Caute, chodim sem nabijat kazdy utorok po robote. Keby nahodou niekto prisiel a ja by som dotlacal nad 80% nechavam pod konektorom na aute telefonne cislo. Kludne sa ozvite a but stopnem alebo vybehnem z kauflandu a odpojim ak to bude nutne. Cierna TM3 DualMotor, trnavske znacky.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Kaufland Trnava
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
tak a uz zacinaju behat.
Dnes v case obeda bolo vidno, ze ide mikulas a vianoce, kaufland parkovisko plne skoro do posledneho miesta.
Pan z Peugeotu vravel, ze behaju 4ks zatial. Tri z toho maju ZSE kartu, tento nie, tak nabijal tu. Nabijaju vraj do 90 percent a na 50kW nabijackach ide plnym vykonom. Ked mali v kauflande vraj zapojene dva rovnake - 1x AC, 1x DC, vyhodilo hlasku, ze nema dost stavy.
Moze byt, ze kaufland tam ma slabsi istic ako ZSE? tam im to vraj nerobia pritom su to identicke nabijacky.
Pripojené súbory1 Bild
Komentár
-
no Peugeot testuje co to da. Dnes dalsi elektricky 208 a dalsi vodic. Tentokrat tazky madarsky prizvuk a robilo mu problemy komunikovat v slovencine
Vraj je tester z fabriky. rano vyfasuje auto a ide jazdit. ked je nieco zle, poznaci, nahlasi.
Vsetko fajn, len mi pride take slovenske, ze peugeot im neda automaticky ZSE,GW kartu ale nechava ich, nech takto firemne čapuju z Kauflandu
Tato nabijacka zacala byt celkom vychytena, aj dnes jedno auto koncilo ked som prisiel a ten peugeot dosiel ked som koncil. elektromobilita sa rozbieha
- Likes 2
Komentár
-
No mne teda pride priamo až absurdné, že výrobca EV nemá vlastnú testovaciu DC nabíjačku a chodí testovať svoje výrobky na verejné bezplatné nabíjačky určené pre zákazníkov Kauflandu. Vôbec by som to nenazval, že "slovenské", ale rovno poviem, že je to úbohé.
-
ale na to doplatime len my, co nabitie vzdy spojime s nakupom. sukromnici.
A to mi este ten vcerajsi vodic hovoril, ze maju ostatne tri auta ZSE kartu, ze len on nema, preto tam nabijal. A dnes šup zrazu to tak nie je. A to nechcem vediet kolkokrat tam este boli cez den aj tie ostatne 208čky.
e208 sa uz poriadne expanduje a vyraba. Dnes na zelenci jeden kamion so spalovakmi a vedla 8 ci 10 elektrickych. Vsetko GT line, vyzera to hlavne zozadu vyborne. A v lepsich vybavach to ma aj pekne LED predne svetla.
-
milan84 sme sa musli tesne obist, ja ked som prichadzal dnes na nabijacku ten peugeot prave odchadzal, a ked som odchadzal ja nabilo sa dalsie i3.
tak isto v novej dubnici ked som prisiel prave donabijal dalsi LEAF, tie nabijacky sa v poslednej dobe fakt zapotia, skoda ze to niekto takto sproste vyuziva, my sme urobili nakup aj v lidli aj v kaufladne, isto na nas neprerabaju.
-
tak to uz celko graduje nie?
napisal som do PSA TT na dostupne tri mailove adresy a do kopie som dal kaufland nech si v PSA spravia poriadok, myslim, ze to moze byt celkom hamba ak na to zareaguje kaufland nejakou odpovedou.
Keby to bolo raz, alebo prilezitostne.... ale ved len za tento tyzden tam Kauflandu zobrali desiatky ak nie stovky €.
-
milan84 Aj ja som tam stretol cerveny peugeot , novy este s igelitmi na sedacke a musel som cakat , kym sa dievcina nedobyje... Pytal som sa ci nemaju ZSE karty ked su to firemne auta zo zavodu , vravela ze maju ale maju skusat vsetky nabijacky... no nastastie mala 70% tak som pockal asi 10min a potom odisla ... Uz aj ja pozorujem ze sa viacej aut tam chodi dobijat . Dnes som siel okolo s 10% tak som sa tam natlacil na 80% , spravil nakup a dal pizzu , pri konci prisiel biely old leaf BL znacky . Minuly tyzden prisli az tri EV auta za mnou... no asi sa viacej EV aut kupuje..
