Ja to tiež chápem tak že 5 EUR je "pokuta" za to že som si dovolil pripojiť ich nabíjačku. A ak ju neodpojím do 45 minút, platím tú pokutu znovu. Akože áno, je to lepšie ako predtým, ale už som si zvykol fungovať bez GW a nový cenník na tom nič nezmení.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay cennik
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
V obchodnych podmienkach je: Poplatok za prístup – je poplatok za každé využitie nabíjacej stanice a bude účtovaný za každých začatých 45, alebo 90 minút nabíjania (v závislosti od typu DC, alebo AC nabíjania) opakovane a to aj v prípade, ak je pozastavené nabíjanie na strane vozidla a súčasne je stále pripojené do nabíjacej stanice,. Poplatok za prvých 45, alebo 90 minút nabíjania bude účtovaný až po ukončení prvej minúty nabíjania (ďalej len „Poplatok za prístup“).
Komentár
-
Greenway kartu sice pre istotu mam, ale za takmer rok co ju mam som ju nepouzil a verim, ze to tak aj ostane, pricom je jedno aky sofistikovany system platby vymyslia. Kazdy system s pausalnou platbou navyse kombinovany s casovou zlozkou limituje zakaznika a sposobuje, ze vlastne ani nevie za co plati. Je to jednoducho arogancia monopolnych praktik dohdnutych medzi poskytovatelmi podobnej sluzby. Cim zlozitejsi sytem, tym lepsie a ty zakaznik sa trap. Podobne ako desiatky "programov"mobilnych operatorov, kde sa jasne ukazuje, ze keby nezasahovala unia, tak platby za rooming by boli este stale horibilne. Ked je poskytovatelov sluzby malo, trh nic nevyriesi, malo subjektov sa velmi lahko dohodne, hlavne ked mnohi funguju globalne. Preto ma tesi ze Tesla bez akehokolvek zavahania vo vacsine krajin urcila jednoznacnu platbu za kilowathodinu. V krajinach, kde tesla dala casovu tarifikaciu, zrejme tak musela urobit z prinutenia.
Komentár
-
Nový cenník je pre mňa výrazné zdraženie, využívam program optimal a keď mám jazdy počas celého dňa, medzi jazdami mám tak 10-15 min prestávku na nabíjanie. Týmto sa to výrazne predraží, keď teraz nabíjam:
10x po 15 minút, zaplatím 19+150*0,2 = 49€ (optimal)
Po novom to bude:
10x po 15 minút, zaplatím 10*5+150*0,13 = 69,5€ (one)
A to beriem ako príklad len jeden deň. Mesiac má dní 30 a poplatok 19€ zaplatím len raz mesačne.
Výborne GW! Len tak ďalej...
Doteraz som GW obhajoval, ak niekto o nich začal hovoriť ako o zlodejoch, ale odteraz už asi budem len súhlasiť :-/ 73 centov za kilowatthodinu je už akože fakt mega.
Komentár
-
Takže Maťo ty si doteraz GW obhajoval?...Tak ti tu dávam jednu fotku..čo som v zime nabíjal na DBT nabíjačke...prepočítam ti aj cenu podľa toho cenníka, čo si obhajoval. Tak poď obhajuj nám to tu všetkým na fóre, aby sme pochopili, prečo si to robil...
Nabíjanie Nissanu Leaf v zime mínus 10 st......30 min (1,9kWh)x 0,50 € = 15 € na 10 km jazdy...tak pod napíš obhajobu..1 Bild
Komentár
-
Maťko našťastie v tvojom prípade to ide riešiť a to jednoducho ja to tak tiež pri jazdách robím. Ak máš trasu rovnakú a vždy vieš že jazda trvá namiesto 60 minút len 45 tak daj nabíjať na 30 minút a ďalšiu jazdu začneš o 15 minút neskôr s tým že zákazníkovy vysvetlíš že za 45 minút vyčerpáme km limit počas zážitkovej jazdy a tým výrazne ušetríš na nabíjaní cez GW ak ich už teda musíš využívať - je to len moja rada a môj postreh.Naposledy upravené Ľuboš Geleta; 16-05-2017, 10:17.
