Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

MG ZS

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 87
    •   

    MG ZS

    Cez vikend som narazil v Rakusku na MG ZS. Zo statnou premiou 24590€, bez 29990€. Ak ma niekto este pouzitu dotaciu na SK, moze to byt celkom zaujimava kupa.
    https://mgmotor.eu/de-AT/model/zs-ev
    alebo vacsi Marvel-R
    https://mgmotor.eu/model/marvel-r?__geom=%E2%9C%AA
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 255
    •   

    #2
    Aj vela skladoviek je k dispozicii

    Inac ten Marvel R som uplne prehliadol, ani som nezaregistroval, ze take cosi vyslo von. Ma to ozaj pekny dizajn, slusnu velkost, 3 elektromotory a <5s 0-100, velmi zaujimave a nenapadne vozitko 🤔

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 949
      •      

      #3
      Ale ZS má len 44kWh baterku a wltp 260km, to si rovno môžte dopriať štýlovejšie necinske znacky s lepšou predajnou cenou po par rokoch ako napr. mazdu a dojazdový to bude podobne akurát pocitové a dizajnovo výrazne lepšie a hlavne servis na SK.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 255
        •   

        #4
        Cenovo a velkostne ale okrem Citroenu C4 nic porovnatelne na trhu nie je, a dizajn/pocit su cisto subjektivne kriteria. Niekomu sa hnusi korejsky dizajn, niekomu cinsky, niekomu nemecky. Materialovo to v tejto cene nie je ziadna vyhra u nikoho. Servis je v zasade jedina chyba, ktora je pre cloveka zo zapadu este akceptovatelna, stred a vychod uz asi dost deal breaker.

        Kona 39kWh je mensia a o 4000€ drahsia, zaruka kratsia o 2 roky, zalostne nabijanie.
        eNiro 39kWh je velkostne porovnatelny ale drahsi o 5000€, zaruka rovnaka, nabijanie detto ako Kona.
        Mazda MX30 je technicky uplny vtip, je mensia a tiez drahsia o 5000€.
        Peugeot e2008 je predrazeny.
        Mokka-e nedostupna.

        Je otazne, ci to MG ZS bude mat po 4 rokoch az o tolko horsiu cenu any sa vykompenzoval pociatocny rozdiel. Tych v priemere 5000€ je pomerne dost 🤷‍♂️

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Zasa niekto porovnáva len cenníky a nie reálne predajne ceny nových aut. Daj si napr. Mobile.de a porovnaj skladovky s 10 km na tachometri tých aut a uvidis kde je Číňan a kde sú cenovo ostatní.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ale ved samozrejme, tak ako sa predavaju korejske alebo nemecke skladovky so zlavou, tak sa predavaju so zlavou aj Cinania.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          A dal som si tu namahu pozriet mobile.de a nasledne webove stranky predajcov, co maju najlacnejsie kusy.

          Kona EV - priemer 24.500€ s uz zapocitanymi vsetkymi bonusmi, na stranke maju priamo uvedene, ze je to Gebraucht Fahrzeug aj ked ma 5km (na mobile.de figuruje ako nove), zjavne kvoli 6 mesacnej registracii kvoli dotacii. V Nemecku dava Hyundai k dotacii este extra 2000€ ako svoj Herrstelleranteil, takze korejci maju 11.000€ dotaciu, zatial co vsetci ostatni 9.000€.

          MG ZS je za cca 28.400€ bez bonusov a dotacii, predava sa ako Neufahrzeug bez predchadzajucej registracie. Odpocitame si z tej sumy dotaciu, a nech pocitam ako pocitam, stale mi vychadza najlacnejsie 🤔 a to je Nemecko velmi specificka krajina, kde to Hyundai velmi silno dotuje.

