Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Ioniq 5
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
- Likes 1
-
Prvych 5 minut je tam coldgate a vonkajsia 19C.. To ked bude 0C tak bude zas 35 min nabijat Takto dojeje, take krasne nabijanie
-
Wilo no to je napad storocia. Ked nick81 -ovi dojde zaruka, treba mezi spodny kryt baterie a bateriu vlozit podlahovu vykurovaciu foliu a prirobit tlacitkove ovladanie :-)
3 taketo pasy + nejaka izolacia zo spodu a je to :-). A utiahne to hocijaky menic alebo napriamo z HV baterie ;-)
https://www.hornbach.sk/shop/Podlaho...9/artikel.html
-
Som tu to vtipkovanie asi spustil, tak by ho bolo treba nacim aj zastavit. nick81 riesi realny problem ktory by vyrobca (keby chcel) mohol odstranit jednoduchym softwarovym fixom. Zatial nechce a vyzera ze nad tym vobec nepremysla. Smutne :-(...
-
SKolja Pohoda. Inak postol som im tam, že či pridajú manuálny predhrev a link na petíciu, nech majú viac info a do 3 min to vymazali ... Dúfam, že si to aspoň prečítali a posunuli to na správne miesto. Späť ku Ioniqu 5 lebo sme dosť offtopic.. Tých 120kW v úvode pri 15C baterke ju lepšie vykúri ako PTC heater. Tak aspoň, že takto hrubou silou... :-)
-
nick81 Tieto posty za normalnych okolonosti riesia nejake tety na PR oddeleni, tam by som moc uspechu neocakaval. Skor by bolo treba zaplatit bilboard pred fabrikou alebo odchytit nejakeho realneho managera na autosalone. Inak neviem. Podla mna staci aby sa jeden vyrobca chytil a do roka to pridaju vsetci.
Rada pre recenzentov, preco nenapisat(nepovedat) do kazdej recenzie ze je smutne ze auto vie ze ide k nabijacke a nepripravi si bateriu tak aby mohlo co najefektivnejsie nabijat. Tesla to vie a dokaze to realne setrit desiatky minut na nabijackach.
-
Wilo To nie, len post pod to ioniq 5 YT video. Este je skoro kontaktovat Hyundai, Kia po 4 dnoch (~400 ludi).. Treba aspon 1-par mesiacov. Podla toho sa rozhodneme. Ale mobilizuje to aj EV svete vyznamnych ludi, co maju kade tade kontakty. Takze samotne kontaktovanie zastupeni/fabrik zjavne prebehne inak. Nechcem zatial predbiehat. Ako realizacny tim mame viac info, ale su doverne pre verejnost. Ako hovori SKolja. Ak povoli jeden zacnu vsetci. Idealne je, ak by taketo iniciativy vznikli aj pre ine znacky.
-
nick81 to znie uzasne, je fakt skvele, ze sa podarilo oslovit aj ludi s vacsim dosahom a ze sa potencialne nieco pohne. A prichadza iniciativa z SR co je samo o sebe haluz. A pritom fakt staci jedno tlacitko alebo virtualne “hejbatko” na displayi. Good job 👍
-
Komentár
-
Iste ich k tomu viedla ekologia a setrenie el.energiou. Naco automaticky zapinat svetlo cez den, ked vidis dobre aj bez. A vdaka tomu sa predlzi dojazd mozno aj o 5cm. Centimeter k centimetru a je kilometer.
Vsetko osmatral, poprepinal, povyklapal, len to velke pod prednou kapotou v strede nie, To je tam frunk ci len kryt motora?
A tu klavesnicu na ovladaci som nepochopil, 8 tlacidiel, to akoze fakt? Mozem s tym pisat smsky?Naposledy upravené Taur; 24-04-2021, 08:03.
-
Takto si musis odklopit a cvakat vypinacom. Zaklopenim sa to vypne, ale v navode mas napisane, ze to mas vypinat rucne z bezp. dovodov. Hlupy ukon open/close tak slusne skompikovali na 2 krokovy ritual. Hlavne ze usetrili 2 kabliky do tienidla.Je pravda, ze chlap to prakticky nepouziva. Ale auto za 40 tis+ ... Ano vpredu je frunk.
-
By ma zaijimalo kolko pomohlo aerodynamike a usetreniu energie zrusenie spatnakov resp. zmensenie ved ta budka na kamerku je dost velka. Mi to pride zbytocne komplikovane a drahe riesenie v kombinacii s tymi displejmi na dverach. A ako tie kamerky v zime, ked budu zasnezene? A maju tiez rozmrazovanie ako zrkadla?
