Vlajková loď Volkswagenu ID.7 zapracovala na efektivite pohonu a prvé jazdy potvrdzujú, že spotreba bude a dojazd budú na vysokej úrovni:
Volkswagen ID.7
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tagy: -
-
Akoze kvitujem ze ides prostrednictvom vlastneho blogu (zaciatku e-zinu) propagovat elektromobilitu ale ze VW ide byt v niecom efektivne, to si nerob srandu. Az ked ID.7 pozicaju niekomu na test bez dozoru zamestnanca VW, tak sa ukazu realne veci a auto bude ako tak pouzitelne. Uvidime ako otestuje Bjorn a potom sa daju robit nejake zavery.[priezvisko]@me.com-
Suhlasím, ale prvé jazdy naznačujú, že spolu TM3 a Ioniqom 6 pôjde o najeftívnejší elektromobil. Škoda, že Bjorn nemá možnosť sa k nemeckej elektro produkcii dostať skôr ako je to vprípade nemeckých novinárov. -
Jozef Elektromobil - no podla EV database nie je ID.7 ani v top 10 (ked beriem len modely a nie specificke verzie):
1. Tesla Model 3 137Wh/k
2. Hyundai IONIQ 6 148Wh/k
3. Dacia Spring 152Wh/k
4. Opel Corsa Electric 153Wh/k
5. Renault Megane E-Tech 154Wh/k
7. Peugeot e-208 155Wh/k
8./9. Lucid Air Pure 156Wh/k
8./9. BMW i4 156Wh/k
10. Mini Cooper E 157Wh/k
...
ID.7 162Wh/k -
Ev database nerieši teploty pri testoch, rýchlosti, mohol bežať menežment po nabíjaní a pod. Viď aj ioniq 6 aké boli rozdiely len medzi digital mirrors, kolesá 18-20" (5-8-10%).. To isté konfigurácie Tesly, každý modelový rok má navyše iné WLTP. Nie je v ich možnostiach testovať všetko identicky.
Treba dať tie autá ku sebe na cestu, ako sme mali minule. Tiež som zvedavý ako sa im podarilo prehádzať vo VW motor (či bude naozaj avizované 30% úspora).
Ak chcete, môžeme si robiť stretnutia a jazdy s porovnávaním aj na mesačnej báze.
Náš Ioniq 6 je k dispozícií na tieto testy nepretržite, stačí sa len ozvať. Vždy sa namotá aj niekto iný, keď bude mať náhodou čas. -
nick81 nie je problem robit porovnania, EV databaze ma referencne hodnoty pre kazdu verziu, na zaklade toho sa da urobit zakladny nazor. Samozrejme aj v jednej verzii budu v reale rozdiely. Pneumatiky a velkost diskov urobia svoje, upravy karoserie (rozne spojlery, zasterky) taktiez, zrkadla detto. Na to uz jedine realne testy s priamym porovnanim. Tiez mozem sem tam dobehnut na porovnanie. Uz aby tu nejaka ID.7 behala. P.S.: uz aj u nas na ulici sa objavil prvy BYOD :-)Naposledy upravené SKolja; 18-10-2023, 10:33. -
Na základe akých údajov EV Database zisťuje efektrivitu jednotlivých elektromobilov? Z vlastnej skúsenosti môžem porovnať Škodu Enyaq iV Coupe RS 2022, ktorá dosahuje efektivitu 177 Wh/km a BMW iX3 s efektivitou 192 Wh. Pri porovnateľných jazdných režimoch som mal presne opačnú skúsenosť, BMW jazdilo s nižšou spotrebou ako Škoda. A takých príkladov je viac.
Nick81 má pravdu v tom, že ak tie vozidlá nepostavíme vedľa seba a neporovnáme tak sa pravdu nedozvieme. Ideálne porovnanie TM3 SR, Hyundai Ioniq 6 LR 2WD a Volkswagen ID.7. -
Pre ilustráciu rozmery modelov podľa veľkostí:
Tesla Model 3 Standard Range 4720 x 1849 x 1441 mm rázvor 2875 mm
BMW i4 eDrive35 4783 x 1852 x 1448 mm rázvor 2856 mm
Hyundai Ioniq 6 Long range 2WD 4855 x 1880 x 1495 mm rázvor 2950 mm
Volkswagen ID.7 Pro 4961 x 1862 x 1520 mm rázvor 2971 mm
a
Tesla Model S Dual Motor 5021 x 1987 x 1431 mm rázvor 2960 mm
Volkswagen zo spomínanej štvorky Tesla, BMW, Hyundai je rozmerovo najväčší a viac sa blíži k modelu S, takže určite porovnanie s Modelom S dáva zmysel. -
Predpokladám, že jeeff mal na mysli porovnanie spotreby, prípadne rozmerov, tam je možné Volkswagen ID.7 porovnaváť s Teslou Model S. Motoricky zrejme nie, Model S je výkonovo na inej úrovni, rovnako ako aj cenovo.
