Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

IONITY Senec

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    IONITY Senec

    ČS Shell
    Horný dvor 4665
    903 01 Senec

    Popis: DC: 4 x 350 kW (CCS)
    GPS: 48.240530, 17.360578
    Platba: Chip, aplikácia
    Ováracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: IONITY,
    Webstranka: https://ionity.eu/
    Na mape: edit link: https://www.zeemaps.com/edit/YiVAoo7X3aLxpcyAvI3blQ
    Mapa:


    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	img_20200202_105729(1).jpg Videní:	0 Veľkosť:152,2 KB ID:	49700
    Naposledy upravené Juro; 20-07-2020, 04:00.
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    #2
    Takym tempom bude stanica onedlho postavena a funkcna. Aj v nedelu tu cigani kopali na plny vykon

    Komentár

    • dango
      Moderator
      Gold Member
      • Nov 2014
      • 693
      •   

      #3
      Patky vybetonovane a caka sa na "vytvrdnutie". Zda sa, ze pri tejto stavbe sa aj dodrziavaju technoogicke postupy

      Komentár

      • Jiri GrandPa
        Senior Member
        • Dec 2016
        • 707
        • viera8131
        •      

        #4
        Neviete niekto či tu bude platit národný roaming ZSE?

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Plugsurfing má roaming na Ionity za 0.87 eur / kWh. Čo som pozeral iné roaming appky opäť to bolo vyššie ako 0.79 eur / kWh. Platiť ďalšie extra poplatky za roaming ZSE? Radšej priamo použiť Ionity appku. Či kvôli nákladom do účtovníctva?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          ZSE narodny roaming ma cenu 0.39 EUR.
          https://zsedrive.sk/documents/cennik...ve-01-2020.pdf

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa Len teraz je 0ks Ionity. Neviem čo by mohlo ZSE ponúknuť Ionity, aby mali takú fajn cenu. Stratila by sa tam tá výhoda mať lepšiu cenu pre majiteľov áut vybraných automobiliek. Ale uvidíme.. Bolo by to fajn, ak by také bolo.

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Sa mi ani veriť nechce, že by malo ZSE rovnakú cenu v národnom roamingu a na vlastných nabíjačkach.. To nie je náhodou preklep?
          Prečo potom nemajú obdobný roaming aj v zahraničí, ale len ten nezmyselný 24-hodinový?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Podľa vyjadrení ZSE na eSalone bude Ionity Senec za 0,39 centov podľa cenníka za národný roaming. Priamo bola na to otázka, v zahraničí je Ionity v tom 39€ na deň a u nás v sadzbe národného roamingu, žiadny príplatok za ultrafast.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko Dik moc za info. Tym padom nemusim nic dalej riesit s vyrobcom.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          nick81 - to radšej rieš lebo v zahraničí budeš calovat plnú nezmyselnú sumu.
          Ja mám kartu od nemeckého EnBW a tam je cena na Ionity 0.49€/kWh.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa Hyundai SR zatiaľ nemá žiadne info. Zatiaľ aspoň toto ZSE s roamingom bude fajn.
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #5
        Ekluzívne pre vás fotky IONITY inside https://photos.app.goo.gl/R3RFdddTTRqJkhAY9

        Išli sme okolo IONITY, pošlem brácha z auta, že nech sa spýta, kedy cca bude. A on sa tak zakecal, že nám všetko poukazovali. Takže trafák je 1MW 4x stojany,, keď budú full,, tak si budú deliť mega. Stojany sú nové 2020 modely, že kvôli tomu prerábajú výkresy či čo. Asi ich nečakali Hore na stojan ešte príde "čiapka" / anténa. Okrem trafa a stojanov sú tam ešte tie bedne, kde sú usmerňovače. optika, modemy atď.. Kopec info sme sa dozvedeli. Po Veľkej noci by to malo byť spustené, pred ňou asi skôr nie.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Vyzera, ze rozvadzac je na 8.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          jux možno do budúcna. Tie usmerňovače - 2 sú osadené a 2 sú tam ešte len betónové základy (vidno na foto). Hovoril že 1 ten kus obsluhuje 1 stojan.. V rámci pumpy sú osadené 2 stojany. Keď sme sa spýtali, kde budú ďalšie 2 (lebo veľmi tam nebolo miesto), ukázal cez trávu .. na to parkovisko (smer pk). Tie 2 budú teda prístupné asi od parkoviska a 2 v rámci Shellky. Teoreticky tam potom môžu pridávať aj tie ďalšie.