-
Esteticke by bolo to tam nemat vobec. Ja by som dal kamerku do bocnej smerovky na prednom blatniku, alebo na A stlpiku, ktora by tak nevycnievala, aby nebolo auto usate. Keby nemala idealny uhol tak by som jej obraz este skladal s obrazom cuvacej kamerou.
-
Jadil som s kamerovymi stranovymi spetakmi sice len 100km, no urcite by som ich nechcel. Aspon tie co su na etrone mi nevyhovuju. Chyba mi u nich zakladna vlastnost zrkadielkovych, ze naklonenim hlavy vlavo-vpravo-dole-hore dokazem menit uhol kam sa zrkadla pozeraju. Jedine ich pozitivum je, ze zrejme maju dobru citlivost a dobre na nich vidno v noci. Ja som s nimi jazdil len cez den, takze ich nocne pouzivaie neviem posudit, dedukujem len zo zadnej kamery tesly, ktora je super, hlavne v noci, pouzivam ju namiesto hlavneho spetneho zdkadla.
-
Tie kamerove spatnaky su aktivne nonstop? Lebo ja sa aj pri vypnutom motore/infotaimente pozriem do zrkadla ked napr. vystupujem z auta nez otvorim dvere. Nechce sa mi verit zeby displej zobrazovai stale aj trebars po hodine keby som napr. sedel/spal v aute....
Zbytocne komplikuju nieco co spolahlivo funguje roky rokuce. A ani to nieje ekologicke, ved zrkadla nespotrebuvaju ziadnu energiu!!!Naposledy upravené Taur; 25-04-2021, 19:35.
-
-
Komentár
-
V plnej vybave 65.000€, slusny posun cielovej skupiny
Trosku ma sklamala svetla vyska len 16cm. To je skor klasicky hatchback ako SUV. Tu ma ID.4 so svojimi 21cm podstatne navrch, aj ked je to na ukor efektivity. Sen moderneho chatara to nebude. Po tych prvotnych marketingovych zaberoch stanovacky a grilovani na elektrickom grille v prirode som myslel, ze to bude trosku dobrodruznejsie nacinie. No co uz, aspon sa na to dobre pozeralo
-
-
SK cennik aj konfigurator
https://www.hyundai.sk/files/downloa...q-5-2021-4.pdf
https://www.hyundai.sk/konfigurator/2-124-0-0-0--0-0/
Komentár
-
Dazd, 14stupnov, 130km/h a zozerie aj travu okolohttps://hyundai.auto-sangl.de/Auto Sangl GmbHRudolf-Diesel-Strasse 6Landsberg am LechGermanyTel: +49 8191 220970If you want to support the Channelhttps://www...
- Likes 1
Komentár
-
Fuuu, ta spotreba celkom masaker aj napriek dazdu.
Dojazd 222km @ 309Wh/km pri priemernej rychlosti 120,3kmh, a to vsetko v Eco rezime ked bol vypnuty predny motor a isiel len na RWD.
Zda sa, ze Korejci konecne urobili pouzitelny rychlomer s minimalnou odchylkou (132-133kmh podla palubaku bolo 130kmh podla GPS) a uz nemaju potrebu sidit vodica aj o 10+kmh.
Zatial to nevyzera na ziadny zazrak, skoda. Celkom dost som sa na to auto tesil. Som zvedavy na test na suchej ceste ci bude reparat uspesny.
A neviem ci spominal vietor? Ci som prepocul? Mi to dako uslo 🤔Naposledy upravené Wilo; 07-06-2021, 14:39.
-
Nevidel som v Ioniqu ani v Kone tachometer, ktorý by premeriaval o 10 km/h. Rozdiel oproti najpresnejsiemu nemcovi (ID.3) bol 2 km/h. Pri tachometrových 130 km/h ide Kona 126,5 km/h podľa GPS.
Z jedného testu usudzovať spotrebu je hlúposť, dážď a voda na ceste dokáže zdvihnúť spotrebu o desiatky percent na každom EVl aj tak je to stále o 5kwh/100km lepšie ako ID.4/Enyaq v miernom daždi.
-
dango to nie no, ale TM3 to vie za husteho dazda dat za 250-260Wh. Aerodynamika zjavne robi vela, predsa len je to hranata skatula.
