Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

GreenWay cennik

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1543
    •   

    Už začínajú s akciami? Dalo sa čakať, že sa im každý na to vy......Teraz sa budú doprosovať. Zbabrali to a spravili veľmi zlé meno elektromobilite na Slovensku.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mna skutocny zarobok GW je a bude v el. dodavkach pre kurierov ci dalsich partnerov ako je NDS a podobne. Ak to rosiria do celej EU aj so stanicami na vymenu bateriek, tak budu na tom dobre. Mozno by mohli este mat pozicovnu elektromobilov na kratku dobu. To by pomohlo aj elektromobilite a mnoho ludi by si mohlo vyskusat elektromobil ako je Peugeot iON, Nissan LEAF, VW eUP - eGolf, Kia EV SOUL a ine co pridu. Vyskusanie si auta a zistenie ci mi to vyhovuje, alebo nie a ci je to dostatok nato co potrebujem na vlastnej kozi je lepsie ako to co napise niekto niekde, alebo dake video alebo jedna babka povedala. A co sa tika nabijacich stanic, tak skoro cennik nezmenia, ale prichod konkurencie ako je trebarz ZSE co sa tu spomina a u nich spoplatnenie by mohol spravit nieco z cenou. Pri tolkych elektromobiloch to teraz podla mna nemoze zarabat, alebo musi byt cenna taka ako je teraz u GW. Ale to sposobi, ze sa tam skor nebude nabijat.
  • ePavel
    Junior Member
    • Aug 2016
    • 7

    Velmi zmysluplne to ma nastevene v ČR Prazska energetika (PRE)

    1, Mesacmy pausal za kartu 0,37 EUR
    2, Cena za odobratu energiu 0,112 EUR / kWh (pre porovnanie cca 0,09eur /min. prepocitane pri nabijani plnym vykonom 120A)
    3, Cena za nabijanie 0,009 EUR / min. (neuctuje sa prvých 120min.)

    V tomto pripade ma ani nenapadne ist na vzdialenejsiu nabijacku, aj kde je zadarmo.

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      Čo mňa najviac mrzí je tá ich arogancia s akou sa chovajú k zákazníkom. Naparia si najvyššie ceny v Európe a ešte mi aj zakazujú nabiť viac ako je ekvivalent 8 litrov benzínu. Viem si živo predstaviť tie reakcie keby to isté spravili spalovákom na klasických pumpách. Ich služby by som nevyužíval už len z princípu. A 2 mesiace zľavy, na aj tak nezmyselný paušál, to nijako nezmení. Hrajú sa na pánov kvôli, našťastie len dočasnému, monopolu (sieť ZSE je tu čo nevidieť a iné), a myslia si, že ľudia budú bezhlavo využívať ich služby. Zabúdajú však na hlavné zlaté pravidlo, ako mnoho iných firiem na SK, a to je: "náš zákazník, náš pán". A pokiaľ si toto páni z gw, neuvedomia, ostane tá ich sieť len súkromnou sieťou pre Maťa Urbašíka. Ale v tom prípade by sa im asi viac oplatilo prerobiť tie miesta na platené VIP parkovné miesta pre spalováky, zarobia tak viac, veď už aj tak im tam tie spalováky parkujú.
      A s tou minútovou tarifikáciou si len sami sebe kopú hrob, lebo používajú väčšinou staré DBT nabíjačky, ktoré sú veľmi pomalé. Každá iná firma čo príde na trh, bude mať oveľa výkonnejšie a rýchlejšie nabíjačky, takže keby aj prišli s rovnakou ponukou ako gw, aj tak by sa viac oplatilo používať tú inú firmu.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • ePavel
        Junior Member
        • Aug 2016
        • 7

        Skusenosti z ČR su jasne. Vacsina ludi nie je ochotna za nabite leafa (cca 15kWh) zaplatit 5,5 EUR a takto spoplatnenym nabijackam sa vyhyba. A GREENWAY si mysli, ze na Slovesku budu ludia ochotny zaplatit 15-25 EUR (v závislosti na teplote baterky)

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1543
          •   

          Greenway by urobil najlepšie, keby ohlásil krach. To by mohlo naštartovať výraznejší posun elektromobility na Slovensku. Nemá zmysel takto trápiť seba aj potencionálnych užívateľov.