Komentár
-
ano, pribudaju aj nove EV a aj nabijacka zacala byt znama siroko daleko.
Kaufland aj PSA bez odpovede, ale ked citam aj tvoj pribeh, som rad ze som im napisal. Kaufland sa zvykne vyjadrit ku kazdemu podnetu, je mozne ze to budu par dni pozorovat. Uvidime.
Je blbost, ze peugeot ma vyskusat vsetky nabijacky, ked zjavne chodia iba na tu zadarmo Kaufland !!!! A je uplne rovnaka ako vsetky ZSE v trnave, tak nech netrepu.
-
milan84 Ja som len popisal , co mi ta baba povedala.. , samozrejme ze dodala ze na GW nechodia . No uvidime , ale nebudem rad , ked ich tam zakazdym stretnem a musim cakat... ved nech si postavia v zavode par rychlych ABB a je to.... a maju zse karty , tak ja neviem preco sa trepu zrovna na tuto... V prvom momente som si myslel ze je to novy zakaznik a ze nabija 1x ale ked som sa prihovoril , povedala ze je zo zavodu a takto jazdia a testuju tieto EV. No uvidime , co cas prinesie..
-
-
Ja som prave siel nabijat, na chademo konektore Tesla a vedla Leaf TT994HK, ktory sa nenabijal. Musel som zaparkovat na chodniku, aby mi ledva, ledva dociahol moj AC kabel.
Ked som sa vratil z nakupu, Tesla uz bola prec a chlapik bol napichnuty na chademo, cakal pri aute. Ked som ho upozornil, ze blokoval miesto, tak na mna nechapavo pozeral, ze on len cakal v rade.
Nic by som nepovedal, keby cakal v aute a mohol sa uhnut, ked niekto pride a potrebuje iny konektor...
Tak uz mame aj medzi elektromobilistami blokovacov miest...Naposledy upravené Vilo; 13-12-2019, 22:46.
Komentár
-
Komentár
-
sa čudujem že sa nebojí o auto, veď v noci je kaufland zavretý a auto je bez dozoru, nie ? pre zlodejov raj
-
Oliver, asi by sme nevynasali rozsudky keby uz nebolo par pribehov s tymto "odbornikom" na predchadzajucich stranach a prispevkoch. Konflikt kvoli DC az do 100 percent s nim uz mal nejeden z nas.
A parkovanie ako IQ70 nema nic spolocne s moznostou pripojky
-
Peugeot asi tyzden rozmysal a dnes prisla odpoved. V kopii ponechal Kaufland, tak som zvedavy, ci bude aj odtial nejaka reakcia alebo nie.
Kaufland je v tomto trochu naivny a Slovak to zneuziva - na rozdiel od Lidlu tam nema napisane "pocas otvaracej doby" ani "pre nasich zakaznikov".
Nemozem si pomoct, ale toto je sprosto slovenske, hladat ako vsetko oklamat, podviest.
Idem mu napisat, ci to mysli PSA tak vazne s elektromobilitou, ze si nie je schopny postavit jednu nabijacku vramci arealu.
ďakujeme za Váš e-mail.
Nabíjacie stanice pred Kauflandom nie sú nijako označené, alebo viditeľným označením rezervované len pre klientelu predajne Kaufland. Vnímame to teda tak, že slúžia aj širokej verejnosti.
V Trnavskej automobilke v roku 2019 postupne nabieha výroba novej generácie modelu Peugeot 208 a v ponuke je aj s elektrickým pohonom. Stále viac vozidiel e-208 sa teda, z rôznych dôvodov, pohybuje aj v exteriéroch výrobného centra. Logicky teda stále viac využívajú a aj budú využívať existujúcu infraštruktúru nabíjacích staníc v Trnave.
Určite nemáme záujem zneužívať Vami spomínané nabíjačky. Napriek tomu sme posunuli obsah vášho e-mailu dotknutým zamestnancom.
Peter Švec
Komentár
-
sice neskor, ale Kaufland odpisal tak ako sa patri:
ďakujeme Vám za Vašu správu zo dňa 8.12.2019.
Ďakujeme tiež za Váš podnet týkajúci sa nabíjačky pre elektromobily pred obchodným domom Kaufland v Trnave. Dovoľujeme si Vás informovať, že daná nabíjačka je určená prioritne pre zákazníkov obchodného domu.
