Za mňa jednoznačne AWD pretože s RWD sa ľahko môže stať že ostanete v kopci na snehu alebo štrk v zákrute a iné veci kde je AWD na nezaplatenie.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Model 3 videá
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
-
-
To je situacia, ktora sa stane raz za 2 roky a ostatnych 729 dni vozis mrtvu hmotnost. Ak zrovna nebyvas dakde na laze Ale zla kupa to urcite nebude nech zvolis akykolvek variant
-
Model 3 ma nizky podvozok, takze na nejake tereny nie je. Ja jazdim cely zivot so zadnymi nahonmi a AWD mi nechybalo. Ked uz sa moc smyka na snehu, spravi to vacsi rozbeh a tam kde je vela snehu, tam sa auto chyti na bruchu a nepomoze ani AWD. Ale Lubos to bude mat na zazitkove jazdy (podla www co ma vo videu) a tam pri Performance to ma opodstatnenie na akceleraciu, za ktoru si zakaznici zaplatia.
-
-
Toto bude v daždi asi trochu otravné. Čo myslíte?
Mohli by tu gumu kufra urobiť o niečo vyššiu, aby kvapky do nej narazili a stiekli pekne okolo.Eric's referral code: http://ts.la/eric15955 Follow Eric on instagram at @sparqev. Most of my music is from Artlist.io. If you sign up for one year and use m...
Komentár
-
To je dost velky fail... vysledok nuloveho testovania auta v realnych podmienkach. Na druhu stranu, na prelome 80/90tich rokov bolo stale dost automobiliek, ktore mali s tym tiez problem, aj po viac ako 30-rocnej existencii. Sice nestali 60.000€ ale tak... je to sucast prirodzeneho ucenia sa automobilky pri troche stastia to bude mat lahke riesenie a pomoze vymena za lepsie tvarovane tesnenie na naklady Tesly. Prinajhorsom tam dostane majitel nejaku magneticku striesku ako slnecne clony na Xku
-
Preco by to malo trknut majitela, ked to 99.9% ostatnych sedanov nerobi? To akoze za dazda nebudem otvarat kufor? Alebo mam mat vo dverach odlozenu stierku na okna AKA Skoda Simply Clever riesenie? Je to proste len odflaknute a neotestovane, to je vsetko. Vsak sami priznali, ze testovanie Modelu 3 bolo z velkej casti skrtnute aby usetrili cas, a robili len pocitacove simulacie. Bezny zivot zial prinesie rozne situacie, preto bezne automobilky testuju na pusti aj za polarnym kruhom, vo veternom tunely s hektolitrami striekajucej vody atd, aby auto vystavili roznym situaciam.
Zbytocna drama, ktora by sa mala dat dodatocne vyriesit inym tesnenim na pockanie... Na Sku alebo Xku uz tiez mali nejaky problem s vodou a tesnenim, neviem ci to nebolo na Falcon Wings, tam tiez tieklo dnu a chudak sediaci vzadu dostal sprchu Vyriesili, a uz si nikto ani nespomenie
-
Ak nechce mat v kufri mokro, alebo na veciach co tam vozi. Preto by malo majitela trknut. Staci pritom malicko pootvorit veko kufra a nechat vodu pomaly stiect a ked narazi na sklo, tak stecie do zlabu a nestecie do kufra, ale mimo auta. Dva sedani co som mal moznost jazdit, tak som tiez otvaral kufor pomaly, aby sa mi toto nestalo. A fakt neviem ci mali alebo nemali takyto problem.
-
Tak ked otvaras veko pomaly, zase zmoknes viac ty. Mas slobodu vyberu. Ale za normalnych okolnosti to nema majitel co riesit. Rychlo vybehnes z auta, rychlo otvoris kufor, zoberies co treba, zavries a bezis sa schovat. Nie si otrok auta aby si tam stal a daval pozor, kedy a kam voda stecie a kedy uz mozes zobrat veci. Auto ma sluzit tebe, nemas sa prisposobovat ty jemu (aj ked to je prave pri EV na dlhu debatu
-
-
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
- Likes 1
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
Pekna reklama performance verzie . Najlepsi je ten zaver. Hlavne kto nemate Teslu si pozrite, ako sa bavia deti v Tesle.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 22-03-2019, 13:31.