Len rozmyslam kam by klesol dojazd, keby klesla teplota k 3°C, alebo nebodaj do minusu. To by uz nedal ani 200km? 🤔 ze ci to vobec da klasicku trasu BA-ZA v zime…
-
Wilo spotreba sa dala ocakavat porovnatelna z nemcami, mozno trochu lepsia, ale aj tak to nie je ziaden zazrak. Preto mi ekologickejsie zmyslajuci vodici cakame na kombi/hatch format :-D. Je skoda ponicit meno Ioniqu ako etalonu efektivity takymito obludami...
Pockame si na viac testov s pouzitim diagnostiky, ale vela optimizmu to asi neprinesie :-(
-
Miroslav Rojko Hmm to je zaujimave, tu to hovoris prave o Ioniqu a to mas prehustene pneu, takze skutocny rozdiel by bol este vyssi. Ja mam z Ioniqu skusenost, ze 150kmh bolo pri vyrobcom odporucanom tlaku cca 136kmh GPS podla Waze, 137kmh podla SpeedLogic boxu na meranie akceleracie. Pri 140km to ukazovalo na GPS 129kmh. Ale bolo davno, uznavam… zjavne tie rychlomery opravili uz pri Kone 🤷♂️1 Bild
Komentár
-
Áno mojou citáciou potvrdzuješ moje slová, nikdy som nemal o 10 km/h menšiu GPS ako tachometrovú.
-
No ja som vacsi rozdiel videl, a bolo to viac ako 10kmh a nebol som zjavne sam ani tu na fore. Ale realita sa da ohybat roznymi sposobmi 🙈 moja pointa bola ta, ze auto ma ukazovat presne aj ked vyjde z vyroby s nastaveniami vyrobcu, a nieze musi majitel spekulovat s tlakom v pneu aby sa dostal co najblizsie k presnym hodnotam, a zjavne tuto metu konecne dosiahli.
-
-
Čakanie skončilo a dnes nám doručili prvý výstavný kus. V skutočnosti je vozidlo podstatne väčšie ako pôsobí na fotografiách. Spracovaním interiéru vozidlo pôsobí hodnotnejšie ako rada ID.
Pripájam zopár prvých fotografií. Teším sa na prvé jazdy.
17 Fotky
- Likes 3
Komentár
-
260 km pri 62% nie je úplne wau ale predpokladám, že to ráta z tej spotreby 35,9 kWh/100km, ktorá tam svieti. Ak sa teda bavíme o 400 diaľničných km, je to viac ako slušné.
Inak myslíte, že bude možné priplatiť 22 kW OBC? Už som si tak nejak zvykol, že na AC nastrávim viac ako 6-7 hodín (Leaf 36kWh > 6kW; Kona 64kWh > 11kW).
-
Aby ste neboli sklamaní, čakanie na Ioniq 5 sa neskončilo ako píše vyšší príspevok, je to len statická ukážka, ani jazdy ani sa nedá teraz kúpiť, auto mi vyhovovalo výbavovo (AWD + najvyššia výbava Premium + relaxačné sedadlá Premium Paket + presklená strecha + pekná farba), hneď by som si ho odviezol ale potom zapotil, že to je pre novinárov a vráti sa za 6 týždňov - po tých slovenských "odborníkoch", čo tam postvárajú psie kusy, čo moje autá nezažijú za celú životnosť, to nech si nechajú.
Takže situácia na Slovensku zasa nanič, pár predajcov bude mať vystavených s chudobnou výbavou Style, potom pár objednaných v systéme importéra spred troch mesiacov, ktoré doteraz neboli vyrobené v Kórei ale samozrejme bez AWD, lebo to sa dá objedna len do výroby (min. 9 mesiacov čakania) - začína ma ten slovenský Hyundai štvať - autá nie sú, fleetku rapídne znížili, bude lepšie sa v zahraničí popozerať ako tieto trápnosti tu, je to z roka na rok horšie a horšie. V Nemecku majú normálne vystavené skladovky, tu nedokážu ani tých pár kusov v rozumných výbavách objednať na predaj. Hlavne že v apríli už bol cenník.[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
Nevzdavaj to, servis mas v kazdom meste .