Komentár
-
Curgali - Maťko to videl iba zo svojho pohľadu pretože má Teslu a pred tým ako šiel nabíjať vždy sa mu stihli ohriať akumulátory a nabíjanie mu šlo plnou rýchlosťou v rámcivýkonu nabíjačky. A ako som ti spomínal aj na Leafe sa dá nabíjať takmer plnou rýchlosťou aj pri -10C stačí pred nabíjaním asi 2-3 krát na suchej vozovke ak je taká poruke pridať na plný ( plyn :-) ) na asi 5s a akumulátor donútiš ohriať a všetko pôjde Ok.
Týmto rozhodne neobhajujem GW len sa snažím dať informácie na pravú mieru.
Komentár
-
Lubos to parkrat zrýchliť u mňa nefunguje. Skušal som to viac krat. Ale na budúcu zimu mi to môžeš prísť ukazať. Aj keby som dvakrát rýchlejšie nabíjal tak je úplne scestne a kontraproduktívne k naštartovaniu elektromobility na SK, aby mi niekto učtoval 15 a viac € na 100 km jazdy. Aj keby mi zakaznici platili 50€ za 60 km jazdy, tak nikdy by som neobhajoval uletený a predražený cennik a firmu ktorá by mi to účtovala...
-
-
Komentár
-
A s tým "daním do nákladov" to nejako pomôže? Stále musíš tie peniaze zarobiť.
-
OFF TOPIC:
To je proste rozsireny nazor ludi na "post"komunistickom Vychode, ze ked dam nieco do nakladov a neplatim z toho DPH tak som bohovsky zarobil. Lenze zabudaju na to, ze ja tie peniaze ako majitel firmy (a zaroven jej zamestnanec, lebo z niecoho zit musim) do toho statu (=do ciernej diery bez takmer ziadnej hodnoty naspat) vrazim aj tak inde.
Tak napriklad - zarobil som 1000 (nech sa to dobre rata) - nech je to zisk z nejakeho obchodu po odratani priamych nakladov.
Vyplatim si 500 ako plat a 500 ako zisk z firmy.
Co ide prec z platu - 260 socialne a zdravotne odvody, 125 dan zo mzdy (ratam pripad ked mam vysoky prijem a dan 25%)
Co ide z vyplateneho zisku - 150 dan z dividend.
Takze z tej 1000 mi zostane ked dobre ratam 465. Urcite mi tam este chybaju nejake platby. Takze celkove zdanenie zarobku je nad 50%. Takze danie do nakladov nieco pomoze k znizeniu danoveho zakladu, ale na konci si (pokial surovo nepodvazdas lebo "optimalizovat" sa uz velmi neda) na tom zhruba rovnako ako zamestnanec co sa tyka urovne zdanenia.
PS: Nerobim si naroky na absolutne spravne hodnoty tu uvedene, nastastie tieto vypocty nerobim sam.
-
-
Vážení zákazníci,
Nie je nám to fuk!
Aj po predstavení programu ONÉ naďalej počúvame vaše priania. Tým najčastejším je účtovanie podľa spotrebovaných kWh. A keďže nám to nie je fuk, s radosťou vám oznamujeme, že už budúci rok zavedieme nové programy služieb FUK s účtovaním po kilowatthodinách. Od 01.04.2018 si budete môcť vybrať z dvoch programov služieb FUK. Programu YOU určeného prevažne pre súkromné účely, a programu MY JOB určeného pre služobné cesty. Cena za jednu kWh je už od 0,12 EUR s DPH za 1kWh pre program FUK YOU, a dokonca iba 0,10 EUR bez DPH pre program FUK MY JOB!
