Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Skoda Citigoe iV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jozefSk
    Junior Member
    • Apr 2020
    • 21
    •   

    Neviete, či sa dá nejako zapínať na diaľku vyhrievanie okien? Nedá sa to nastaviť cez OBDII ?

    Komentár

    • denial
      Member
      • Jun 2014
      • 322

      Zaktualizoval som MySkoda aplikaciu a uz sa neda otvorit, vymazal som cache, data, odinstaloval, uz ju nenaslo v obchode a neslo nainstalovat (not supported in your country).
      Nainstaloval cez link https://play.google.com/store/apps/d...daauto.connect
      Aj tak nejde, stale stops responding.
      Zda sa, ze viaceri maju podobny problem ...

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        PRavdepodobne je na novsiu verziu androidu, ked zmizla z obchodu Play.

      • xxc
        xxc komentoval
        Upraviť komentár
        dakujem za upozornenie, radsej neaktualizujem :-) stara verzia vyzera, ze ide v pohode

      • Sly
        Sly komentoval
        Upraviť komentár
        Skús nainštalovať od VW We connect, vraj by mala ísť. Neviem či to je pravda.

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        We Connect po zadani VIN: Sorry, your Volkswagen user account could not be set up.

      • Sly
        Sly komentoval
        Upraviť komentár
        Mhmm. Tak zmena. Hlavne že Volkswagen e-up sa zvolávačky kontrolujú na stránke Škoda..

      • Ondrej Hluchý
        Ondrej Hluchý komentoval
        Upraviť komentár
        Ahojte. Aj mne sa aplikácia aktualizovala a od včera som bez spojenia a nemôžem sa ani do nej prihlásiť....

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        Ked niekto veri tejto stranke a nechce cakat na oficialny fix, moze skusit predoslu verziu
        https://skoda-connect.en.aptoide.com/versions

        Velmi zaujimave je, ze nova aplikacia mi nejde, neda sa do nej ani prihlasit, ale ked som vypol nabijanie, tak mi v mobile vyskocila rovnomenna notifikacia.

      • Ondrej Hluchý
        Ondrej Hluchý komentoval
        Upraviť komentár
        Už mi oficiálna aplikácia funguje... Akurát nemám možnosť zobraziť informácie v miniaplikácií na ploche... Ale vždy lepšie, ako nič...

      • xxc
        xxc komentoval
        Upraviť komentár
        funguje uz fakt aplikacia? mozem aktualizovat? lebo starsia verzia funguje bez problemov

      • Ondrej Hluchý
        Ondrej Hluchý komentoval
        Upraviť komentár
        Mne normalne funguje. Síce trocha dlhšie načítava údaje, ale ide. A u mňa nefunguje miniaplikácia na obrazovke, ani ju nemám k dispozícií...
    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      Tak isto od včera bez aplikácie a v obchode už apka nieje. Je to veľmi obmedzujúce hlavne keď som si chcel strážiť nabíjanie a prípadne kúrenie na diaľku.

      Komentár

      • denial
        Member
        • Jun 2014
        • 322

        Zaujimavy clanok

        https://www.autonabijecka.cz/1712-km...a-citigo-iv-2/

        -> Z Brna jsem vyjel „s plnou“ a první nabíjení v Badenu po 171 km se ukázalo jako brzy. Měl jsem ještě 37 % v baterii a dojezd 113 km.

        Ja som vcera spravil 70km bez kurenia mimo dialnice a zjedlo mi to 50% baterie

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tak sa mas este co ucit

        • xxc
          xxc komentoval
          Upraviť komentár
          Asi tak, ja tiez okolo 70 km denne jazdim a 40% baterky bez kurenia to berie. Tie clanky by sa dali citat, keby sme tymi autami nejazdili :-)

        • martin7470
          martin7470 komentoval
          Upraviť komentár
          Já jezdím do práce 45 km tam a 45 km zpět. V zimě nabíjím na 50 % a v létě na 40 %. (spotřeba zima cca 11 kWh/100, léto cca 9... průměrná rychlost je na trase cca 60 km/hod). Po dojezdu má baterie cca 10 až 14 %. Moc netopím.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Musite jazdit len dolekopcom ako on ked isel z CZ na dolniaky.