-
nevzdávam, komunikujem s dvoma predajcami v Nemecku čo majú skladovky, toto bolo povzdychnutie skôr nad tým ako pracuje slovenský import
a samozrejme aj keď kúpim v nemecku, tak je rovnako 5 ročná záruka, bezplatné OTA updaty a všetko ostatné, takže je jedno v ktorej krajine kúpim a servisovať budem ako doteraz v každom meste, takže Jirko ak si myslel paralelu na Teslu, nie, nedá sa porovnať servisné zázemie
-
mozeg Na Tuhovskej budu mat na jesen EV6. Pytal som sa predajcu a ze objednali par ks aj na sklad a budu mat teraz rovno aj skladovky. Dodacie na obj su cca 7 mes, ale takto ked predajca predobjedna, snad sa bude dat vybrat. Miroslav Rojko Obvolaval si takto predajcov Hyundai, ci rovno niektori nenaskladnia nejake predobjednane konfig na sklad? Inak moje Niro co mam prisiel som vtedy na predajnu.. Ak mate skladovku Nira, beriem, nemalo tiez cele SR. Chvilu tukal zahr sklad, kde boli 3 rozne kusy (1x platinum a 2x gold) a do 3 dni ho mali na parkovisku .. nejaky rakusky/nemecky nazov. Oni ti takto nevedia rovno dotiahnut sem zo zahr. skladu ? Resp. mal moznost este pozriet co je na lodi a co bolo free sa dalo zabookovat. Ked som si povedal konkretnu konfig - vedel dat dopyt a take tam bolo + dodacka bola len 2 mes.
-
nick81 neboj, o všetkom viem, samozrejme som u druhého predajcu o tom rozprával, pozeral mi v objednávkovom systéme objednané autá (vidí všetko aj objednané pre iných predajcov aj ešte voľné) a proste AWD objednali len pre novinárov, niektorí objednali 1500€ haluz ako solárna strecha alebo do niektorých zelený interiér, proste sa tých pár predobjednaných moc nezhoduje s mojím vkusom a väčšina predobjedaných ešte len čaká na výrobu - preto som nadával, proste sa Hyundai nepripravil na zahájenie predaja a u Kie to bude asi podobné keď hovoríš o pár skladovkách, lebo vraj sa boja objednávať na sklad, na Slovensku sú predaje EV tak biedne, že musia veľa skladoviek úplne pod cenu predávať aby sa ich nakoniec zbavili.
EV6 bude zaujímavá voľba, ak tie skladovky nebudú social edition, aj pre tú už normálnu veľkosť baterky, lepšiu aerodynamiku ale zas po novom roku príde Ioniq 6 a to bude vďaka tvaru auta zas úplne niečo iné oproti EV6/Ioniq5. Ak zas zavrú lyžiarske strediská, tak na zimu nebudem auto potrebovať a vykašlem na to, vystačím si s Konou a uvidím čo Ioniq 6, ktorý sa má zahájiť výroba v septembri, tak hádam na jeseň sa objavia nejaké promo videá, čo dokáže.
-
a majiteľ si ho aj odviezol alebo musí čakať 6 týždňov ?
-
Pôvodne zverejnené od Miroslav Rojko Pozrieť príspevkysamozrejme aj keď kúpim v nemecku, tak je rovnako 5 ročná záruka, bezplatné OTA updaty a všetko ostatné, takže je jedno v ktorej krajine kúpim a servisovať budem ako doteraz v každom meste
Komentár
-
Nie, nechcel som povedať, že neplatí pre nejaké autá ale skôr som objasnil Jirkove so smajlíkom "Nevzdavaj to, servis mas v kazdom meste ." čo vyznelo ako keby v zahraničí kúpené malo iný prístup servisu ako u nás, keďže dosť ľudí má opačnú vedomosť ako Ty alebo ja a bojí sa kúpiť v zahraničí.
Na druhú stranu, rozšírenú záruku (nad zákonné dva roky alebo nad garanciu výrobcu) nemusí lokálny importér v každom európskom štáte k autu pribaľovať v cene ale napr. za doplatok a treba to zohľadniť v cene - ale to sa Hyundai netýka.
-
Miroslav Rojko: potvrzujem ze servis (v EU) musi respektovat zaruku poskytnutu predajcom v EU aj v pripade ze dlzka zaruky v danych krajinach je odlisna. U Hyundai by nemal byt absolutne ziaden problem, pretoze stale pouzivaju papierove servisne knizky kde je dlzka zaruky vyznacena. Ja uz vyse 15 rokov servisujem auta v EU podla toho kde sa momentalne nachadzam (servisne prehliadky a aj zarucne veci) a zatial som na problem nenarazil. (teda narazil som raz v Kii, ked ma poslali v DE prec, lebo som v aute nemal servisnu knizku ;-). druhy pokus bol ale uspesny)
-
Miroslav Rojko Podla mna to skor bola narazka na Teslu bez servisnej/predajnej siete vs Klasicke automobilky s kamennou sietou vsade, Ze aj tak ti to je v SK na nic... a nie o servisovanie v zahranici.
