Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

VW ID.3

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    Cim viac na to cucim tym viac sa mi ID3 paci. So 77kW baterkou to nie ne zla kupa. Zabija to lacny interier. Da sa vsak vyriesit komoletnym precalunenim povedzme na alcantaru. Ale to je plus 1,8k. Ceny tiez hadam klesnu. Ta 77kW ma aj celkombdobru vahu na rozdiel od ID4. Uvidime ak raz budem menit eNiro tak TM3 alebo ID3 budu horuci kandidati.

    Komentár


    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Tak a je to tu, niekto uz narval do id3 kombinaciu koza a alcantara.

      https://www.speakev.com/threads/woul...ur-id3.156279/

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Je to dizajnovo fakt podarene auto. Zabíja to tá šialená spotreba.
      Myslim ale že ma TM3 to nemá z hľadiska FUN faktoru. Na druhej strane TM3 moc rodinne auto nie je.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa a ID3 je rodinne auto?

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Za mna ID3 rodinne auto je. Miesta habadej. Kufor akurat.My sme ako rodinne auto mali aj i3 ale chapem ze pre niekoho kufor hra rolu.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Kazdemu pasuje ine auto. Ja sa priznam ze mne sadol ako rit na serbel VW Golf. Mal som ho najdlhsie 6 rokov. Zhladiska soferovania a fun mi popravde sadol najviac. BMW 1, Mercedes E ani ML (mali alebo mame v rodine) mi proste sofersky nesadli vobec ale fakt vobec. Take BMW 1 180d som neznasal soferovat. 😀 Kazdy jeden sme proste iny a pasuje nam cosi ine.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      V tej ID3 trocha blbo urobili laktove opierky ale zvysok dobra robota i ked mne sa ta kombinacia moc nepaci. Cista Alcantara by bola krajsia.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      mozeg ved jasne kazdemu vyhovuje nieco ine a to je v pohode len ak berieme ID3 ako rodinne tak potom podla mna v pohode aj TM3

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash sice TM3 aj ID3 maju podobny vnutorny priestor, ID3 je univerzalnejsi. Je to hatchback, takze vies sklopit sedacky a nalozit aj velke veci. Vies dat prec zadne plato a dat do kufra psa. Cisto na cestovanie 4 ludia plus 4 batoziny je to za jedno, ale v tych takych rodinno-kutilskych oblastiach je sedan uplne nevhodny. ID3 zvladne aj veci okolo zahrady a rodinneho domu, co TM3 len s taznym a vozikom.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo ved jasne kazdemu co vyhovuje napriklad ja psa neriesim a ked chcem sklapat sedadla a potrebujem dat nieco vacsie do kufra tak hatch je maly a treba kombi cize preto som hovoril ze je to za mna uplne zajedno Ale kazda rodina ma uplne ine poziadavky ved keby nie vsetci by sme chodili na rovnakych autach a to by bola asi nuda
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    Tak do buducna by mali vediet IDcka ohrievat baterku pred nabijanim, ak sa do navigacie zada ako ciel nabijacka - podobne ako Tesla (ta ale funguje len pre SC, ID ma fungovat na vsetky)

    Komentár


    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      okrem SC , malo, bude?, kedy?

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      myslene tak, ze tesla ohrieva len pred SC, nie pred komercnymi (alebo ako nazvat teda inych poskytovatelov ) ...ma to byt v nejakom update, ci uz vo finalnom softveri o par tyzdnov alebo niekedy neskor vramci OTA je zatial nezname.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Tesla už zohrieva aj pred inými nabijackami ktoré má v zozname. A na západ od nás ich má dosť veľa. Bohužiaľ SK je stále čierna diera pre Teslu, okrem SC a Destination chargerov.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      dango Majú celý rok čas. Ak to bude fungovať na ďalšiu zimu bude to fajn :-)

