Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
KIA EV5
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Za mna hrozne 🙈 ale verim, ze pre azijsky trh je to lubive, a par cudakov sa najde aj v EU 😁 toto ma vzdy stvalo na Korejcoch, ze nemaju vlastny dizajnovy jazyk. Kazdy model iny dizajn, a este aj kazda generacia je uplne odlisna a nicim nenadvazujuca. Proste ziadna identita na ceste, a vdaka tomuto harakiri dizajnu to vacsinou ani velmi dobre nezrie, po uvedeni novej generacie to zrazu vyzera strasne zastaralo. Nemci su v tomto striedmejsi a mozno nudnejsi, ale dizajn zrie vyborne aj pri starsich modeloch 🤷♂️
Komentár
-
Neviem ci mat vsetky auta/modely na jedno kopyto je zas az taka vyhra. Mne sa pozdava ak kazdy model je iny a aj v ramci tried sa nelisia len rozmermi.
-
To je v poriadku, kazdy zakaznik preferuje nieco ine a kazda vec si najde kupcu. Nic to vsak nemeni na fakte, ze chaoticky a vecne sa meniaci dizajn ma zly vplyv na lojalitu zakaznikov a budovanie identity znacky. Kratkodobo to zvysuje predaje, najma tie zalozene na emocnej stranke, ale z dlhodobeho hladiska je to problem. Je vsak tiez mozne, ze Korejci to ako jedini prekukli, a povedali si, ze ked uz je ta invazia cinskych elektromobilov do EU tak blizko, mozu sa vykaslat na nejake budovanie identity znacky a do tejto invazie sa len rozhodli vyzmykat co sa da z predajov 😁 ked sa tu rozbehne BYD, Nio a spol tak asi pojde beztak vsetko zauzivane “do kytek”, vratane dizajnu.
-
Je to individuálne. Ja mám trebárs rád keď nie je nutné sa na auto na pár minút zadívať aby si videl medzigeneračný rozdiel. Toto pri Nemcovi nehrozí. Dneska ide oproti tebe vw grup a dumáš, či má to auto 10 rokov alebo ide rovno zo showroomu lebo na prvý pohľad nedokážeš rozoznať, či je to 2. alebo 4. generácia. Veľa ľuďom to ale vyhovuje pretože ich autíčko psychologicky tak rýchlo nestarne a tak sa dá aj na starej šope jazdiť so zdvihnutým nosom.
-
-
V tejto triede chladenie/ohrievanie nápojov Určite si nájde miesto, kto bude potrebovať praktické priestorné, rýchlo nabíjajúce s V2L.
Pre mňa majú svoj dizajnový jazyk. Hlavne v interiéri. Tie tlačidlá sú stále rovnaké, interiér konzervatívny aj keď sú tam až divné niektoré vychytávky. Ale s týmto napr vôbec nemám problém.
Akurát tie predné masky - tie linky na svetlometoch mi nejako moc nesedia. Ale zas ako pri Nirovi, človek sedí dnu.... a po čase to čo je vonku nerieši.
Hmm, terrain mode na volante. Už tam chýba iba naviják a sprcha :-D
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevkyHmm, terrain mode na volante. Už tam chýba iba naviják a sprcha :-D
Komentár
-
Tak, za mňa naozaj krásne auto. Aj spolu s EV9-kou. Ešte uvidím ako to bude s reálnym dojazdom tej EV9-ky. Ale rátam, že cez 400-430km sa nedostane. Táto EV5-ka je super v tej veľkosti. Nie je to ešte veľká krava a pritom to nie je ani nič mrňavé. Takže v tomto smere super. Len škoda toho 400V systému. Mohli tam dať rovno 800V a to zvýšenie ceny s.al biely tesák. Ale uvidíme ako to bude s reálnou prevádzkou. Osobne by som do toho určite šiel. Už EV6-ka je pekné autíčko, naživo oveľa lepšie ako z nejakého videa či fotiek.
- Likes 1
Komentár
Komentár