        • jojac84
          jojac84 komentoval
          Upraviť komentár
          martin7470 To jazdíte v rozmedzí 50%-10%, prípadne 40%-10% alebo som to zle pochopil?

        • martin7470
          martin7470 komentoval
          Upraviť komentár
          jojac84 Ano, jezdim prevazne v rozmezi 50% az 10% :-).

        • jojac84
          jojac84 komentoval
          Upraviť komentár
          martin7470 Nebolo by vhodnejšie aspoň 70%-30%?
          Vybíjanie do 10% nie je moc vhodné pre batériu i keď keď ju hneď nabijete tak to asi nebude až také zlé, ale myslím že tých 70-30% by bolo pre batériu oveľa zdravšie, navyše neriskujete vypnutie kúrenia pri väčšom vybití batérie

        • martin7470
          martin7470 komentoval
          Upraviť komentár
          jojac84 Díky za doporučení. O tom do kolika % baterii vybíjet se hodně diskutuje... Někdo tvrdí 20%, někdo 10%. V každém případě když Citigo ukazuje 0% baterie je to ve skutečnosti dle napětí článku (3.48V) cca 15%. Reálně tedy pod 20% nejdu. Pravda, na konci auto moc netopí, to mi ale nevadí...
          Naposledy upravené martin7470; 09-12-2021, 12:59.

        • jojac84
          jojac84 komentoval
          Upraviť komentár
          martin7470 Áno, je pravda že v prvom rade by sa malo pozerať na napätie článkov, ale riadim sa tým, že výrobcovia elektromobilov všeobecne doporučujú držať nabitie akumulátora v rozmedzí 20-80% a nepredpokladám žeby mysleli aj na zákazníkov ktorí si to vedia vyrátať aj po zarátaní bufferu. Len Musk myslím že uviedol že je u Tesly v pohode ešte 90%. Každopádne som čítal viacero štúdií a najčastejšie sa tam udáva že je pre batériu a jej prípadné dlhodobé skladovanie najlepšie 40-50% nabitie. A ďalšia spomínaná vec býva že by mala batéria pri nabíjaní v rozmedzí približne 30-70% vydržať 3x viac cyklov ako v rozmedzí 20-80%. Každopádne v tom rozmedzí 20-80% by to malo byť bezpečné, keď to nabijete aj na 70% tak budete mať väčší rádius a môžete si dopriať aj väčší výkonový či tepelný komfort. Neberte to ako kritiku či rýpanie
      • Ľuboš Geleta
        Senior Member
        • May 2014
        • 500
        • lubos98970
        •   

        Ahojte. Celkom ma zaujala vaša debata o tom do koľko% nabíjate. Zaujalo ma do 50% - je to každého vec no toto číslo je naozaj trochu nižšie.
        Ale píšem hlavne pre to že mi nejde aplikácia už asi 2 tíždne. Včera som napísal do Škody aj z fotkou tak som zvedavý na riešenie. Problém bude možno v spojení z autom.

        Komentár


        • Ondrej Hluchý
          Ondrej Hluchý komentoval
          Upraviť komentár
          Ahoj. Ja nabíjam väčšinou 20-90%, niekedy po dlhšej ceste klesnem aj na 10%, ale potom hneď nabíjam. Inak mne tiež aplikácia po aktualizácií vypisovala-" spojenie zlyhalo", ale po pár dnoch sa to obnovilo a odvtedy funguje v pohode...

        • martin7470
          martin7470 komentoval
          Upraviť komentár
          Mě se aplikace asi před týdnem sama aktualizovala. Funguje ale tak jak má...
      • denial
        Member
        • Jun 2014
        • 322

        Asi som objavil Ameriku, ale kurenie sa da uplne vypnut aj bez zapnutia ECO+ rezimu, staci, ked sa stiahnu otacky ventilatora rucne na nulu ?