-
Musíš pozerať Performance verzie v plnej výbave s batériou 100 kWh. Pod 90000 nejde. A naviac toto je AP3 takze dosť lepší autopilot.
-
chapem, moze byt. Ale 70000 by som radsej dal za Sko alebo Xko a prezil by som aj bez performance verzie Na tu velkost auta a hierarchiu vramci znacky mi to prijde vela. Aj keby som nevedel co s peniazmi, pri trojke ma zmysel niektora z dostupnejsich verzii. Toto len na predvadzanie a skusobnu jazdu - presne ako ma prenajimatel auta urcene
-
milan84 ja som dal za moje 61 000,- a to už aj zo 1500,- euro za zimné kolesa, takže v podstate 59 500,- to je podľa mna super cena za toto auto, hlavne keď beriem do úvahy, že je to Dual Motor. Pôvodne som chcel len Long Range. Keby som si bol dal len LR (ktorý však ešte v ponuke nie je), čiernu farbu (je v cene) a 18ky kolesa (sú v cene) tak by to vyšlo podstatne menej. Je to hlavne o tej konfigurácii.
-
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
- Likes 1
Komentár
-
Tesla model 3 natocila bocnou kamerou video, kde zenska klucmi doskriabala lak. Zacinaju sa mi tie ficuriny pacit na autach.UPDATE: Part two... Sentry mode vandalism. Extra footage. Very short video. https://youtu.be/kBUv_16VVxM Watch this short video to see why it is so important...
- Likes 1
Komentár
-
To je uzasna ficurina... ako to funguje? Zapina sa to samo pri detekcii pohybu v blizkosti auta? Ako dlho to nataca? Kde sa to uklada - lokalne alebo cloud? A aky dlhy zaznam to vie uchovat? Toto sa mi paci, vskutku uzitocne. Na druhej strane, ako je vyriesena ochrana sukromia? Maju to aj EU Tesly? Realne sa nataca na video clovek bez akehokolvek upozornenia, neviem ako to maju v USA, ale v EU su trosku prisnejsie zakony. V Rakusku davaju pokuty aj za klasicku kameru v aute 🤔
-
A hups tak sorry to som sekol do zlej sekcii. To malo ist do videii pod TM3. Malo by sa to natacat na USB kluc. Aktivacia je tusim len vtedy ked je niekto v blizkosti auta. Tak ako je tam dog mod a podobne, tak je tam aj toto + tu uz bolo ukazane video, kde TM3 zaznamenala mercedes, ktory ustal smyk na mokrej vozovke. Tam bolo vidiet ako auto prichadza zo zadu, potom je na urovni auta a na koniec pred autom v dialke ked sa to stalo.
-
Funguje to takto: https://www.youtube.com/watch?v=5viFu57qUgs&t=
Este uploadnem par videii odomna co mam na USB kluci.
-
Toto je par videii z USB co mam z TeslaCam.
https://youtu.be/WpySqnYdeKY
https://youtu.be/icTiXMjj3LI
https://youtu.be/dfSo5M5hi94
Je to fakt šupa, ten sentry mode robí presne toto isté len aktivuje sa vtedy keď sa niekto motá okolo auta. Už to skúšali a nespustí sa len tak keď niekto normálne prejde. Samozrejme je to tak trochu aj desivé, lebo auto môže nahrávať kedykoľvek a vidieť čokoľvek. Je stále pripojené na internet a miestami aj na wifi, takže či to súbory potom neposiela..... ale musíme veriť, že sa to nejak nezneužíva. Určite je to však super pomôcka keď sa niečo stane a je to úžasné, že je to takto zabudované v aute a netreba si nič dokupovať a tak.