O Vašom podnete sme informovali vedúceho obchodného domu, ktorý na danú situáciu upozornil pracovníkov bezpečnostnej služby. Budú vykonané priebežné kontroly, aby sa predchádzalo zneužívaniu nabíjačky.
Zároveň si Vám dovoľujeme dať do pozornosti našu bezplatnú zákaznícku linku: 0800 / 15 28 35, na ktorej sme Vám k dispozícii v pracovných dňoch od 08.00 - 20.00 h a v sobotu od 08.00 - 17.00 h.
Ďakujeme a prajeme Vám pekný deň.
Verim, ze sa to stopne peugeotakom. Nebol som tam uz dva tyzdne, ale ako tu citam, viacero z nas uz videlo auta pred ZSE a tak spolu s odpovedou Kauflandu a reakciou pana z PSA doslo k naprave.
- Likes 3
Komentár
-
Nedavno som bol v kauflande a videl som tam nabitat fiat 500 a bol zapichnuty na typ 2 a mal tam kabel typ2 redukovany na typ1 ktory mam aj ja a tak som to skusal ale mne to nejde dobyjat , mam otlander phev viete poradit ako na to ?
Komentár
-
Vdaka za odpovede , Milan neurazaj moju palubnu nabijacku ta ma 3.35kW 😂 , ale jedna sa mi o to ze ja v podstate nabijat rychlo jednosmernym nepotrebujem ako aj dnes isli sme do maxu na film a necham auto na rychlo nabijacke sak ked tam niekto pride ma pochvali za 30 minut auto plne a takto ho tam mozem mat prypojene 2 hodiny a zoberem skoro doplna a nikoho neobmedzujem . A dasia vec ak by som to takto casto vyuzival v zse je ten druhy pausal co je pomale nabijanie zadarmo tak to ma vyznam
Komentár
-
Nechápem čo sa s ním toľko zaoberáte. Prídem, vidím že nabíja pomaly a má nad 90%, zapnem ho na AC a ja si dám DC a vybavené. V čom je problém ? Keď príde, tak mu vysvetlím, že nabíja rovnako rýchlo ako predtým.
V niektorých štátoch sa snažia vydávať etiketu pre EV, minule som pozeral tú pre ameriku a tam sú inak hákliví ľudia a jedna z vecí je, že ak auto na DC nabíja pomalšie ako na AC, tak ho prepnem.
Minule som tak vypol starého Leafa v Brne na Lidli. Chviľu remcal keď prišiel ale potom pochopil. Niektorí ľudia nevedia ani o tom, že sa im nabíjanie pri vysokom SOC spomaľuje, treba mu to vysvetliť. A toho ani nebolo kde pripojiť, keďže má Typ 1.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
milan84 Leaf II zamyká AC (tam nepom§že ani núdzové vypnutie) ale DC vytiahneš vždy keď na nabíjačke klasicky vypneš nabíjanie
prídeš ku Kauflandu, dáš STOp na displeji na Chademo, vytiahneš si ho od neho a pichneš do svojho, tam nie je žiadny problém
-
Haaa !
dnes som stretol kolenovrtača Dosiel nabijat kym som bol este na nakupe a sedel v aute s knizkou striehnuc na mna, kedy sa odpojim. Medzitym si tam dal ACčko. Neviem ako dlho tam bol, ale mal uz skoro 70 percent - na ACcku. Takze viac ako par symbolickych percent nepotiahol. NACO sa ide nabijat ked nepotrebuje? Odpoved: lebo je kolenovrtac
Ale teraz vazne, oslovil ma, ci sa vyznam v tych Leafoch. Vraj mu to v zime pri plnom nabiti ukazuje namiesto 270 len 200km. Tak som mu asi 10 min vysvetloval, ze je zima, nissan ma bateriu a menezment na ho*** a asi nedava velmi pozor na spotrebu. Pindal este, ze v autoimpexe ho tiez poslali prec, ze je to normalne ale jemu sa to proste nezda
No...a co je dolezite. Trikrat som sa mu snazil vysvetlit, ze ked ma studene auto a percenta nad 70, nech sa prehadzuje na AC alebo nech sa nedivi ked ho niekto prepne. Fakt to nevedel pochopit, ze ako DC=AC rychlost. Viem, ze mu to vravelo uz viacero ludi tak uvidime...