        Komentár


        • Ondrej Hluchý
          Ondrej Hluchý komentoval
          Upraviť komentár
          Áno, úplné vypnutie kúrenia funguje v každom jazdnom režime auta stiahnutím otáčiek ventilátora na minimum a po pár sekundách znova ťuknúť na tlačidlo zníženia otáčok ventilátora a tým sa kúrenie vypne úplne...😀

        • Elpeter
          Elpeter komentoval
          Upraviť komentár
          Úplné vypnutie kúrenia funguje v každom režime keď sa teplota stiahne na Lo (najnižšiu teplotu a klima je vypnutá) ventilator môze byť zapnutý.

        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          >Úplné vypnutie kúrenia = keď sa teplota stiahne na Lo, ventilator môze byť zapnutý

          lenze nebude potom nonstop vhanat zvonka mrazivy vzduch do kabiny pokial posadka nezamrzne ?
      • Radek_Vin
        Junior Member
        • Dec 2021
        • 1

        Ahoj, mame taky Citigo .... 2/2020 .. najeto 25000km.Bohuzel mame nejaky problem s baterii ... auto se vybije cca za 60km .... ukazatel bateri klesa pred ocima .... palubni pocitac ukazuje napriklad 125km dojezd a pak behem cca5km spadne treba na 35km ... dnes me prehlari firmware 90R6,93K1 a 97EA a zadna zmena ...

        Nesetkal se s tim nekdo???

        Diky R

        Komentár


        • martin7470
          martin7470 komentoval
          Upraviť komentár
          Tam bude bohuzel asi problem v aute. Mohl napriklad "odejit" jeden bateriovy modul. Dejte auto do servisu. Nic s tim neudelate. Baterii (napeti jednotlivych clanku) muzete zkontrolovat pomoci OBD adaperu a vhodne aplikace do mobilo (napr Carscanner).

        • jojac84
          jojac84 komentoval
          Upraviť komentár
          Čo tomu nakoniec bolo?

        • Radek_Vin
          Radek_Vin komentoval
          Upraviť komentár
          tak nakonec pry vadny clanek 27 ... auto uz je mesic v servisu a cekam na vymenu ... bohuzel dil ma neznamou dostupnost ... :-(

        • jojac84
          jojac84 komentoval
          Upraviť komentár
          Radek_Vin Tak to je teda sila, takýto dôležitý náhradný diel a nemajú ho... Poskytli aspoň náhradné vozidlo po dobu opravy?

        • Radek_Vin
          Radek_Vin komentoval
          Upraviť komentár
          na zadne auto narok nemam ... a jeste jsem auto kupoval na firmu, takze klasicka zaruka neni ... kdyz auto neopravi do 30 dni, nelze auto vratit,ani penize nevrati ...maji na opravu nezbytne dlouhou dobu ... coz je nespecifikovana doba .... takze nemame nic ... auto rok a pul stare, 25000km najeto ...
      • Ondrej Hluchý
        Member
        • May 2020
        • 30

        Ahojte. Aj mne dnes odišlo vyhrievanie šoférovho sedadla. Kontrolka sa po zapnutí rozsvieti cca na 3 sekundy a potom zhasne. Sedadlo spolujazdca funguje v pohode. Budem musieť ísť do servisu, nech zistia príčinu a opravia mi to ešte v rámci záruky, ktorá mi trvá do marca 2022... Vám zatiaľ vyhrievanie sedadiel funguje v poriadku???

        Komentár


        • martin7470
          martin7470 komentoval
          Upraviť komentár
          Nebyla na Slovensku standardne zaruka na Citigo 5 let?

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Mozno v marci po roku dosiahne 100tis km.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          martin7470 este ze hovoris. Neviem preco som bol v tom ze aj mne zachvilu uplynie a naozaj mam 5 Hned mam lepsi den A co sa tyka vyhrievania zatial mi funguje ale pouzil som to snad 10x dokopy...

        • Ondrej Hluchý
          Ondrej Hluchý komentoval
          Upraviť komentár
          Veru aj ja som si toho vyhrievaného sedadla veľa neužil, lebo som tú funkciu použil tiež len zopár krát... Ale určite sa ju ešte v budúcnosti chystám využiť. Máte pani pravdu, že tá záruka na auto je 5 rokov a kilometrov mám najazdených len 26 000. Takže dúfam, že budúci týždeň sa mi na to v servise pozrú, lebo tento týždeň majú dovolenky...