          EDIT: Máš pravdu. Pozerám foto 4 sú úž osadené (nevšimol som si, že sú po 2). A zakryté diery pre ďalšie 4.
          Naposledy upravené nick81; 11-03-2020, 23:03.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Lubos, pozri moju prvu foto v tejto teme. Cigani to kopali smerom ku Shellke, cize dalsie 2 budu kolko na "sucasne" 2. Len v tom pripade sa asi nebude dat prist k ropnemu stojanu, vela miesta tam nie je
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #6
        Oplotenie IONITY už zmizlo. 2 pozície, na jednej samozrejme spaľovák. Displej stojanu je ešte vypnutý a tu-kabel ešte zabalený. Trochu je tam málo miesta pre nás vpredu nabíjacích. Pumpa bola zahádzaná autami čo tankovali a nevedel som sa otočiť a vyjsť von.

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ionity.jpg
Videní:	1006
Veľkosť:138,2 KB
ID:	53503

        Komentár


        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Ten nedostatok miesta ocenia asi hlavne majitelia eTronov a Modelov S/X... zas raz niekto projektoval podla teorie

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Wilo Len aj tí si budú tiež musieť pri zapchatej pumpe počkať kým prejdú po nabití cez benzínový stojan, resp. kým sa prepracujú na nabíjacie miesto. Snáď nebýva často pumpa plná. Ale je tam rezerva ešte na ďalšie 2 stojany, tak snáď tie budú prístupnejšie.

        • ToMiLeaf
          ToMiLeaf komentoval
          Upraviť komentár
          nick81 myslíš niečo ako Aupark BA a vnútorná nabky?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          ToMiLeaf Tam som ešte nebol
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #7
        Dnes natočené. Sry, zabudol som si stabilizáciu. Na fosil pls nehejtovať. Stanica ešte nebeží, asi je to nejaký zamestnanec, lebo aj včera tam bolo.

        Komentár


        • ToMiLeaf
          ToMiLeaf komentoval
          Upraviť komentár
          Čo stojan to trafo? či jedno je pre samotnú Shellku?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          ToMiLeaf T1/TS115 - to najbližšie pri samostnom stojane (kamienkové) je stará TS pre SHELL.. Vedľa toho je TS pre IONITY - tam je to MW trafo a zboku v rámci trafa je hlavná riadiaca elektronika.. Tj. keď budú 4 stojany tak 1MW / 350 .. by nevyšlo, tak tá balancuje, že dá každému max. 250kW.. Ak by išli 4 autá full speed.. Aj keď jeden stoja DC output 920V x 500A = 460kW Najbíjací stojan je jasný (displej, modem, kábel), a tie 4 krabice pri sebe .. to sú pre 2 stojany, v prednej je usmerňovač a v zadnej asi chladenie + kvapalinový okruh. 2 tie krabice sú potrebné na 1 stojan. Ešte sú tam 4 pätky na tie ďalšie 2 ionity stojany. Pozri o pár príspevkov vyššie dával som tam link na fotky photos google - je to v plnej kvalite a je ich tam o trochu viac. Keď si to stiahneš k sebe, vieš si veľmi slušne nazoomovať.