          Ci co presne som mal sledovat? 😒

          Edit: este Mazda tam silno konkuruje, tam su tie ceny vskutku prepadnute do pekla. Ale to bude skor tym, ze to auto nikto nechce, a popravde sa ani necudujem. Uz len kvoli tomu nutenemu zvuku a zaostalemu dojazdu a nabijaniu.
          Naposledy upravené Wilo; 08-06-2021, 21:34.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Takze zasa si potvrdil čo píšem že Mazda ako kvalitnejšia značka s interiérom a dizajnom úplne inde je za podobne peniaze. Humorne ako vždy musí predchádzať par oponujucich príspevkov.
          A prečo sa tam pletú korejci ? Nejaká fobia ? Lebo tých som nespomínal.
          Mazda bude myslím predajne na tom lepšie ako MG. V Európe ešte ľudia kupujú viac podľa značiek, nedá sa povedať že by Mazdu nikto nechcel keď porovnáme predaje týchto značiek.
          Naposledy upravené Miroslav Rojko; 08-06-2021, 21:56.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          To, ci je Mazda kvalitnejsia znacka s lepsim dizajnom je tvoj subjektivny pohlad, ktory sa nemusi zhodovat s nazorom dalsich ludi

          To, ze je za podobne peniaze je skor hanba Mazdy, nakolko sa snazi profilovat ako premiovejsie a sportovejsie auto, a pritom je to priestorovo mensie a vykonovo slabsie auto, s mensou baterkou, mensim dojazdom a horsim nabijanim. Horsia snad v kazdej objektivne meratelnej oblasti.

          Ziadna fobia, Hyundai som tam zapojil preto, lebo su to technicky lepsie auta, a v oblasti EV su a budu na tom predajne nasobne lepsie ako Mazda. Je to logicky vyber a spolu s eNirom najblizsi konkurent MGcka. Mazda je okrajova zalezitost, technicky slaba s drahym servisom a podpriemernou technikou. Pre skuseneho elektromobilistu bude patrit H/K k top vyberu, a pre novacika takisto. Staci sa pozriet na predajne cisla a je jasne, ze Mazdu netreba brat vazne ako hraca na poli EV. Aspon zatial kym nezacnu robit skutocne EV. Narozdiel od MG, ktore predajmi prekvapilo a uspesne splha hore. Mazdu prevalcuju predajmi na celom svete, vratane Europy.

          Ak Mazda dosiahne s MX30 v Europe lepsie predaje ako MG ZS EV tak mas u mna karton vina kludne si to tu screenshotni a pripomen sa v januari 😉

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ak tu chceš polemizovať o tom, či je alebo nie je Mazda 30 rokov predávaná aj u nás a osobnymi skúsenosťami veľa Slovákov overená kvalitnejšia značka ako MG po krachu kúpena cinanmi, tak naozaj je zbytočné debatovať. A sám si si odpovedal, prečo je H/K drahsie ako MG a aj napriek tomu sa výrazne viac predáva.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          MG nekupili hociaki cinania, ale SAIC motor https://www.saicmotor.com/english/la...mg/51812.shtml
          ako jednu zo svojich obchodnych znaciek, podobne ako SAIC VW, SAIC-GM a podobne.
          Tak ako sme sa prestali podcenovat korejsku produkciu, onedlho prestaneme podcenovat cinsku.
          Ak vie cinan vyrobit bezchybnu TM3, tak vyrobi bezchybne aj hociake ine auto.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Staci sa pozriet na slovensky Mazda klub, kde je ta rokmi overena “kvalita”

          Snad nebudeme porovnavat stare MG, ktore bolo naozaj tragicke, s tymto pod cinskymi kridlami. Je to uplne ina automobilka, ktora zdiela akurat tak odznak na kapote. Vlastne mame aj krasnu paralelu ako dokaz, staci si pozriet, kde bolo Volvo pred rokmi, a kde je teraz pod Cinanmi. Je to uplne iny svet, ako technologicky, tak aj predajne. Ale som si isty, ze na to ma takisto kopec Slovakov svoj nazor. Skoda, ze realita predajnych cisel hovori nieco ine ako tito overeni recenzenti. Cina uz davno nie je tym, co bolo 5 rokov dozadu.

          Inac 100% suhlas s jux . MG ZS uz teraz patri v Europe k tym lepsie predavanym modelom EV, a nie je to len tak pre nic.

          A s tym Korejcami som nepochopil. Ja som sa nikde nepytal, preco su drahsi, ale preco sa dobre predavaju to myslim, ze je kazdemu jasne.