CENNÍK SLUŽIEB programov FUK*:
0,01 - 1kWh: 5 EUR za každú začatú kWh
1,01 - 5kWh: 1 EUR za každú začatú kWh
6,01 - 10kWh: 17 EUR za každú začatú kWh
10,01 - 50kWh: 0,50 EUR za každú začatú kWh
50,01 - 60kWh: 24 EUR za každú začatú kWh
60,01 - 100kWh: 0,49 EUR za každú začatú kWh
100,01 - 100,02kWh: 0,10 EUR za každú začatú kWh
100,03 a viac kWh: 5 EUR za každú začatú kWh
* Ceny sú uvedené bez DPH. Počíta sa každé začaté nabíjanie zvlášť. Zmena cenníka vyradená.
Navyše ak dobijete v čase medzi 02:00 a 03:00 v noci, získavate možnosť vyhrať zaujímavé ceny:
3. cena: "50 zvukov motora" (Audio CD)
2. cena: Castrol Magnatec 10W-40
1. cena: Film Leonarda DiCapria "Je s nami koniec?" (VHS kazeta)
Váš GrinwayNaposledy upravené g211; 17-05-2017, 13:49.
- Likes 2
Komentár
-
Ja este trocha zabrdnem.Podla rozhodnutia ESD a nazoru Ekomisie ma spotrebitel za uctovany poplatok nieco od dodavatela tovaru alebo sluzby aj dostat. Rozhodnutim sa skoncila era nezmyselnych poplatkov, za nic. Vzhladom na uvedene sa ja ako spotrebitel vyuzivajuci sluzby tejto spolocnosti pytam co za uvedene poplatky vlastne dostavam? Pravo vziat si nabijaci kabel zo stojana?Pravo prilozit kartu? Snad nie. Preto znova sa pytam co za tento poplatok ja ako spotrebitel dostavam? Dakujem za odpoved.
Komentár
-
A este jedna vec na vsetko existuje riesenie. Chapeme ze GW nema "licenciu na predaj elektriny" (a zrejme anibnechce, regulacia je svina,ze) a preto predava sluzbu nabijania v minutach (mozno pride aj na sekundy) ale preco to nevyriesit za pomoci dodavatela,ktory takuto licenciu ma a neumoznit mu na predaj kWh vyuzivat siet GW a zaroven vyuzivat sluzby GW ako je fakturacia, starostlivost o zakaznika, servis a maintenance, marketing a pod. A vuala vsetci su spokojni a biznis funguje,klienti spokojni, partner predava uspesne kWh a GW inkasuje veselo. Ale nie len nie proaktivita a spokojnost zakaznikov. Znova vyhoviet sa neda vsetkym ale zavadzat nezmyselne poplatky nas len viac a viac vzdaluje od postavenia spokojnych zakaznikov.
Komentár
-
Opakujem, co som napisal tu: http://teslaclub.sk/forum/všeobecné-...5130#post15130. Na uctovanie podla kwh netreba "licenciu na predaj elektriny". Inak myslim, ze prilis vela diskutujeme o Grc... aj negativna reklama je reklama.
Komentár
-
Ano refakturovanie rovnakej ceny za aku som elektrinu nakupil je dovolene. Akekolvek prihodenie s umyslom zarobit na predaji elektriny je uz vsak regulovane a podmienene "licenciou". To ze niekto nasiel cestu ako na tom zarobit inak a znasa riziko ze taketo konanie moze byt vyhodnotene ako obchadzanie zakona s nasledkami vysokych pokut je uz jeho riziko a rozhodnutie. Myslim ze GW si urcite nechalo vypracovat pravnu analyzu a keby mohlo veselo nam fakturuje kWh ako na beziacom pase s prislusnym ziskom.
-
Kazdy poskytovatel nabijania okrem elektriny, ktoru moze refakturovat, moze pridat do faktury druhu zlozku, ktora pokryva naklady na prevadzku a udrzbu nabijacky, prenajom priestorov nabijacky a podobne. Tu druhu cast staci odvodit od spotrebovanych kWh, ktore sa refakturuju a vysledkom je cena za kilowathodinu..
Grcwayu vyhovuje neprehladny system tak ho pouziva, podobne ako mobilnym operatorom vyhovuju co najneprehladnejsie systemy tarifikacie, tak ho pouzivaju.
-
Komentár