-
Bingo. KIA či Tesla, všetko jedno. Seru na nás.
-
-
Keby niekoho zaujimalo tak od dnes maju aj v PO Ioniq5. Tiez taky sedy, asi tej farby maju velke zasoby. V slabsej vezrzii pri ktorej si tie zapustene klucky treba manualne vysunut pri otvarani dveri. Nema awd ani V2L. Pri 53% SOC pisal 240km dojazd.Naposledy upravené Taur; 05-08-2021, 15:45.
- Likes 1
Komentár
-
Bol som pozriet.. dik za tip
Auto je krasne nazivo.. vacsie ako sa javi na fotkach
Od buduceho, alebo az dalsieho tyzdna vraj bude mozne si ho vyskusat na ceste! Povedal predajca p. Varga 0918 424 375Naposledy upravené cetan; 05-08-2021, 15:34.
-
Vcera som isiel po Galvaniho BA a mali tam na parkovisku 3x ajonyk model "5".
Potom sme skocili s kolegom do nedalekeho hjonde showroomu a tam bol stvrty.
Najviac sa mi tam nepacila ta umela eko-polokozenka v interieri ("Polokožené čalúnenie sedadiel") ... posobi to lacne a menej kvalitne
Pri citigu tiez pisu, ze kozeny volant, ale ani to nie je koza ...
Beriem, ze je tu ochrana prirody, zvierat, nasa spolocnost uz postupila niekam dalej, ale aspon nazyvajme veci podla reality
Ani sojove parky sa nepredavaju ako frankfurtske ani viedenske...
Komentár
-
Tak dnes som sa povozil, hmmm cukrik, veľmi dobre vyriešený podvozok a to ticho, je to taká limuzína , pekne vyhladzuje nerovnosti, drží ako pribité, je fakt tiché , tichšie ako moje eNiro, proste vyššia trieda vozenia, interiér ok, ale to je každého subjektívny pocit, jazda počas dažďa, dnes som objednalPripojené súbory- IMG_2043 (Kopírovať).jpg (74,7 KB, 217x pozretí)
- IMG_2045 (Kopírovať).jpg (78,3 KB, 166x pozretí)
- IMG_2046 (Kopírovať).jpg (83,9 KB, 153x pozretí)
- IMG_2044 (Kopírovať).jpg (101,6 KB, 158x pozretí)
- IMG_2040 (Kopírovať).jpg (109,9 KB, 148x pozretí)
- IMG_2041 (Kopírovať).jpg (162,3 KB, 146x pozretí)
- IMG_2049 (Kopírovať).jpg (61,1 KB, 137x pozretí)
- IMG_2048 (Kopírovať).jpg (83,7 KB, 146x pozretí)
- IMG_2047 (Kopírovať).jpg (112,2 KB, 158x pozretí)
- IMG_2042 (Kopírovať).jpg (107,0 KB, 153x pozretí)
- IMG_2050 (Kopírovať).jpg (75,4 KB, 161x pozretí)
- IMG_2051 (Kopírovať).jpg (58,6 KB, 141x pozretí)
- IMG_2053 (Kopírovať).jpg (72,8 KB, 152x pozretí)
- IMG_2052 (Kopírovať).jpg (106,0 KB, 145x pozretí)
- IMG_2054 (Kopírovať).jpg (102,1 KB, 140x pozretí)
- IMG_2057 (Kopírovať).jpg (85,8 KB, 137x pozretí)
- IMG_2055 (Kopírovať).jpg (72,7 KB, 138x pozretí)
- IMG_2056 (Kopírovať).jpg (153,7 KB, 132x pozretí)
- IMG_2058 (Kopírovať).jpg (102,4 KB, 140x pozretí)
- Likes 6
Komentár
-
ale to mas iba tu interierovu. Exterierova je len k najvyssej vybave za 5nasobny doplatok. Ale zas, ma to uplne ine vyuzitie ako tato v interieri.
Beries tu vacsiu bateriu?
Nie je skoda tak rychlo menit za Niro ? Ides do toho kvoli rychlosti nabijania?
