Wilo: problem u Korejcov je prave 10% clo, kedze Ioniq, Niro aj Kona sa vyrabaju v Korei, a nie v EU. To iste sa zatial vztahuje aj na Teslu vyrabanu v USA (kym nebude hotova Gigafactory v DE) alebo napr. aj na Polestar 2 z Ciny. Dalsi faktor je doteraz prakticky neexistujuca konkurencia a velky dopyt, boli by sprosti, ak by isli s cenou dole, ked maju v mnohych krajinach objednavky na 1 rok dopredu. S tym suvisi aj dalsi faktor, a to je obmedzena vyroba (podceneny dopyt po elektromobiloch a s tym suvisiace nizke kontrakty na baterie u dodavatelov LG Chem/SK Innovations). Ak by objednali 2-nasobne mnozstvo, urcite by baterie stali o nieco menej a zaroven pri zvysenej vyrobe aut by aj cena vyroby klesla. Pri aktualnej maloobjemovej vyrobe sa zazraky deju tazko.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Polestar
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Janko Kováč chválil ako sa dalo a za pár dní aj Robertovi z Fully Charged to vyzerá, že sa páčilo viac ako jeho Tesla M3. Bude na tom Polestar niečo:
At the risk of click-baiting this new 300kw, 400+hp, dual motor AWD, 292-mile EV from Volvo's sub-brand is probably the closest to a Model 3 rival seen so fa...[priezvisko]@me.com
Komentár
-
nejako cítim v kostiach, že toto bude prvý úspešný EV od číňana v Európe a nebude to len ďalší EV len aby bol ale namúti vodu
Robertove nadšenie a narážky pri tejto recenzii mi pripomínajú, keď som videl jeho prvú jazdu na Ioniq-u, kde tiež odhadol veľmi dobré EV ...
aj ten dizajn mi imponuje aj vnútri aj zvonka, parametre skoro rovnaké ako Modla 3LIKE if you're impressed by this electric car & SHARE if you want you to bring Polestar 2 to the attention of a wider audience. Full description below.. Ahhh...Naposledy upravené Miroslav Rojko; 25-07-2020, 13:30.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Toto je prve EV po TM3 a TMY, ktore sa mi paci z viacerych stranok. Bude este zaujmave ci a ako budu mat zvladnuty autopilot.
-
Nakolko sa jedna o Volvo/Geely tak by som mal v prvom rade asi obavu o software. Aktualna generacia celej ich palety pocnuc najstarsim modelom v ponuke XC90 az po novsie prirastky trpia chronickymi problemami s mrznutim celeho systemu a nahodnym vypinanim vsetkych displayov pocas jazdy. Volvo to nebolo schopne odstranit ani po 5 rokoch tak aby to nebola rovnaka habadura ako v pripade VW. Na kazdom aute sa najdu chyby, a pri Volve je absolutna chvala s akoukolvek absenciou negativ vzdy zle znamenie Na prvych jazdach takto vychvalovali aj XC90 ako je to najlepsie SUV danej kategorie a po dvoch rokoch komplexnejsich testov to zrazu srsalo samymi negativami. Uplne zly podvozok, zly software, zle motory, zvolavacka pomaly kazde 2 mesiace... radsej by som pockal na poriadny test od nejakeho EV borca lebo toto smrdi poriadne preplatenym PR. Ale drzim im palce. Zatial to vyzera na ozaj pekne a vymakane EV tak snad to neposeru ako ostatne svoje auta. Konkurenciu je treba ako sol.
-
Volvacki dizajneri sa na tom fakt pekne vyhrali. Ako mi hovoril sused (videprezident jednej Volvo fabriky v Cine), sefdizajner (Volvak) Polestaru si pomastil ego, kde farbu svojej kravaty preniesol do brzdoveho oblozenia. Vtedy (asi rok dozadu) mi aj nechal asi 30 stranovu brozuru k Polestar2, ale kedze tam nebolo nic uzitocne, len marketingove kecy, neminal som energiu skenovanim toho a vesanim sem.
-
rok a 4 mesiace dozadu ho už vystavovali v Ženeve vo finálnej podobe, dovolili aj otvoriť kufor a sadnúť si doňho (na rozdiel od škoda vision - tam sa nesmelo ani podísť k autu a nakuknúť), bolo nádherné, mne Volvo vždy ladilo tým strohým severským dizajnom
https://www.mojelektromobil.sk/pozri...u-zeneva-2019/
-
-
Komentár
-
odvážne, ale na druhú stranu ak je to cena pred jednaním ...
-
Odkial mas tu cenu? Lebo mne pride vysoko optimisticka. Plne elektricke Volvo XC40 stoji v zaklade 60500€. A to je zakladna vybava. Kto niekedy pozeral cenniky Volva tak si vie domysliet.
Na tento konkretny kompaktny EV crossover je 1600€ za Winter Packet a 1200€ za cuvaciu kameru + senzory + premiove audio. Vyssi level s 360st kamerou stoji 2500€. “Autopilot” dalsich 1500€. Full LED svetla s ambientnym osvetlenim interieru 830€. Elektricke sedacky s pamatou 680€. Alarm 500€. Balik bezpecnostnych asistentov 530€. Tazne 1100€. Bezdrotove nabijanie telefonu 220€. Priplatky za farbu a kolesa dalsich par stovak. Kozeny interier cez tisicku.
