Po 5 rokoch potrebujem doplniť chladivo do klímy. Máte niekto dobrú skúsenosť v BA a okoli so servisom čo to vie doplniť? Vďaka.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Nefungujúca klimatizácia
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Knapek robi hlavne sportovejsie auta. Jirko podstatne je sa najprv opytat, aky typ oleja pouzivaju.Pre BEV to musi byt tzv. hybridny-nevodivy. Ma oznacenie POE.
Nikdy by sa nemal pouzivat bezny olej so skratkou PAG.
Skus v Bratislave servis Hilka.sk tam uz boli nejake dve tesly z mojho okolia na ine ukony.
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevkyPo 5 rokoch potrebujem doplniť chladivo do klímy. Máte niekto dobrú skúsenosť v BA a okoli so servisom čo to vie doplniť? Vďaka.
Myslim, ze chladivo sa nikdy len nedoplna, vzdy sa vsetko odcerpa, vycisti a nasledne sa doplni spravne mnozstvo podla udajov vyrobcu. Vzdy sa doplni aj olej a ak bol unik, tak aj farbivo aby sa pri naslednom uniku dalo lokalizovat miesto uniku. Miesto uniku sa da niekedy zistit aj podla stop oleja, no farbivo, ktore vidno infrasvetlom ukaze poruchu jednoznacnejsie.
Komentár
-
Dik Julo. To je dôležitá informácia. Nevedel som že typický únik ako u spalovakov u BEV nie je. Mám termín vo Viedni vo štvrtok tak myslíš že to mám nechat na nich? Odhadovaná cena je 280€ bez DPH.
Sko nehlási nič. Iba nechladi a je počuť typicky chladničkový svist keď je malo chladiva.
-
Zaujimave, ze S-ka nic nehlasi. Moj 25 rocny chrysler voyager hlasil pokles tlaku v klimatizacii.
Mal som to tesne po 5-rocnej zaruke - nebolo to klasicky tesnenie kompresora, unikalo vo vyparniku, musel som ho dat vymenit. To je teda poriadna operacia - robili to 2 dni a povedali, ze sa na to ani nemam dojst pozriet, lebo ma trafi slak. Museli rozobrat celu palubnu dosku.
Klasicku vymenu kompresora som na nom absolvoval asi po 10-tich rokoch.
Novsie auta tlak uz asi nehlasia, manzelka mala nefunkcnu klimu na civicu a nic nehlasil, No to nakoniec nebol unik chladiva, ale len ventil aj s vymenou za 50 eciek.
Asi ti neostava nic ine ako to dat do teslackeho servisu. Mozno teslaci vedia chybu vycitat aj na dialku.
-
jux to vystihol len upresnim ze unik chladiva nastava aj cez porezny material chladica a hlinikových potrubi. Pokles vykonu moze byt sposobený aj zaneseným filtrom klimatizacneho media (susic). Do elektrickych kompresorov kimatizacie sa pokial viem uz nesmie pouzivat UV farbivo a detekcia sa robi analazatorm uniku plynu (ako pri revizii spotrebicu na zemny plyn) ktory je ovela presnejsi ako UV farbivo ktore dokazalo oznacit ponerne velku plochu aj mimo miesta uniku. Navsteva znackoveho servisu je spravne rozhodnutie pretoze pouziju spravne komponenty a material na opravu napr kompresorový olej ako uz povedal milan84 a vedia urobit aj diagnostiku AC okruhu.
-
-
Maly update - Tesla sa opat "vyznamenava. Sice som dostal termin vo Viedni v priebehu tyzdna, ale auto uz tam stoji od minuleho stvrtka a este sa nan ani nepozreli. Ze vraj zajtra. Toto sa mi este nestalo a dost ma to serie. Ale nemozem nic spravit ako zobrat auto prec a ist inde (co sa mi ale nechce).
Kazdopadne to riadne nahlodava moju chut kupit Model Y. Pokial nebude servis na Slovensku tak si to asi odpustim...
Sorry Tesla.
Komentár
Komentár