Záznamy majú tak 20-29 MB a trvajú vždy 1 minútu. Keď človek klikne na ten symbol kamery na displeji tak to nahrá do osobitného súboru posledných 10 minút. Ináč to prepisuje pôvodné záznamy.
-
matchke ono predtym update kde pridali sentry mode to nahravalo len prednu. Od toho updatu to nahrava vsetky tri, vzdy su tam tri subory, front, left, right, to ulozi kazdu minutu. Front je predna, left a right su tie pod zpetnymi zrkadlami.
-
Je to super ale moc sa s tým nechvál. Robenie záznamov kamerou na verejnom priestore nie je úplne v súlade so zákonom a to v celej EU. Je iba otázka času kedy sa tohto pusti nejaký horlivý ochranca ľudských práv.
-
Jiri GrandPa to co hovoris sa bije s tym, ze taketo zaznamy s dashboard kamier zacinaju uznavat aj policajti a poistovne a su velmi vitane v pripade nejednoznacnych nehod. Pokial to nepublikujes napr. na YT, myslim, ze je to uplne legal.
-
Jiri GrandPa ano, viem, ten upload som spravil na novo vytvorenom ucte a novo vytvorenom emaily xD len pre istotu. Zajtra to zmazem, bolo to len na ukazku. Je to pravda, ze toto je proti vsetkym zakonom ktore robia. Tiez mam doma dron z kamerou a pre tie plati, ze musis mat letecke skusky a kazdy zaber, ci zaznam musis poslat ministerstvu vnutra aby si ho pozreli ci si nenatocil nieco tajne.... tie zakony su dost dierave, ale su, takze si treba davat pozor.
-
Tak to je zaujimave, ze to nahrava len tri kamery. Ked na aute je predna nad vnutornym spatnym zrkadlom, dalsie dve v smerovkach, dalsie dve v B stlpikoch a jedna zadna. Teda auto ma slepe miesto v zadu. A este jedna kamera, ktoru ma TM3ka je nad ci pod vnutronym spatnym a mala by kontrolovat vodica, ci sa plne venuje vedeniu motoroveho vozidla. Ale ta asi nieje momentalne aktivna.
-
ICE666SVK pardon, zabudol som, ked klikne clovek na tu ikonku kameri na display tak ulozi ten zaznam z poslednych 10 minut, ale tam uz su zabery z uplne vsetkych kamier. Automaticky to uklada len tie smerovkove a prednu.
Ako kazda technologia nie je to dokonale. Dnes napriklad som predbiehal 2 auta predomnou. Jedno bol passat z vleckou a pred nim traktor. Zacal som predbiehat ked som videl ze nic nejde, ale kratko po tom ako som predbiehal zacal predbiehat aj Passat z vleckou, nebyt uzastneho zrychlenia a toho ze som sa vyhol este viac do strany, bola by to nehoda. Ked som si potom chcel pozret kamerovy zaznam, tak zrovna ta minuta bolo koruptovana a videa nemali 20-30 MB, ale 1 kb alebo 65 kb. Takze ked som to konecne naozaj potreboval, tak zaznam nebol k dispozicii xDNaposledy upravené JozkoPucik; 10-04-2019, 19:18.
-
Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
- Likes 2
Komentár
-
Je to sice US verzia, ale v CZPodrobná recenze Tesly Modelu 3 Long Range RWD z pohledu táty tří dětí, který vybírá nový elektromobil. Test jednoho z prvních kusů Modelu 3 Long Range, se z...
