Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA EV6

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • vilcoo
    Junior Member
    • Jul 2021
    • 3

    #46
    UPDATE k problemom s kurenim - po aktualizacii navigacie a infotainmentu funguje z aplikacie: aj predohrev vzduchu,ale len do vykonu 2kw.. takisto stale funguje zapnutie odmrazovania okien, zrkadiel a vyhrievania volantu... tie 2kw su pravdepodobne priamy ohrev spiralou (PTC) nie tepelne cerpadlo...

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Updatujes cez update.kia.com ?
      Naposledy upravené nick81; 04-12-2021, 11:57.

    • vilcoo
      vilcoo komentoval
      Upraviť komentár
      ano,presne tam,,nahram na kluc a potom klasika cez menu infotainmentu

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      https://www.youtube.com/watch?v=kXUnaO4OCik
      Vyzerá, že to už fixli. Skušal si nový update z 14.12.2021?

    • yesper
      yesper komentoval
      Upraviť komentár
      podobne to mam aj ja ako ten typek vo videu, s defrostom to kurenie nefunguje (aj s poslednym updatom, nie je to fixnute). Defaultne bol defrost v appke vypnuty, preto som si to nevsimol, remote ohrev funguval. Akonahle zapnem kurenie s defrostom (je jedno ci cez climate control alebo v aute), ventilator sa roztoci, no zovsadial ide studeny vzduch. Vela ludi s tym malo problem a pomohla az vymena invertora.

    • vilcoo
      vilcoo komentoval
      Upraviť komentár
      to som vedel uz davno,lebo ked spustite defrost predneho skla aj pocas jazdy,tak tam kurenie vypina a zapina klimatizaciu a fukanie na predne sklo..v podstate pre kiu znamena defrost odhmlievanie vnutornej strany nie odmrazenie vonkajsej strany skla....

    • yesper
      yesper komentoval
      Upraviť komentár
      jj, tak to "funguje". Uz len otazka ci je to by design a neriesit servis

    • vilcoo
      vilcoo komentoval
      Upraviť komentár
      myslim,ze mnozstvo problemov suvisi s tym,ze v manuali alebo v aplikacii to nie je presne uvedene alebo technicky vysvetlene, ako by to malo fungovat, resp. sa pri technickych alebo funkcnych zmenach neaktualizoval manual.. napriklad aj planovany preheating v manuali pisu,ze by mal fungovat aj bez nabijacieho kabla a realne sa spusti len ked je auto na wallboxe pripojene...

    • yesper
      yesper komentoval
      Upraviť komentár
      Inac po tom januarovom update mi uz remote preheating funguje spolu v kombinacii s defrostom okna
      Naposledy upravené yesper; 11-02-2022, 13:10.
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    #47
    Porovnanie ID4, Mustang a EV6, kufor a sedenie 5 ludi
    https://youtu.be/65ibktkizcE

    Komentár

    • nick81
      Senior Member
      • Nov 2019
      • 534

      #48
      Engineering pre EV6 kod 0652. Idem skusit na Nira, lebo nam to nedavno zmenili. Smutné že aj Niro aj EV6 má wifi a stále nie je Wifi AA/Carplay.

      Komentár

      • mozeg
        Member
        • Dec 2015
        • 439
        •   

        #49
        Just about every car can pass the demanding moose test these days. But there are also some cars that pull off surprise performances. The Kia EV6 is an example.

        Komentár

        • mozeg
          Member
          • Dec 2015
          • 439
          •   

          #50
          Recenzia na YT vlastnika ev6 v zaklade rwd verzia AIR. Na dialnici v UK maju limit 70mph teda 112km/h, air verzia dala 480km bez nabijania. To uz je fakt zaujimave.

          Moj osobny nazor je ze sa este budu musiet vyhrat s 4x4 pohonom, aby zbytocne nezapinalo casto predok a to aj v eco rezime.
          Naposledy upravené mozeg; 05-12-2021, 20:07.

          Komentár

          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 439
            •   

            #51
            Ahojte tak som oslovil predajcu ze aka bude fleetzlava EV6, 77kWh, Earth, zatial 8%, 7% fleet 1% predajca.

            Komentár


            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              Hyundai 13% objednane vyrobené na ceste 😃

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              áno pred troma mesiacmi dávali niekomu 13%, kto mal dobrého predajcu, tak 15% ale teraz je situácia iná.