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Pritom by stačil na displeji 1 čudlík .. Battery heater OFF/ON 15/30min. Kým to zintegrujú pre ostatné SK.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Predpokladam ze zatjal netusime ci je to ohrev odporovymi kablami napriamo alebo cez heater chladiaceho okruhu. Ak to druhe tak to opat raz pojde max do 10C a potom sa vypne. Chapem ale spravne ze terajsie modely to nemaju.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      mozeg Heater v Nirovi zohrieva aj do 20C, ak chce :-) Len väčšinou nechce (if nízke soc a teplota then off=20C). V tom nevidím taký problém. Aj 10-15C je super. Lepšie ako -1C na baterke a prechadzať cez 3 coldgate namiesto jedného. Pri 3 to navyše trvá dlho, lebo prúdy 23kW prakticky vôbec baterku nezohrievajú.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      mozeg ID zohrieva baterku na 13stupnov uz aj teraz - predhrevom z kalendara alebo zacatim jazdy, co sposobuje vysoke spotreby na kratkych trasach. Novinkou vsak ma byt dosiahnut 25-30 stupnov pred nabijanim pocas trasy aktivnym ohrevom (zatial predhrev na 13st. ide odporom 6kw)
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    Len tak pre zaujímavosť, je nabíjací kábel na 230V priložený k autu regulovateľný? Alebo sa prípadne dá nabíjací výkon nastaviť v aute? Skúsim si odpovedať sám - asi nie.

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      v aute dokazes znizit vykon na polovicu

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Nabijaci kabel dodavany k id.3 je na 10A? V aute sa da znizit na 5A?

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      neviem ci ten kable je na 10 alebo 12A , ale v aute sa zvolit moznost znizeneho nabijacieho vykonu, kedy sa znizi prud na polovicu, co pri pouziti 230V10A uz by bol riadny hardcore

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Tu vo videu anglican hovori, ze dostal k id.3 10A nabijaci kabel. Keby bol aj 12A, tak polovica=6A je malo na efektivne nabijanie, pretoze pri 5 az 6A nabijani su straty blizke polovici.
      https://www.youtube.com/watch?v=wb4_7EZL26k
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    Auta vyrabane od min.tyzdna uz maju finalny softver Me2.1 a teda dalsie updaty uz budu cez OTA. Uz vyrobene auta budu musiet na 1 den nechat auto u predajcu, kde sa nahra finalny soft a teda aj podpora OTA

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Povozil som sa tiež v ID.3 a musím uznať, že zadný náhon je to čo mi ešte chýba k dokonalému EV pri mojich. Aj displej je krásne jemný, keď bude aj plne funkčný, bude to paráda. Ale čo by som neprekúsol u VW, je tá politika výbav. Aby 35 tis. auto nemalo ani hlúpu cúvaciu kameru ... A to nehovorím o ostatných výbavových prvkoch. Auto ľudové výbavou ale luxusné cenou.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Vitaj vo svete VW

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      od zajtra mam ID3 na tyzdnovy test. Je to este novinarske auto z jesene. ked som sa vsak pytal, ci uz nove auta maju automaticky OTA, dostal som odpoved, ze nemaju od vyrobcu potvrdene.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Milan, posledny soft je 0793, akekolvek nizsie cislo je starsi soft

    • Rob72
      Rob72 komentoval
      Upraviť komentár
      0792 (Me 2.1) nie 0793

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tak testovacka od jesene nemala narhraty novsi sw. Je tu 0783. Co je asi dost skoda, nie?!
  • Priusák
    Junior Member
    • Jul 2020
    • 27

    Ahojte,
    má niekto k dispozícii nabíjaciu krivku ID3 s 77 kWh batériou na 150kW DC nabke? Na webe som našiel niekoľko obrázkov no navzájom akosi nesedia

    Komentár


    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Rôzne verzie SW, rôzne teploty batérie, rôzne nabíjacie stanice budú dávať rôzne krivky. Takže veľmi ťažko z tých kriviek, kde neuvádzajú konkrétne podmienky testu, usúdiť ako sa to reálne správa.

