Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ELEKTROAUTOM OKOLO SLOVENSKA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1308
    •      

    #31
    "Je potrebné prejsť cez tieto body v danom smere:

    Nové Zámky, Lučenec, Michalovce, Bardejov, Štrbské Pleso, Dolný Kubín a Senica.

    Štartuje sa z ľubovoľného miesta. Každý si zvolí, ktorý bude jeho prvý bod.

    Test sa končí prejdením všetkých bodov a príchodom do miesta štartu.

    Ja štartujem v sobotu ráno z Kapušian a mojim prvým bodom bude Bardejov."



    Nerozumiem, čo má spoločné Bardejov s Novými Zámkami.... a vôbec..je to nejaké divné. Ak by niekto šiel zo Žiliny, aké má mať body a kam sa má vrátiť?

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker Vynulujes pocitadlo km, spustis stopky, vyrazis zo ZA, prejdes vsetky body, vratis sa do ZA, zastavis stopky opises km.
      Ci pojdes body zaradom z prava, z lava, alebo cikcak je uz na tebe.
      Ja som uvazoval PO-BJ-PO-PP-pleso-DK-BB-NR-Senica-NZ-LC-KE-MI-KE-PO.
      Vyhnem sa useku pod Strecnom. Na zaciatku sa mi oplati ist z PO do BJ a spat a potom dialnicou po strbu ako sa trepat cez SL a cez Tatry. Rovnako z KE do MI a spat do KE, ako sa tradat cez HN a VT do PO.
      A uvazujem ze to pojdem ciste na AC, pre porovnanie, aky bude rozdieln oproti DC.
      Naposledy upravené Taur; 05-07-2020, 20:23.
  • Pavol
    Member
    • Nov 2018
    • 38
    •   

    #32
    Bardejov a Nové Zámky majú spoločné to, že sú na Slovensku. Čo sa Ti zdá divné? Zo Žiliny budeš mať tie isté body ako z Čiernej nad Tisou. Vyber si, odkiaľ chceš vyraziť a tam sa aj po prejdení všetkých bodov v danom smere vrátiš.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      no ale ja nejdem z Nových Zámkov, ale zo Žiliny a to je do NZ 200 km navyše zbytočne. A koniec? Senica? to je odo mňa tiež 200 km, prečo by som tam mal ísť a stratiť ďaľších 200 km? Vlastne by som mal 400 km naviac, asi by som si zvolil iné body, preto vôbec nerozumiem logike Bardejov- Nové zámky. Možno len nerozumiem logike tej trasy, ospravedlňujem sa

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Vyraz napríklad zo Slovnaftky DC nabka Žilina. Dojazd na štarte by mal byť max 220 km. Najbližší bod na trase je Senica, potom NZ, Lučenec, Mich, Bard, ŠtrbPleso, DK a skončíš v Žiline na Slovnaftke.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Joooj chlapci mat tak vás voľný čas... Tiež by som to skúsil. Skúsim aspoň na ABRP. To čo vyráta sedí u mna na 95%.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Toto je prosim na co dobre? Ze ABRP vyhodi 16:00 a viac hod.. ? A to tam nie su zapchy, brzdiace auta, rozbite cesty, zvery a ine prekvapenia z realneho sveta. Tesla s ABRP 16 je lepsia ako e-Niro s realnymi 15:20 ? Teslaci mate vyhody ako nikto.. super charger na trase a auto vam nabija na UFC rychlostou, ktoru malo ktore auto da. Ziadne ine auto na trhu nema dojazd ako vase LR modely, nemate koeficient letiacej tehly, AWD vam sedi na ceste ako pribite... Dufam, ze nenechate zvitazit lacnu Kiu ... :-)
      Naposledy upravené nick81; 05-07-2020, 22:30.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ja sa tiez mozem opytat naco je dobra taka "sutaz" ktora dava kazdemu ucastnikovi uplne ine podmienky. Jej vypovedacia hodnota je presne taka, ako to ABRP

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Hadam to sutaz nieje. Som bol v tom, ze zmyslom toho celeho je zistit ako sa da bezne cestovat po SK (eventuelne 1000km na dovcu) roznymi EV za roznych poveternostnych a dopravnych podmienok. Ze zistim ako rozne sa to da a o kolko to viac trva oproti ICE.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Taur Ja osobne som si chcel porovnať stratu e-Nira voči spaľováku a obmedzenia jazdy s EV. Tým, že som trasu išiel 2 krát za rôznych podmienok, dozvedel som sa kopec nových info. Pre mňa jeden z najkrajších tripov na pestrosť ciest a krajov. Toto máš ako z T100 .. niekto to beží po výhru, niekto to chce iba prejsť jedno za koľko, a niekto vie že cieľ má v pivku v Bukovej. Nie je jednoduchý trip. Každý nech si ide ako chce A potom si vymeníme skúsenosti.
  • Roman-ba
    Member
    • Sep 2019
    • 58
    •   

    #33
    Podelím sa o môj zážitok z tripu, z ktorého som sa práve vrátil:
    Vyrazil som zo Šamorína (Hyundai Kona 64kW), smer Česko, nabítý na 100%. Prvé nabíjanie ČS MOL pri Humpolci, 40 min. Druhé nabíjanie EON v Plzni - nákupné centrum Globus - nabíjanie 30 min.. Tretia zastávka Nemecko - Bavorsko mesto Bayreuth. Tam som nabíjal 10 hodín 230V/ 2,3 kw. Následne smer Česko - Karlovy Vary Kaufland, nabité na 100% za cca 2 hodiny. Odtiaľ cez prahu až na devět křížu - nabíjanie 30 min. Potom už rovno domov - s dojazdom 145 km.
    Celý okruh mal 1330 km, neočakávane (naozaj som to neplánoval) ma celý výlet stál 12,40 €.. Vždy som narazil na Free nabku. Jedine v K.Varoch pri kauflande som na DC platil ale keby som vedel že sa zdržím (viac ako 4 hodiny) som aj tam mohol na AC nabíjať zadarmo. Vždy som niekde nocoval, čistý čas cesty aj s nabíjaním bol cca 19 hodín (ak nerátam to 10-hodinové AC nabíjanie cez noc) . Som prekvapený, ako v pohode cesta prebiehala, v podstate som išiel vyskúšať cestovanie s Konou v lete, Bez obmedzovania, dve osoby v aute, trvale s klímou, Od 20 - 32 stupňov, cez českú Vysočinu a Bavorsko (tiež dosť kopcovité terény) som urobil priemernú spotrebu 15, 03 kWh / 100km. Dialnice na tempomat 128 km/h (125 GPS). Musím uznať, že v Čechách je sieť MOL veľmi dobre vybavená nabíjačkami a všetky sú free( čip je k dispozícii u obsluhy ČS). V Plzni som EON musel aktivivať čipom, ale nabíjanie bolo tiež free. v Karlovych Varoch Čez aktivovaný apkou.
    Kiež by sa tak dalo cestovať aj po SLovensku. Verím, že to bude u nás čoskoro podobné.

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Roman, pouzil si na vsetko https://chargeprice.app ?

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 Áno, používal som len to, musím povedať že je to zatiaľ najlepšia apka čo sa týka máp s nabíjačkami vrámci Česka, Nemecka a asi aj ďalších krajín. Spoľahlivo filtrovala podľa požiadaviek, ešte aj EON alebo ČEZ nabíjačky keď boli označené ako free tak boli buď celkom free alebo aspoň AC 22kW. Aj v Nemecku spoľahlivo našlo nabíjačky (bol som kontrolovať) aj keď tam som nabíjal u kamaráta na predlžovačku z balkónu na treťom poschodí..:-). Super je , že najmä v Česku som nemusel prepínať medzi apkami jednotlivých operátorov. Za mňa pre túto apku/stránku palec hore.
      Výborný poznatok: Sieť čerpacích staníc MOL v Česku je úžasná, každá druhá má nabíjačku (mal som asi šťastie - nikdy nebolo obsadené) a sú tam aj výborné služby vrátane občerstvenia a rýchlej kuchyne.
      Naposledy upravené Roman-ba; 06-07-2020, 14:01.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Dobre vediet, ze je tak spolahliva. Super sa v tom filtruje free & DC, na rozdiel od plugshare a inych appiek
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 286
    •   

    #34
    No nechcem vnasat velke ale do tejto sutaze ale vela bude zavisiet od poctivosti/nepoctivosti ucastnikov, nakolko mozem mat niekolko pristupov a to najvyhodnejsi:

    1. Aby som dosiahol co najvacsi dojazd na prvych nabitych 220km, potrebujem aby mi GOM narataval co najnizsi dojazd. Ako to docielim nasledovne: vyslaham plnu baterku pred sutaznym startom dialnicnym tempom kolko sa bude dat. Pri naslednom nabijani mi GOM bude ukazovat nizsiu hodnotu dojazdu pri vyssom nabiti ako zvycajne. Realne vsak bezproblemov dam aj 60km navyse.

    2. Pri potvrdzovani prveho 220km dojazdu zapnem kurenie na plne gule. Hodnota klesne aj o 60km- na displeji. Takymto sposobom (sucet 1 a 2) ziskam zhruba 100-120km k dobru pri beznej jadze.

    Tomu sa hovori optimalizacia a poznanie auta. :-) Ini povedia podvadzanie a ze maju byt dodrzane nejake bezne podmienky.

    ALEBO

    nieco blizsie k realite:

    nerobim nic s GOM, nepustam kurenie predstartom. To sa vsak moze vymstit lebo eauta maju v meste daleko vacsi dojazd. Take eNiro da aj 500-580km a teda ked sa vyberiem na jazdu budem mat baterku na 45-50% a mohla byt na 60-70% percentach ak by som zvolil pristup vyssie.

    Pozn.: tymto samozrejme nespochybnujem nikoho kto si danu trasu uz presiel. Ste super.

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Je to nastavene dobre.. 60km dojazdu je cca 10-15minut na 50kW stojane.. To je zisk o nicom.. Len stylom jazdy, volbou trasy, moznostami auta sa da pohybovat ovela vacsom rozsahu (desiatky min az hodin). Pri starte som mal 59% SOC, dojazd neviem ovplyvnit pri tom najazde >7500km mesacne :-( Zial. Kurenie som nedaval. Ale kludne prijimem nejaku 30min penalizaciu., nemam s tym problem. Nevadi mi ak majitelia inych aut pouziju tweaky, ktore im ich auto umoznuje. Aj tak za ICE s nasimi EV stale zaostavame.. Rad by som videl aspon TM3 ako to da na urovni casu ICE. Ja to s limitmi eNira neviem dat :-(. Nie aby sme si tu davali nezmyselne obmedzenia.. to uz si mozeme zakazat DC so sucitu k autam ktore nemaju CCS, dual motor a pod.. Kazdy nech vymlati zo svojich skusenosti a auta co vie.. a klobuk dole aj pre majitela Leafa ak tam spravi spravi hodinu zisk napr. voci ABRP. Nie je to len o najlepsom case.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Toto sa na Tesle neda spravit. Tesla nepouziva GOM ale pevne definovanu typicku spotrebu pre vypocet dojazdu.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 ziadnu penalizaciu si nedavaj nedava to logiku. eNiro je velmi dobre auto. Minule som siel Bratislava-Humenne a nabijal som raz-Budca. A to od BB dulo a Donovaly prietrz mracien aj v Liptovskom. Po dialnici max 120 pocas prietrze 90-100. Spat som nabijal v Liptovskom na 82% a v BA este 100km rezerva. Obe cca 40min nabijania. Vecera pre deti, prebalenie, prezlecenie do pyzam,mlieko a spat. Na Budci UFC nefungovalo,siel som zo Slovnaft stojanu. eNiro je dobra kupa pre rodinu s detmi.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      mozeg Vecer som dal bratovi nabit na 180 max. 220.. a o 4:30 rano som zistil, ze 290km dojazd :-) Som mysel, ze ho zaskrtim... Este sme museli v sporte na dialnici este vozit, kym sme mohli vystartovat.
  • EVan
    Member
    • Dec 2017
    • 61
    • ivan98740
    •   

    #35
    Ak by som sa chcel tejto hry zúčastniť, tak treba to nejak vopred nahlásiť, dokumentovať, alebo len stačí prejsť a potom zverejniť výsledky?

    Komentár


    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Ak chceš, poskytnem Ti všetky potrebné informácie.

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      Tak poskytni teda, pls.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      aj mne

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Pavol tiež by som rád podrobnejšie info, ďakujem
      Inak nebolo by jednoduchšie zverejniť potrebné informácie na fóre, nech sa nemusíme dopytovať?

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Janulo máš pravdu. Záujem stúpa a pravidlá sú celkom odladené. Máte to tam.
  • Pavol
    Member
    • Nov 2018
    • 38
    •   

    #36
    ELEKTROAUTOM OKOLO SLOVENSKA - PRAVIDLÁ

    Ahoj.

    Najskôr si skúste natiahnuť a pozrieť body, cez ktoré musíte prejsť.
    Pomocou tohoto odkazu dostanete všetkých sedem bodov trasy do Google Maps.
    Šesť z nich sú kruhové objazdy. Siedmy je križovatka pod Štrbským plesom.
    Samozrejme, že okrem uvedených bodov je trasa predmetom taktiky jazdy a nabíjania.

    https://maps.app.goo.gl/QY2Uqdi9g5t4ZPxU7

    Musíte začať aj skončiť na jednom mieste no nemusí to byť jeden z bodov.
    Jazdí sa len v jednom smere - proti smeru hodinových ručičiek.

    Na štarte si zdokumentujte ČAS ODCHODU, POLOHU, DOJAZD (190 až 220km}
    Urobte snímku mapy alebo reálu v každom bode.
    V cieli si zdokumentujte ČAS PRÍCHODU a POLOHU.

    Máme dohodu s GREENWAY a preto im potrebujeme bať vedieť, kto a kedy štaruje,
    Napíšte im na: info@greenway.sk
    Je dobrým zvykom, aby ste tesne pred odchodom dali nejako vedieť či na fórum Teslaklubu, alebo SMS mne, že idete. To isté po príchode do cieľa.

    Výsledky potom dajte ako komentár do mojich výsledkov, aby boli pokope.
    Správa je daná 22-06-2020, 08:04

    Stretneme sa začiatkom septembra v Košiciach, kde preberieme kto a ako jazdil.

    Moje číslo je 0905206385

    Pavol
    Naposledy upravené Pavol; 06-07-2020, 20:17.

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Pavol, iba na upresnenie fotia sa aj tie checkpointy? Ci nie je potrebne? Tj. napr mapa akt.polohy na infotainmente alebo telefone s casom. Ja som si standardne pofotil aj stavy pred a po nabijani, aby som vedel potom prebrat, co sa dalo este zoptimalizovat,, napr. nabijal zbytocne dlho.

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Díky Nick. Stačí dôkaz o prehode bodu. Je to opravené. Ostatné údaje len pre vlastnú potrebu a na stretnutie.

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Nezmenila sa trasa? Na prvej strane diskusie je prejazd cez PO, v tejto trase chýba. Medzi KE a Tatranskou Lomnicou je relatívne veľká vzdialenosť medzi DC nabíjačkami, alebo sa mýlim?

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      E-Up! Dúfam, že nie PO. Lebo môžem opakovať " Je potrebné prejsť cez tieto body v danom smere: Nové Zámky, Lučenec, Michalovce, Bardejov, Štrbské Pleso, Dolný Kubín a Senica." .. stále rovnaké.. JJ KE-Lominca je na 1x dosť.. Resp. je tam Prešov, Poprad.

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Zvláštne, teraz som pozeral trasu cez google maps a PO tam je, prisahal by som, že na druhom PC mi trasu zobrazilo bez PO.

      Už sa niekto zúčastnil na Citigo iV alebo e- upe!?

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      V nedelu sa chystate niekto? Asi si dam tretie kolo .. potrebujem este 1500 na servis nabehat a uz som objednany bud tyzden ,, Nech nikoho neobmedzujem

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 Je idem v utorok na vychod a v stredu spat.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Nechapem ako je podstatne ci v alebo proti smeru hodinovych ruciciek, ked zacinam a koncim na tom istom meste, tak je to jedmo, nie?

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Taur - aby si sa nezrazil s Nickom, keď pôjde oproti.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Pavol Mne je jedno ci ho naburam spredu, alebo zozadu.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Uz zacalo EV destruction derby ? =)

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Pavol bol by to velky problem ak si to rozdelim na dva dni? Asi sa pod 20 hodin aj tak nedostanem tak zvazujem moznosti ako si to sprijemnit, ale stale ziskat nejake zaujimave informacie na zdielanie s komunitou

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Janulo - Aj Savi si to rozdelí. Pozri si jeho príspevok, Platí jedna zásada: Ak auto stojí a nenabíja sa, nazýva sa to PAUZA. Tento čas sa nezaráta do celkového času jazdy. Príkladom je nocovanie. Stačí to takto?

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Podpora od GW :
      https://mailchi.mp/greenway.sk/astn-...6?e=d4844ed559

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Pavol super, ďakujem za vysvetlenie

    • Danico
      Danico komentoval
      Upraviť komentár
      Este otazocka ako je to s tymi 1000km, je nutne mat vsetky body a zoroven byt nad 1000 km ? Predbezny plan cesty je tesne pod 1000. Niektore vysledky boli na vzdielenost dost pod 1000, tak ako je to ? Dik.

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      nad 1000 km nie je podmienka.

    • gamcik
      gamcik komentoval
      Upraviť komentár
      idem 23.7 rano 6.00 z Kapušany Tesla model S long range

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      gamcik - drz sa

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      gamcik šťastnú cestu a vietor od chrbta

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Pripravený na štart v sobotu 25.7. o 4:00, snáď sa mi do polnoci podarí absolvovať trasu na malobaterkáčovi 😀

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      E-Up! To dáš do polnoci. Veľa štastia obom. gamcik

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Ďakujem, posnažím sa. Najhorší bude úsek Tupá - Košice, 245 km bez nabíjania bude dosť na hrane

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      E-Up! keby ti to nevychádzalo, zastav sa na kávu v Lučenci trošku dotlačiť na AC
  • awlo
    Junior Member
    • Oct 2017
    • 14
    •   

    #37
    Skoda, ze sa malobaterkace nemozu zucastnit. Hned by som Isiel

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Neda sa to nejako zlomit? trebars zapojenim AC? Ci aj tak su tam velke useky? Ja idem asi v nedelu skoro rano na to 3 kolo (start Trnava).. ak ma niekto cas chut,, mam uplne volne auto.. Mozno pre malobaterkovych sa to speci hodi, ze si vyskusaju dlhy trip s vacsou baterkou. Lepsie sa im bude potom vyberat nove auto.

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Ja idem čoskoro s mojim 18,8kWh BMW i3, akurát úsek pred KE bude výzva, asi len na AC

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      awlo A preco by sa malobat nemohli zucastnit? Ved u takych aut isto nieje podmienka nabit na 220km na starte, ani DC. Ja dokonca uvazujem ist vyhradne AC, ale iba ak so ZOE.

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mna sa to da ist na AC. Zobrat to ako vylet a rozdelit to na viac dni.

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Savi zvazujem to dat cez Miskolc, ABRP ma tlaci tadial a nevyzera to byt velky rozdiel. A nestratim 3 hodiny na AC medzi Lucencom a KE.

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      janulo To je dobry napad celkom. Este zvezujem, ci by to aj mne nebolo lepsie.

    • awlo
      awlo komentoval
      Upraviť komentár
      Aj keby som isiel na AC Lucenec a AC Koliba Ozdany tak Ozdany -> Kosice nedam.

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Nabijacia stanica v Roznave alebo okoli chyba ako sol. ZSE spominalo, ze stanica v Roznave by mala byt do konca roka. Tak sa snad s tym poponahlaju.
      A v rimavskej Sobote ma pribudnut AC stanica z tych dotacii.
      awlo Nejak cez Stos kupele a/alebo Moldavu by si to nedal?
  • ReDr.AgoN
    Junior Member
    • Jul 2020
    • 1

    #38
    Caute,

    mozem sa este raz spytat na tu podmienku, ze treba dobehnut ten run v jednom kuse?
    Nenasiel som ju nikde napisanu a popravde sa mi to zda dost nebezpecne... 15-17-19h soferikivat nasim krajom.

    R.
    ​​​​​

    Komentár


    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj. Daj si PAUZU. Pauza sa neráta do času jazdy ak splníš podmienky, že po pauze vyrazíš z toho istého miesta a budeš mať rovnaký stav nabitia, ako pred pauzou.
  • janulo
    Member
    • Jul 2015
    • 32
    •   

    #39
    Ahojte, vyrážam aj ja na cestu okolo Slovenska, štartujem zo Slovnaft nabíjačky v Žiline o 9:35. Plán je prespať niekde okolo Levíc a potom niekde okolo Bardejova

    Komentár


    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Ja vyrazam zajtra skoro rano z NZ, takze ta niekde na juhu budem minat.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Vela stastia. Niekde okolo NM sa minieme . Ja idem prave BA-ZA-BA na battery drain test.

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Tak Janulo vitaj v klube.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      vy mate nejako velmi vela volneho casu tusim vsetci, neviem co robim zle

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash Nepracuj tolko. Peniaze nie su vsetko

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 - všetky peniaze nezarobíš, niektoré treba ukradnúť - postreh na stavebnom fóre. a som presvedčený, že aj pracovať skoro bez prestávky (18 hodín v dni, 7 dní v týždni, 48 týždňov v roku a dohromady desať rokov sa dá bez újmy na zdraví. teda ak je to fakt slušne ohodnotená práca.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Marcel Pavlík Nekradnem .. Už konečne makám

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      :-)

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Prvá etapa za mnou, napichol som sa na jedinú nabíjačku v Lučenci, AC. Ešte sa zo dve hodky ponabíjam a zahájim režim PAUZA Škoda že tu nie je to DC GWi ešte hotové, údajne je plánované. Akurát že ABRP už ju ponúka.
      Vidím to zajtra na raňajky v Ožďanoch na AC a potom cez Miškovec HU ak nebudú problémy na hraniciach. Inak budem musieť nejako po ACčkach preskákať do KE.
      Inak v úseku Tupá - Lučenec majú veľmi zaujímavé vnímanie pojmu cesta 1. triedy. Ešteže nemusím ísť tadiaľ aj nazad

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      janulo Ked budes mate veeelke stastie uzavru hranice akurat ked vybehnes do HU a uzijes si rezim pauza 14 dni v karantene.

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Tak nakoniec mi to vyšlo bez HU, v Ožďanoch som dotlačil na 99% (minútová tarifikácia cez Polyfazer nad 90% = drahá kWh ale nevadí, učím sa) a dokotúlal som sa až do KE na ZSE letisko. Pôvodne som to chcel poistiť v Moldave nad Bodvou, ale mali ešte hodinu do otvorenia (nabíjačka bola vypnutá a tel nedvíhali), tak som išiel ďalej.
      Prešiel som cez Michalovce a bol som sa nabiť na AC na Šírave (zachádzka, ale nebol som tam 30 rokov). Kým sa auto nabilo, stihol som aj loď ktorá práve vychádzala Ten celkový čas nebude žiadna sláva, ale aspon ukážeme že sa to dá aj s malou baterkou vo výletnom režime

      Dnes mi ostáva posledný úsek PO-Bardejov-DK-ZA. Zvažujem, že sa z Bardejova nebudem vracať na DC do PO, ale dám to zaujímavejšou cestou na SL a cez Tatry, aj za cenu AC nabíjačiek v Bardejove a SL.

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      janulo Tak sa dnes asi zas niekde na ceste “stretneme”. Ja o chvilu vyrazam zo Strazskeho. Idem rovnakou trasou.

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Savi super, šťastnú cestu

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Dnes same semafory, kamiony, buracky. Takze ak by boli podmienky dalej idealne, tak nemam sancu dat celu cestu skor ako za 16 hodin.
      Zacinam mat dojem, ze pri akomkolvek 50+kWh EV doba prejdenia zalezi hlavne od dopravnej situacie. Typ auta a a typ DC nabijacky takmer nehraju rolu.

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      Savi asi to tak bude. Keď máš reálny dojazd 300 km+ tak budú podmienky viac-menej porovnateľné. Čas strávený na nabíjačka h bude zhruba rovnaký, jediné že by si mal hustú sieť Tesla UFC. Jedine tak by si mohol byť vo výhode ale aj tak by to na tom okruhu neurobilo viac ako hodinu k dobru.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      No ked berieme tento "nezmyselny" okruh tak ano. Asi malo ludi pojde na vylet po takejto trase za jeden den Zober si napriklad cestu niekde do Norska, Holandska, Talianska...tam to na dialnici moze spravit uz nejaky rozdiel ale tiez to nebude asi nic vyrazne (ak teda tu trasu nejazdis tyzdenne).

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Podla mna je tato trasa na vacsine miest nadherna. Ja som si ju rozdelil, lebo idem s detmi, takze mame rodinny vylet.

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      Cesta okolo Slovenska práve úspešne ukončená na Slovnaft ZA. Zajtra hodím výsledný čas po odpočítaní prestávok a prespaní do postu od Pavol .

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      janulo klobuk dole, ze si to takto cele presiel na mensej baterii. Ja som to pre technicke problemy a zdrzania musel prerusit a neviem ci a kedy okruh dokoncim.
  • Roman-ba
    Member
    • Sep 2019
    • 58
    •   

    #40
    Tak aj ja som včera absolvoval cestu okolo Slovenska spolu s Nick81. Úžasný zážitok, množstvo nových informácií, aj keď je to trošku zaberák, vrele odporúčam. Nick81 ešte raz ďakujem..

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      To ja dik za iny pohlad. Ze sme v Lomnici na hodku vypli a dali "tatransky" obed. A ze netreba silou mocou predbiehat uplne vsetky auta, letiet 140 tacho po D1 a iba UFCckovat. Nestoji to za to tych par usetrenych EV minut... Tato jazda bola najvydarenejsia z tych troch :-).

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      Som rád, že to tak vidíš, cestovná pohoda je podľa mňa viac ako pár minút ušetrených na UFC..

    • KENNY
      KENNY komentoval
      Upraviť komentár
      Chlapi to Vám verím, lebo keď som bol na tripe z bratom (nick81) čas 15:20 hod, tak žiaden obed v Tatranskej Lomnici nebol. Chválim Vás s tým obedom, lebo ste využili čas nabíjania v kombinácií s dobrým obedom a Tatry sa Vám museli ísť super. Pavol vybral krásnu trasu po SK, ktorá kombinuje 50kW nabíjačky s UFC. Priemer E-Nira 64kWh môžem zhodnotiť, že 1000 km trip je v priemere okolo 16 hodín vrátane nabíjania.

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som uz na ceste okolo Slovenska a tiez si to riadne uzivam. Zatial mam dobry medzicas, snad sa takto dobre pojde aj dalej a mozno dorovnam ten najlepsi cas eNira.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Savi Nech to vyjde. Pocasie mas paradne na oba dni. Ides cez HU?

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 nie, klasika cez SK. Nabijanie zatial Dalioil Tupa a GW v KE (Auto Gabriel), co bola chyba lebo pisu 150kW ale sla len 74kW, takze som tam stratil tak 10-15 minut oproti ZSE v OC Galerii. Potom mi aj volali z GW, ze to posielaju vyrobcovi ten report lebo ze sa tak ta nabijacka nema spravat.
  • Savi
    Gold Member
    • Dec 2019
    • 109
    • peter68691
    •   

    #41
    Na Dalitrans TN nejde ani jeden stojan (jeden je 50kW a druhy 150kW). Moja cesta okolo Slovenska tym padom asi skoncila
    Mam 17% v baterii, takze nejake AC nabijanie a s detmi domov do BA, lebo dokoncit do NZ by sme domov prisli tak o polnoci.

    Strasne sklamanie z Greenway. Maju dokopy dve “rychlonabijacky” a ani jedna nefunguje...
    Naposledy upravené Savi; 15-07-2020, 14:54.

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      preco si vlastne zacinal v NZ?

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Po skoro 20minutovom telefonate Greenway sfunkcnili aspon jednu nabijacku, tak nabijam 42kW. Idem to zratat, kedy by sme dosli domov ak by sme pokracovali.
      Catchcash Bol som v NZ na stretnuti, pretoze nerad cestujem len tak, takze si vzdy cestou nieco dohodnem alebo nieco zaujmave idem pozriet a NZ je rovnako dobry zaciatok ako Trnava. Mozno lepsi, kedze je blizsie k Dalioil nabke na juhu.

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      o 20km ďalej v Novom Meste je na Slovnafte DC-50

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Uz nabijam ten Dalitrans, dokonca uz aj 47kW ide ale deti uz nie su ochotne cestovat dalsich 5 hodin, takze balime. Nabijeme kolko treba na cestu do BA a ideme domov.
      Posledny usek mozno pojdem dokoncit niekedy o par dni.
      Celkovo to bol super vylet, deti to bavilo, kontrolovali mi cas, stav nabitia, navigovali. Takze all in all fajn vylet.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Savi Ako to fixli? Ešte včera po tom faily na Beladiciach chválime GW, že nám nikdy žiadny stojan nevypadol. Ako naschvaľ :-/

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      To bol karma reality check

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 Restartovali ten stojan cislo 1 (pomalsi) a spustili nabijanie na ich strane.
      Stojan 2 (rychlejsi) im vypadla konektivita na sim karte a bez toho nefunguje a nevedia ho bez toho restartnut. Takze zajtra tam musi ist technik fyzicky.
      Iz som parkrat telefonoval aj s Martin Šilhár-
      Service and Installations Coordinator, ktory mi spominal, ze som mal “stastie” ze som akurat vychytal vsetky problemy. Celkom fajm sme pokecali, vysvetlil mi to aj technicky a aj sa ospravedlnil, bolo pocut, ze ho to mrzi. Ale tak sme to zhrnuli, ze vdaka datam odo mna to budu riesit a ze pre dalsich to bude uz lepsie.
      Celkovo som pouzil cestou 5 nabijacich stanic od GW a poriadne fungovala len jedna (Dalioil Tupa).
      Naposledy upravené Savi; 15-07-2020, 21:24.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Tu sa zas dostavame k realnym limitom vyuzitia BEV v doprave na dlhsie trasy. Sam mam uz zial podobnych skusenosti viacero A aj ked sa to nestava zas tak uplne casto tak to riziko ze nenabijem tam stale je. Skriatkovia bohuzial neobchadzaju ani nabijacky

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Treba popracovat len na lepsom monitoringu. Ak v UFC na evtronic chyba cast chladiacej kvapaliny.. Nemozu ludia nabijat cez 31kW a hotline si veselo hlasi mesiac a viac, ze je vsetko OK. Ak tam nabijaju Tesly/Nira/Etrony pomaly tak asi vsetko nie je v poriadku. Ak vypadne SIM, hned tam posielam tim. Ak mi zakaznik hlasi, ze su dole vsetky 4 stojany, restartujem vsetky 4 a neukoncujem hovor na nahodeni toho kde ma auto a specialne by mi zalezalo na Beladice.... Netusim co sa kde monitoruje, mozno krivdim. Ale doterajsie skusenosti su smutne, lebo pada to na hlupostiach. Neviem si predstavit, ze by zakaznici mobilnej siete hlasili polo-funkcnost nejakeho vykryvaca na kopci operatorovi, nefunkcnost supercharger/ionity, ci spravu sieti a serverov. A z tych operatoriek som mal pocit, ze riesia doma viac dieta, alebo maju prave hrniec na sporaku. Neskutocne pomale reakcie.

    • Maťo GWI
      Maťo GWI komentoval
      Upraviť komentár
      zdravím, som technik GW, volali sme spolu chcel by som sa ešte raz aj tu ospravedlniť, že tie nabíjačky nefungovali tak, ako mali, naozaj to bola nešťastná zhoda okolností.
      V Košiciach to bola vnútorná chyba nabíjačky - 2 z 12 modulov majú podľa analýzy logov problém s výstupnou diódou, aj vďaka Vám zháňame dobrovoľníka, ktorý by to s našim technikom prišiel otestovať. E-Tron, ktorý majú k dispozícií na predajni, vlastne nemajú k dispozícií na predajni a nemôžu si ho požičiavať; ťažko sa nám zisťuje takáto chyba bez pravidelného nabíjania vysokovýkonovými vozidlami.
      V Dalitranse sa potvrdili Murphyho zákony - 3 hodiny pred tým, ako ste tam boli, vypadla SIM karta, čím vypadla komunikácia medzi nabíjačkou, meraním a riadiacou jednotkou Wattboostra (nie je tam dostatočný výkon zo siete, dopĺňame to batériou); preto sa tam nastavil bezpečnostný limit tých zopár kW. No a samozrejme "backup" nabíjačka Efacec - v utorok som tam nahrával nový FW, zistil som, že nefunguje RFID čítačka, v stredu som objednal novú. Žiaľ, viacero kolegov je na dovolenkách, zostávajúci toho máme viac ako obvykle a tak som nestihol včas informovať call centrum. Poradili by Vám, že cez appku sa bez problémov nabijete a nemuseli to reštartovať, čiže by ste tam boli kratšie.

      V skratke - pokazilo sa čo sa mohlo, už to všetko naprávame. Rozhodne to nie je náš štandard a mrzí ma, že ste práve na takejto "ostro sledovanej" výprave mali negatívne skúsenosti. Po minuloročnej výmene 18 nabíjačiek máme dlhodobo dostupnosť na úrovni okolo 99%. Vy ste bohužiaľ boli to 1%, dokonca hneď dva krát. Skúste si ísť podať nejaký tiket alebo lotériu

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Z GreenWay sa zachovali velmi profesionalne. Nielenze predmetne nabijacie stanice, s ktorymi som mal problemy (Auto Gabriel Ke a Dalitrans TN) opravili ale nespoplatnili mi ani dodatocne nabijania na dokoncenie okruhu. A s Martinom Silharom je naozaj radost komunikovat. Konecne ma spatne kontaktoval niekto, kto to vie aj technickejsie vysvetlit a komu nemusim vysvetlovat zaklady ako skoro vzdy ked volam na hocijaky helpdesk.
      Dalitrns TN som vcera nabijal max 132-133kW, takze im uz ide velmi slusne tato nabijacia stanica.
  • Savi
    Gold Member
    • Dec 2019
    • 109
    • peter68691
    •   