-
-
ID.7 Pro (výkon 210 kW, dojazd podľa WLTP 621 km)
s výbavou LIMITED v hodnote 9 340 € teraz s bonusom 3 000 €** - ušetríte až 12 340 €! Už od 53 490 €*.
Skaldovka
55.770,- €
Celkom vrátane DPH. aj ťažným a TČ. Nemá DCC , otázka potrebujem DCC ? Sú tam aj s DCC ale zas nemajú TČ. Dá sa to aj nakonfigurovať ale skladovka by bola hneď. Možno máte niekto skúsenosť .
Komentár
-
Pisu ze nestojime, ale priznali, ze stali asi 2x po 10minutach.Volkswagen vyvíjal model ID.7 s tým, že má nahradiť obľúbený manažérsky VW Passat. To nemohla byť ľahká úloha a je takmer nemožné, aby ju hneď prvá generácia...Komentár
-
-
-
Komentár
-
Bjorn ukazuje a komentuje výsladky tesne pred koncom, stačí tam pretočiť. Ale zhrnutím je, že už sa čas blíži k Tesle Y, čo je vyššie SUV a pohon je stále neefektívny, aby sa to vyrovnalo sedanom, majú ešte čo robiť. Chválil rýchlosť nabíjania blížiacu sa 200 kW, lepšia ako u posledného ID.Buzz, čo bol najnovší model platformy, takže s každým novým modelom o trochu zlepšujú nabíjanie. -
jeeff tu mas rovno vysledok https://youtu.be/-sldAKo_YHE?t=1790
Pobavili ho jeden bug: udaj o rychlosti nabijania "14 míl za min" hoci su vsade nastavene km a potom pri dalsom nabijani tento udaj uplne zmizol a uz sa nezobrazil
-
VW ID7 Pro 82 kWh charging test vs Tesla, Audi, Hyundai, BMW and Polestar
Komentár
-
-
Komentár
-
Vyzerá to veľmi dobre, takto pozitívne sa málokedy vyjadruje a jeho argumenty chápem. Väčšinu vecí, čo vytýkal pri ID.3,4,5 opravili, vylepšili, no žeby konečne VW trafil klinec po hlavičke ?
Len keď potom príde schladenie pri prvej prehliadke po 30000 km, kedy servis za doslova "nič" si pýta 400€ len preto, že človek potrebuje pečiatku kvôli záruke. -
Miroslav Rojko predosle IDcka mali vsetky servis kazde dva roky a bez obmedzenia kilometrov. Mas info, ze je to pri ID7 inak? Za ID4 servis po 2 rokoch som (mimo BA) zaplatil 150e. V BA by to bol aj dvojnasobok.
-
-
Ahojte, má tu prosím niekto ID7? Zaujíma ma, je možné počas AC nabíjania používať kimatizáciu/kúrenie plnohodnotne? A nemyslím spustiť každú pol hodinu predhrev nejakým rozvrhom alebo cez aplikáciu, ale normálne mať pustený HVAC cez menu auta. DíkyKomentár
-
Clovek by si povedal, ze uz do kelu ti produkt manazeri co definuju funkcionalitu to maju zmaknute, a furt tam vymyslia volajaku ptakovinu.To iste v Tesle, v poslednej dobe mam dojem, ze tam robi kinder produkt management. -
pri DC nabíjaní to viem naisto, že funguje. Hovorím ale pri nabíjaní cez AC type 2 11kw a zároveň chce človek kúriť povedzme 5h, či si to vie človek spustiť. V e-golfe, citigu iV to napríklad nejde, jedine cez appku pri AC nabíjaní. Preto ma to zaujímalo, či toto už poriešili inak do týchto ID áut.
-
Ahoj, nevíte prosím někdo, jaká kola jde dát na id.7 GTX? (Jdou např i 19ky?). Bohužel ve všeobecných dokumentech o vozu toho moc není. Tak bych chtěl poprosit případné majitele, zda by se mohli kouknout do TP/COC listu co tam mají zapsané. Dekuji mocKomentár
-
V Rakusku na ID7 GTX idu aj 19tky. 19tky su dokonca standardne ponukanym rozmerom pri origo zimnych gumach na GTX. Ci v SR/CZ neviem, uz tu bol pripad (myslim ze pri Korejcoch alebo starej Tesle M3), kde boli odlisnosti medzi krajinami a schvalenymi rozmermi. -
Smarodajný je v tomto technický preukaz, tam sú v poznámkach uvedené alternatívne rozmery diskov a pneumatík. Takže podľa neho (ale k tomu konkrétnemu autu/VIN) a v CZ je výhoda, že sa jednoducho zapíšu aj alternatívne disky do TP ak je treba a sú schválené na dané vozidlo. Bohužiaľ na SK sa do TP iné disky ako uviedol výrobca auto v TP, nedostanú.
Akože pozerať do iného TP nie je moc dobré, lebo sa stáva často, že sa odlišujú TP aj pár mesiacov po sebe vydané.
-
Komentár