Tym padom ho odteraz ktokolvek odpajajte pri skoro nabiti a dajte mu tam AC. Vzdy sa nabijat do plna, do plna do plna. Nechapal, ze to nie je dobre pre bateriu.
Taky tazky pripad, uprimne neviem ako sa dostal k 40000ovemu elektromobilu, ked o nom nema sajnu. A to uz ma to auto rok a vraj spravil 30.000km.
A na zaver mi dava priatelsku radu ze ked je kaufland obsadeny, v Bille otvorili novu nabijacku Tiez som ho uzemnil, ze je to pomalsi model a to uz vobec nechapal
- Likes 1
Komentár
-
Tiež som dnes šiel okolo na dodávke a videl som tam stáť biele e-nv potom som šiel za 3/4 hodiny druhý krát okolo vidím ho tam stáť ešte , tak že sa idem pozrieť bližšie ako mu to nabíja , a on chudák sedel v aute a čakal lež sa náš kolenovŕtač na DC nabije. Mohlo biť tak 14:30 neviem kedy si milanko odtiaľ odchádzal. Mal dotlačené na 99%
-
Každý potencionálny kupujúci elektromobil by mal povinne absolvovať školenie v Teslaklube. Ale to nie je o tom. Vec je v tom, že ľudia sú mnohí od prírody hlúpi, nevšímaví, ľahostajní a absolútne nevnímajúci nejaké pravidlá, pokyny, postupy.....
Vlastne naozaj neviem, kto sú tí ľudia, ktorí si kúpia elektromobil bez základných znalostí.
-
koksooo. ja som z kaufu isiel este do autoimpexu na cca 20minut. cestou spat som videl aj ja eNVčku. Ani ma nenapadlo, ze kolenovrtac, ktoremu som povedal aby neblokoval ostatnych nepusti ineho kolegu dobit. Obzvlast, ked ten s dodavkou ma tiez len 24kWh bateriu (raz som ho tam stretol a akurat som ho pustal).
moje nervy...na toto by kaufland mal mat nejaku fair use policy.
Na druhu stranu nechapem pana v dodavke - ak vidi, ze je pred nim chrapun s knizkou v aute, ktoremu prave vrtaju sprava do lava cez koleno, ze sa mu tam oplati cakat xy minut + hodinu na nabitie svojho casu. Preco nejde na niektoru platenu?
-
1fisker Su to normalny uzivatelia vyrobku ktory si kupili. Nikto uceny z neba nespadol, niektori su nepoucitelny, niektorych zaujima zaklad a viac nepotrebuju. Zas netreba s EV robit modlu a nieco strasne komplikovane. Su ludia co pri spalovaku im staci vediet aku pistol maju na pumpe schmatnut a kam ju strcit a este ako krutit volantom. Vobec ich nezaujima na akom principe pracuje spalpvaci motor, ako funguju prevody a atd. Vedia kedy maju ist do servisu a tam sa o auto postaraju, mozno ani nevedia kde je nadrzka ostrekovaca, lebo naco ked aj to im v servise doleju.
Ano priekopnici elektromobility su ludia co sa zaujimaju o vsetko okolo EV, ale masovym rozsirenim EV bude pribudat ludi ktori si ho kupia prave z dovodu, ze by EV malo byt uzivatelsky jednoduchsie ako spalovak.
A ano bolo by fajn keby sa ku kazdemu novemu uzivatelovi EV dostalo nejake to 10toro EV etiky resp. praktickych rad, pravidiel ...jednoduchou cestou, napr aby to davali vytlacene predajcovia ku kazdemu EV, alebo na DI k vydanym EC pre EV, alebo v poistovni ku kazdej EV poistke ..., aby to bolo vylepene na kazdej verejnej nabke (verim ze by si to ludia citali ked sa nudia pri nabijani) atd. lebo nie kazdy surfuje po nete a najde to, alebo si to odvodi z prispevkov na forach.
Uzitocne by bolo ku kazdemu desatoru aj odovodnenie z pohladu prospechu dotycneho, lebo to na ludi viac posoby nez moralno-eticky apel. Nieco ako "Ked sa spomaly DC nabijanie, prepojte na AC, lebo je to rovnako rychle a pritom setrnejsie pre Vasu beteriu (milosrdna loz neuskodi ) a Vam by tiez nevyhovovalo ak ste na dalekej ceste, ze musite dlho cakat kym niekto pomaly dobije posledne percenta".