              Druhá možnosť je dohodnúť sa s predajcom aby Vám objednal podľa Vašich špecifikácií predvádzačku a potom odpredal (pri Hyundai musí mať na tachometri 1000km), tam je to okolo 15% zvýhodnenie od importéra aj teraz.

            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              Zaujímavé ale je pravda že som objednal koncom augusta, ceny majú ísť hore po novom roku že vraj nepotvrdena info.

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              No takze final 8%, viac dole nepojdu. Auto tak vychadza drahsie ako nova MY2022 TM3 a to o 2k eur. Som fakt zvedavy kolko toho predaju.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              mozeg dost ludi. Vzhladom nato, ze to auto si vies pozriet, vyskusat a servisovat v kazdom vacsom meste. ITčkari nad nim velmi nebudu uvazovat, tam je to o Tesle uz od prveho rozhodnutia kupy EV A ti nemaju problem si auto kliknut cez web.

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 Pockame na cisla predajov a uvidime. Otazka je ci nema zmysel pockat na nove eNiro. Urcite uz budu vylepsenia aj v BMS oblasti a rychlosti nabijania a cena urcite o 4-6k nizsia.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              mozeg cakat na novsi model mozes vzdy. Situacia bude kazdym rokom lepsia ide o to, kedy a ci nove auto potrebujes. K niru si ale pripocita aj nejake obdobie, ktore by potvrdilo/vyvratilo zmeny o cold-gate chovani a podobne. Ako vidis, az po prvych mesiacoch sa to zacne ukazovat, pri vyssom pocte aut na cestach.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Trt barani a nie servis v kazdom vacsom meste. Teda sorry, ano, servis tam stoji,
              Ale opravi trt barani ak sa jedna o nieco vaznejsie.
              Chcel by som vidiet tie pocty vyskolenych servisakov co maju na EV.

            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              Po dnešnej návšteve servisu Hyundai PO sa známy chytal za hlavu o coolgate nemali ani paru predali 2 ks Ioniq 5 a 3 ks facelift Kony a že baterky fungujú proste boli mimo ach jaj.
          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            #52
            Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
            Petíciu za pridanie ručného predohrevu baterky pred nabíjaním sme rozšírili aj pre Hyundai Ioniq 5 a Kia EV6. Kto viete a chcete, podpíšte prosím.
            https://chng.it/tDQ7558m
            Update pre info. Aktuálny rebríček po pár dňoch pri počte 2600 ľudí.

            448 Norway
            351 Germany
            312 Canada
            293 Sweden
            223 Denmark
            150 France
            141 Slovakia
            138 Finland
            123 UK
            86 Netherlands
            59 US
            54 Spain
            .......

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Skus napisat do insideev, tam robi nejaky pristahovalec z Polska, mohol by to uverejnit. Nech sa korejci hanbia v mediach. O peticii potencialny zakaznici po svete nevedia, z nej si nic vyrobca nerobi. Ved uz je to nejaku dobu co to je na svete a z Kia sa Ti ozval niekto ?

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Coskoro chceme kontaktovat zastupenia SR/CR a Nosovice. Lebo ludia zo zahr sa uz dost pytaju ako sa to pohlo od leta. A tiez ich informujeme o rozsireni peticie na nove modely a nove pocty. Insideev je dobry napad. Davam to na program nasich krokov. Dik za tip.
          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 439
            •   

            #53
            Cross over battle. Zacinali vsetky auta na 90%. Car reporting data o spotrebe na trati (200míľ):

            SPOTREBA:

            Mustang .................... 22.2 kWh/100km
            Kia EV6 AWD............. 20.7 kWh/100km
            VW ID4 RWD ............ 20.7 kWh/100km (bez TČ)
            Tesla 3(Y) LR..............16.4 kWh/100km
            I5................................ 19.4 kWh/100km

            Nasledne nabijanie non SCH na 350kW nabijackach, nabijanie do 90% :
            Mustang .................... 0H .....M 04S
            Kia EV6 AWD............. 0H 33 M 04S
            VW ID4 RWD ............ 0H 45 M 04S (bez TČ)
            Tesla 3 (Y) LR.............0H 36 M 04S
            I5................................ 0H 38 M 04S
             
            Naposledy upravené mozeg; 08-12-2021, 13:45.

