Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ELEKTROAUTOM OKOLO SLOVENSKA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Mario_Simovic
    Junior Member
    • Jan 2021
    • 7

    #76
    Páni, pridávam report z našej cesty, sú tam zhrnuté viaceré detaily ak vás to zaujíma, klikajte https://fontech.startitup.sk/vyse-10...U-c9yIOjKMutDI

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      "Pre lepší obraz, ak by sme pri týchto číslach absolvovali trasu s ich dĺžkou, teda 972 km, trvalo by nám to 15 hodín 14 minút. Technicky je teda náš čas rekordný."
      Zvláštny prepočet. Variant ~972km sme mali o 230km diaľníc menej ako vy. 230 km obcí/okresiek namiesto diaľnice nie je veľmi časová výhra.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 Skor si myslim, ze by zavazilo keby poznali auto a prisposobili mu taktiku. Ty si nesedel v Nire prvy krat ked si urobil rekord.
      Ci je dialnica vyhoda zalezi na rychlosti nabijania. Dialnica=vyssia spotreba=dlhsie nabijanie. Tak az taka vyhra to nermusi byt.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Taur prve kolo som mal 17 hod🙂a to som auto už poznal. Stačil dážď a ísť sám. Tiež policajti ponaháňali a stratený gw rfid v aute. Treba skúšať. Nic nie vecne🙂

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Pri nabíjaní na UFC napísať, že po diaľnici treba ísť 110 km/h, lebo inak ubúda rýchlo batéria !

    • Mario_Simovic
      Mario_Simovic komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 je to len veľmi hrubé porovnanie reálne by sa tieto výsledky a hra "o rekord" dala hrať iba vtedy, ak by mali všetci v teste rovnakú trasu, rovnaký východiskový bod a rovnaké poveternostné podmienky. Vieme že pri elektromobile toto všetko zaváži na spotrebe, nabíjaní atď. Nebudem klamať, po výpočtoch, ktoré sme si pred jazdou robili sme verili, že to v pohode zvládneme pod 15:20 aj s našou dĺžkou trasy no ako hovorím, chyby pri jazde, nabíjaní, počasie všetko zavážilo. Podstatné pre nás je, že sme to dokázali za jeden deň absolvovať a priniesli čitateľom "message", že aj na elektromobile sa dajú robiť stovky km denne. To okolo rekordu je už len akási "senzácia", ktorá má celý test a článok viac spopularizovať

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Je vidieť, že kolegovia jazdili v zimných podmienkach. V lete sme sa hýbali okolo 15 kWh, teraz to bolo 20 kWh.
      Asi naozaj len to porovnanie s ICE nám chýba

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Mario_Simovic Jasné, o nič nejde. Bude zaujímavé sledovať ako s pribúdajúcimi UFC, či lepšími autami bude postupne klesať dole. Tiež inak 4 pokus, že ideme tento 15:20 z 2 kola trhnúť a výsledok v lete 16:30 :-) Každá blbosť má vplyv na ten čas.

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Mario_Simovic ja si myslim ze prave to ze su stanovene iba zakladne pravidla (poloha a pocet prejazdovych bodov a startovacie podmienky) je pozitivom tohto testu, pretoze sa da optimizovat jazda podla typu pouziteho auta a ziadne vozidlo nie je zvyhodnene podmienkami. Mnozstvo "syntetickych" testov kde su presne do bodky vyspecifikovane podmienky naopak velmi limituje a zvyhodnuje tych co sa najviac priblizuju danym podmienkam.
      Prave tento test/rekord, je uzivatelsky a podla mna sa najviac priblizuje realnemu pouzivaniu vozidla. Jedine so by som pridal je logovanie trasy aby sa zabezpecilo ze jazda prebiehala podla predpisov.
      Co by sa mohlo este zverejnovat je cena natankovanej energie bez pausalu a z maximalnym pausalom aby potencionalni zaujemcovia mali aky-taky prehlad o cene cestovania.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      SKolja Myslis teoreticke naklady, ked GW to podporuje nabijanim zdarma, ak som to spravne pochopil?

    • SKolja
      SKolja komentoval
      Upraviť komentár
      Taur ano myslel som, ze by na konci clanku mohlo byt napisane: Tato cesta by Vas vysla bez pausalu x€ a z najvyssim pausalom XY nasho partnera GW y€.
Pracuje...
X