ID.3 dodávali v 3 výbavách. Mala niektorá verzia tepelné čerpadlo?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
VW ID.3
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ziadna z 1st verzii predavanych na Slovensku nema tepelne cerpadlo. Jednotlive staty maju rozne vybavy 1st, napr. severske staty maju tepelne cerpadlo, u nas je zasa aj v zakladnej verzii keyless otvaranie a alarm, co ini nemaju. Tepelne cerpadlo je mozne dokupit pri aktualne ponukanych verziach.Naposledy upravené melko; 01-12-2020, 06:31.
Komentár
-
nextmove zverejnilo nove super video s podrobnymi nameranymi hodnotami . porovnavali Niro a ID bez tep.cerpadla a s nim.
https://www.youtube.com/watch?v=Zf-i...ature=youtu.be
Podstata a smutna pointa je, ze verzia s TC nefunguje tak ako by mala, ale ma vyssiu spotrebu na vykurovanie ako verzia bez !
Kona spotrebovala celkovo este menej energie.
Aj po tomto videu a mojich dvoch testoch korejcov sa stale viac utvrdzujem, ze korejci su stabilne druha najlepsia kupa po tesle.
- Likes 3
Komentár
-
Vyborne video, nextmove patri k mojim oblubenym.
Co vyzera byt fajn je ten predohrev baterie na 13 stupnov, aby nedostavala take supy, kedze jazdenim 90kmh (ako bolo vidiet) sa bateria neohreje, dokonca mierne chladne.
Na tento ohrev je spotrebovana 1kwh, preto taka velka priemerna spotreba pri kratkych jazdach, co je asi zanedbatelne v porovnani, ako to zlepsuje zivotnost baterky. Ked som pochopil spravne interier sa vie vykurit aj z wallboxu, bateria nie - snad to softverovo doladia.
Ta spotreba TC je zaujimava. Pri zaparkovanych autach by som si to vysvetloval nedostatocnym prudenim vzduchu a tak ID.3 s TC bola v nevyhode, ze mala okolo seba chladnejsi vzuch o nieokolko stupnov, kde COP rapidne klesa + na odmrazenie vyparnika slo vela energie. V porovnani s Nirom to bude v nevyhode asi samotnym usporiadanim a tokom vzduchu v tej malej prednej karoserii. Ta vyssia spotreba pocas jazdy sa uz fakt neda nijako vysvetlit
-
A este co sa tyka rychlosti nabijania, aj u TM3 MY21 je vidiet, ze thermal management riadne prekopali a auto coldgatuje. Taky etron, enyaq nema problem pustit plne bomby 150kW aj do studenej baterky. Kritici hovoria, co na to zivotnost. Ale treba brat EV ako nieco nove a z dejin sa vzdy nova technologia robila co najlepsie a postupom casu tak, aby zivotnost bola +-2roky. Preto si myslim, ze do buducna taketo obavy odidu a ked baterie zlacnia, tak nejaky termalny manazment baterie nebude nikoho trapit a aj v -10 aj v +40 budu ladovat, co stanica da. Sme v tvrdom konzume a kapitalizme, co sa urcite premietne aj do tohoto segmentu
-
Celkom zaujimave porovnanie spotreby ID.3 voci Ioniqu: https://www.ioniqforum.com/threads/i...nge-etc.36237/
Nemozem si pomoct, ale nejde mi do hlavy ze auto ktore vyvinuli korejci pred 4 rokmi (a to este nie primarne ako elektromobil) je stale neprekonane. Bud sa niekto nesnazi, alebo to naozaj nevie (ak teda sa taketo vysledky potvrdia aj v dalsich meraniach)...
Komentár
-
Tak si daj na Ioniqa 19" kolesa a uvidis ten rozdiel. Ked si niekto da maxi kolesa na auito tak sa nemoze cudovat tej obrovskej spotrebe. Ten rozdiel 16" na Ioniqu a 19" na ID.3 bude isto minimalne 10% v spotrebe.