        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          ja som kupoval v CR a mam 5r/150000km, ale pravda, musel som priplatit ...
          dva roky by bolo fest malo

        • citigo1
          citigo1 komentoval
          Upraviť komentár
          Mne to robí presne tak isto. Zapnem a po chvíli sa vypne samo. Ešte som to ale neriešil.
      • romiix
        Member
        • Oct 2015
        • 82

        Nejak mi po roku (55000 km) začala vrzať predná náprava. Mal s tým niekto problém?

        Komentár


        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          neviem, či je to ono, ale mne robilo Zoe podobné zvuky, vymenili mi v súkromnom servise tyčky stabilizátora (tak akosi sa to volá, neviem presne), bola to oprava za pár eur, nič hrozné

        • romiix
          romiix komentoval
          Upraviť komentár
          Tuší niekto, či to riešia vrámci záruky? Auto má predĺženú záruku na 5r/160000km.

        • xxc
          xxc komentoval
          Upraviť komentár
          Mne to tiez nejak vrzga, mozno to bude chladnym pocasim. Uvidime, ked sa otepli.

        • romiix
          romiix komentoval
          Upraviť komentár
          xxc Možno sa mýlim, ale predpokladám u ročného auta, že nebude vŕzgať pri každom vhupnutí z retardéra/kopčeka ani v zime. Predpokladám, možno ma s tým v servise pošlú preč.

        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          diel podliehajuci opotrebeniu, podobne ako pneumatiky, stierace, prec ta neposlu, ale zaruka to nekryje
          bola tam moznost si priplatit tusim dva typy servisnych balikov

        • romiix
          romiix komentoval
          Upraviť komentár
          denial Môže to opraviť aj iný ako autorizovaný servis, bez vplyvu na ostatné záruky? Mám priplatenu záruku na 5r/150000km.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Ak je to autorizovany servis na zarucne opravy tej znacku tak urcite. Nemusis servisovat u dealera kde si kupoval auto, mozes u ineho.

        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          moze to opravit aj neautorizovany servis, ale musi pouzit predpisane postupy
          https://auto.sme.sk/c/5578714/hoci-m...te-vybrat.html
          neviem, kolko je tam ramien, ci su hlinikove a ci sa nedaju vymenit silenty samostatne
          ale pri takejto "lacnej" znacke a este skoro novom aute by som asi nespekuloval a isiel do skodovky
      • martin7470
        Junior Member
        • Jun 2021
        • 2

        Ahoj, chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti ohledně brzd na Citigu. Můj příspěvek je trochu delší, za to se předem omlouvám.

        Auto jsem koupil 2/2020 a již od začátku mám problém s vibracemi při jízdě a při brždění. Poprvé jsem to zaznamenal při druhé jízdě, kdy při prudším brždění z cca 70 km/h jemně pulzoval pedál brzdy a vibroval volant. Zkusil jsem brzdit ze 130 km/h a bylo to výraznější. Volal jsem prodejci a technik mi řekl, že je auto nové a časem se to samo srovná. Moc jsem to neřešil, zrovna začínal Covid (vše zavřené) a při trasách po Praze a okolí se to moc neprojevovalo. Servis prodejce jsem navštívil až v 6/2020. Bohužel jsem si vyslechl, že záruka na brzdy je jen 6 měsíců nebo max. 10 000 km (v ten okamžik jsem měl 10 600 km). Pokud to tedy budu chtít řešit, tak budu vše platit ... O to jsem zájem neměl.

        Dál jsem tedy jezdil a postupně se přidaly i vibrace volantu a auta od rychlosti cca 100 km/hod. Nechal jsem asi 3x vyvážit kola, dokonce jsem našel pneuservis, kde dělají vyvažování s přítlakem. Bohužel to bylo bez významného efektu. Stejně tak nepomohl nákup nových zimních kol.
        Při servisní prohlídce při 30 000 km (9/2021) jsem závadu opět reklamoval (tentokrát u jiného prodejce). Tam si auto projeli a řekli, že to může být cokoli (kotouče, ložiska, poloosy…). Můžou to zkusit postupně vyměňovat, ale bude to drahé…

        Koupil jsem si tedy originál brdové kotouče, které jsem vyměnil, bohužel to bylo bez efektu… Dále jsem si pořídil úchylkoměr a změřil házivost kotoučů a náboje. Obojí se zdá OK (náboje „hází“ o max. 0.01 mm, kotouče max. 0.02mm. Tím moje „hraní“ na automechanika skončilo L.