-
Ako ano interiérová , menim lebo auto odpisem po 2 rokoch, takže chcem ďalšie, eNiro je fajn , ale proste bude odpisane ide ďalšie , pokiaľ mám možnosť odpredať za dobrú cenu a mierne doplatiť za nove. Ano láka ma to nabíjanie a je to už uplne ina koncepcia auta.Beriem 72 kWh verziu, Family mi vyhovuje nepotrebujem kopec asistentov a par vecí viem oželieť, je to dobrý pomer cena a výkon po zľave.
-
pozeram, ze vacsia bat a V2L je necelych 45000, ak nemas nejaku priplatkovu farbu. Asi fajn cena. Tak nejako je oficialne stale aj eniro nie? Ale mne by uz vadilo to V2L len v int. Predsalen, je to slusne lakadlo a ked tam ta technologia je....
Uvidime ci neupravia casom tie vybavy, ze by to bolo dostupne aj k zakladnejsim.
Chapem, ze ak mas auto na dva roky, tak ta nebude trapit ani pripadna degradacia baterky kvoli vysokym vykonom.
A na EV6 si si nechcel pockat, ked to ides riesit aj tak az o rok?
-
Riesim cenu, pri predaji auta po 2 rokoch nikoho netrapi či máš x asistentov, sedačky v koži, každý rieši v prvom rade KM, potom záruku a počet rokov auta a vizuálny stav, proste čim viacej naleješ peňazí do výbavy, tým potom pri predaji väčšia strata. Kupujem na firmu, síce pre seba, ale zohľadňujem ekonomicky faktor a vývoj , neskôr prídu aj lacnejšie auta , síce menšie a inak vybavené ale aj tak. Kia ee, v základe dáva malo, a proste je to to iste len v inom obale a cena je dosť prepisknuta. V Kii mi dali smiešnu fleet zľavu (akože si veria ale sorry), v Hyundai som dostal oveľa vyššu zľavu a to sú už veľmi slušne peniaze a pritom ten istý koncern hmm.
-
chapem ta, ale sukromnikovi lepsie predas po dvoch rokoch auto s lepsou vybavou. Fleet je asi od regionu, dobre nalady predajcu a kombinacii dalsich faktorov nie? Ked Bude EV6, skusim zistit kolko sa dava a moze dat.
A Kia ma o nieco vacsiu bateriu, na to celkom nezabudat aj ked je to maly rozdiel.
-
Super, aj ja zvazujem predat moju Konu EV+ (tiez ju mam na firmu , cize bude mozny odpocet DPH ) a vymenit za ten ioniq 5 . Videl som ho na zivo , je to ovela vacsie a priestrannejsie auto ako Kona . A tiez ma zaujima ta 800V bateria a 225kw nabijanie a V2L zasuvka ... proste s toho viem pomali tyzden pri potrebe napajat dom.. , viem na to zapojit karavan , ioniq 5 s tou vacsou bateriou moe tahat brzdenych 1600kg , co je slusne.... hadam mi to vyjde , este cakam na predajcu a pojdem sa povozit , vyskusat, tesim sa na to ...
-
Chlapi neserte ma lebo sa zlomim aj ja a tie dane na konci roka tomu TT blaznovi nezaplatim a radsej kupim dp firmy Korejca (aj ked ten ich design mi fakt nesedi).
Zavazna otazka - kedy vam slubuju dodavku? Je realne dostat fakturu este v tomto roku?
A este jedna vec (kedze nemam s Hyundai vobec skusenost) - kde v oblasti BA kupujete (a servisujete pripadne)?
Dik.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-08-2021, 12:46.
-
Jiri GrandPa keby sme nemali TT blazna, nemali by sme loteriu
Ioni5 je podla hyundai.sk par kusov skladom, takze mozno aj hned k odberu. Alebo to bude tak, ze je to v showroome vystavene a o par tyzdnov-mesiacov uvolnia na predaj.
Servis v BA asi najlepsi AUTOPOLA ako tak pocuvam a citam (pozor, nepomylit s Autopolis....to je presny opak)
-
Jo Autopola, asi top servis na Hyundai. Su na Novej Roznavskej ako je BMW. V Nemecku aj Rakusku su kusy k odberu hned, na SK sa treba opytat. Ale vyzera, ze par skladoviek existuje ja si myslim, ze do konca roka by to mohlo byt schodne, asi zalezi na konkretnom konfigu
Komentár