        • ToMiLeaf
          ToMiLeaf komentoval
          Upraviť komentár
          Aha, čiže ešte 2 "výdajné" stojany a 2 obslužné kabinety pribudnú. Keď to tak IMHO zrátam, tak teraz tam stojí tak štvrť M€?! Opravte ma.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          ToMiLeaf Toto sú tie najnovšie 2020 modely od ABB. Nemajú to byť stock, ale na mieru pre Ionity. Netuším aká je cena. Ešte hore pôjde tá LED čiapka + anténa. Inak vo videu som ofotil štítok na stojane .. Prod date 09 týždeň 2020... Ešte horúci z linky :-)
          https://new.abb.com/news/sk/detail/5...stanice-od-abb

        • ToMiLeaf
          ToMiLeaf komentoval
          Upraviť komentár
          No jo. Mne len trhá srdce, že sa "odkrojil" 1 MW z kapacity siete na 4 stojany. Keď si predstavím, že tam mohlo byť 20 klasických 50 kW DCčiek, kde sa mohlo súčasne nabíjať 20 áut (teda 5x viac), tak je to nazaplakanie. Jasné, je tam tá štítková rýchlosť nabíjania, ale úprimne...koho z nás táto nabka nabije 5x rýchlejšie ako 50kW DC?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          ToMiLeaf Tak UFC je hlavne pre autá s veľkými baterkami a spotrebou. Koľko by nabíjal Etron plnú pri 50kW.. Keď ja na diaľnici v zime/vetre/135 s Nirom vymlátim 64kWh napr. na 200-250km. 1.5-2 hod jazdy a 2 hod nabíjať na 50kW? Vďaka absencií preheatu baterky toto zaživam aj s nirom .. je dosť rozdiel stáť každých 1.5-2 hod 40-50 minút alebo 1:15-1:20hod. 4-6 nabíjaní za deň a zbytočne stratené celé hodiny.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          ToMiLeaf Ja som to pochopil, tak ze IONITY je pre pocestnych napriec europou na farach Porsche, Audi ... ktory dokazu vyuzit tu kapacitu a nie pre miestnu luzu. Plus sa to buduje perspektivne do buducna, ked sa budu vykony zvysovat, ved 208 a Corsa uz DC nabija 100kw. Ale miesto jednej UFC z tych styroch mohli spravit 7x 50kw DC/AC, aby bolo pre kazdeho. Len tam asi nie je miesto na to, ked vraj tlacenica okolo stojanov a su este len dva.

        • ToMiLeaf
          ToMiLeaf komentoval
          Upraviť komentár
          Chápem, že pre auto, ktoré zo 100 kWh urobí 300 km je toto záchrana. Presne, sieť v podstate pre Audi/Porsche. V budúcnosti možno ďalšie ak automobilky nepôjdu cestou nového Ioniqu.
          Dal som si tú prácu a našiel video od Bjorna, kde porovnáva rýchlosť nabíjania e-Soul 64kWh na 100 kW vs. 50kW nabíjačkach. Pri nabíjaní 10-80% budem na Ionity nabitý o 17 minút rýchlejšie ako na 50 kW DC. Čo je fajn, nie? Keď si vezmem, že ma takéto nabíjania na tripe čakajú povedzme 4, tak mám teoreticky hodinku k dobru.
          Ale čo keď sa súčasne potrebuje nabiť 20 e-Soulov? Na 1 MW trafe, z ktorého bude napojených 20 x 50kW DCčiek ich teoreticky môžem nabiť z 10-80% za 1:05 všetky. Ak ale bude 1 MW trafo napájať 4 x 350kW Ionity, tak prvé 4 e-Souly budú "hotové" za 48 minút, ďalšie 4 za 1:30, 2:15, 3:00 a posledné 4 si tam do nabitia počkajú 3:45. Toľko teória.
          Bodaj by som sa mýlil a prax po tejto kríze priniesla štandardne 800 a viac voltové batérie a všetci by sme sa nabíjali od 10 do 80 % celý čas 350 kW. Uvidíme...

          Ak by som mal prostriedky, ten 1 MW by som rozdelil na 10 stojanov s tým že každý zvládne max 150 kW a dal tam dynamic load management. Keď to bude aktuálne, len vymením káble tak aby zvládli 350 kW a ide sa. Každý si potiahne koľko zvládne.