        V současné době má auto zimní 14“plechová disky (vibrace při vyšších rychlostech jsou menší než s letními 16“). Auto jemně vibruje při jízdě nad 100 km/h, vibrace v pedálu brzdy a ve volantu se objevují při intenzivnějším brždění. Patrné je to také při pomalé jízdě v koloně (nejlépe z mírného kopce), kdy při rychlostech pod 10 km/h (bez rekuperace) auto brzdí nepravidelně. Při jízdě do 90 km/h a při brždění pomocí rekuperace žádný problém nepozoruji.

        Jaké jsou Vaše zkušenosti s brzdami u Citiga? Kde by mohl být v mém případě problém?
        Děkuje Martin

        Komentár


        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          mas na to havarijnu poistku?
          mozno niekto presiel cez jamu a tu je vysledok

          skusil si dat odmerat ucinok brzd, na STK, alebo niekde, ci to robia obe strany
          moze to byt skrinka riadenia ... ?

          ja zatial s brzdami nemam problem. presiel som cez nejaku jamu a napuchli mi obe predne gumy po bokoch.

        • martin7470
          martin7470 komentoval
          Upraviť komentár
          Havarijní pojistku mám. Cesty tady máme místy dost špatné, dalo by se říct "sama jama". Už jsem pár krát taky něco vybral :-(. Auto ale není OK od začátku. Není to nic hrozného, jezdit se s tím dá. Pokud by to bylo služební auto co má najeto 300 000km, tak bych to neřešil (podobně se chová naše služební Felicie v práci).

          Pokud bych chtěl být paranoidní, tak bych řekl, že mi dali auto, které nemělo být moje... Citigo jsem objednával 10/2019, mělo být dodané začátkem 2/2020. Když jsem prodejci ráno 6.2.2020 volal, tak nejdřív nic nevěděl. Potom asi za hodinu volal, že si auto můžu přijít večer vyzvednout. Nakonec jsem si auto vyzvedl až 10.2.2020 (nechal jsem je auto ještě přihlásit). Teprve doma jsem zjistil, že v návodu k autu je psaný úplně jiný majitel :-). Asi jim někdo stornoval objednávku, tak mi jej dali...

        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          co som chcel povedat, ak to inak nepojde.
          oznamis poistovni, ze si presiel cez jamu a auto ma odvtedy zavaznu poruchu neprijemnej vibracie.
          zanesies to do servisu na opravu cez poistnu udalost.
          mozno hned ako ho vyrobili s nim niekto presiel cez jamu.
          treba pocitat s tym, ze tie vibracie sa nebudu zlepsovat, iba zhorsovat a cim neskor, tym tazsie sa to bude riesit, prip. to moze sposobit dalsie poskodenia.

          ale urcite by som to najprv riesil cez tovarnu zaruku, zaklad je pisomna reklamacia.
          a ked nepomoze, tak pisomny nesuhlas s jej "riesenim"
          a hned im povies, ze si das spravit znalecky posudok a ked bude v tvoj prospech, tak ho zaplatia oni.
          skus uprosit nejakeho znalca, nech sa s tebou na tom prevezie a povie ti svoj nazor, co si mysli o tej zavade a o sanci s reklamaciou
          Naposledy upravené denial; 12-01-2022, 07:24.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          denial aj si to tak niekedy robil alebo len tak uvažuješ nahlas ? Väčšina poisťovni ma striktne vymedzené poistné riziká.

        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          nerobil ... ale pozrel som sa do mojej zmluvy:

          Poistné udalosti
          Havária: trvalá zmena tvaru, poškodenie alebo
          zničenie poisteného vozidla alebo jeho časti,
          vzniknuté nárazom alebo stretom vozidla.

          ... narazom do jamy ?