Asi tolko o tajomstve nizkej spotreby Korejcov.
-
Jiri GrandPa mas recht, kolesa som si nevsimol. Ale to je rozhodnutie vyrobcu ake kolesa tam navrhne. Ja osobne na aute takejto kategorie by som isiel max do 17''. Nevidim ziaden prinos toho ze tam su vacsie kolesa.
-
kosher porovnanie spotreby by bolo keby tie auta isli spolu za rovnakych poveternostnych a dopravnych podmienok, a tiez na rovnakych pneu vratane rozmerov, s vodicmi s rovnakou hmotnostou, s rovnakym nastavenim klimy, sli rovnako rychlo, rovnako zrychlovali (idealne ak by mali ja rovnaku vybavu) atd. Potom to prepocitat na jeden kg vahy. Lebo ID3 s o polovicu vacsou bat ako ioniq asi bude tazsi. A ak jeden ide v dazdi druhy nie, ak ma jeden hustejsiu premavku ako druhe, ak jedno chyti viac cervenych cize viac rozbehov atd. je porovnanie spotreby na prd. Ak by aj tak bol stary korejec lepsi az potom by som dal klobuk dole a vysmieval sa nemcom.
-
Taur Ak má niekto ID3, môžeme spraviť porovnanie s porovnateľným Nirom aj teraz. Ak nie, čakáme na kolegu čakateľa :-)
Mne tam vadilo porovnávanie SOC% .. Na Nirovi je rozdiel medzi horným a spodným percentom SOC 10% + baterka je väčšia ako sa deklaruje. Ideálne by bolo porovnávanie v kWh
-
SKolja to ze to nevidis je ok, ale si zial v absolutnej mensine ako zakaznik. Drviva vacsina zakaznikov kupuje auta podla vzhladu, a o technike maju minimalne vedomosti. Len velmi male percento ludi riesi, ze vacsie pneu viac zeru alebo ze su drahsie na vymenu. Riesia vzhlad, celkovu cenu, farbu, vykon a niekto spotrebu (ktora je v katalogu fixna bez ohladu na velkost kolies).
A zial ked postavis na parkovisko vedla seba dve auta, a jedno bude postavene na nalestenych 19-20 palcoch, a to druhe na 15-16 ako z Felicie tak presne uvidis, kam bude smerovat cesta kupujuceho ak bude cena a velkost porovnatelna auta. Ta spotreba bude trapit mozno 1% zakaznikov, ak vobec. Vitaj v dobe marketingovej prezentacie kde krajsie fotky na Instagrame vyhravaju nad vyuzitelnostou o uspechu a vyzname velkosti kolies budu najlepsie vypovedat predajne cisla, ked sa porovna kolko sa predalo Ioniqov a kolko ID.3 za porovnatelne obdobie. Preferencie zakaznikov su vsak uplne inde ako v kolesach, a vyrobca ich pocuva
-
Taur identicke porovnanie je mozne iba niekde v testovacom labaku na valcoch. Je milion moznosti ako nakonfiguravat elektroauto. Musi to byt mix velkosti baterie (dojazdu), schopnosti nabijania a tepelneho managementu baterie a nych drobnych veci (ako kolesa/pneu a aerodinamiky). Tento mix potom treba urobit tak aby predpokladaneho uzivatela nijako zasadne neobmezoval a bol co najekonomickejsi (potazmo aj najekologickejsi). Kazda firma na to ide inac, zatial z mojo pohladu je na tom najlepsie Tesla (ale ta cena...) a niektori su oplne mimo (Mazda MX-30). Kazdy si svojho favorita casom najde.
Co chcem tymto vsetkym povedaj, je ze bude velmi tazke porovnavat rovnake auta, lebo take skoro nebudu. Nie ako u spalovacich aut, kde je tych zasadnych parametrov menej.
