon je stále neefektívny, aby sa to vyrovnalo sedanom, majú ešte čo robiť. Chválil rýchlosť nabíjania blížiacu sa 200 kW, lepšia ako u posledného ID.Buzz, čo bol najnovší model platformy, takže s každým novým modelom o trochu zlepšujú nabíjanie.

        • Pepo096
          Pepo096 komentoval
          Upraviť komentár
          jeeff tu mas rovno vysledok https://youtu.be/-sldAKo_YHE?t=1790
          Pobavili ho jeden bug: udaj o rychlosti nabijania "14 míl za min" hoci su vsade nastavene km a potom pri dalsom nabijani tento udaj uplne zmizol a uz sa nezobrazil
      • esp
        esp
        Member
        • Aug 2015
        • 55

        #8
        https://www.youtube.com/watch?v=HAky0r8n5sk
        VW ID7 Pro 82 kWh charging test vs Tesla, Audi, Hyundai, BMW and Polestar



        Komentár

        • esp
          esp
          Member
          • Aug 2015
          • 55

          #9
          https://www.youtube.com/watch?v=Gfo9lnhJVbI
          VW ID7 Pro acceleration and noise test



          Komentár

          • esp
            esp
            Member
            • Aug 2015
            • 55

            #10
            https://www.youtube.com/watch?v=MuvSO68U-bc
            VW ID7 Pro Jazdné dojmy a zhrnutie

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Vyzerá to veľmi dobre, takto pozitívne sa málokedy vyjadruje a jeho argumenty chápem. Väčšinu vecí, čo vytýkal pri ID.3,4,5 opravili, vylepšili, no žeby konečne VW trafil klinec po hlavičke ?

              Len keď potom príde schladenie pri prvej prehliadke po 30000 km, kedy servis za doslova "nič" si pýta 400€ len preto, že človek potrebuje pečiatku kvôli záruke.

            • juris
              juris komentoval
              Upraviť komentár
              Miroslav Rojko predosle IDcka mali vsetky servis kazde dva roky a bez obmedzenia kilometrov. Mas info, ze je to pri ID7 inak? Za ID4 servis po 2 rokoch som (mimo BA) zaplatil 150e. V BA by to bol aj dvojnasobok.
          • myRace
            Junior Member
            • Oct 2018
            • 19

            #11
            Ahojte, má tu prosím niekto ID7? Zaujíma ma, je možné počas AC nabíjania používať kimatizáciu/kúrenie plnohodnotne? A nemyslím spustiť každú pol hodinu predhrev nejakým rozvrhom alebo cez aplikáciu, ale normálne mať pustený HVAC cez menu auta. Díky

            Komentár


            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              samozrejme, klima aj kurenie ide ako si nastavis ked sedis v aute. Ani to nevypne po 15min ako stellantis.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 , VW vypne po 30 minutach, takze ziadna slava oproti PSA...

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Clovek by si povedal, ze uz do kelu ti produkt manazeri co definuju funkcionalitu to maju zmaknute, a furt tam vymyslia volajaku ptakovinu.To iste v Tesle, v poslednej dobe mam dojem, ze tam robi kinder produkt management.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              dango rozmyslam, ci aj pri ID7 s 5.0. Asi ano, ale nemal som ako overit. Za pol hodinu mas davno nabite a ides prec
              Stellantis to spravi nenapadne, len ti chodi ikonku 12V. VW zhasne cely, takze si to vsimnes.

            • myRace
              myRace komentoval
              Upraviť komentár
              pri DC nabíjaní to viem naisto, že funguje. Hovorím ale pri nabíjaní cez AC type 2 11kw a zároveň chce človek kúriť povedzme 5h, či si to vie človek spustiť. V e-golfe, citigu iV to napríklad nejde, jedine cez appku pri AC nabíjaní. Preto ma to zaujímalo, či toto už poriešili inak do týchto ID áut.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 nejde len o to, ci nabijas AC/DC alebo nic. Jednoducho po pol hodine sedenia v aute ta to donuti otvorit dvere a nadvihnut rit na par sekund
          Pracuje...
          X