GreenWay cennik
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
A s tým "daním do nákladov" to nejako pomôže? Stále musíš tie peniaze zarobiť. -
Lubos to parkrat zrýchliť u mňa nefunguje. Skušal som to viac krat. Ale na budúcu zimu mi to môžeš prísť ukazať. Aj keby som dvakrát rýchlejšie nabíjal tak je úplne scestne a kontraproduktívne k naštartovaniu elektromobility na SK, aby mi niekto učtoval 15 a viac € na 100 km jazdy. Aj keby mi zakaznici platili 50€ za 60 km jazdy, tak nikdy by som neobhajoval uletený a predražený cennik a firmu ktorá by mi to účtovala... -
Vsetkym sa vyhoviet neda, okrem toho podnikatelia si krasne daju nabijanie do nakladov. -
Curgali - Maťko to videl iba zo svojho pohľadu pretože má Teslu a pred tým ako šiel nabíjať vždy sa mu stihli ohriať akumulátory a nabíjanie mu šlo plnou rýchlosťou v rámcivýkonu nabíjačky. A ako som ti spomínal aj na Leafe sa dá nabíjať takmer plnou rýchlosťou aj pri -10C stačí pred nabíjaním asi 2-3 krát na suchej vozovke ak je taká poruke pridať na plný ( plyn :-) ) na asi 5s a akumulátor donútiš ohriať a všetko pôjde Ok.
Týmto rozhodne neobhajujem GW len sa snažím dať informácie na pravú mieru.Pridajte komentár:
-
Maťko našťastie v tvojom prípade to ide riešiť a to jednoducho ja to tak tiež pri jazdách robím. Ak máš trasu rovnakú a vždy vieš že jazda trvá namiesto 60 minút len 45 tak daj nabíjať na 30 minút a ďalšiu jazdu začneš o 15 minút neskôr s tým že zákazníkovy vysvetlíš že za 45 minút vyčerpáme km limit počas zážitkovej jazdy a tým výrazne ušetríš na nabíjaní cez GW ak ich už teda musíš využívať - je to len moja rada a môj postreh.Naposledy upravené Ľuboš Geleta; 16-05-2017, 10:17.Pridajte komentár:
-
Takže Maťo ty si doteraz GW obhajoval?...Tak ti tu dávam jednu fotku..čo som v zime nabíjal na DBT nabíjačke...prepočítam ti aj cenu podľa toho cenníka, čo si obhajoval. Tak poď obhajuj nám to tu všetkým na fóre, aby sme pochopili, prečo si to robil...
Nabíjanie Nissanu Leaf v zime mínus 10 st......30 min (1,9kWh)x 0,50 € = 15 € na 10 km jazdy...tak pod napíš obhajobu..1 BildPridajte komentár:
-
Nový cenník je pre mňa výrazné zdraženie, využívam program optimal a keď mám jazdy počas celého dňa, medzi jazdami mám tak 10-15 min prestávku na nabíjanie. Týmto sa to výrazne predraží, keď teraz nabíjam:
10x po 15 minút, zaplatím 19+150*0,2 = 49€ (optimal)
Po novom to bude:
10x po 15 minút, zaplatím 10*5+150*0,13 = 69,5€ (one)
A to beriem ako príklad len jeden deň. Mesiac má dní 30 a poplatok 19€ zaplatím len raz mesačne.
Výborne GW! Len tak ďalej...
Doteraz som GW obhajoval, ak niekto o nich začal hovoriť ako o zlodejoch, ale odteraz už asi budem len súhlasiť :-/ 73 centov za kilowatthodinu je už akože fakt mega.Pridajte komentár:
-
Keby dali tych 5€ za trebarz 45 minut, bez dalsich poplatkov a kolko za tu dobu nabijes tolko nabijes ako je to vo Francuzsku (tusim 30min/3€) to by uz bolo ferovejsie nie?Pridajte komentár:
-
Greenway kartu sice pre istotu mam, ale za takmer rok co ju mam som ju nepouzil a verim, ze to tak aj ostane, pricom je jedno aky sofistikovany system platby vymyslia. Kazdy system s pausalnou platbou navyse kombinovany s casovou zlozkou limituje zakaznika a sposobuje, ze vlastne ani nevie za co plati. Je to jednoducho arogancia monopolnych praktik dohdnutych medzi poskytovatelmi podobnej sluzby. Cim zlozitejsi sytem, tym lepsie a ty zakaznik sa trap. Podobne ako desiatky "programov"mobilnych operatorov, kde sa jasne ukazuje, ze keby nezasahovala unia, tak platby za rooming by boli este stale horibilne. Ked je poskytovatelov sluzby malo, trh nic nevyriesi, malo subjektov sa velmi lahko dohodne, hlavne ked mnohi funguju globalne. Preto ma tesi ze Tesla bez akehokolvek zavahania vo vacsine krajin urcila jednoznacnu platbu za kilowathodinu. V krajinach, kde tesla dala casovu tarifikaciu, zrejme tak musela urobit z prinutenia.Pridajte komentár:
-
V tom prípade nič moc no po 30 minútach výrazne lacnejšie. Čiže využijem len v núdzi čo sa dúfam diať nebudePridajte komentár:
-
V obchodnych podmienkach je: Poplatok za prístup – je poplatok za každé využitie nabíjacej stanice a bude účtovaný za každých začatých 45, alebo 90 minút nabíjania (v závislosti od typu DC, alebo AC nabíjania) opakovane a to aj v prípade, ak je pozastavené nabíjanie na strane vozidla a súčasne je stále pripojené do nabíjacej stanice,. Poplatok za prvých 45, alebo 90 minút nabíjania bude účtovaný až po ukončení prvej minúty nabíjania (ďalej len „Poplatok za prístup“).Pridajte komentár:
-
Ja to tiež chápem tak že 5 EUR je "pokuta" za to že som si dovolil pripojiť ich nabíjačku. A ak ju neodpojím do 45 minút, platím tú pokutu znovu. Akože áno, je to lepšie ako predtým, ale už som si zvykol fungovať bez GW a nový cenník na tom nič nezmení.Pridajte komentár:
-
Ako to že nie ? Tam je napísané za každých začatých 45 minút - či zle si to vysvetľujem ?Pridajte komentár:
Pridajte komentár: