Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ELEKTROAUTOM OKOLO SLOVENSKA

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 322

    #61
    Je niekde spisane aj nejake vyhodnotenie ?

    Komentár

    • Pavol
      Member
      • Nov 2018
      • 61
      •   

      #62
      Chýba nám ešte veľa modelov EV, aby sme mohli zodpovedne porovnávať. Máme prisľúbené nejaké KONY. Potešilo by, ak by sa na test prihlásil Jaguár, Audi, Leaf, Ionic II, ZOE, Peugeot, Opel...píšte návrhy. Rád by som navrhol predĺženie termínu konca akcie do konca septembra.

      Komentár

      • Etheriel
        Junior Member
        • Feb 2020
        • 8
        •   

        #63
        My mame v plane ist dnes - okolo 19,00 start. Pred odchodom sa nahlasim sem. Jediny problem ktory v tom ale zatial vidim je ze sme sa rozhodli ze berieme psy (mame v plane s nimi ist do Skandinavie, ale este s nami nesli viac ako 8 hodin v aute, takze toto je dobry test ci by to dali ).

        Komentár


        • Etheriel
          Etheriel komentoval
          Upraviť komentár
          Vyrazame. Dolný taran. 20:22. 😉

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          stastnu cestu

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Veľa šťastia a pozor na zver v noci.

        • Etheriel
          Etheriel komentoval
          Upraviť komentár
          Hlásim úspešný a bezpečný príchod domov. Full report dám večer

        • Pavol
          Pavol komentoval
          Upraviť komentár
          Blahoželám a ďakujem.
      • Etheriel
        Junior Member
        • Feb 2020
        • 8
        •   

        #64
        Dovolim si z mojej jazdy nieco zrekapitulovat.

        Dva hlavne dovody nasho casu cez 18 hodin:
        - nedosledna priprava - nepripravovali sme sa na cestu tak dosledne ze by sme si pozreli viac nez jednu nabijacku vopred na trase, co sa odzrkadlilo hlavne na tom ze sme nabijacku ktoru sme si vybrali v Poprade hladali skoro polhodinu a nakoniec sme aj tak isli na inu.
        - psy - tento dovod vlastne suvisi s tym prvym, ale v podstate sme zistili ze Greenway ma viac "dogfriendly" nabijaciek ako ZSE. Inak povedane - 2x 15 minut sme stratili len na tom ze sme pocas nabijania nemohli aj vyvencit psy (lebo niekto da nabijacku na poschodie parkovacieho domu z ktoreho sa neda vyjst inak ako cez nakupne centrum a viem si predstavit ako by na mna pozerali s dvoma velkymi psami ) Cize sme vlastne stali mimo nabijania len kvoli psom.

        Pozitiva nasej cesty:
        neskutocne sa tesim aku vybornu spotrebu sme mali s nasou Konou. Teraz uz naozaj viem ze sa mozeme vybrat hocikam a hocikedy.
        dalsie plus - vieme ze psy zvladnu 18 hodinove cestovanie

        Poznatky do buducna:
        - nabijat budeme urcite radsej dlhsie ako kratsie, prvu polovicu cesty sme to hrali na tri zastavky kratkeho nabijania a vo finale sa to ukazalo strasne neefektivne kedze nabijacka je nie vzdy po ceste, stracas cas na nu odbocit, zaparkovat atd. V LM sme dobili na 83% (na tie tri percenta sme cakali desat minut ) a prisli sme s tym az domov (cize este Dolny Kubin, Senica a domov co je skoro Nove Zamky) a bez korytnacky.
        - pri najblizsej testovacej jazde, neberiem psy - 90 kil vahy v aute navyse a v sucasnosti jednoducho je malo nabijaciek kde ich mozem aj vyvencit bez toho aby som sa bala kam skocia pod auto.

        Celkovo to bol super zazitok, moznost si vyskusat co auto dokaze, naucila som sa ovladat dalsie tlacitko a celkovo mam vacsiu radost z toho auta (aj ked teda skoda tej juznej cesty, to bol trest za vsetky moje spachane hriechy a prerabka pri Hanusovciach podla mna vyvracia stare zname vychodnarske "vsetcko zrobeno" )

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Greenway prave vcera spustil 50kW v Lučenci. To by pomohlo na juznej trase?

        • Etheriel
          Etheriel komentoval
          Upraviť komentár
          na juznej trase nebol problem nabijat, mne ta Tupa a potom Kosice stacili, ale skor tie cesty - strasne vela zakrut a jam pri ktorych druhy vodic proste nemohol spat a to teda mame s mojim druhym vodicom najazdeneho kopec ale toto bol proste problem

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          Etheriel LM DK SE NZ je podľa góglu 362km ale je tam odhadujem 130-150 km dialnice v tom. Išli ste po dialnici 130?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Etheriel Ten čas je v pohode na to, že sa išla aj noc a zachádzky. 90kg navyše, pozorujete ešte lepšiu spotrebu bez psov? Diaľnice ste išli 140 tacho, či máte zaužívanú inú rýchlosť.

        • Etheriel
          Etheriel komentoval
          Upraviť komentár
          nick81, dialnice sme isli 117 tacho, normalne jazdime dialnicu kazdy den 140 a tam mame spotrebu okolo 18-19. Co sa tyka tych 90 kil navyse, myslim ze to spravilo svoje v kopcoch alebo teda na rozbiehanie, ale mozno je to aj pocitova zalezitost lebo ked mas psy, nemozes ist tak svizne ako bez nich kedze by ti ich vzadu oplieskalo o interier. (mame bernskeho ktory je takzvany spac, po vyjdeni na dialnicu lahne a chrape, a mame belgicaka ktory stoji na vsetkych styroch az kym ju to neomrzi a potom pri kazdej prudsej zakrute sa znova postavi aby skontrolovala vyhlad - ona je taky kontrolny sofer, vzdy musi vidiet na cestu dopredu)

        • Etheriel
          Etheriel komentoval
          Upraviť komentár
          ivan32 - mali sme to 357km presne z nabijacky domov, maximalna rychlost 125 (ako pisem nizsie priemerne na dialnici sme davali 117), ked sme odchadzali z nabijacky mali sme dojazd 397km, dosli sme s dojazdom 63km. S pustenou klimatizaciou od Senice az domov
      • Pavol
        Member
        • Nov 2018
        • 61
        •   

        #65
        Máme tu ešte nejakých opozdilcov a niekoľko nezúčastnených typov EV. Navrhujem predĺžiť termín uzávierky akcie do konca septembra.

        Komentár


        • Savi
          Savi komentoval
          Upraviť komentár
          Kludne dajme aj do konca roka. Sak to asi nejako velmi neponahla.
          Pripadne spravme len priebezne zhodnotenie.

        • E-Up!
          E-Up! komentoval
          Upraviť komentár
          Keďže tu bola požiadavka na chýbajúcich účastníkov z radov elektromobilov, v sobotu 29.8.2020 sa zúčastním druhého kola, tentokrát to bude PEUGEOT e-208.

        • janulo
          janulo komentoval
          Upraviť komentár
          Ja vyrážam dnes podvečer na druhé kolo s BMW i3 60Ah 22kWh, opat trojdňovka s prespaniami po ceste

        • E-Up!
          E-Up! komentoval
          Upraviť komentár
          janulo

          Kde začínaš? Možno sa niekde stretneme.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Ideme aj my s brachom na 1 kolečko o hodinu. Ale flákací režim a nebudeme vám zavadzať.

        • janulo
          janulo komentoval
          Upraviť komentár
          E-Up! Vyrážam zo ZA o 18tej, v TT mam pauzu do zajtra rána

        • E-Up!
          E-Up! komentoval
          Upraviť komentár
          Neďaleko TT štartujem aj ja o 4:00, keď uvidíš modrú e 208ku to budem ja 😀
      • E-Up!
        Member
        • May 2020
        • 87
        •   

        #66
        Pripravený na zajtrajší štart, som zvedavý na čas
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200828_190422.jpg
Videní:	937
Veľkosť:244,4 KB
ID:	60469 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200828_190451.jpg
Videní:	929
Veľkosť:179,3 KB
ID:	60470 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200828_190500.jpg
Videní:	858
Veľkosť:142,1 KB
ID:	60471 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20200828_190718.jpg
Videní:	927
Veľkosť:50,5 KB
ID:	60472

        Komentár


        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Kedy budeš v KE nabijať? Rád si pozriem toto autíčko. Pokiaľ už samozrejme nie si doma, pozerám príspevok zo včera.

        • E-Up!
          E-Up! komentoval
          Upraviť komentár
          V KE som nabíjal dnes o 9:00.
      • E-Up!
        Member
        • May 2020
        • 87
        •   

        #67
        Práve som ukončil 2. jazdu, bolo to tesné, ale výsledok 16:29 myslím stojí zato. Neskôr pridám viac info

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Celkom slušný rozdiel medzi e-up a 208. S 208 sa ti ako išlo? Sám si šoféroval či striedali ste sa? Boli nejaké komplikácie na trase, ktoré ťa zdržali? Dole si nabíjal Tupá aj GW Lučenec? Či podarilo sa preskočiť z Tupej do KE?

        • E-Up!
          E-Up! komentoval
          Upraviť komentár
          Volkswagen e-up! so svojími nabíjacími výkonmi sa na takúto akci absolútne nehodí. S 208kou sa mi jazdilo veľmi dobre, je tichá, dostatočne výkonná a komfortná aj na dlhšie trasy. Šoféroval som sám a musím uznať včera boli ideálne podmienky na ceste, žiadne kolóny, práce na cestách a pod.
          V Lučenci som nenabíjal, bol štátny sviatok, tak som to neskúšal, do KE to vystačilo, musel som však znížiť rýchlosť
      • E-Up!
        Member
        • May 2020
        • 87
        •   

        #68
        Pridávam postrehy z 2. kola Elektroautom okolo Slovenska v podobe menšieho článku, prajem pekné čítanie...
        Pripojené súbory

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Dík, pekne spracované.

        • janulo
          janulo komentoval
          Upraviť komentár
          Veľmi pekne spracované, príjemné čítanie, palec hore 👍

        • Pavol
          Pavol komentoval
          Upraviť komentár
          Igor, jednoducho: ĎAKUJEME.

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Výborne napísaný článok, Slovensko by potrebovalo viac takýchto novinárov. Klobúk dole.

        • E-Up!
          E-Up! komentoval
          Upraviť komentár
          Ďakujem, veľmi si to cením.

          Touto cestou by som vyzval majiteľov, nadšencov elektromobilov, ktorí uvažujú, prípadne váhajú aby sa zúčastnili a zdieľali informácie a postrehy z tejto akcie.
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #69
        Pôvodne zverejnené od E-Up! Pozrieť príspevky
        aby sa zúčastnili a zdieľali informácie a postrehy z tejto akcie
        Zdieľam aj ja svoje poznámky. Ale sú to len také interné. Ak by chcel ísť niekto na čas, snáď mu to pomôže a poučí sa z mojich chýb.

        https://docs.google.com/document/d/1...it?usp=sharing

        Komentár


        • E-Up!
          E-Up! komentoval
          Upraviť komentár
          Cenné poznatky, vďaka za info.

          Cez víkend sa zúčastní kolega s Hyundai Kona electric

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Parada, snad to trhne. Spalovak to ma na 13:30
      • E-Up!
        Member
        • May 2020
        • 87
        •   

        #70
        O zverejnenie akcie Elektroautom okolo Slovenska som poprosil portál techbox.sk, odkaz na článok je nižšie

        https://techbox.dennikn.sk/temy/elek...peugeot-e-208/

        Komentár

        • Mario_Simovic
          Junior Member
          • Jan 2021
          • 7

          #71
          Zdravím dobrodruhovia, s portálom Fontech.sk sme sa rozhodli zapojiť do tejto skvelej akcie a po dohode s pánom Pavlom, ktorý celý test zorganizoval, nám umožnil zapojiť sa doň aj v tomto roku. Na test si zapožičiavame VW ID.3 a vyrážame v sobotu 3. apríla. Počas celého testu budeme pridávať stories na náš Instagram Fontech.sk a výsledky zosumarizujeme aj v samostatnom článku na webe. Mám na vás len jednu otázku, ako je to s podporou zo strany GreenWay? Dá sa ich nabíjanie zdarma v rámci testu uplatniť aj teraz, alebo táto ponuka už padla? Ak by ste o tom mali nejaké info, budem rád ak mi odpíšete

          Komentár


          • Pavol
            Pavol komentoval
            Upraviť komentár
            Preverím u GW a dám vedieť

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            zákaz pohybu mimo okres?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Pracovne sa môžeš pohybovať kde chceš a pre novinárov je test auta práca

          • miso
            miso komentoval
            Upraviť komentár
            Čo sa týka GW určite ti vyjdú v ústrety napíš oficiálny email najlepšie.

          • Mario_Simovic
            Mario_Simovic komentoval
            Upraviť komentár
            Skvele, vďaka, píšem teda mail

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko Tak vraj ludia maju byt na homeoffisoch a len ak nieje mozna praca z domu na papier od zamestnavatela mpzu chodit do prace. A tradat sa pracovne medziokrresne len ak je to nebyhnutne. Neviem ci novinarsky test auta okolo SK je nevynutnost. Rozvoz potravin to zrovna nieje. Teda aspon ja by som bez jedneho clanku navyse dokazal prezit aj niekolko mesiacov trufam si povedat.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Každý má inú prácu a tak ako pekárne živí rozvoz rožkov, tak novinára živia clanky. Nie všetci pracujú za strojom v montovni alebo v kancelárii. Ja mám tiež zákazníkov po celom Slovensku a od zamestnávateľa papier, že poskytujeme servis po celej SR a nebol s tým problém aby som nemohol medzi okresmi prejsť. Niektorí si vykladáte vyhlášky ešte striktnejšie ako policajti. Ide o to aby sa nešírila nákaza a aj z toho hľadiska to nie je ohrozenie - budú sedieť v aute, nebudú zbierať podpisy na petíciu.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Co z toho ked auta sa aj tak kupovat nedaju? Clovek nemoze ist do autosalonu na predvadzaciu jazdu ani si to auto obzriet :/

          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash...auta sa daju aj obzriet...aj urobit skušobnu jazdu...aj objednat...aj po doručení prevziat...aj prihlast na DI...

          • Adam GWI
            Adam GWI komentoval
            Upraviť komentár
            z GreenWay radi túto akciu radi podporíme podrobnosti Vám odpoviem e-mailom, nech to máte i "oficiálne" potvrdené.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            curgali a to kde? Ved nedavno som videl nejaku reportaz kde vyplakavali ze sa auto neda ist obzriet. A tiez ked som si pytal nejaku cenovu ponuku a pytal sa na jazdu tak ze ked prestanu platit opatrenia...Akoze absolutne mi to neponahla ked to bude aj v lete ja len som myslel ze sa to neda (a nehovorim teraz o niecom nacierno ze sa dakde stretnes aby o tom nikto nevedel ale oficialne).

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash Ja som bol na skusobnu jazdu, rozdiel bol v tom ze len mi dali kluce, nesiel predajca so mnou ako zvycajne. Zrejme sa to berie ako aktivita vonkajsia. Autosalony funguju ako ine predajne, cize len ako vydajne. Cize vies auto objednat online a prist si ho vyzdvihnut. Nemozes ho obzerat vystavene na predajni. A ta skusobna jazda je mimo uzavreteho priestoru, nejdes do predajne, zaroven si obzries auto - neokukujes v predajni.
            Je to zrejme o individualnom pristupe, kto chce sposob si najde.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Taur rozumiem ale auto nieje telefon aby som to objednaval online Aspon teda ja asi niesom este takto nastaveny. Ale s tym ze ti daju kluce a ides si kam chces sa mi to celkom pozdava to si viem predstavit

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash Zajtra idem tiez na skusobnu jazdu. Ze mi daju auto na cely den a mozem spravit 300km. Tomu uz teda hovorim skusobna jazda. Este mi ho aj chceli nabit do plna bo ma iba 52%, ale som im to zatrhol, ze chcem prave odskusat aj AC/DC nabijanie.
        • Mario_Simovic
          Junior Member
          • Jan 2021
          • 7

          #72
          O pár hodín vyrážame malý warm-up článok s infoškami, kde plánujeme nabíjať a tiež kde a ako nás sledovať: https://fontech.startitup.sk/velky-t...e-to-sledovat/
          Držte nám palce, tešíme sa na toto dobrodružstvo

          Komentár


          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Už sú tam všade UFC + 100kW IDčko, to by malo výjsť. Držím palce.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Tiež si myslím že ak neurobia rekord, tak to bude hanba. Situácia s parametrami EV ako aj s DC je o dosť lepšia ako minuly rok.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko To nie. Hanba to určite nebude. Nemajú opt.počasie -3 až 10C. My sme mali teplo a suché cesty. Niro malo k dispo o 11kWh kapacity viac (ak má ID3 len 55kWh využiteľné vs 66,4). Aj keď má Niro horšiu nab.krivku, tak pri rozložení na tú kapacitu kórea nevychádza až tak zle. Celé to závisí dosť od počasia .. mokré cesty, dažde, doprava spraví manko aj 1-1.5hod.

          • Pavol
            Pavol komentoval
            Upraviť komentár
            Držím palce. Určite to nebude hanba, ak nebudete lepší, ako Nick. Hlavne dôjdite bez nehody a užite si to. Teším sa na reportáž,
            Naposledy upravené Pavol; 02-04-2021, 13:42.

          • Mario_Simovic
            Mario_Simovic komentoval
            Upraviť komentár
            Tak sme vyrazili, štart presne o 4:00 z nabíjacej stanice GreenWay Olichov

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Vraveli ste, že sa to dá kdesi sledovať. Neviem kde....

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Tiež pred dvoma dňami pisali ako za par hodín vyrážajú

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Na insta mali zdielať. Snáď sú ok... https://www.instagram.com/fontech.sk/
        • stanley159
          Junior Member
          • Jun 2017
          • 10

          #73
          ja ich priebezne sledujem v stories, posledny krat akurat nabijaju

          Komentár

          • Mario_Simovic
            Junior Member
            • Jan 2021
            • 7

            #74
            Tak zhruba pred pol hodinou sme dokončili okruh, rekord to nie je, mali sme pár komplikácií a niektoré veci ohľadom spotreby a nabíjania sme nezvládli, rýchly sumár, celková trasa 1055 km, celkový čas 16:33 v priebehu týždňa bude článok so sumarom a detailnejšimi dátami 😀

            Komentár


            • E-Up!
              E-Up! komentoval
              Upraviť komentár
              Gratulujem, veľmi dobrý výsledok pre prvú jazdu.
              S nasledujúcimi autami budete určite rýchlejší.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Hlavne, že došli. Rád prečítam know how z vašej jazdy. Mohli by sme ukecať nejaký ICE, za koľko to dá v reále. :-)

            • Pavol
              Pavol komentoval
              Upraviť komentár
              Gratulujem k výbornému príspevku. Prosím zapísať výsledky v stanovenom tvare ako komentár ku mojej správe z 22.6.2020 8:04 hod

            • E-Up!
              E-Up! komentoval
              Upraviť komentár
              nick81

              Zapojiť do tohto testu ICE nebude veľmi dobrý nápad. Rozdiel v dosiahnutom čase bude značný v neprospech elektromobilu.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              E-Up! To je už teraz v neprospech. Veď google píše napr. 13:30. Nie je čo stratiť. Ale pri tých hodinách sa tam nazbiera toľko vecí, že si nemyslím, že ten čas je úplne reálny (práce na cestách/semafóry, kolóny na okreskách, počasie, tiež treba občas dať pauzu). Skôr by to mohlo prekvapiť, že ten rozdiel nie je v realite vôbec taký veľký.

            • E-Up!
              E-Up! komentoval
              Upraviť komentár
              Čisto teoreticky koľko vychádza čistý čas jazdy najlepšej jazdy?

              Ak by mi nebolo ľúto toho paliva, tak by som to absolvoval s ICE

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              S ICE tych 1000km je 34h, 10h jazda a 24h zarabanie na ten benzin pri priemernom plate.
          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            #75
            Pôvodne zverejnené od E-Up! Pozrieť príspevky
            Čisto teoreticky koľko vychádza čistý čas jazdy najlepšej jazdy?
            Cca 2 hod bolo nabíjanie .. takže čistých by bolo 13:20? Tých 15:20 sme leteli na max. povolenej rýchlosti (50+, 90+, 130+) a obiehalo sa vždy keď sa dalo. V mnohých tých vláčikoch nepredbiehal nikto, BEV to dalo s prehľadom + prudké brzdenia pred dedinou (ak nebol nikto za) a rozbehy na podlahu. Na tomto BEV získalo extra minúty. Len to nabíjanie... Niro potrebuje cca ~125kWh, 30-35 si nieslo so sebou a neboli vtedy všade UFC, a hlavne max. limit nabíjania je dosť malý 75/56kW. Polka trasy neboli UFC.

            Myslím, že teraz, keď je s UFC pokrytá celá trasa, by 70kWh+ TM3LR/Ioniq5/EV6 vedeli dať ten čas ešte výrazne dole. Je to len otázka času kedy sa cca vyrovná BEV s ICE - 150kW+ UFC a doženie malú stratu svojími vlastnosťami na cestách. S tým ICE, príp. ak by sme sa ti viacerí vyskladali na PHM, môžeš so mňou počítať.

            Komentár


            • E-Up!
              E-Up! komentoval
              Upraviť komentár
              Kolegovia s ID3 dosiahli čistý čas jazdy 13 hodín. Rezervy tam ešte sú?
              S ICE nemusím ísť na spotrebu a nemusím mať tak dlhé prestávky.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Spočítal som časy mimo nabíjania (15:20) ..... 12:32:00
              Fúha, tak až skoro 3 hod. sa nabíjalo
              05:25:00 06:57:00 01:32:00 TT-D1-R1 GW Tupa 50kW
              07:38:00 10:35:00 02:57:00 GW Tupa KE Galeria 175
              11:26:00 15:05:00 03:39:00 KE Galeria Tatr.Lomn 50kW
              15:20:00 16:25:00 01:05:00 Tatr.Lomn. RK GW 100kW
              17:09:00 18:54:00 01:45:00 RK GW 100kW TN GW 100kW
              19:11:00 20:45:00 01:34:00 TN GW 100kW TT-D1-R1

            • E-Up!
              E-Up! komentoval
              Upraviť komentár
              Pod 13 hodín pri dobrej premávke je reálne s ICE.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Si robis srandu? Chces povedat ze s ICE neurobis 90-100 priemerku? Cize 10-11h. Pod 13h s prstom v nose. Ibaze by to bol ICE Up, potom asi tych 13 treba.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Taur Bez prekračovania rýchlosti o max. +5kmh (mimo predbiehania)?

            • E-Up!
              E-Up! komentoval
              Upraviť komentár
              Bavíme sa o celkovom čase vrátane prestávok a prípadného tankovania. Tak vysokú priemernú rýchlosť je možné dosiahnúť len pri porušovaní predpisov

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Odmietam vypovedat bez pritomnosti pravnika.
              Zalezi od pomeru dialnic/rychlociest.
              S ICE jedno prestavko/tanovanie 10-15min staci .

            • E-Up!
              E-Up! komentoval
              Upraviť komentár
              11 hod v aute a len 15 minútová prestávka? To by som asi z auta už nevystúpil
              Pri dodržiavaní predpisov je nereálny čas 11 hodín. Myslím, že aj nick81 to potvrdí.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Taur Diaľnice nič moc. NZ, KE, MI, BJ, Štrbské, DK, SE nič .. Navyše je problém si vybrať deň, kedy nič nechodí .. Buď máš kamióny, alebo víkendové migrácie. Alebo obe. Ok, teraz v lock je to asi mierne lepšie.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              nick81 Akoze nie dialnice? Ve medzi MI-KE-PO mas polovicu dialnicu, medzi PO-RK tiez 140km, medzi ZA-NM tiez, len co som namatkovo spocital, tak medzi MI-PO-DK-Senica rmas 300km dialnice co je uz 30% z celej trasy a zo Senice juhom do MI tiez budu budu nejake este, alebo rychlostne cesty. ICE nepotrebuje zachadzat na nabky, ani pocitat kazdy km dojazdu, aby dosiel k pumpe. Moze volit trasu o nejaky ten km dlhsiu, ale rychlejsiu.... Aj 100km navyse je prenho len par sekund tankovania dlhsie, pre EV su to aj desiatky minut dlhsieho nabijania.

              Asi by som si vyberal noc kedy pojdem a nie den. od 21:00 do 7-8:00 to musim dat v slabej nocnej premavke.
              Zial zatial ak ide o celkovu rychlost ma ICE vyrazne navrch. V ostatnom sa ale na EV nechyta.
              Naposledy upravené Taur; 04-04-2021, 22:02.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Taur Ak diaľnice neprekročíš 130-135kmh, tak z NZ na R1 cez ZV sa ti neoplatí. Je to časovo ekvivaletné. MI-KE-PO-Kapušany stratíš 10min, lebo ide sa na Bardejov. Ak si to nemyslíš tak to jednoducho skús. Na tých 10-11h som zvedavý, 12-13h vidím reálne. Je tam ~400km použiteľnej diaľnice, ale 600km okresiek, často s plnými čiarami. To sa nedá veľmi obabrať.

              Na noc mám iný názor, na mnohých úsekoch je dosť veľa vysokej zvery. Round 4 sme mali v noci, o hodinu horší čas. Za mňa optimálne štart 4-5hod ráno, leto kedy je naviac hodin svetla. A sobota jednoznačne. Ideálne z východu SR, aby sa eliminovali brzdy pred DK, Terchová a Kopanice.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              nick81 Velky faktor je ako poznas cestu. Ked ju mas najazdenu, tak ju prejdes ovela rychlejsie. Na neznamej trase idem aj menej ako je predpis.
              Tiez ked poznas region a beries ohlad na auto, tak niekedy dlhsia trasa s lepsou kvalitou cesty je rychlejsia ako kratsia s cestou v zlom stave. Rovnako ked sa vyhnes usekom s opravami atd. Aj podla rocneho obdobia ci pocasia moze byt vhodna rozna trasa do rovnakeho ciela.
              Je vela faktorov ktore vplyvaju na celkovy cas.

              Vysoka zver je aktiva typicky pocas stmievania a briezdenia, nocne tvory su diviaky. A ta plasicka na chodcov co maju EV povinne nefunguje aj na zver?
              Naposledy upravené Taur; 04-04-2021, 23:03.

            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              Ta plasicka na chodcov u zverí vôbec nefunguje už viackrát sa mi stalo cez deň že ma zviera ignorovalo na ceste splasilo sa až keď ma zaregistrovalo vizuálne a to som už skoro stal...

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              jurajsun To bol len zart. a) plasicka na chodcov sa vypina nad 20-30km/h a tak pomaly okolo zveri nejdes. b) funkcne plasicky na zver maju vysoke tony az ultrazvuk.

            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              Pohoda, ja lenže fosil hučal a zver reagovala skôr ako teraz, keď ráno idem cez les musím mať oči na stopkách, minule som zastavil vedľa líšky čo pri ceste likvidovala nejaku zdochlinu, až keď sa otočila dala sa na útek, kludne som vedľa nej stál asi tal 30 s, potom zaregistrovala sťahujúce sa okienko , chcem som si urobiť fotku, ale nevišlo. O vyskej zveri ani nehovorím, proste zvieratá ma skoro neregistrujú, je to dobré pre prírodu, horšie pre šoféra, vyššie riziko stretu.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Plasic zveri by mal byt pre EV seriova vybava. Do 50km by mal plasit chodcov a nad 50ku sa prepnut na ultrazvuk a plasit zver.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              No neviem, skus byt srnou dakde v lese v blizkosti frekventovanej cesty. Asi by ti z toho ultrazvuku z tisicok aut co tadial prejdu po par tyzdnoch preplo. Dost, ze stale vytlacame zvierata z lesa, myslim, ze ich netreba trapit este aj tymto. Staci sa pozriet, co robia sonary s velrybami a delfinmi, zas nebudme uplne hulvati a egoisti, a nechajme prirodu zit svojim zivotom. Nam staci ubrat rychlost a zvysit opatrnost, je to gratis a nikomu to neublizi

            • Marcel Pavlík
              Marcel Pavlík komentoval
              Upraviť komentár
              Taur - neurobis 90-100 priemerku? priemer 100/hod znamená že rýchlosť neklesne pod 100. kedysi dávno som vyrovnal rekord kolegu - Pha Tn 350 km za tri a pol hodiny, žatva, sobota popoludní, tretina diaľnica, ani v dedine som nešiel pod 100!

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Marcel Pavlík Priemer 100 znamena, ze ked hodinu ides po dialnici 140 mozes potom po obciach ist hodinu 60, nie ze ti rychhlost nesmie klesnut pod 100. A ked sa bavime o kedysi tak som robil PO-BA za 3,5h, cca 450km to mas priemerku 129km/h. PO-TV sa dalo so 124, SB-PO ked som nahnal zaverecnu DU pre podanie DP som dal za 9min s Favoritom co je okolo 130. Bejvavali casy bez radarov, vysokych pokut a so znamostami. Ale uz sa tie casy minuli. Preto dnes hovorim o +/- predpisovej priemerke 90-100. S BEV na dojazd robim 75-90, tak s ICE ked nemusim strazit dojazd tak 100 v pohode, vo vhodnom case.
          Pracuje...
          X