    • Priusák
      Priusák komentoval
      Upraviť komentár
      No jo. Ideálne podmienky vs. realita. Hlavné je, že nad 100kW sa to pohybuje až niekde do 40% SOC.
      Inak ak niekto váha či priobjednať TČ...tu je pekné porovnanie https://www.youtube.com/watch?v=6nJamTspSM0
      Konkrétne v tomto teste to bolo 6,09 vs. 5,58 €/100km v prospech auta s TČ. Tempomat na 90km/h . A to ešte na Ionity nabíjali za "ľudových" 0,30€/kWh a nie za plnú palbu.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Prepáčte, uniká mi zmysel tejto vety: "Konkrétne v tomto teste to bolo 6,09 vs. 5,58 €/100km v prospech auta s TČ". Ako sa to číta s porozumením?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Veď to napísal jasne, že spotreba auta s tepelným čerpadlom bola o 8% nižšia, že 100 km jazdy stálo o 51 centov menej ako na aute bez TČ. Kedže uviedol cenu nabíjania 0,3€, chcel tým povedať, že pri nabíjaní na Ionity za 0,79€ by rozdiel na 100 km bol pomaly trikrát vyšší. Prerátané na spotrebu pri cene 0,3 to je 20,3 vs 18,6 kWh/100km.

      Síce na displeji ukazuje 3 stupne, ale je to dosť hrozivá spotreba pri 90 km/h. ID.3 ...
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 19-03-2021, 17:15.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Že to nabíja tak pomaly je normálne? 30 kWh za 39 minút ke priam “hrůza”.
      Coldgate to isto nebude.
      To na Tesle za tu dobu dobijem dvojnásobok

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      @JiriGrandPa bohuzial pri EV mimo Tesly je to pomale nabijanie v Zime bezny jav. Cest vynimkam eTron. Bezne sa ide aj cez 2 coldgaty. Napr. predvcerom som tocil ZA-BA, 2C vonku, siel som 120-130kmh a ani pri 130 mi nezohrialo baterku tak aby som hned nabijal naeNire cez 50kW, najprv. Prve cca 3 min. 39kW a potom max 54kW. Proste hruza. Na tomto musia este automobilky zamakat.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Uvidime ci vedia spotrebu do buducna vyladit SW alebo je to proste o kombinacii elektromotor, invertory,sprevodovanie,vaha a vysoky odpor vzduchu. I ked do 80kmh je vacsi odpor kolies ako vzduchu. A id3 zerie slusne aj pri nizsich rychlostiach.
      Naposledy upravené mozeg; 20-03-2021, 08:59.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Niekde aj bolo ze id3 v zime s TC zerie viac ako bez TC. Staci vymenit chladivo a hned to moze byt inak. Proste este sa VW uci ako na to. Tesla/Kia/Hyundai maju roky nazbieranych dat a implementuju zlepsenia. VW este len teraz vyslo z 400V EV a H/K uz razi 800V cestu s rychlonabijanim na urovni Tesly.

      Moj nazor je ze dost im to zabija vaha aut. Naozaj uz neslo dat hlinik na kapotu, blatniky a pod. Redukcia vahy by sa hned ukazala a spotreba letela dole. Uzsie pneumatiky robia svoje.

      O co stupne spotreba ked su 4 dospeky v aute a k tomu este batozina o pripadnom pocasi ani nehovorim to potom ID3 a ID4 budu najzravejsie EV na trhu.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Pripravujem test ID3, mam uz nazbierane rozne hodnoty, info od importera atd. Tiez sa budem venovat spotrebe TC vs bez TC.
      Ukazem presne grafy nabijania s coldgate aj so zohriatou bat. Za ten tyzden som prisiel na vselico
      Mozem ale uprimne povedat, ze sa mi ID3 zapacilo a ani s tou spotrebou to nie je take zle, ako sa pise.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Ja si tiez myslim, ze to nebude take zle. Auta zacali dodavat na jesen, cize vsetky zatial poznane spotreby su zimne, kedy vsetky auta zozeru aj travu pri ceste. Samozrejme, ze to nebude jazdit za 11, ako prvy Ioniq , ale to si myslim, ze ziadny rozumny clovek od daneho auta ani cakat nebude a nemoze kvoli vahe a tvaru.