XC40 sice zjavne pouziva totoznu techniku ako Polestar 2 ale hierarchicky je o level nizsie. Ak bude ten Polestar za 80.000€ tak to bude este uspech. V plnej vybave by som sa necudoval ak by atakoval batovskych 99.000€.
-
Holandsky:
We hebben een beperkt aantal Polestars beschikbaar met levering 2020
We hebben een beperkt aantal Polestars beschikbaar met levering 2020
Vanaf €64.800 - Lease vanaf €795
De Polestar! Deze fenomenale auto, ontwikkeld door onze Zweedse vrienden van Volvo, kunt u nu testen bij Renses Alkmaar! Dan kunt u gelijk, merkonafhankelijk, deze auto vergelijken met de beste alternatieven.
Proefritten op 22 en 23 augustus!
Reserveer uw tijdslot in het weekend van 22 en 23 augustus!
-
-
Pozeraj na to ako na napr. na Ioniq a Konu. Kona je menšia a kratšia ale pretože je to akože suv, stojí viac. Taktiež u Volva je to tak, XC60-ka stála kedysi viac ako S80, pritom vychádzala podvozkovo a veľkostne z S60 a teda bola o triedu menšia ale bola SUV.
Ja by som tú cenu bral ako cenu za sedan, ale treba brať do úvahy konkurenciu - nemôže Volvo uletieť Modelu 3 o moc. Ja si myslím, že po pár mesiacoch predaja bude v tej cene pridaná výbava za ďalších 15% ceny. Väčšinou dealeri Volva predávajú aj Jaguar, skúste sa popýtať, po čom strieľajú iPace, resp. čo doňho z príplatkov hodia aby ho predali, Tesla je v tej cenovej politike ojedinelá - žiadne zľavy a preto sa ťažko s ňou cenníkové ceny iných značiek porovnávajú.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
To ze na crossovery, SUV, SAV a podobne mackopsove cuda sa dava vyssia marza je jasne. Ale tu sa bavime o Volve vs Polestar co je v ramci ich marketingu nieco ako VW vs Audi alebo Toyota vs Lexus.
A veru neviem ci by Tiguan stal viac ako A5 Sportback (to mi prve prislo na um pre porovnanie Polestaru) aj napriek vyssej marzi. Nejaka hierarchia tam stale existuje aj v ramci ceny.
Ale fisker1 uz povedal ze to je z Holandskeho webu tak to dava vacsi zmysel. V Holandsku su do roku 2024 vsetky BEV oslobodene od dani. Ja som pozeral nemecky cennik Volva. Holandsko je podobna anomalia ako Norsko co sa tyka cenotvorby a zvyhodnenia elektromobilov takze ich cenu by som bral s rezervou. Uvidime ked pride nas cennik.
Komentár
-
Komentár
-
Kde asi urobili súdruhovia z ČLR chybu?
-
Jiri GrandPa to auto ma o 300kg viac ako TM3 aj ked netusim kde to zobrali kedze je Polestar podla testu hlucnejsi (t.j. menej izolacie) a ma o malicko mensiu bateriu. A to TM3 nie je zrovna etalonom akustickeho komfortu. K tomu horsia aerodynamika. Nevydalo no...
-
-
Komentár
-
Najst kus podla predstav na mobile.de, popisat si s Autohausom, objednat si cez nich prevozky, ist do Nemecka po auto a odviezt si ho domov. Potom absolvovat cely byrokraticky kolotoc ako pri kazdom dovoze a vozis sa pre lenivejsich, ktori si radsej zaplatia je tu vela firiem, ktore riesia dovoz vratane vsetkych oficialit. Pri tych lepsich len posles link na auto, ktore chces, zaplatis nejaku zalohu, a oni zariadia vsetko od komunikacie s predajcom az po dovoz a postavenie na znacky, nakoniec ti len vystavia SK fakturu akoby si kupoval auto na Slovensku. Vsetko zalezi len od toho kolko chces obetovat casu alebo penazi
-
-
Kontaktoval som Bratislavskú firmu, ktorá dováža autá z Nemecka, majú skúsenosti aj s dovozom Tesiel, ale Polestar 2 doviezť nevedia.
Tak som písal priamo do Polestar, či mi vedia poslať auto na Slovensko, odpísali, že to nie je možné, keďže na Slovensku zatiaľ nepredávajú. Príde mi to čudné, pretože by podľa mňa nebolo až tak administratívne náročné urobiť kúpu nadiaľku akože v Nemecku a potom proste poslať na náklaďáku auto s papiermi na SK a ja by som si musel vybehať papierovačky na SK.
Komentár
-
Uplne proti vsetkym pravidlam EU. V kazdej EU krajine ho musia predat obcanovi alebo firme sidliacej v EU. Akurat si bude musiet riesit zaplatenie dane na SK a nasledne vratenie v state nakupu sam. I ked je mozne aby sa predalo na export bez DPH, ale tam ruci statu predajca.
Tuna ale asi problem je ze nikto si nezoberie risk prebrania noveho vozidla na seba. To musi urobit majitel. A v tom je pravdepodobne cely zadrhel.Naposledy upravené SKolja; 08-03-2021, 12:26.
Komentár