Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Supernabíjačky - Supercharger

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • matchke
    komentoval k 's odpoveď
    No ved hej. Pisem, ze je to postavene a buduci tyzden snad go live. Ti co mate Teslu dajte vediet ked ho uvidite na mape.

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    To este nieje spustene podla toho videa.

  • matchke
    odpovedal
    Pani a je to tu. Slovonsku Brod je postaveny. Go live snad buduci tyzden.

    Pridajte komentár:


  • nemo
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Slav_Brod_SC.png
Videní:	492
Veľkosť:735,7 KB
ID:	34868

    Pridajte komentár:


  • Ioniq
    odpovedal
    Ten “On-Route Battery Warmup” je skvela vec. A pritom je to taka prkotina, ktora by sa s troskou snahy dala dat do hociakeho auta. Niekto pouziva hlavu a rychlo sa uci na chybach korejskych inzinierov a #coldgate. Palec hore, chvalim!

    Pridajte komentár:


  • nemo
    komentoval k 's odpoveď
    Chlapik v tom spodnom videu hovori, ze existujuce superchargre v2 sa nebudu updatovat ale ze v3 pojde len na nove lokality.

  • ICE666SVK
    odpovedal
    Tesla predstavila Supercharger 3. generácie, jeho vykon je 250kW. Tento vykon umozni dosahnut 1600km dojazdu za hodinu nabijania. V praxi Tesla uvadza, ze TM3 Long Range by za 5 minut nabijania mal nabit 120km. Vykon 250kW nebude zdielany medzi dva stojany, ale kazdy stojan bude mat rovnaky vykon 250kW. SC v 3 ma totiz uplne novu architekturu a zdroj ma vykon 1MW. Teda kazdy stojan nabije za kratsi cas viacej aut. Ide zatial o beta verziu, ktora je momentalne pristupna len pre clenov programu Early Access Program vlastniacich TM3ku. Dalsie rozisrovanie bude zavisiet od vysledkov tohto testovania. Napriek vyssiemu vykonu kabel bude tensi a bude mat novy system chladenia. Sw aktualizaciu na umoznenie nabijanie na SC v 3 obdrzia vsetky auta v 2 stvrtroku.

    Tesla prida do aut aj sw aktualizaciu z nazvom "On-Route Battery Warmup" (vyhrievanie baterie pocas jazdy) Tato funkcia v spolupraci z navigaciou v aute pred prichodom na SC upravy teplotu baterie tak, aby bola optimalna na nabijanie.

    Tesla zaroven odomkne sw aktualizaciou SC v 2 aby ich vykon nebol 120kW ako doteraz, ale zvysi ho na 145kW. Baterie modelov S a X nepodporuju tento vykon a odoknutie je koli TM3.

    Tesla prirpavuje v najlizsich mesiacoch aj podporu pre rychlejsie nabijanie modelov S a X. odrobnosti ale neuvadza,

    SC v 3 a jej prva finalna siet sa spusti od buduceho mesiaca v Severjnej Amerike. Pricom jej masivnejsie rozsirenie sa ocakava v 2.- 3. stvrtroku. Europa a Cina az 4. stvrtrok tohto roka.


    https://electrek.co/2019/03/07/tesla...on-first-look/ EN
    https://www.teslarati.com/tesla-supe...st-look-video/ EN
    https://insideevs.com/first-tesla-su...ersion-3-open/ EN
    https://teslamag.de/news/tesla-v3-su...-details-23847 DE
    Su aj weby v CZ a SK, ale pravidla tu na fore su pravidla.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	V3-Cable-Left-V2-Cable-Right.jpg
Videní:	590
Veľkosť:30,3 KB
ID:	34491



    Pridajte komentár:


  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Jasne, su to extremne priklady. Ale ake riziko tam realne je? Nabijes zadarmo povedzme 50kWh. Pri sadzbe, aku Tesla uctuje to je 10€. Co ti za to mozu? 1) Trestny cin to nie je, max priestupok. 2) Je na SC niekde napisane, ze ma pravo nabijat len Tesla? Ja som tam tabulku nevidel, ale mozno som prehliadol. A pri Auparku mozno sliedia, ale vo Zvolene tak rychlo nepridu. Jedine co dotycnemu hrozi je, ak by pouzil tu rusicku a dokazali mu, ze je jeho. Za to su uz palky.