    • Priusák
      Priusák komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 môžem sa spýtať, o akú verziu ID.3 pôjde? Myslím kapacitu batérie.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      @Priusak je to 1st edition max performance. Teda ta uvadzacia a tym padom 58 netto (62 brutto). Toto auto uz od oktobra koluje redakciami, taka zelena tyrkysova.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      @Priusak je to 1st edition max performance. Teda ta uvadzacia a tym padom 58 netto (62 brutto). Toto auto uz od oktobra koluje redakciami, taka zelena tyrkysova.

    • Priusák
      Priusák komentoval
      Upraviť komentár
      Ok. Mne práve tá 77 kWh verzia príde dnes ako najlepší pomer ceny a využiteľnej kapacity (medzi EV vôbec) hlavne keď pri rovnakom výkone motora je rozdiel voči 58 kWh verzii 2000€ resp. menej.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Ta 77 sa nedala objednat este na jesen min.roka, teraz od aprila bude fakt v dobrej vybave/cene

    • play3man
      play3man komentoval
      Upraviť komentár
      dango To nie je úplne pravda. S ID3 som jazdil v Nemecku aj v lete a spotrebu som mal okolo 16 kWh https://www.mojelektromobil.sk/volks...-3-prva-jazda/

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      play3man ved pisem, ze to nebude jazdit za 11, ako Ioniq, ale nebude to ani trvale nad 20 - ako sa nam vsetci snazia nahovorit. A tato domnienka je sposobena tym, ze auta zacali byt dodavane na jesen, cize ziadna publikovana jazda nemala "pekne pocasie" (20st. sucho)

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Vcera som mal 100km dialnicnych 110-125 + 20km okresky a spotreba bola 19.5. K veceru este 30km mesto/okresky a spotreba 16.5
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    Dobra sprava ID3 so 77kWh bateriou ma ine sedacky, vyzeraju fakt dobre.

    Komentár


    • Priusák
      Priusák komentoval
      Upraviť komentár
      Aj s masážou
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    A je doma...

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Nak dobre sluzi a bez nehody a poruch samozrejme.

    • Priusák
      Priusák komentoval
      Upraviť komentár
      58kWh a 100kW DC?

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      dango eeej, gratulujem. nejak som nepostrehol, ze sa chystas na kupu.
      Mas vybornu farbu, rovnaku som mal na test. Ktoru mas vybavu, pripadne ake priplatky?

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      @Priusak, ano ; milan84 business +TC + kolesa, koberce, nosic na bicykel

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      dango super. Takze si si bol ochotny priplatit aj 1250e za TC? Mas tam aj tie genialne matrix svetla? Bez nich by som to auto nebral.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Matrix svetlá v Business sú a keďže je to štvrtý výbavový stupeň, tak tam je už aj cúvacia kamera. Prvé tri výbavy Pure, Life, Pro cúvaciu nemajú, je to vysoký nadštandart u VW.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      v case objednania boli dostupne Life (uplne oholena), druha vybava bola business, ktora obsahovala vsetko, co chcem (11kW AC, matrix LED, zakladny asistenti drzania v pruhu a adaptivny tempomat, cuvacia kamerka - vysuvna, cize sa nikdy nezaserie) a uz dalsie predrazene vybavy Family, Tech, Max , ktore uz obsahovali nepotrebne haraburdie, ako pan.strecha, par reparkov navyse, HUD, nie 100%nych asistentov,...

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      par reprakov navyse znamena, ze mas len tu konfiguraciu 4ks vpredu? bez zadnych?
      nechce sa mi hladat to v cenniku, priznavam sa.

      Ale vyber kvitujem, znie to ako rozumna volba dolezitych poloziek bez zbytocnosti.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevky
    cuvacia kamerka - vysuvna, cize sa nikdy nezaserie
    Takze funguje len ked auto skutocne cuva?