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          A nebudu chciet aby si si primarne nahradu skody vymahal od jamy/spravcu cesty?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Nemozu chciet. To je ich problem, vymahat skodu od toho, kto ju sposobil. Takisto to funguje ked ta niekto nabura a ty povies poistovni, ze to chces riesit z havarijnej poistky. Oni si to potom vyriesia z poistovnou, kde mal vinnik zakonnu poistku.
          Ja to tak robim vzdy, lebo sa mi nechce zaoberat poistovnami typu Kooperativa a prosikat ich o plnenie.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        V prvom rade si myslim, ze nie je nic take ako “to si sadne”. Kedze som mal nespocet novych aut, uz by som sa so sadanim brzd niekedy stretol. Nove auto nemoze mat takyto problem a chyba bola, ze si sa nechal odhovorit od reklamacie. Ten clovek presne vedel preco to hovori a urcite Ti nepovedal, ze zaruka na brzdy je skratena.
        Ja vzdy aj ked odmietaju opravit, vyzadujem zapisat moju reklamaciu aby som mal nieco v rukach presne pre taketo pripady a uz sa mi to aj vyplatilo. S brzdami (a napr. aj sklami) je to tak s tou zarukou - je skratena. Bolo treba to riesit hned a nech si kludne menia vsetko co povedia - ale na zaruku a ich naklady.
        Kedze kotuce mas nove a originalne, tak skus na reklamaciu riesit to ostatne - podla toho na co este mas zaruku. Nove auto nie je na to, aby si to opravoval ty.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • martin7470
          martin7470 komentoval
          Upraviť komentár
          Děkuji za odpověď. Máte pravdu, neměl jsem se nechat odbýt a hned od počátku trvat na řešení problému. Bylo to moje první nové auto... Chybami se člověk učí... :-)

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Aj ja som si za mlady niečo poplatil ... teda zaplatil skúsenosť. Ale píšeš, že Ti to vibruje stále a auto je kúpené 2/2020, tak aj keď máš záruku len 2 roky, tak si ešte v záruke a oficiálne podaj reklamáciu. Veď ak by chceli meniť najprv kotúče, povedz im, že to si urobil - dal originálne a ak to nepomôže, nech si ich vymontujú a dajú Ti naspäť Tvoje dobré.
      • stopo
        Member
        • Feb 2020
        • 31

        Tak uz aj ja sa pridavam ku klubu nefunkcneho vyhrievania sedacky vodica

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          ten diel by mohli u každého dealera držať skladom

        • romiix
          romiix komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko Skôr by som to videl na zvolávačku.

        • palo47
          palo47 komentoval
          Upraviť komentár
          Niekde som videl príspevok, že vyhrievanie sedadla neznáša veľké miestne deformácie, napr. keď si klaknem jedným kolenom na sedačku vodiča a naťahujem sa do palubnej skrinky, vtedy je skoro celá vaha na jednom kolene, ktoré sa hlboko zaborí do sedáku.
      • stopo
        Member
        • Feb 2020
        • 31

        ahojte, otazocka pre tych co uz mali pokazeny ohrev sedadla vodica, kde bola chyba? Na mojom ani po tyzdni v servise nevedia prist na to kde je problem a k sedadlu vodica sa pridalo aj sedadlo spolujazca. Servis uz skusil vymenit aj riadiacu jednotku ale bez uspechu.

        + auto je uz na 3-tej zvolavacej akcii, tento krat to suvisi s uvolnenim tiahla "automatickej prevodovky" ako pekne si to nazvali aj ked auto prevodovku nema

        Komentár


        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          Auto ma jednostupnovu redukcnu prevodovku (prevodovka je vec ktora pomocou prevodov meni pomer otacok motora k otackam kolies). Keby prevodovku nemalo, motor by bol pripojeny priamo na diferencial/ramena.

        • stopo
          stopo komentoval
          Upraviť komentár
          tak tie cisto ozubene kolesa sa volaju reduktor. a automaticka rozhodne v citigu nie je

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Na Citigo menia normalne v sedacke tu mriezku, ktora priamo vyhrieva. Mal som to tak ja medzi prvymi aj ostatni co pisu v skupine Citigo na FB. Diagnostika pred rokom a pol, ked to este nepoznali, bola hodinku, nasledne objednali vyhrevnu rohoz a hodinku bola vymena. Ta nova odvtedy drzi a funguje.