Komentár
-
hudino tak samozrejme zalezi na velkosti rodiny, 5 clenna to je uz davka na kazde auto normalnych rozmerov. tebe asi bude stacit len model X alebo nissan env-200. Priestorovo pre mna, manzelku, dceru,16 kiloveho psa a kocik LEAF staci. Skoda, len ze je ten 40 kWh env-200 Evalia tak drahy, inak to vyzera velmi prakticky (a ma aktivne chladenie)
-
hudino včera sme boli na Hrade Beckov, ja, manželka, 2 deti, svokra. Je pravda, že svokra má psa, ale toho som nechcel brať z princípu, nie že by nevošiel, určite mohol ísť v kufri v prepravke, len nebolo by to pre neho asi ideálne. Určite to rodinné auto je. Budúci výkend ideme na Spisšký Hrad.
-
JozkoPucik, tak este raz . Skus tam odviezt 3 deti v autosedackach + manzelku. Psa a kocik + batozinu , nie 2 deti (maju sedacky?).
Teq, presne tak, proste celu rodinu musim vozit v naftaku
-
hudino no dobre, moje deti maju 10 a 7 takze len jeden ma autosedacku. To co hovoris tam asi nevopcham. Neostava ti nic ine ako kupit dve TM3
-
Ako nehnevajte sa, ale pozeram to video 3 min a hned prva blbost, zevraj Tesla je na tom EKO horsie ako BMW i3??? Vraj vacsie baterky musia najazdit viac KM aby sa nahradili tie emisie z jej vyroby?? Milujem ked su ludia mimo staci si pozriet:
https://cleantechnica.com/2018/08/27...y-end-of-2019/
-
Uz tu bolo raz video z Engineering Explained, tam rozpocitaval emisnu stopu. Dost zalezi aj od krajiny/statu. Boli tam americke staty, kde 100kWh Tesla potrebovala nejakych 26 rokov, aby bola ekologickejsia ako spalovak. Plus nie je vsetko len o baterkach.
Gigafactory este nie je energeticky sebestacna. Bude, ale este nie je. Ta fabrika, kde sa vyraba i3 je pohanana vylucne hydro elektrarnou. Baterie netusim, tie beru od inokadial. Ale dalsi fakt je, ze Tesla vyraba vsetky suciastky nanovo. i3 je z velkej casti zo zrecyklovanych materialov, interier je tiez z nejakej zmesi bavlny, dreva zivic, a samotne BMW sa chvali, ze i3 je zrecyklovatelna na nejakych 98%. Takze teoreticky len 2% odpadu. Tesla sa nevyjadrila, ale uz len vzhladom na pouzite materialy to nebude take. Takze ak beries cele auto ako celok vratane jeho vyroby a pripadneho zosrotovania, i3 je naozaj ekologickejsia ako Tesla. Aspon zatial.
-
No, ked sa nad tym zamyslis, tak to nie je nezmysel. On neporovnava EV vs. ICE and male EV vs. velke EV (baterkovo).
Pri vyrobe baterie (celeho packu, nie clankov) sa (teoreticky) pri 75 kWh kapacite uvolnilo isto viac CO2 ako pri vyrobe 40 kWh packu. Obidva su v aute, takze aby si vyrovnal CO2 bilanciu, tak v tom mensom ti treba menej km.
Ina vec samozrejme je, ako je ta bateria vyrabana, tu je Tesla isto daleko vpredu.
-
Ano, myslel som hlavne vyrobu baterie. Napriklad clanok od Bloomerg:
https://www.bloomberg.com/news/artic...-electric-cars
Ten ukazuje presne to. Nevieme odkial berie i3 tu ich bateriu a Bloomberg spravila prieskum a vyzdvihla Teslu v tomto smere. Jasne, sedacky brzdy atd to Tesla nevyraba, ale urcite to neznamena, ze preto musi Tesla jazdit 26 rokov. Recyklacia funguje tiez na 98% ale bohuzial len v Amerike (je to niekde na ich stranke, len teraz nemam chut to hladat), lebo tam sa im to oplati kvoli poctu aut na ceste. V EU to bude tiez, len zatial to ziadna firma nechce robit, lebo by na tom nebol zisk (vzdy je to o peniazoch). Tesla je na tom urcite lepsie ako hovoria.
Komentár