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Pravdepodobne len pri cuvani, mozem skusit zistit, ci sa da vysunut aj pri D/B. Ak je R a zazardi sa D/B este je niekolko sekund aktivna. Popravde, ani neviem k comu by som to pri jazde dopredu vyuzil.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      že je aktívna aj chvíľu pri jazde dopredu asi súvisí s postupným zvolnením legislatívy, aj Kona v modeli 2020/21 už má možnosť mať zadnú kameru zapnutú do rýchlosti 13 km/h jazde vpred, čo je dobré keď človek v stiesnených priestoroch sa posúva a kamera sa mu neustále nevypína, model 2019 a 2018 ju vypínal okamžite po zaradení iného stupňa ako "R"

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ja pouzivam zadnu kameru na tesle stale, hlavne pri znizenej viditelnosti. Dava podstatne lepsie info co sa deje za autom ako zrkadla. Zadna kamera je nenahraditelna pri jazde s privesom, pomaha tiez pri pripajani nalozeneho privesu, kedze na zadnej kamere vidno aj gulu na aute, da sa pomocou zadnej kamery trafit uplne presne pod spajaci mechanizmus nalozeneho privesu. Niekedy treba odpajat nalozeny prives, lebo nie vsetky superchargery maju stojan urceny pre nabijanie tesly s privesom.
      Pri tahani tazkeho privesu s najazdovou brzdou vidno na zadnej kamere, v ktorom momente sa pri przdeni auta aktivuje najazdova brzda privesu. Ak sa da, je vyhodne brzdit rekuperaciou len tolko, pokial sa neaktivuje najazdova brzda privesu - energia, co by sa spalila v brzdach privesu sa tak moze rekuperovat v aute. Tiez upevnenie nakladu sa lepsie kontroluje zadnou kamerou ako spetnym zrkadlom.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Legislativa to zrejme nezakazuje, kedze tesly mozu mat zapnutu zadnu kameru stale.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      jux Nový ioniq myslím má tiež na toto button v stredovej konzole, že zobrazí počas jazdy napr na diaľnici zadnú kameru. Tiež by sa mi to niekedy zišlo.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Sranda, ze video/TV sa na displayi pocas jazdy prehravat nemoze, ale obraz kamery je v pohode... uvazujem, aky je medzitym rozdiel, ani v jednom pripade vodic nepozera pred seba na cestu 🤔

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Pri zadnej kamere veľmi nehrozí nejaké dlhšie zapozeranie. Je to len na kontrolu "stavu". Ale ako používateľ openpilot a externého tabletu môžem povedať, že bežiaci film dosť odvádza pozornosť. Aj keď si ho pustil len spolujazdec a tablet bol v strede. Nechcel som, ale x krát som sa zapozeral a hodnu chvíľu trvalo kým prišla myšlienka... "pozeraj na cestu, lebo sa zabiješ"...

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      tak zadna kamera sa da aktivovat pri zastavenom aute v PARK mode prvym gombikom P/MENU, pocas jazdy sa stlacenim P/MENU kamera neaktivovala

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Na polovici displeja mavam navigaciu a na druhej polovici zadnu kameru. Z pohladu odvadzania pozornosti nevidim ziaden rozdiel medzi pozretim sa do spetneho zrkadla a pozretim sa na obraz zadnej kamery. Pritom podla mna zadna kamera dava podstatne viac informacii ako spetne zrkadlo.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 ale to uz je o individualnom nastaveni vodici ja som mal na starom aute TV tuner a dal som si ho neoficialne odblokovat, aby fungoval aj pocas jazdy kvoli manzelke, a nepozrel som sa tam ani raz, stacil mi zvuk 🤷‍♂️ Co tym chcem povedat, ak je niekto nachylnejsi na odvedenie pozornosti, tak je uplne jedno ci tam ide film alebo cuvacia kamera, proste zrak mu tam bude uchadzat. A ak niekto vydrzi nepozriet sa, tak je to tiez jedno. Automobilky to v podstate same zabili tym, ze prechadzaju na dotykove displaye, nakolko hladanie v menu a snazenie trafit sa prstom najma na nerovnej vozovke odvadza pozornost nasobne viac. Mechanicke tlacitko uz vedel vodic trafit aj po slepiacky po par tyzdnoch zzitia s autom. Ergo, stale nevidim dovod na blokovanie filmov pocas jazdy, ked kamera moze ist, alebo blokovanie samotnej kamery niektorymi vyrobcami.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Zadna kamera moze byt bezpecjesia alo spatne zrkadlo, leba to "zobrazuje" aj napr. spolujazdkynu s vystrihom na zadnom sedadle co moze odputavat pozornost. Damska verzia: "zobrazuje" aj napr. deti v sedacke co moze odputavat pozornost..