        • romiix
          romiix komentoval
          Upraviť komentár
          Je to blbý odporovy drôt. Nech zmerajú odpor a na 99% nájdu problém v odpore vykurovacej rohože.

        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          kazde auto ma prevodovku. vratane elektromobilu. tajkan dvojstupnovu, ostatne jednostupnovu.
          drviva vacsina recenzentov vo videach hovori, ze elektromobily nemaju ziadnu, ale je to nepravda.

          https://youtu.be/JMjsnG95xoo?t=1447
          >>Reduktor (v automobilech často též redukce) je označení pro převodovku, která snižuje otáčky

        • xxc
          xxc komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som to lanko mal uvolnene pri novom aute, auto zostalo zablokovane na parkovisku. Dost skoro robia zvolavacku :-) Inak sa to myslim volalo tiahlo voliacej paky, nie prevodovky.

        • Ondrej Hluchý
          Ondrej Hluchý komentoval
          Upraviť komentár
          Ahoj. Ja mám auto už viac ako týždeň v servise. Po rozobraní sedadla mi technik povedal, že tam bol poškodený/prerušený ten odporový drát a ešte týždeň auto pobudne v servise, nakoľko čakajú z fabriky, až im pošlú novú výhrevnú špirálu... Čo už, musím čakať...😐

        • Ondrej Hluchý
          Ondrej Hluchý komentoval
          Upraviť komentár
          Ahojte. Rád by som sa spýtal tých, ktorým v rámci záruky opravovali/vymieňali ohrievanie šoférovho sedadla- koľko trvala oprava? Mali ste aj Vy podobnú skúsenosť, že ste museli čakať 2 týždne bez auta, ktoré stojí rozobrané v servise? Vďaka za odpoveď...

        • stopo
          stopo komentoval
          Upraviť komentár
          tak ja uz cakam 2 tyzdne a nic + ani nahradne vozidlo som nedostal, lebo maju vsetky obsadene

        • yesper
          yesper komentoval
          Upraviť komentár
          aj moje chceli drzat v servise kym nebude nahradny diel, no nakoniec som ich ukecal a auto zlozili spat. Trvalo celkom dlho kym dosla ta vlozka, ale to bolo koncom roka, neviem ako to maju teraz.

        • Ondrej Hluchý
          Ondrej Hluchý komentoval
          Upraviť komentár
          Vďaka páni za odpovede. Len dúfam, že dodržia sľubovaný budúci týždeň, lebo to ma naozaj ani v sne nenapadlo, že by výmena ohrevu sedačky trvala tak dlho... Dám vedieť, ako som dopadol...
          Naposledy upravené Ondrej Hluchý; 10-02-2022, 16:14.

        • romiix
          romiix komentoval
          Upraviť komentár
          Ondrej Hluchý stopo Auto som zaniesol 1x na diagnostiku a 2x na opravu, zakaždým asi na 2-3 hodiny.
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        reduktor je špeciálna prevodovka určená na zníženie otáčok ale je to prevodovka

        pri EV je správnejšie používať, že "nemá radenie" (prevodových stupňov) ako "nemá prevodovku"
        Naposledy upravené Miroslav Rojko; 07-02-2022, 07:01.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          myslím si, že ani prevodovka, ani reduktor (tie sú samostatné), pokiaľ mám vedomosť, tak sa "všetko" odohráva v rozvodovke a redukcia je tvorená "hruškou" a obvodovým kolesom nesúcim "diferenciál".

        • palo47
          palo47 komentoval
          Upraviť komentár
          Nie sú tam ešte dve redukčne ozubene kolesa. Motor má 10 000 RPM.
          Tiahlo, ktore poisťujú nejakou viazacou páskou ovláda mechanickú zapadku parkovacej polohy.
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        V podstatne kazdy elektromobil ma v jednom bloku motor, redukcny prevod na znizenie otacok motora a diferencial na rozdelenie na obe kolesa. Vsetky vyzeraju podobne ako na reze redukcneho prevodu a diferencialu mitsu trojciat na obrazku.
        Pripojené súbory
        Naposledy upravené jux; 10-02-2022, 18:01.

        Komentár

        Pracuje...
        X