          Komentár

          • Martin V
            Member
            • Jun 2014
            • 46

            Pani zas uz by som to s tym HATEovanim GW neprehanal, je pravda ze su drahi , ale su jediny a teda napriklad taky ich krach by mne skomplikoval znacne situaciu s pouzivanim Leafa
            Ano su tu zdarma nabky ale viete ako je to snimi raz idu raz nejdu, ak nejdu mozem ist kade lahsie nik ich nepride na pockanie opravit mozem jedine zobrat o 230V zasuvku v nejakej restike.
            V sucasnenej situacii mam preto GW ako Backup, ked nejde free nabka alebo je obsadena idem na GW, nevytesujme sa tu ze sa stavaju nove nabky v dilerstvach nisanu.
            Staci sa pozriet ako je to na Roznavskej mna tam nielkoko krat odbili potom som zas musel cakat kym mi niekto natuka pin do stojanu inokedy tam parku je spalovak priamo od dealera.
            Proste to co tu chyba je konkurencia ta dufam ze pride zo ZSE ale tiez uz mam pocit ze je to pri nich ako cakanie na Godota. GW su drahy ano sam so dokonca siel s pausalom dole lebo som ich nevyuziaval tak ako ked boli zdarma ale su jediny kto ponuka komplexnu sluzbu.

            Komentár

            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1543
              •   

              Mal som na mysli tak, že ak Greenway krachne, prevezme ich nabíjačky niekto rozumný a bude v tom pokračovať.

              Komentár


              • jeeff
                jeeff komentoval
                Upraviť komentár
                To je nezmysel, ja suhlasim s Martin V, treba si uvedomit kolko stoji taky nabijaci stojan, kolko elektrina, prepocitat a som si temer isty, ze vam to nevide prilis lepsie. Jediny nezmysel co vidim je casovy limit. Zvysok EU tiez pouziva minutovu tarifikaciu, ano, mozno za mierne lepsie ceny, ked si ale porovnam Smatrics tak ten ma 0,45 za minutu a GW 0,50 co zas nepovazujem za mega rozdiel.

                Vacsinu casu nabijam doma alebo v praci z beznej 400V 16A zasuvky, Tesla problem nema a Leaf je urceny ako mestske auticko, ak niekedy clovek na nom ide dlhsiu trasu tak to je super, ze to skusa ale to vtedy aj bude viac stat. Neverim ale, ze je to na dennom poriadku, ak ano, tak je chyba v tom, ze si Leaf kupil, mal si kupit nieco s vacsim dojazdom.

              • Martin V
                Martin V komentoval
                Upraviť komentár
                No praveze ked krachnu, tak sa tu na SK nenajede nik co by to od nich kupil. Skor predaju tie nabky do zahranicia kde uz je Emobilita zabehnuta.
                Naopak ked sa im bude darit v tomto segmente , tak zacnu o tomto biznise premyslat aj dalsi, a mame tu konkurenciu tj. boj o zakaznika tj. lepsie sluzby lepsie ceny ine predajne modely.
            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 503
              • lubos98970
              •   

              Konkurencia predsa bude od ZSE. A ako som spomínal v Žiline si zaplatíte 0,3€ za 1kWh takže je to možné aj takto

              Komentár


              • Martin V
                Martin V komentoval
                Upraviť komentár
                BUDE, to znamena nie su , este ani neviem kde vsade chcu dat ich nabijacky . Lebo jedna stanica je na pin dealera , na dalsiu si treba pytat kartu u vratnika.
                Len spomeniam minule som vyuzil free Chademo v Mochovciach , skoro ma ta spacifikoval SBS ze co tam chcem odkial viem ze sa tam nabija.
                Ludia sa nechcu vecne u niekoho doprosovat.

              • Juro
                Juro komentoval
                Upraviť komentár
                A ja som mal zas úplne opačnú skúsenosť v Mochovciach. Chystal som sa ísť nabíjať na 32A nabíjačke a SBS mi povedal, že nech idem nabiť na CHAdeMO, vraj tam nabijem rýchlejšie. To som vtedy ani netušil, že tam je aj CHAdeMO a bez jeho rady by som to ani nenašiel. Aj ma usmernili kde vnútri si môžem posedieť kým sa auto nabíja. Potom sa ďalší SBS so mnou pri nabíjačke bavil skoro pol hodinu. Až ma zdržoval, som mal už dávno nabité.
            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1543
              •   