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      S tou kamerou a bezpečnosťou si dovolím aj oponovať. V globále ano ale čo sa mne stalo :
      Sedim v aute v garáži kde som nieco pozeral na displeji s otvorenými dverami. Žena na mna kričí vycuvaj uz, ideme. Pozerám do kamery kde sa mihaju deti a pes a dávam bacha aby mi tam nevbehli. Hádajte čo sa stalo s tými dverami keď som cúvol o 2 metre a dvere sa nevmestili do vjazdu....
      Keby som kameru nemal tak nemusím meniť celé dvere.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa A to Tesla nepipa, nekvaka, nesvieti, neblika, netrubi, nebzuci ... ked sa hybe auto s otvorenymi dverami ako ine auta? Ci si ignoroval?

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Jasne že ano. Ale keď je tých zvukov príliš veľa tak sa ti stane se ich niekedy nevnímaš.
      Shit happens...

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa ja by som v tomto pripade nevinil kameru
  • Karol
    Member
    • May 2015
    • 161

    Zaujímavé informácie pre ID.3 so softvérom ID.2.1:
    https://www.youtube.com/watch?v=dABzYUkhkBc

    Komentár

    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      Akcelerácia ID.3 1ST Max Pro Performance

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        Keby mal niekto zaujem, tak testovane novinarske auto je na predaj:
        https://www.autobazar.eu/volkswagen-...d18526315.html

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Nemala by to byť skôr výstraha ? POZOR novinárske auto predáva importér ako služobné. Len či tie dva hlboko dorýpané 20” disky nestoja viac ako zľava oproti čisto novému v tejto výbave.

        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          Všetky údaje v ponuke sú nezáväzné,... tu sa opakuje ten inzerát na ioniq-a - fotografie úplne nového, nepoužitého auta ... no nekúp to!

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          toto auto som vracal tyzden dozadu, takze poznam jeho stav.
          Dva hlboko doskrabane disky boli poistna udalost - podarilo sa osobe, ktora mala auto predo mnou a kvoli obhliadke som ho dostal o den neskor. Takze ak nie su aktualne vymenene, urcite budu. Su oznacene X ako poistna udalost.