          P.S. Štve ma to lebo čakáme v meste už 6 mesiacov na schválenie kapacity na 1 ACčko (2x22kW) a tuna sa len tak 1 MW priklepne pre dnes 2, neskôr 4 nabky
          Naposledy upravené ToMiLeaf; 17-04-2020, 12:58.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          ToMiLeaf Predpokladam, ze az nastane situacia ze bude treba mabijat desiatky EV naraz, tak si dojednaju dalsie MW a pridaju 138 dalsich stojanov.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          ToMiLeaf V PK tiež stále veľké AC/DC nič Ale nejako ma to nehnevá. Ono ak sa majú EV presadiť ako hlavné auta, musia zrovna dobre zvládať AC, a aj rýchlo dobíjanie. Ako nejaké 1 Ionity mi viac vadí to, že do áut dávaju 7/11kW ... Vedelo vybaviť za rovnaký čas 3x viac aut. Neviem či je Soul dobrý príklad, keď v najlepšom má 77kW.. Ale vezmi etron za 20 min máš v baterke 50kW. A rozdiel 20 min vs hodina už je dosť značný. S nirom sme išli na otočku Sabinov a prišiel som domov o 10 večer .. Žena stále volala, kedy prídem a ja som o 21 trčal s pár % v TT, aby som vôbec došiel domov. Cca 6x sme nabíjali (nie do plna). Padlo okolo 150kW na cestu a cca 4 hod na nabíjačkách. Pri UFC by sa dala 1.5 hod ušetriť a mohol som byť pri deťoch okolo 8. Ono povie sa 17 min, ale keď ideš 800 km, tak to nie je zanedbateľné. Byť doma s rodinou, namiesto nočného trčania niekde.. to je na nezaplatenie.
          Naposledy upravené nick81; 17-04-2020, 14:30.
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #8
        IONITY dostalo čiapku (svetlo s anténou).. Bol tam pán v aute ABB, len stále volal, tak som nezistil viac.. Možno to už spojazdnili.


        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	ionity.jpg Videní:	0 Veľkosť:126,3 KB ID:	54026
        Naposledy upravené nick81; 29-04-2020, 21:39.

        Komentár

        • JozkoPucik
          Member
          • Aug 2018
          • 132

          #9
          No keď som videl tie ceny nabíjania skoro som odpadol. By ma len zaujímalo princíp týchto staníc. Keď máme Teslu tak nabíjame tam, buď zadarmo, alebo za oveľa nižšie ceny ako toto. Len keď človek má Mercedes, KIA atď tak musí nabíjať za tieto prachy na takýchto stojanoch?

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            JozkoPucik Ak som to spravne pochopil k autu od znaciek clenov konzorcia dostanes kartu pri kupe a mas na nu vyhodnejsie ceny. Niekto pisal ze k audi dostal clensku kartu a nabija tusim za 30c. To je skoro ako u Tesly, ta ma myslim za 25c pre tych co nemaju uz zdrama dozivotne.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            U Ionity je to podobna hra ako list-price pri technologiach.
            Pri technologiach list-price sluzi na vyberove konania EU a inych projektov, aby nakupy mohli byt akoze legalne predrazene. V skutocnosti sa technologie kupuju za 10 az 50% list-price.
            Pri Ionity mi dovod vysokych oficialnych cien nieje uplne jasny, no bude minimalne v tom, ze koncerny nozu ukazat, ake dobre zlavy vybavili pre svojich zakaznikov. Takze podobna saskaren ako list-price. Pritom Ionity je EU projekt financovany (aj) z dani vsetkych obyvatelov EU.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko vyššie písal "Podľa vyjadrení ZSE na eSalone bude Ionity Senec za 0,39 centov podľa cenníka za národný roaming. Priamo bola na to otázka, v zahraničí je Ionity v tom 39€ na deň a u nás v sadzbe národného roamingu, žiadny príplatok za ultrafast."
            39 centov by bolo ešte v "norme". Kia neponúkla zatiaľ žiadnu členskú kartu, ani o ničom nevedia. Hneď ako to spustia, skúsim ZSE roaming. Včera som išiel okolo a káble sú stále zabalené. A 2 fosiláky tam brali obe miesta
        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          #10
          Aktuálna foto. Stojany komplet, káble odbalené, čaká sa len na spustenie.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ionity.JPG
Videní:	904
Veľkosť:146,2 KB
ID:	54359