              Vážení páni, budúcnosť nie je v tom, že sa budú využívať rýchlonabíjacie stanice za 0,50/min. To je hlboký omyl. Celé je to nezmyselne postavené. Takto to fungovať nebude. Nejde len o Teslu a Nissan Leaf a nejde len o to, či budú mestské autíčka. Chceme, aby boli elektromobily nielen alternatívou spaľovacím autám, ale aby ich nahradili. T.j. budú jazdiť aj na väčšie vzdialenosti. Ale ak má byť jazdenie na nich niekoľkonásobne drahšie ako na spaľovacích autách, ľudia ich nebudú kupovať. Takže zostaneme pri smradľavých autách?
              Smatrics a im podobné systémy postavené na kartách a paušáloch sú tiež nezmysel. Chcel som ísť jednorázovo do Rakúska a nedovolili mi u nich nabíjať, že vraj si musím kúpiť min. mesačný paušál. Toto sa vám stane na benzínovej čerpacej stanici?
              Už sa asi 10.krát opakujem - POKÝM NEBUDE NABÍJANIE TAK JEDNODUCHÉ AKO ČERPANIE BENZÍNU (samozrejme za nižšiu cenu ako benzín), NIKAM SA NEPOHNEME.

              Komentár


              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                To nabijanie v zahranici ked ide clovek raz za cas a vysvetli im to a aj tak to nepochopia a nevazia si takto zakaznika, tak je to ubohe. To by ma tiez vytocilo. Platenie cez bezne karty je dobry napad, alebo mobilne aplikacie. Malo by byt viacero sposobou. Mne vyhovuje platenie kartou, ako v hotovosti alebo aplikaciou. Ak sa rozsiri nabijacia siet aj predaj elektromobilov, tak pojde dole aj cena.

              • jeeff
                jeeff komentoval
                Upraviť komentár
                To je nezmysel, Smatrics ma aj nabijanie bez pausalu, akurat si musis objednat ich kartu (tusim bol za to nejaky poplatok). Smatrics ma vyhodu v tom ze je to velky operator a ma teda roaming na mnohych inych sietiach. Ked chces kartu bez poplatku a s dobrym roamingom objednaj si kartu od The New Motion, ta je zdarma a ma roaming aj napr. so Smatrics.

                Platobne karty sa nedaju pouzit lebo:
                - by za kazdy stojan museli platit banke poplatok za terminal
                - by za kazdu transakciu museli platit banke percenta
                a to vsetko by nam samozrejme dali k cene. Takze radsej RFID karty s vyriesenym roamingom a fakturaciou a platbou prevodom ako platobne karty a navysenie ceny.

              • JanoS
                JanoS komentoval
                Upraviť komentár
                Tu kde byvam ma kazda benzinova stanica citacku kariet a vecer je bez obsluhy. Dam kartu, vyberiem ktory stojan platim, natankujem, dam kartu znovu a vytlaci mi ucet. Preco by toto nemohlo byt aj na elektriku?

              • Martin V
                Martin V komentoval
                Upraviť komentár
                Myslim ze ten smartrics ma partenrom nejakej skupiny ktora umoznuje nabijat zoskenovanim QR kodu na stanici. niekto to tu uz aj spominal. A netreba registraciu

              • Marcel Pavlík
                Marcel Pavlík komentoval
                Upraviť komentár
                pri predvádzaní nissanu mi povedali, že sa vrátim do čias, keď boli čerpacie stanice v okresných mestách a cez víkend zatvorené.
                a toto sa vraciame do čias, keď v endéer sme potrebobvali TALÓNY, lebo mali "lacnejší benzín". lenže - na dedine,kde sme bývali som prišiel na benzínku (s w353w) a spýtal sa "benzin ohne talon?" - odpoveď bola "geld?" a po prikývnutí "full?", tak som denno denne tankoval doplna a prešiel hádam tretinu demorkratického honneckerovho nemecka.
                lenže tu sa nik nepýta či MÁTE PENIAZE, tu chce každý OSOBNÉ informácie!
            • ICE666SVK
              Senior Member
              • Jul 2014
              • 1998

              Ziadna spolocnost nema biznis postaveny na nabijackach a teda nabijani pre siroku verejnost a podnikatelov. GW ma prioritu v prenajme kurierskych dodavok a expanduje do dalsich statov v Europe. Poskytovanie nabijania je len dalsi produkt. Rovnako to ma aj CEZ alebo ZSE ci VSE-RWE a iny. Oni zase poskytuju distribuciu elektriny pre podnikatelov a verejny sektor. A okrem CEZ ktory som tu spominal su vsetci v asociarii SEVA. GW ma siet cez celu SR a pre vsetky typy elektromobilov Typ2, Combo aj CHaDeMo a spoplatila to ako prva a testuje reakcie aj pre ostatnych. Zbiera data, lebo ma data, ked to bolo zadarmo a teraz, ked sa plati a vyhodnocuje. Ak nieco zmeni najskor po pol roku ale realnejsi je skor cely rok. Podla clanku na stranke hybrid.cz ani v zahranici to nieje ziadna slava mate mapu a nabijacka tam nieje, alebo tam je a kartu na nabijanie vam to neakceptuje a ked akceptuje, tak vam neakceptuje platobnu kartu. Proste prekazok je tu este hodne. A ked sa predaj elektromobilov a nabijacie stanice rozsiria pride narad EU a trebarz aj kazdy jeden stat ci uz CR, SR a iny co budu chciet z kolaca svoj diel. Zatial je to naozaj hlavne o cestovani vo svojom okoli alebo mat TESLU na dlhsich trasach a nabijat na SC a DC. Ale co uz sa nemoze povedat je to, ze je nedostatok elektomobilov ci nabijacich stanic aj ked to nieje bezproblemove. Tak uvidime co prinesie buducnost.

              Komentár


              • ePavel
                ePavel komentoval
                Upraviť komentár
                Na GW sa nedobije kazdy elektromobil. Keby ze maju type2 zásuvku (ako napriklad ČEZ), tak sa tu daju dobijat aj všetky plug-in s japonkymi konektorami. Tak isto napriklad Renault fluence Z.E, kangoo Z.E, Focus EV. Ale ked ze to maju na kabli, tak tieto auta maju smolu. Samozrejme za takuto minutovu cenu by to bol ekonomicky mega-nezmysel, ale techycky by to bolo mozne.

              • Juro
                Juro komentoval
                Upraviť komentár
                Typ 2 je EU štandard. Ak nejaký výrobca nemá takú zásuvku na aute v EU, patrilo by sa, aby aspoň zabezpečil adaptér pre svojich zákazníkov.
            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1543
              •   

              Pôvodne zverejnené od Ľuboš Geleta Pozrieť príspevky
              Konkurencia predsa bude od ZSE. A ako som spomínal v Žiline si zaplatíte 0,3€ za 1kWh takže je to možné aj takto
              U mňa v Žiline môžete nabíjať za 0,2 za 1 kWh, síce mám len klasickú zásuvku, ale tá možnosť tu je. Kontakt je na mape.
              Naposledy upravené 1fisker; 19-08-2016, 19:41.

              Komentár


              • Ľuboš Geleta
                Ľuboš Geleta komentoval
                Upraviť komentár
                Ďakujem keď to bude potrebné rád sa s vami spojím a vašu službu využijem môj kontakt ak nemám ten váš 0948900158. No keď potrebujem rýchlo tak Chademo pri Nissane za 0,3€ za 1kw je Ok
            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1543
              •   

              Smatrics som riešil kedysi dávnejšie, zrejme to zmenili, ale aj tak je to všetko moc komplikované. To si radšej načapujem benzín a mám to jednoduchšie, zaplatím a odídem. Všetky tie systémy sú PROTI ELEKTROMOBILOM, nie v ich prospech. Tadiaľto cesta nevedie. Ľuďom strpčujú život a potenciálnych záujemcov o elektromobily odrádzajú. Už teraz mám v peňaženke asi 10 rôznych kartičiek, možno aj viac a odmietam ďaľšie.
              Poviem to naplno:
              NABÍJANIE MUSÍ BYŤ LACNEJŠIE AKO BENZÍN, NAFTA. A jednoduché zároveň.

              Komentár

              • Martin V
                Member
                • Jun 2014
                • 46

                Takze pani Dnes sa mi stalo presne to o com so vravel, stretol som v NC Central pana ktory sa snazil nabyt svoj Soul EV ,avsak nabka poriadne nefungovala ( vypianala nabijanie).
                Vraj uz to skusal v Bory Mall ale tam nesla vobec. Kedze rad pomozem siel som snim na ZSE Nabku do petrzalky a ta oznamovala ze je mimo prevedzky.Jedine co zostavalo ist na GW tam nabil za mojej pomoci, pozical som mu moju kartu.