          Pri EV je krasne, ze sa netreba bat realneho stavu po novinaroch. Tu nehrozi vytacanie motora za studena, ani zla manipulacia so spojkou.
          Verim, ze s tou cenou aj tak este vedia ist dolu.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Nie sú aktuálne vymenene. Čo sa týka stavu, oveľa častejšie nabíjanie do 100% a vybíjanie do nuly, neustály test maximálneho zrýchlenia, ostré prejazdy zákrut, testy tlmenia na nerovnostiach namiesto vyhýbania sa kanálom, väčšina nabíjania na DC, to všetko sú faktory, ktoré to auto zažilo násobne viac ako u skúseného a vnímavého elektromobilistu, takze s tým že nebáť sa stavu, si s Tebou Milan dovolím nesúhlasiť.
          A ešte čo sa týka studených štartov, každý elektromotor obsahuje ložiská s mazivom a pri studenom použití motora nadmerným požadovaným výkonom trpia rovnako ako zle mazanie motory u spalovaku.
          Naposledy upravené Miroslav Rojko; 28-03-2021, 15:35.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Tiez si myslim, ze novinari to auto predsa testovali, davali mu zabrat a nie setrili ho. Iny uhol podladu moze byt ze je auto dokladne otestovane a vyrobne vady/nedorobky by sa uz asi prejavili. No urcite by to chcelo vyraznu zlavu na take auto.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Tak minimalne za tlmice ti poviem, ze su OK mal som to auto u nas na testeri, kde vidno amplitudu priebehu
          Jasne, ze to mohlo zazit aj vselico, ale to plati aj pri inych EV.
          Ak by niekto chcel tuto konfiguraciu z nejakeho dovodu a este ich nieco stiahne, tak to moze byt zaujimava kupa. Ale hned hlasim, ze nemam odsledovane podobne ponuky ID3ky. Len som chcel upozornit, ze toto auto je na predaj.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          No tlmiče pri aute so 17 tis. km (v inzerate 15 tis.) by som naozaj nečakal, že by nemali byť OK. To sa staré vraždy s pätciferným nájazdom chodia testovať. Myslím že to ani VW si nedovolí dať až taký šmejd od dodávateľa, aby to vydržalo tak málo. Ale neviem či si si všimol ten lak - akože ako keď ciká chlapec do výšky, také kosiere urobené zvnútra prednej kapoty, normálne vidieť ako zrovna ruka išla Turkovi v Zwickau, ľavá strana inde nastreknutá ako pravá, zadný kufor chlalabohu zväčša zaplastovaný a ogumovaný, tam si to až tak majiteľ nevšimne - no ozaj sa to VW inšpiruje od najlepšieho v obore. Asi by pri aute za 50.000 tis. € minuli o 2€ viac farby.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Zda sa mi dost vysoka cena
      • dango
        Moderator
        Gold Member
        • Nov 2014
        • 693
        •   

        S teplejsim pocasim zakoniete musela prist aj normalna spotreba. Taku nizku som vsak necakal. Od nabijacky domov mesto (semafory) 5km, okresky (do 100kmh) a dedina 2km. AC na 23 stupnov, automatika.
        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20210329_150444_r.jpg
Videní:	448
Veľkosť:91,2 KB
ID:	70199
        Pripojené súbory

        Komentár

        • dango
          Moderator
          Gold Member
          • Nov 2014
          • 693
          •   

          Predohrev baterie budem musiet este otestovat, (OBD sa mi podarilo oskenovat len raz odvtedy to strajkuje) ale zda sa, ze to funguje aj podla navigacie nasledovne. Ak sadnem do chladneho auta, spusti sa ohrev baterie na 12-14 stupnov (odber do 6kW, pri plusovych hodnotach do trvalo 5-7 minut). S takouto teplotou ked som 2x prisiel na 75kW nabijacku, vykon bol cca 35kW a nedvihal sa. Dnes som vychadzal s vychaldenym autom (2 dni pod pristreskom, nocne teploty blizke nule) a dal som do navigacie ZSE 50kW nabijacku (75ku v TT to nema). Po prichode do TT ku 75kW nabijacke (13km) to nabijalo 57kW - cize predpokladam, ze auto sa aktivne vyhrialo na vyssiu teplotu (nad 15stupnov), aby zvladalo 50kW. Neohrievalo ale na viac (ako to robi Tesla ). Este si to preverim jazdou s chladnym autom ku 150kW UFC s navigovanim a ked nabijanie bude 100kW, tak zelania sa naplnili

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Má to niečo spoločné s tepelným čerpadlom?

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Znie to dobre. Aj spotreba je fajnová. Vidno, že na tom VW maká... Môžeme dať po karanténe niekedy diaľničnú porovnávačku s Nirom.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Neviem ako eNiro, to možno bude narovnako ako id3 ale na Konu stále nemá na diaľnici (ID.3 malo aj TČ a Kona mala o 120 kg nákladu viac)

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            1fisker kompresor isiel, ale na chladenie. Sice bolo 16 stupnov, ale v kabine aj napriek kratasom a tricku mi bolo horuco

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko A SW bol v ID3 aký? Bola tam už verzia 2.x ?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Neviem ale bolo to auto čo robil test milan84, tak ten si možno všimol ?