    Prepac ale toto nie je konspiracia. Ked su ludia schopny na GreenWay stojane nabijat zadarmo cez servisnu zasuvku? A ked blokuju SC spalovakmi? Ludia chcu usetrit a su zlomyselni...

    V kazdom pripade, odbocili sme od temy, moja povodna otazka bola, ake ma SC skutocne zabezpecenie. Ked dokaze Mercedes a Renault Zoe emulovat Teslu pri wallboxe nastavenom na Tesla Only, da sa podla mna zlomit aj SC. Doteraz to nikto neskusal lebo mali aj tak nepouzitelny konektor. Teraz ked maju CCS je to uz relevantna otazka.

  • juks
    komentoval k 's odpoveď
    Ioniq uz konspirujes, ved jedno nabijanie je cca 10 eur, komu by sa oplatilo robit take zlozitosti s rizikom odhalenia. Dnes som bol s neteslou 1 mibutu na SC a uz tam boli policajti, navyse dnes su vsade kamery.

  • jeeff
    komentoval k 's odpoveď
    Pokial si pamatam dobre, tak Praha aj Humpolec uz ma CCS, aj ked Humpolec stale na NEoficialnej mape nie je:

    https://www.google.com/maps/d/viewer...8109374978&z=6

  • ICE666SVK
    komentoval k 's odpoveď
    Bratia z Ceska by nemohli preverit, ci uz aj SC CZ stojany maju CCS?

  • Ioniq
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko Jop a to je prave sposob, ako by sa to dalo zneuzit. Ziskat VIN nie je problem, a pokial by sa overoval az po nabijani, ked sa obnovi sietove spojenie, pachatel uz bude mat nabite a bude prec. Musi tam byt este nejaky mechanizmus.

    juks Lacne kombinovane wifi/gps/gsm/Lte rusicky kupis na Ebayi za 15-20 dolarov. A takto by sa dalo defacto aj sabotovat nabijanie. Zloprajnik nakupi rusicky, slahne to zapnute dakde do krikov k SC alebo hodi hore na strechu tym, ktore su kryte a zdrhne. Kym zistia kde je problem a niekto vysnori zdroj rusenia, pripadne kym tomu dojde baterka, SC bude vyradeny z cinnosti na niekolko dni. Urcite lacnejsi a bezpecnejsi sposob ako blokovat SC, namiesto parkovanie smradlavych pickupov s ECV. A neverim, ze na kazdom SC bode je dotiahnute pevne kablove pripojenie. Dako sa mi nechce verit, ze by pri SC vsetko islo len online. Je to prilis zranitelne a moze to zakaznika nechat v poriadnej slamastike. Uz ten digitalny podpis sa javi ako lepsie riesenie, ale zase musi byt kluc ulozeny niekde v stojane. Pristup cez net moze byt nespolahlivy.

  • kayle
    komentoval k 's odpoveď
    type2 konektor mal(má) mať aj "DC režim" a tam bolo max 140A čo pri max 500V je 70kW (ale našiel som kdesi aj číslo 80kW, väčšina textov ale mala 70kW)
    viď https://en.wikipedia.org/wiki/Type_2_connector

  • juks
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	 Videní:	0 Veľkosť:256,0 KB ID:	34072


    Ioniq Standardny typ2 je homologovany na 63A AC trojfaz, co je pri 230V fazach cca 43kW. Navyse zatazitelnost pri AC byva mensia ako pri DC.
    Na DC, tak ako ho pouziva tesla v TMS a X je typ2 homologovany na 140A max. 500VDC Tesla ho pouziva nieco nad 300A a nieco pod 400V.
    Naposledy upravené jux; 28-02-2019, 19:12.

    Pridajte komentár:


  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Tesla by bola velmi kratkozraka (doslava hlupa) kedy dovolila konkurencii pouzivat jej stojany, ked ta konkurancia nedala do rozvoja siete ani floka. Moznost nabijat na SC je obrovska konkurencna vyhoda o ktoru by Tesla prisla, keby ostanych pustila na SC.
    Akokolvek si to mozeme zelat, podla mna k tomu nepride, mozno o par rokov, ked uz bude Ionity aspon take velke ako SC teraz.
Pracuje...
X