    #42
    Kedze som nedokoncil oficialny okruh a najblizsie dni nebudem mat cas ist tu poslednu cast trasy, tak napisem aspon co som presiel za tieto 2 dni, kedze to nakoniec vlastne bolo takmer 1000km okolo Slovenska (v modifikovanej verzii). Od trasy som sa odklonil v Strazskom do Humenneho, kde som na AC nabijacke dobil cca 10%, aby som na dalsi den v Strazskom mal rovnako %. Ked sa mi podari ist poslednu cast trasy, tak to preratam aby sa lepsie porovnavalo, no moj odhad je, ze ak by neboli problemy na Greenway a pokracoval by som do NZ, tak by som mal cas nieco malo cez 16 hodin. Ak by fungovali GW rychlonabijacky a nebolo tolko cestarov okolo Presova, tak sa to da na Tesle spravit za 15 hodin podla mna. Takto o rok, ked budu dalsie 2 superchargre a UFC v Lucenci a v Roznave, tak to pojde spravit aj za 14 hodin.

    Moja trasa: Nove Zamky 14.7. 6:09 - Lucenec - Michalovce - Strazske 14.7. 12:40 - Humenne (noc) - Strazske 15.7. 8:20 - Bardejov - Strbske Pleso - Dolny Kubin - Dalitrans Velke Bierovce (pri Trencine) - Bratislava 15.7.17:06
    Prejdenych 960km
    Celkovy cas: 16hodin 30minut (vratane AC nabijania 30min v HE a cakania na rozbehnutie GW nabijacky 30 min)
    Nabijania: 180min DC, 30min AC
    Priemerna spotreba 167wH/km
    Priemerna rychlost: 77km/h (pod odpocitani nabijani a cakania na nabijacku)
    Naposledy upravené Savi; 17-07-2020, 11:24.

    Komentár


    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Dokoncil som dnes tu cast trasy z Dalitrans do NZ a uzvrel tym oficialny okruh. Ak dobre pocitam, celkovy cas bol 16hodin 10minut.

      Zdrzania, ktore stoja za zmienku: cca 20 minut na Greenway nabijacke v Kosiciach (oproti ZSE UFC KE), cca 45 minut buracka + cestari okolo Presova, cca 15minut cestari na kopaniciach. Realne by sa to dalo spravit za cca 15 hodin na TM3 SR+, na TM3 LR asi aj rychlejsie.
      Naposledy upravené Savi; 31-07-2020, 15:23.
  • gamcik
    Member
    • Feb 2015
    • 41
    •   

    #43
    Moja Jazda Tesla MS long range 2019
    štart 21.7.2020 6.11 Kapušany tach. 38 278 km
    ciel 22.7.2020 13.39 Kapušany tach 39 333 km
    prejdenych 1055 km
    priem. spotreba 17,3 kWh/100 km
    čisty čas 16 hod 35 min


    ešte chcem poukazat na moj trip Kapušany - Drvenik HR 1155 km 12 hod 30 min pri spotrebe 21 kwh/100 km

    Komentár


    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      A tu sa práve ukázala sila myšlienky TESLY a rozdiel medzi skákaním medzi UFC a používaním na Slovensku.
  • E-Up!
    Junior Member
    • May 2020
    • 18
    •   

    #44
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Screenshot_20200725-034900_Maps.jpg
Videní:	142
Veľkosť:85,2 KB
ID:	58882 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20200725_055034.jpg
Videní:	129
Veľkosť:39,1 KB
ID:	58883 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200725_035312.jpg
Videní:	184
Veľkosť:68,6 KB
ID:	58880 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200725_035404.jpg
Videní:	136
Veľkosť:61,2 KB
ID:	58881 IMG_20200725_035312.jpg IMG_20200725_035404.jpg Screenshot_20200725-034900_Maps.jpg 20200725_055034.jpg 20200725_055034.jpg Štartujeme 🙂

    Aktuálne informácie o dojazde, polohe a počasí...
    Naposledy upravené E-Up!; 25-07-2020, 05:21.

    Komentár

    • E-Up!
      Junior Member
      • May 2020
      • 18
      •   

      #45
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200725_054113.jpg
Videní:	139
Veľkosť:121,2 KB
ID:	58888 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200725_054053.jpg
Videní:	147
Veľkosť:56,3 KB
ID:	58889 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6080.jpg
Videní:	133
Veľkosť:33,7 KB
ID:	58887 IMG_20200725_054053.jpg IMG_20200725_054113.jpg Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	20200725_054944.jpg Videní:	0 Veľkosť:39,4 KB ID:	58886 Prvé nabíjanie Greenway Dalioil
      Naposledy upravené E-Up!; 25-07-2020, 05:24.

      Komentár


      • Pavol
        Pavol komentoval
        Upraviť komentár
        Malý krok pre človeka, ale veľký skok pre elektromobilitu.
    Pracuje...
    X