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Milan mal este starsi SW ak si dobre pamatam.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Chalani, asi zajtra na vecer pustam von moj test IDčka. "Nakupil som" rozne info aj k teplotam, kedy funguje vyhrev a chladenie baterie, tak som zvedavy co na to poviete. Pretoze tie info sa lisia od tych co pise @dango
            Tyrkysova testovacka v polovici marca mala este staru verziu SW. Udajne na to potrebuju auto 1 den v servise.
            Naposledy upravené milan84; 29-03-2021, 19:16.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            milan, video som pozrel a nerozumiem teda, co sa lisi od toho, co som tu pisal

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            dango no ty pises, ze sa ti v plusovych teplotach spustil ohrev na 12-14st. Podla mojich info ten ohrev pracuje iba do +8. Ked je teplejsie, tak nie. Tych 6kW si usudil podla udaju o okamzitej spotrebe?
            Tiez mi nesedi ten vykon 35kW. Ja som bol aj pri studenej bat na dvojnasobku.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            Ty si mal tie info odkial? Ja som cerpal z diagnostiky a tak isto to vyslo aj battery-lajfovi (alebo nextmuovi, nepamatam uz). Ano tych do 6kw som videl na displeji niekolko minut (5.5-5.9 kw - z toho 0.3kw je odber systemu,svetla,...). Nabijaci vykon som mal na jesen s testovackou na UFC Senec ~35kW a takisto aj pred tyzdnom po prevzati auta a najazdeni ~100km po D1 + okresky + dediny na UFC Senec.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            dango udaje o teplote a fungovani su priamo od importera. Namerane vykony su samozrejme moja skusenost. Aj na jesen ked som v rovnakom aute sedel prvykrat sa raz, ked bolo chladnejsie, teplota len priblizila k 100. No druhykrat po dialnici som daval plny vykon.
            Tvojich 35 znie ako zo zleho sna, to je hodnota aku dosahuje nick81 s Nirom.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            Informacie od importera dynosaurej automobilky, nooo to je take.... viac verim diagnostike a ano mal som aj na jesen aj pred tyzdnom 35kW - nemam dovod pisat bludy

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            dango urcite som tym nechcel povedat, ze pises bludy. Len tomu ozaj nerozumiem, ked mam skusenost, aku mam.
            To s dinosaurou automobilkou je uz stary vtip. Ako vidis, aj teba ID presvedcilo a VW asi definitivne prehodil vyhybku. Zastupenie to poslalo technickemu oddeleniu a prisla takato odpoved.
            Este rozmyslam - nemoze to byt viac v zime obmedzene novsou verziou softu? ci nespomalili nabijanie pre ochranu baterie.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            V oktobri som mal prehistoricky prvy soft, teraz mam posledny "produkcny" Buduci tyzden sa schladi, pojdeme s nick81 trosku spolocne prevetrat dinosaurov a prinesiem dalsie cisla. Urcite tam bude viac faktorov, ako len teplota baterky. Nechce sa mi (nemam na to cas) robit taky reverz-engineering, ako Lubos. Maximalne mi bude postacovat si otestovat a nasledne sa spolahnut na predohrev cez navigaciu
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          Majitelia, kukajte a dajme nejak dokopy tie info k teplotam.
          https://www.youtube.com/watch?v=1bChmY45Jok

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Senior Member
            • May 2014
            • 500
            • lubos98970
            •   

            Porovnanie spotreby VW ID.3 vs Kona Electric + na diaľnici pri rýchlosti 130 km/h
            Pridal som to do sekcie videá no ak to náhodou zapadne prachom aby prípadný záujemca o ID.3 mal možnosť porovnať spotrebu zo skutočnej premávky.

            Komentár

            Pracuje...
            X