            Komentár


            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              zaujimave ako rychlejsie nabijanie v EV6 dokaze kompenzovat vyssiu spotrebu Ale Mustang aj tak najlepsi so 4s nabijanim

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              hej len treba chapat ze napr. TM3 LR nebola na SCH teda bateria sa nepredhriala, inak je jasne ze by supla aj EV6. ale takto to bolo fer pre vsetky auta, vsetky coldgatovali :-). zaroven tam mali TM3 namiesto Y. Y ma spotrebu o zhruba 2kWh vacsiu a tak by urcite bez predohriatia nabijala o par minut navyse. okrem VW ID4 ktory nabija najpomalsie jerealita cestovania takmer zhodna. Vacsi rozdiel bude na dlhsich trsach dilanicnym tempon, kedy moze efektivita a nizsia spotreba dobehnut aj rychlejsie nabijania.
              Naposledy upravené mozeg; 08-12-2021, 14:13.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Treba podotknut, ze to je test v relativne malych rychlostiach. 25 mil isli po okreskach (92kmh) a 175 mil po dialnici (113kmh)… v nasom regione pri 130kmh by sa ten test asi trosku viac premiesal a rozdiely este viac prehlbili, aj ked vitaz by zrejme zostal
          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 439
            •   

            #54
             

            Komentár

            • mozeg
              Member
              • Dec 2015
              • 439
              •   

              #55
              Konecne aj RWD recenzia.
               

              Komentár


              • mozeg
                mozeg komentoval
                Upraviť komentár
                Pri 120km/h v Zime.............. 23,3kWh. To nie je zle.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                presne 23,3 som dnes mal BA-MA-BA na Id3 - teda tak trochu škatulovom aute Od kie by som si prial menej vzhladom na tvar auta.

              • vilcoo
                vilcoo komentoval
                Upraviť komentár
                21-22 mavam pri minus pat v snow mode (permanentny 4wd) pri priemernej rychlosti 90km/hod

              • mozeg
                mozeg komentoval
                Upraviť komentár
                milan84 no EV6 zas tak dobre cx nema.

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                @vilcooo nejaka tesla, ci?
                Ale ja som mal ten priemer pri 126kmh priemernej takmer cely cas 130, len premavka obmedzovala.

              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                Milan, tych 2x60km tiez nie je bohvieaky usek na robenie zaverov

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                dango s vynulovanim pri 130 oba smery su relevantny udaj na konkretny usek a toto rocne obdobie. keby to hore bolo 40 a dolu 22 tak tazko robit zaver, ale sedelo to takmer na desatinu.

              • vilcoo
                vilcoo komentoval
                Upraviť komentár
                milan,nie, ev6 awd,, pri tej baterii, cene elektriny doma a mojich dojazdoch spotrebu moc neriesim,,ked sa da semtam plynovy pedal na podlahe..velmi agilne auto,kia dobre nasliapla do premioveho segmentu...
            • mozeg
              Member
              • Dec 2015
              • 439
              •   

              #56
              vilcoo pls ake mas auto?

              Komentár


              • vilcoo
                vilcoo komentoval
                Upraviť komentár
                no ved ako som pisal, ev6 awd s tou vacsou bateriou a 19palcove disky..
            • mozeg
              Member
              • Dec 2015
              • 439
              •   

              #57
              The Kia EV6 has received official EPA range ratings, and it lands quite a bit north of the competition, with the exception of one very popular model.

              Komentár

              • mozeg
                Member
                • Dec 2015
                • 439
                •   

                #58
                Ahojte,

                dnes som sa previezol v EV6 RWD GT-Line 77kWh.

                Moje pocity:

