Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Supernabíjačky - Supercharger

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Jiri GrandPa ved ale ja som nepovedal zadarmo. Kludne aj za drahsie aby na tom ziskali a vratila sa im investicia...ta moznost by bola podla mna fajn. Su isto ludia co radsej zaplatia hoc aj viac len nech maju produkt ktory funguje ako ma

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    Nepacit sa ti to moze ale nezabudaj, ze Tesla vybudoval siet superchargorev za svoje. A vsetky ostatne automobilky zatial robili vsetko preto aby dokazali, ze dobre EV sa vyrobit neda.
    Teraz zrazu ked su dinosauri donuteni predavat aj EV, a EU im masivne prispieva aj na vystavbu Ionity, by mala Tesla pustit konkurenciu na svoje exkluzivne (v zmysle tom, ze VZDY funguju) nabijacky? A preco by to robila? Pre masovejsie rozsirenie elektromobility? Tato misia Tesly uz bola davno zabudnuta pod tlakom Wall Streetu a ide sa iba po zisku, bohuzial,,,
    Pre mna v tom okamziku zanika dovod kupovat Teslu lebo je vyrazne drahsia ako konkurencia, aj ked technoogie v nej su o dost vpredu.

  • Catchcash
    komentoval k 's odpoveď
    Velmi vela komentov tu je kym som sa k tomu dostal Tiez sa mi nepaci to ze Tesla moze nabijat inde ale ludia sa brania tomu aby ine auta mohli nabijat na SC. Samozrejme malo by to byt spoplatnene (kludne aj o par centov viac ako maju samotne tesly) ale niekedy sa ti to moze hodit ked na okoli nie je nic ine.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Miro myslim si, ze ku globalnemu uvolneneniu SC nepride. Musk a majitelia su si vedomi, ze je to velka vyhoda. Coraz viac mas lokality, kde su vsetky stojany naraz obsadene a aj Tesly cakaju. Vies si predstavit, ze by taketo miesto bolo pristupne pre vsetkych? Aku vyhodu by potom mala dvojnasobne drahsia Tesla?
    Je to ich program, ich vybudovana siet, toto im kvitujem a je za to velka poklona. Ked by tie nabijacky mali nevyuzite trvalo a potrebovali by ich "zaplatit" tak sa nad tym da mozno v sialenych scenaroch uvazovat. Ale Tesiel pribuda a ako som pisal, bezne su tie stojany vyuzite.
    Poznas ma, ze nemam Tesla klapky na ociach, ale pri kupe noveho (jazdeneho) dalsieho EV budem velmi zvazovat prave veci ako su SC.

  • matchke
    komentoval k 's odpoveď
    No neviem kolki z Vas ste pozerali to videjko a kolko ste tomu rozumeli, ale uz davno som sa tolko nenasmial, ked ten chlapik spominal zazitky z nejakeho ineho miesta kde boli IONITY a este nejake ine nabijacky (meno prevadzkovatela a modelu boli vypipane). Ako tam skusali vselijake auta a dokonca tam vymakli technika ktory bol dost nasrany, ze tie niektore auta tam mali dost velke problemy. Tu bol doslova nadseny, ze aj auta o ktorych je zname ze robia problemy, fungovali. Takze na to, ze je to "iba bug" v sw Tesla superchargerov, tak ten bug funguje celkom dobre.

  • Peterka
    komentoval k 's odpoveď
    Ja si viem predstavit napr. logiku, ze neTeslami moze byt obsadenych 50% stojanov, pri poklese nabijacieho vykonu pod 40kW sa nabijanie zastavi a plati sa parkovne... verim, ze sa to da vymysliet tak, aby bol vlk syty a ovca zostala cela