          Odbehli sme slusny kus od temy. Povodne som napisal, ze MG je cenovo bezkonkurencna kupa, vzhladom na velkost/uzitkovu hodnotu, a vsetci ostatni konkurenti su drahsi alebo mensi. To je fakt, ktory sa da lahko overit na zaklade technickych dat. Ty si kontroval, ze si mam pozriet mobile.de a pozriet, kde je Cinan a kde su ostatni (v mnoznom cisle, takze viaceri). Zistili sme, ze si vlastne len potvrdil moje slova, ze MG je najlacnejsie, a vzhladom na velkost auta aj najlepsia hodnota. Jedine cenovo porovnatelne kompaktne SUV na mobile.de je Mazda MX30 (teda len jeden vyrobca, ziadne mnozne cislo ako si tvrdil), a Mazda je technologicky tak zaostale auto, ze MGcku nesiaha ani po clenky. A to ani velkostou. A to ti potvrdi aj kazdy, co tie auta jazdil. Pozri si Bjorna, pozri si x dalsich recenzii, spytaj sa na Mazdu milan84 ktory ju testoval. Chod do Mazdy a daj si skusobnu jazdu, vo Viedni je k dispozicii vela MG ZS na skusobnu jazdu. Ten rozdiel bude zjavny uz po prvych prejdenych 500 metroch Ja som skusal obe, viem subjektivne porovnat aj kvalitu interieru, aj jazdny prejav, aj infotainment. Keby si mi zaviazal oci, tak poviem, ze Mazda je Cina, a MG je Japonec alebo Europan. Ale to by si strasne musel chciet sa preniest cez predsudky a realne si obe auta skusit, namiesto teoretickych uvah na internete. Potom by si jasne videl, kto je ten, co sa v maratone derie dopredu, a kto je ten vzadu, co sa snazi nieco dohnat, ale nedokaze ten zavod udychat a hrozi, ze hodi v polovici zavodu uterak

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          v MG som nesedel, takisto v ziadnom z nadejnych cinskych rodinnych EV.
          Ale Mazda prekvapivo chyta za srdce naozaj ich fanusikov. Neviem si vysvetlit, ci je to tym, ze nemaju páru o nejakych vlastnostiach a poziadavkach na EV (a preto im stacia parametre stareho Leafu), alebo je to proste kult ako Skodovka, kde to ludia kupuju len a len kvoli logu na prednej maske. Na FB stranke som si dovolil povedat, ze za tu cenu urcite nie a skoro som tam dostal po papuly, ze kratky dojazd a biedne nabijanie nevadi, ze je to super kvalitne auto s uzasnym dizajnom
          Ja neviem, s tou kvalitou. Dnesne EV, Japonske, Korejske auta nemaju problem s kvalitou. ANi interier v Mazde nebol o nic hodnotnejsi ako v ktorom kolvek novom aute. Aka bude prax po 10r, uvidime. Ci bude interier europana na rozpadnutie (co nebol ani pred xy rokmi) a ci ta slavna Mazda bude bez jedieho zvuku a stale vyzerat ako nova.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          MG ZS začína na 28,5 tis.€ na mobile.de, čo je rozdiel 2 až 3 tis. oproti Kone s malou baterkou a viac o 2 tis. ako Mazda, takže nech mi niekto ukáže majoritnú skupinu ľudí, ktorí si kúpia radšej číňana oproti iným konkurentom, keď je cenový rozdiel tak malý aj s ohľadom na neskorší predaj. A čo sa týka Mazdy, ja osobne by som si ju nekúpil ale je to tá istá kategória (mestské suv) ako MG, lebo ani na MG s WLTP 260 km nebude robiť diaľnice ako na 70 kWh kórejcoch.

          A ja alebo pár iných ľudí si môže myslieť ako číňania dobiehajú svet a nehovorím že to nie je pravda ale predaje robí väčšinový zákazník a Európa na značky pozerá ako som písal vyššie. A o tom to je.

          A vyťahovať fórum o mazde je tiež odveci, s novým autom ide človek do servisu a má trojročnú záruku a na fórach väčšinou riešia závady na dovezených lopatách bez histórie.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Tu skupinu ludi ti ukaze statistika predajov MX30 vs ZS EV, este vyckaj Budes prekvapeny
      Pracuje...
      X