Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA EV5

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • dango
    odpovedal
    Dizajn je jedna vec, ale zasadne je, ze je to opat len velke 4miestne auto. Kedy sa zacnu robit konecne realne 5 miestne auta (okrem vanov, buzikov) ???

    Pridajte komentár:


  • patapuf
    odpovedal
    Tak, za mňa naozaj krásne auto. Aj spolu s EV9-kou. Ešte uvidím ako to bude s reálnym dojazdom tej EV9-ky. Ale rátam, že cez 400-430km sa nedostane. Táto EV5-ka je super v tej veľkosti. Nie je to ešte veľká krava a pritom to nie je ani nič mrňavé. Takže v tomto smere super. Len škoda toho 400V systému. Mohli tam dať rovno 800V a to zvýšenie ceny s.al biely tesák. Ale uvidíme ako to bude s reálnou prevádzkou. Osobne by som do toho určite šiel. Už EV6-ka je pekné autíčko, naživo oveľa lepšie ako z nejakého videa či fotiek.

    Pridajte komentár:


  • hudino
    komentoval k 's odpoveď
    To tam dali pre SVK trh, na zakladie nasich ciest

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Ten terrain mode je do Auparku, si to nepochopil 😁

  • SKolja
    odpovedal
    Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
    Hmm, terrain mode na volante. Už tam chýba iba naviják a sprcha :-D
    takze predsa to nie je auto pre Bratislavcanov, ale pre nas horalov? ;-)

    Pridajte komentár:


  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Exterier uplne novy/zmeneny moderny in ale interier bez velkych nedzigeneracnych zmien aby som si nemusel zvykat na nove ovladanie/rozlozenie atd. proste aby som sa aj v novom orientoval poslepu ako v starom mi pride ako dobry kompromis.

  • nick81
    odpovedal
    V tejto triede chladenie/ohrievanie nápojov Určite si nájde miesto, kto bude potrebovať praktické priestorné, rýchlo nabíjajúce s V2L.

    Pre mňa majú svoj dizajnový jazyk. Hlavne v interiéri. Tie tlačidlá sú stále rovnaké, interiér konzervatívny aj keď sú tam až divné niektoré vychytávky. Ale s týmto napr vôbec nemám problém.
    Akurát tie predné masky - tie linky na svetlometoch mi nejako moc nesedia. Ale zas ako pri Nirovi, človek sedí dnu.... a po čase to čo je vonku nerieši.

    Hmm, terrain mode na volante. Už tam chýba iba naviják a sprcha :-D


    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	294
Veľkosť:425,1 KB
ID:	92688
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	225
Veľkosť:432,3 KB
ID:	92689
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	233
Veľkosť:498,4 KB
ID:	92690​​​

    Pridajte komentár:


  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Je to individuálne. Ja mám trebárs rád keď nie je nutné sa na auto na pár minút zadívať aby si videl medzigeneračný rozdiel. Toto pri Nemcovi nehrozí. Dneska ide oproti tebe vw grup a dumáš, či má to auto 10 rokov alebo ide rovno zo showroomu lebo na prvý pohľad nedokážeš rozoznať, či je to 2. alebo 4. generácia. Veľa ľuďom to ale vyhovuje pretože ich autíčko psychologicky tak rýchlo nestarne a tak sa dá aj na starej šope jazdiť so zdvihnutým nosom.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    To je v poriadku, kazdy zakaznik preferuje nieco ine a kazda vec si najde kupcu. Nic to vsak nemeni na fakte, ze chaoticky a vecne sa meniaci dizajn ma zly vplyv na lojalitu zakaznikov a budovanie identity znacky. Kratkodobo to zvysuje predaje, najma tie zalozene na emocnej stranke, ale z dlhodobeho hladiska je to problem. Je vsak tiez mozne, ze Korejci to ako jedini prekukli, a povedali si, ze ked uz je ta invazia cinskych elektromobilov do EU tak blizko, mozu sa vykaslat na nejake budovanie identity znacky a do tejto invazie sa len rozhodli vyzmykat co sa da z predajov 😁 ked sa tu rozbehne BYD, Nio a spol tak asi pojde beztak vsetko zauzivane “do kytek”, vratane dizajnu.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Neviem ci mat vsetky auta/modely na jedno kopyto je zas az taka vyhra. Mne sa pozdava ak kazdy model je iny a aj v ramci tried sa nelisia len rozmermi.

  • Wilo
    odpovedal
    Za mna hrozne 🙈 ale verim, ze pre azijsky trh je to lubive, a par cudakov sa najde aj v EU 😁 toto ma vzdy stvalo na Korejcoch, ze nemaju vlastny dizajnovy jazyk. Kazdy model iny dizajn, a este aj kazda generacia je uplne odlisna a nicim nenadvazujuca. Proste ziadna identita na ceste, a vdaka tomuto harakiri dizajnu to vacsinou ani velmi dobre nezrie, po uvedeni novej generacie to zrazu vyzera strasne zastaralo. Nemci su v tomto striedmejsi a mozno nudnejsi, ale dizajn zrie vyborne aj pri starsich modeloch 🤷‍♂️

    Pridajte komentár:


  • 1fisker
    odpovedal
    Dizajn niektorých áut je robený v PC spôsobom CTRL C a CTRL V

    Pridajte komentár:


  • SKolja
    odpovedal
    Bratislavcania sa budu mat na com vozit. Krabicoidne SUV, otazka je ci to bude na 400V alebo 800V technologii, ak na 800V, tak to je jedine plus. Pisu ze ma mat BYD blade LFP baterky co by bolo dalsie plus.
    Naposledy upravené SKolja; 05-09-2023, 07:58.

    Pridajte komentár:


  • nick81
    začal tému KIA EV5

    KIA EV5

    Čo na to hovoríte?





    ​​​​​​​
    Naposledy upravené nick81; 06-09-2023, 06:45.
Pracuje...
X