                1. Velmi prijemne riadenie, odozva na volante lepsia ako v eNire.
                2. Napriek 20tkam kolesam bol podvozok komfortny, s 19mi to bude naozaj velmi pohodlne jazdenie. Pozn.: nemam rad hupanie na vankusoch a pod. udelatka takze za mna tento podvozok je naozaj dobry.
                3. Sedadla- nevedel som si najst polohu, davam to za vinu a) vcerajsej masazi s bankovanim, b) sedadlam v GT-line-pripadaju mi na nizsie postavy ako mojich 186cm. V "kozenych" vo vybave Earth sa mne sedelo o dost pohodlnejsie.
                4.Infotainment-moc som sa s nim nehral-rovanaka fialova hnusnost ako v eNire, prijal by som kalitnejsie LCD a kvalitnejsi obraz zadnej parkovacej kamery. Stale mi to pride horsie ako v i3 z 2015 roku.
                5. Zrychlenie-rovnako ako v eNIre teda pocitovo.
                6. Spotreba- zacinali sme pri 0C a studenom aute a baterke. Najpr, 16km Dialnica 130km/h a potom spat 16km okrsky/Obce. 24C v kabine potom v polovici prepnutie na 22C. Priemerka 23,4 kWh/100km. Malo/Vela neviem treba otestovat na dlhsej trase. Ak by som to bral pocitovo cakal som nizsiu spotrebu, lenze bolo 0C a auto studene, kurenie na zaciatku spravi svoje. Predajca hovoril ze najmenej zatial mali 17,6kWh/100km. Pre porovnanie v eNire mam v Lete priemerku 15,8kWh/100km, v Zime 18,5 kWh/100km.
                7. Interier- dvere celo calunene, palubka tvrde plasty. Zopar lacnych ploch plastov- pod stredovou opierkou a v kufri. Tlacitka lacne ako v aute za 15k.
                8. Nabijanie neskusane.

                Pocity: wow efekt nebol ale vyborne auto s velmi dobrymi parametrami a ak sa znizi cennikova cena zlavou o 10%, nie je dovod auto nekupit. Velkostne vyhovuje aj rodine, tazne na 1600kg-potiahne aj plachetnicku, frunk k dispo-hoc vyreza lacno a chyba tomu cistota dizajnu v pripade TM3.

                Tesim sa ked to auto otestuje niekto z miestnych Yotuberov a pomera veci s udelatkami. A ja cakam na definitivnu cenovu ponuku na EV6 Earth RWD.
                Naposledy upravené mozeg; 21-12-2021, 14:41.

                Komentár


                • vilcoo
                  vilcoo komentoval
                  Upraviť komentár
                  2, ano,potvrdzujem ze podvozok je v danej triede velmi dobry,,ale isto k tomu pomaha aj rovnomerne rozlozenie hmotnosti,,pri fosilakoch alebo hybridoch sa hmotnost neda rozlozit rovnomerne a tak musia zvlast vyladit predok a zvlast zadny nahon, co sa nikdy nepodari na 100 percent zosuladit
                  3, treba sa s tym pohrat,,cca tyzden trvalo aj mne najst pohodlnu polohu...
                  4, nebol problem so spinavou kamerou? pri cistej kamere je ten obraz velmi solidny...
                  6, ak si si pozeral spotrebu kurenia,tak tych prvych desat minut zohriatia zerie 5-6kw..teda spolu 1-2kwh z baterie
              • mozeg
                Member
                • Dec 2015
                • 439
                •   

                #59
                Dialnica, cca 115kmh. 100% to 0% uplne zastavenie.

                Mustang.....228mil
                Ioniq5.........237mil
                Audi Q4......234mil
                BMW ix3 ....257mil
                Enyaq..........264mil
                EV6 4x4.......273mil
                 
                Naposledy upravené mozeg; 25-12-2021, 10:47.

                Komentár

                • yesper
                  Junior Member
                  • Aug 2021
                  • 3
                  •      

                  #60
                  tak appka vyhodila dalsi update, 220107, stale pod starym menom. Idem skusit

                  Komentár


                  • vilcoo
                    vilcoo komentoval
                    Upraviť komentár
                    co je tam nove:? zvuk motora opravili nastavenie?

                  • nick81
                    nick81 komentoval
                    Upraviť komentár
                    e-Niro tiež má novú verziu. Dík za echo.

                  • yesper
                    yesper komentoval
                    Upraviť komentár
                    V info o verzii pribudli OTA aktualizacie, momentalne vypisuje ziadne aktualizacie. Nic ine som si zatial nevsimol.

                  • vilcoo
                    vilcoo komentoval
                    Upraviť komentár
                    Tie ota aktualizácie infotainmentu budu zábava, ak ostanú ako teraz veľkosti 30gb

                  • nick81
                    nick81 komentoval
                    Upraviť komentár
                    Updater Nira dnes stahuje dalsi update po 220107.. Co vase OTA ? Uz to konecne ide?

                  • yesper
                    yesper komentoval
                    Upraviť komentár
                    to ti stahuje povodnu decembrovu verziu. Spravili rollback, neviem z akeho dovodu. Ficim bez problemov na tej januarovej, nejaky ota update som si zatial nevsimol
                Pracuje...
                X