Mozno smiesna otazka na elektro podkutych, ci by sa nedal BEV v pripade nudze trocha dobit tahanim hoci za spalovakom. Ak nastartujem BEV a budem ho tahat na lane, tak laicky nevidim rozdiel oproti tomu ked idem dole tiahlim kopcom. Ved ked idem zo Strbskeho plesa dole do Strby, tak rekuperujem mnoho km prakticky neustale pri rychlosti 50-90km/h. Dole Donovalmi podobne. Tak v com je rozdiel pre BEV ci ide na lane povedzme 50km/h, alebo dolekopcom rovnakou ryhclostou. Alebo to nieje ziadny problem a je to pouzitelne riesenie ked dojde stava?
Ak je to riesenie pouzitelne s vyhradou, tak co by bolo este znesitelne, tahat akou rychlostou, kolko km alebo minut, pripadne rekup akym max vykonom (radsej 5-10kw dlhsie, alebo 30-40kw 10-15min) ... Ide mi o to v nudzi nabit takto 3-8kwh, aby som dosiel k nabke.
Mne sa este nestalo zeby mi dosla stava zatilal, klop, klop, ale keby som zostal visiet v "pustine" bez ochotnej zasuvky v dohlade, tak da sa to riesit takto, alebo znicim BEV a "vybuchne" ?
Ak je to riesenie pouzitelne s vyhradou, tak co by bolo este znesitelne, tahat akou rychlostou, kolko km alebo minut, pripadne rekup akym max vykonom (radsej 5-10kw dlhsie, alebo 30-40kw 10-15min) ... Ide mi o to v nudzi nabit takto 3-8kwh, aby som dosiel k nabke.
Mne sa este nestalo zeby mi dosla stava zatilal, klop, klop, ale keby som zostal visiet v "pustine" bez ochotnej zasuvky v dohlade, tak da sa to riesit takto, alebo znicim BEV a "vybuchne" ?
Komentár