                Komentár

              • Juro
                Administrator
                Gold Member
                • Mar 2014
                • 2208
                • juraj1702
                •   

                Pôvodne zverejnené od Martin V Pozrieť príspevky
                ......, je pravda ze su drahi , ale su jediny a teda napriklad taky ich krach by mne skomplikoval znacne situaciu s pouzivanim Leafa
                Jediní? ako sa to vezme. Pri ich cenách je tu ešte možnosť prejsť na spalovák. Ja mať možnosť medzi Leafom a spalovákom, tak určite idem do spalováku. V tom prípade by mi ich krach nevadil. A vlastne ani teraz.

                Pôvodne zverejnené od Martin V Pozrieť príspevky
                Ano su tu zdarma nabky ale viete ako je to snimi raz idu raz nejdu, ak nejdu mozem ist kade lahsie nik ich nepride na pockanie opravit mozem jedine zobrat o 230V zasuvku v nejakej restike.
                A tak isto, ba dokonca horšie(lebo sa skoro vôbec nepoužívajú) sú na tom aj gw nabíjačky. Tá v Žiline napr. je už pokazená asi týždeň a ani ju nevedia opraviť. Možno v BA gw reaguje rýchlejšie (lebo sú odtiaľ), ale treba sa na to pozerať aj inde. Nie len v BA. V Žiline ak by si niekto zaplatil paušál za 70,-e, tak hádam aj týždeň sa nemôže nabiť. Som zvedavý či by mu vrátili z paušálu, alebo za škody, že nemohol nabiť. To by určite nespravili. Iné je keď je to zadarmo. Sa vraví "darovanému koňovi sa na zuby nepozeraj". Ale keď si mám platiť najdrahšie nabíjanie v EU tak by som očakával, že to bude fungovať.

                Pôvodne zverejnené od Martin V Pozrieť príspevky
                Proste to co tu chyba je konkurencia ta dufam ze pride zo ZSE ale tiez uz mam pocit ze je to pri nich ako cakanie na Godota. GW su drahy ano sam so dokonca siel s pausalom dole lebo som ich nevyuziaval tak ako ked boli zdarma ale su jediny kto ponuka komplexnu sluzbu.
                ZSE má už nabíjačky kúpené. A do konca roka ich postaviť musí. Ale už čoskoro spustí svoju sieť aj iná firma. A je plno nabíjačiek aj teraz, mimo gw. Len žiaľ slabá palubná nabíjačka v Leafe robí majiteľov závislých na DC nabíjaní. To je jeden z hlavných dôvodov prečo by som nešiel do Leafa a pod. autá. Taký Leaf by sa dal nabiť do hodiny cez 32A červenú zásuvku, keby mal poriadnu palubnú nabíjačku.
                Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                Komentár


                • Martin V
                  Martin V komentoval
                  Upraviť komentár
                  Juro ja som napriklad kupli Leafa lebo som na Model S nemal, ale vyhodnotil som ze na 90% mojich jazd leaf absolutne postacuje. Ostatnych 10% sa da obslusluzit s rychlonabkami. A chcel som sa vozit na elektrike teraz a nie o dasie 3 roky.

                  S tou Zilinou suhlasim ak tam ta nabka nefuguje ziadal by som peniaze spat, zas na druhu stranu co viem alebo aspon to tak fungovalo ze ked nesla ich nabka poslali mail a clovek sa vedel zariadit. Len pripomeniem ze som jedneho pana som uz takzo zachranil lebo ZSE mala asi nejaky celkovy vypadok. Jeho vtedy uz nezaujimalo ze je to zadarmo a ze to ze to nemusi ist, je normalne, on chcel nabit a ist

                  PS : Nezastavam GW sam som z ich cenika rozcarovany a sklamany a nechcem tu vyvolat nejaky " fight"

                • Martin V
                  Martin V komentoval
                  Upraviť komentár
                  Aj ja sa m by som uvital silnejsiu palubnu nabijacku, clovek by si zato musel opat priplatit. Co by som spravil ak by taka moznost bola.
                  Ale neviriesilo by to zhola nic pri cestovani na dlhsie vzdialenosti. pretoze rychlost nabijania by bola +- rovnaka ako na Chademo 20kW a taky leaf sa nej nabija podstatne pomalsie ako na 44kW. pretoze na zaciatku nabijania tam ide vacsi prud.