Chcelo by nieco take sklepat a vymysliet sposob sirenia osvety. Nie vzdy je to o hluposti a arogancii ludi, niekedy len ludia nevedia ze aj inak sa da.
Prave ma napadlo ze by to mohol aj vyrobca zelenych EC k nim pribalovat, ved tusim maju vsetky novym EV a PHEV byt automaticky zelene pridelovane, ci nie?
Ak trepem blbosti, tak pardon, nic som nepovedal.
-
Viac krat som tam tiez spominaneho Leafa stretol. Naposledy mal nabite na 90%. Cakal som ci sa panko neukaze. Ked tam mal natlacene 96%, tak som to uz nevydrzal a na displeji stlacil STOP, vybral CCS konektor a napojil svoj VW e-up. Do 15 minut som mal 80%. CCS som mu potom vratil do Leafa. Ked sa stretnem s majitelom toho Leafa, tak sa s nim urcite tiez porozpravam.
-
Moje prve stretnutie s kolenovrtačom.
V piatok okolo 13:30 prichádzam pred Kaufland Trnava a na nabíjačke sedý Leaf 2. Hovorím si to bude asi kolenovrtač. Zaparkujem a pozeram na display mal tam 97%. Nevidel som ho, tak som si prehodil kabel a dal mu Typ 2. Keďže som poznal jeho povesť, očakával som problemi. Počkal som až sa objaví. Po chvíli vidím nejakého pánka okolo 60 r. Urobil koliečko okolo áut a zrazu si otvoril dvere na šedom Leafe. Aha, to je asi on, Ani si nevšimol že má v aute iný kabel ako si dával. Vyjdem z auta a vravím mu. Už máte 97% tak som si prehodil kabel a dal som vám typ2 pretože rýchlosť je pri 97%- tách je taká istá. A on na mňa zhukol: ,, To čo ste si dovolil ! "...Cítil som ako mi stúpol adrenalín a vravím mu: To chcete koli 3%-tám blokovať dalších 30 min nabíjačku? ..odozva žiadna tak pokračujem....A viete ako vám hovoria všetci elektromobilisti?...,, KOLENOVRTAČ " ..sadol do auta a odfrčal. A ja som mohol konečne ísť v kľude nakupovať...
- Likes 6
Komentár
-
To bud rad, ze ma Leafa kde sa ten konektor da vytiahnut. Keby mal Teslu mas smolu. Z Tesly konektor nevytiahnes bez otvorenia auta. Z ChaDeMo adapteru hej, ale nie je to isto dobry napad odpajat ho pod napatim. .
-
tak ako ho stretnem najblizsie tak mu uz raznejsie poviem, ze naco sa vypytuje ako to funguje, ked je stale sprosty a huci na vsetkych ktori mu prepoja konektor.
Oliver isiel som okolo chvilu pred tebou, ale mal som zastavku na ZSE vramci vybavovania a ked som zbadal sedy Leaf, ani som nesiel pozriet radsej )
-
Vypnut kde? Na nabijacke? Na spravne nakonfigurovanej nabijacke inemu nabijanie nezastavis. Jedine ak ju vypnes cez nudzove tlacitko (co je teda dost blby napad ale ludia to robia).
Prekvapuje ma, ze CHaDeMo adapter sa da z Leafe vytiahnut (jasne ze ked potiahnes aretacne tladicko tak nabijacka prerusi nabijanie). Ale Typ2 a teda aj CCS konektor ma aretaciu ovladanu autom a ten bez majitela (kluca) nevytiahnes ak nabija.
-
Jiri: Z chdemo adaptéru na Tesle vypneš DC.Testoval som to v Trnave keď došiel pánko s e-up a chcel si DC rýchlo dobiť. Aby mu to šlo musel som vypnúť chademo nabíjanie cez adaptér do TMS 90D. ALE až si môj zábudlivý mozok pamätá ... Nabíjačka odmietala prerušiť nabíjanie a tým aj rozpojenie adaptéra aj z auta a aj z adaptéra do nabíjačky. Musel som to ukončiť najprv myslím na displeji TMS 90D.
-
Konkretne na tej nabijacke pri kauflande som zatial nemal problem odpojit Chademo (kolenovrtacove) a ani CCS. Na svojom e-up (CCS) to aj tak robim, ze na displeji nabijacej stanice stlacim STOP, nabijanie sa ukonci a kabel vytiahnem. Ine je to uz u kablu TYP2. Vtedy musim aj auto odomknut.
Komentár