          Komentár

          • dango
            Moderator
            Gold Member
            • Nov 2014
            • 693
            •   

            #11
            Stojany uz maju aktivny displej, ale su este mimo prevadzky

            Komentár

            • Rasto6
              Member
              • May 2019
              • 45
              •      

              #12
              Prave so pozrel ich stránku a Senec je už označený ako funkčný 2 stojany.

              Komentár


              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Super. Dokompilujem openpilot a idem testnúť pod ceste domov. Dám vedieť ako sa chová ZSE. Snáď tam nebude plno :-D

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Funguje Žiadna test prevádzka. Overil som ho ZSE, potom pozriem sumu. Resp. mám kopec RFID, tak po pár kW každé skúsim aby sme mali jasno..

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Inak stojan uplne tichy. ABB je toto aj Beladice a to sa neda porovnat. Z bedne kde su usmernovace ide taky ~20kHz ton, je hned pri stojanoch,, uz mi pisti v hlave. Musim si nejako poskodit sluch Potom to bude fajn ... Mam studenu baterku ... 20C tak len 55kW ..

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                na to pistanie v Beladiciach som sa pytal v ZSE. Vraj normalne. Toto bude iny model a zrejme aj uplne ine suciastky. ALe to pistanie v Beladiciach je o nervy, neda sa ani pri aute byt.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                milan84 V tom stojane je chladenie pre kable, a chladenie stojanu.. Usmernovace su vedla budovy mekaca.. Nechapem naco to chce chladit pri 50-70kW. Ok nech sa raketoplan zapne ked treba, ale pri 60kW? To prekonava hlukom 90-100kW greenway DC, evtronic a aj Ionity :-)

              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                no ved to. Zazil som to len na ZOE a to som bol trvalo pod 50kW. Podla mna zbytocna spotreba, ten kabel si nic nevsimne pri takom vykone.

              • Catchcash
                Catchcash komentoval
                Upraviť komentár
                Mne to hucalo na beladiciach aj pri 25 alebo kolko si bralo Citigo som myslel ze to ide uletiet naozaj
            • nick81
              Senior Member
              • Nov 2019
              • 534

              #13
              Nenabíjajte ZSE 39eur stiahlo.. za zahr. roaming :-D

              UPDATE: Môjelektromobil.sk · 0:05 Zo ZSE sme dostali informáciu, že cena na mape bude upravená a nebola aktualizovaná pri spustení tejto nabíjacej stanice. Platby budú vyfaktúrované správne podľa cenníka, čiže 39 centov za kWh vrátane DPH
              Naposledy upravené nick81; 09-06-2020, 14:57.

              Komentár


              • milan84
                milan84 komentoval
                Upraviť komentár
                auuuu. Toto by si mohol skusit vybavit cez kontakt, ktory som ti posunul

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Uz som im napisal a argumentoval esalonom a tou priamou otazkou na tu cenu.. 1x 39 eur ma nezabije.. Aspon viete ze ZSE zatial nie.. Mozno to len este nemaju zmaknute. O par minut bude video, vystriedal som tam vsetky RFID co som mal pri sebe.
                Naposledy upravené nick81; 09-06-2020, 06:35.
            • nick81
              Senior Member
              • Nov 2019
              • 534

              #14

              Naposledy upravené Juro; 20-07-2020, 03:59.

              Komentár

              • dango
                Moderator
                Gold Member
                • Nov 2014
                • 693
                •   

                #15
                Juro neda sa mi uz zeditovat prvy post, plz zmen popis, ze stanica je uz funkcna. Mapu som uz aktualizoval, vdaka

                Komentár

                Pracuje...
                X