                  Napriklat taky ZOE ma myslim 43kW palubnu nabku ale, najst uz niekde 64A 3 faz zasuvku ktora ho nabije nie je bezne.
              • Juro
                Administrator
                Gold Member
                • Mar 2014
                • 2208
                • juraj1702
                •   

                To je nezmysel, ja suhlasim s Martin V, treba si uvedomit kolko stoji taky nabijaci stojan, kolko elektrina, prepocitat a som si temer isty, ze vam to nevide prilis lepsie. Jediny nezmysel co vidim je casovy limit.
                Treba si tiež uvedomiť, že nabíjačky si všetci kupujú len cez dotácie z EU, gw nie je výnimkou. Aj ČEZ, aj ZSE, aj GW, aj ďalší čo práve príde na SK s nabíjačkami. Dá sa dosť o tom prečítať aj rovno na ich stránke: http://greenwayoperator.com/ten-t/ Tie EU nálepky na nabíjačkách tam nie sú náhodou. Bez grantov by tu žiaden gw nebol. GW je dokonca ešte povinný postaviť minimálne 4 nabíjačky z tých grantov. Plus gw aj využil ponuku, za kúpu troch Leafov bola jedna nabíjačka zadarmo. (A dalo sa dohodnúť aj na jednej nabíjačke za 2 autá) A gw v tom čase nakúpil dosť veľa Leafov. DC nabíjačky si nikto nekupuje za vlastné. Ale nejde o to. Dajme tomu, že nedostali ani cent od EU a proste ich to veľmi veľa stálo. Konečného spotrebiteľa to ale nezaujíma, proste pôjde tam, kde to je lacnejšie. Uvediem príklad: Pôjdem do svojej záhrady, natrhám si čerešne a predám ich po 5 eur kilo. Potom príde zo 200 km vzdialeného mesta gw a povie, že si chce u mňa natrhať čerešne a predať ich tiež na tom istom trhu. Ja vyberiem poplatok za to aby si mohli u mňa natrhať čerešne, potom im ešte prenajmem aj rebrík, lebo tie dole som už ja natrhal. Potom gw príde na trh a zistí, že oni museli platiť za cestu, za natrhanie čerešní aj za rebrík a budú musieť predávať čerešne za 10e. A teraz budú na trhu kričať kúpte si radšej naše drahšie čerešne, lebo my sme mali veľké výdavky. Proste nezmysel. Nikto nebude u nich kupovať o 5 eur drahšie čerešne len preto, že oni mali väčšie výdavky. Podľa mňa je to skôr chyba v manažmente. Keď chce firma 70e paušál a potom mi zakazuje nabiť viac ako približne tretinu kapacity a hrozí v podmienkach vypnutím a odtiahnutím auta za dlhšie nabíjanie s pokutou 100,-e a viac ak by odťahovka pýtala viac, tak to je choré.
                Podľa mňa gw hrá nečestnú hru. Chcú od ľudí vyberať najdrahší paušál v EU, ale nechcú im dovoliť využívať ich služby. V normálnom svete je to tak, že firmy chcú aby som ich služby využíval. GW to nechce, chce len 70e paušál mesačne.


                Zvysok EU tiez pouziva minutovu tarifikaciu, ano, mozno za mierne lepsie ceny, ked si ale porovnam Smatrics tak ten ma 0,45 za minutu a GW 0,50 co zas nepovazujem za mega rozdiel.
                To nie je pravda. Podľa tejto analógie by som mohol aj ja povedať, že zvyšok EU používa tiež tarifikáciu za kWh. Napr. https://fastned.nl
                A Smatrics má tiež nový cenník Vyšiel trošku skorej ako Greenway cenník, zrejme po vzájomnej dohode medzi Greenway a Smatrics. Starý cenník stál 12,40 mesačne bez ohľadu na počet nabíjaní. A keď som bol pred nedávnom vo Viedni v Tesla servise tam som si zas vypočul rozhorčené ohlasy od Rakúšanov, aj keď u nich to je lacnejšie. Ale Smatrics sa s gw ani nedá porovnávať. GW je nič oproti Smatrics. Smatrics má okolo 380 nabíjačiek a z toho okolo 200 je rýchlonabíjačiek.
                Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                Komentár

                Pracuje...
                X