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    V okamziku keď Tesla zruší exclusivitu na SC len pre vlastne auta tak minimálne v Európe “končí”. Tým zanikne veľký hlavný dôvod prečo zákazník platí o 10-50% viac ako za auta iných značiek, ktoré sa chvalabohu začínajú množiť celkom slušne. Preto si myslím, že to nespravia.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    To čo píše jux je pravda aj pri iných poskytovateľoch a je to správne, pri mojom minulomesačnom výlete po Rakúsku som narazil aj na platenú nabíjačku, ktorá mi zobrala starú neplatnú kartu - proste pri výpadku spojenia nabíjala všetkým. Tých pár nezaplatených odberov im nestojí za tie nespokojné hlasy zákazníkov, ktorí pre nemožnosť autentifikácie nemohli nabiť a tak je to správne. Možno aj k nám niekedy príde tento prozákaznícky prístup.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 a nebola by to sranda, keby Elon zobral teslákom ich podľa nich najväčšiu výhodu oproti iným EV ?
    to čo píšeš by ma celkom pobavilo, že budú všetky SuC obsadené inými značkami, lebo tam to speje ak bude chcieť skoršiu návratnosť investovaných peňazí. Zasa jedna vec, ktorou by nahneval zákazníkov, ale Tesla skôr či neskôr bude chcieť zarábať na SuC viac a otvorí to aj iným autám.

    Spoplatnil konektivitu, spoplatnil nabíjanie, príde čas keď uvolní Suc aj pre iné autá. On to už nejako odôvodní. Tých S a X zadarmo je stále menej aj vďaka drahým opravám na starých Teslách.

  • jux
    komentoval k 's odpoveď
    Je dobre, ze tesla ma logiku riadenia SC urobenu tak, ze ked sa nieco pose... v softveri, komunikacii a podobne, tak na SC sa vzdy da nabit. Je spravne, ze tesla da radsej nabijanie zadarno ako nijak, aj za cenu, ze vtedy nabiju aj netesly.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    suhlasim. SC je jedna z najvacsich pridanych hodnot Tesly pri kupe (ci uz free alebo platene). Viete si predstait, ze dojdete na Kaskady a tam budu dobijat dve Citigo, nejakk Ioniq ci stare i3 ? Vykon co by utiahol jeden stojan, no teslak by sa nemal kde nabit.
    Tesla to vybudovala, investovala do toho, patri to im. Mozno by som suhlasil napr. s navrhom, ze by vyrobcovia EU Tesle na to prispeli a mohli by sa takto nabijat aj ine auta, ale napr len par percent aby dosli k inej nabijacke. 10min a dost. Alebo nieco podobne. Vtedy by to bola taka nudzovka a zaroven by to bolo stale pre Teslu.

  • JozkoPucik
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko tak sme to určite nemysleli. Tesla SC je niečo úplne iné a stále ešte výnimočné. Zadarmo nabíjačky budú vždy, dokonca aj tie 50 KW ako v Žiline na Slovnafte, či Lidl v BA, ale toto je niečo úplne iné. SC mali byť výhradne pre Tesly a aktuálne si za to už platia aj Modely S či X, preto je to zarážajúce, že to takto funguje.

  • Jiri GrandPa
    komentoval k 's odpoveď
    V Auparku to asi nepojde. V tom Berlíne to bol V3 SC.
    Miro zklidni hormón. Vieme ako dopadajú zadarmo nabíjačky na ktoré zasadne nechodím. Ja mám zadarmo SC a ten som si zaplatil v cene auta za 100’000. A keď prídem na dlhšom tripe nabíjať tak proste nechcem čakať až nejaké CitiGo donabija výkonom 10 kW do 100% “lebo je to zadarmo”.
    For the record - nemám nič proti CityGo, to bol len príklad, alé proti kolenovrtačom ktorých tu riešite permanentne. ZADARMO. To je ten problém.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Pekný príklad Teslašovinizmu. My inde (Slovnaft Žilina) stále obsádzať a využívať zadarmo ale keď náhodou niekto nabil na nabke s logom nášho božstva, tak už je to veľmi zle. Ukazujete sa, páni.

  • nemo
    komentoval k 's odpoveď
    V 13-tej minute hovori, ze dostal info od Tesla insidera ze je to softver bug, vedia o nom a pracuju na jeho oprave. Treba vyskusat na SuC Aupark. Ale je mozne ze non-Tesla auta tam dostanu papucu.
Pracuje...
X