-
Wilo ano kolesa predavaju, ale ked dotiahnem tvoju uvahy az do konca, tak vacsina zakaznikov (pri porovnatelnej cene) sa rozhoduje podla tej smiesnej okruhlej/ovalnej plastovej placky s pismenami ktora je nalepena vpredu a vzadu na aute. Az potom pridu na rad farba/typ karoserie a kolesa. O kolesach a SUV sa v kazdej recenzii hovori, ale nic z toho, menej prakticke veci sa predavaju. A kedze ludi ktori vedia pouzivat rozum je v populacii cim dalej tym menej, potom vysledky su ake su (nielen predajov aut).
-
Inac, neviem kedy ludom dojde, ze ID.3 s tym 62kWh packom ma vyuzitelnych 55kWh, nie 58, ako VW klame. Viacero testov to uz dokazalo, ze viac ako 55.5 z toho proste nedostali, a VW taktiez uvadza, ze 10% je rezerva (4 hore 6 dole), cize ako pocitam, tych 58 mi nesedi nijako
-
-
Vseobecne nad rozumom, ekonomikou a ekologiou vyhrava estetika, image, pohodlnost a lenivost. Neraz vidim ako ti co maju najmenej penazi robia neekonomicke rozhodnutia. Kupia velke kolesa lebo su cool a lebo "aspon raz si nieco dopraju", pripadne doplatia na kdejake style pakety a roznu vybavu a potom lamentuju kazdy mesiac kolko im treba na spotrebu. pripadne idu pesi, bikom, mhd lebo nieje na benzin.pred vyplatou
- Likes 1
Komentár
-
No jo, ked matematika je v skole sproste slovo tak sa nemozeme cudovat. Bohuzial priemerne IQ populacie klesa raketovym tempom.
-
keby Tí, čo majú najmenej peňazí, vedeli počítať, nemali by najmenej peňazí
dnes siaha výpočet veľa mladých ľudí pri kúpe väčších vecí na to, či im vystačí výplata na splátku - koľko zaplatia celkovo, ako vec preplatia, to už je nezaujímavá informácia
-
Taur - predajcovia predávajú cingrlátka ako prvú vec, podmienku ku kúpe technickému vylepšeniu - najprv partádne obšitie až potom tepelné čerpadlo.
robíte si srandu (teoretizujuete), lenže ja vidím realitu!
1. skutočne som zažil, ako si "susedia" kúpili na začiatku prázdnin novučičké auto a fakt sa do jesene nepohlo z miesta!
2. pani, ktorá učila prírodovedné predmety tvrdila a štatisticky zdôvodnila, že vedomosti na 5-9 zš každých päť rokov klesajú o jeden klasifikačný stupeň. privedené ad absurdum t znamená, že od prevratu je situácia takáto - s vedomosťami, ktoré nestačia na postup do vyššieho ročníka sú dnes postačujúce na vyznamenanie (jednotka s hviezdičkou!)
3. pani,ktorá učila na osovitka stretla svojho absolventa a ukazoval jej, koľko má peňazí - hrču, zmes bankoviek, počítať nikdy nevedel, ale odhad koľko (vizuálne)má dostať mu fungoval.
a - toto nie sú vtipy. bohužiaľ.
-
Marcel Pavlík Mne to nemusis vysvetlovat. Ja preto ze som potreboval pre zenu vyskovo nastavitelne sedalo som musel dokupit komfort balik za 40tis sk kde okrem neho bola klima a nejake dve dalsie mne nepotrebne veci. Chapem ze instalacia niecoho moze vyzadovat pritomnost ineho preto paket, ale ked som sa ich pytal ako suvisi manualne vyskovo nastavitelne sedadlo s klimatizaciou aby museli byt predavane spolu nevedeli vysvetlit. Jedine co ich spaja ze oboje su manualne.
Zeby si clovek za tolke roky tazko zarabane/nakradnute prachy nemohol vyskladat auto ako chce je hanba.
Komentár
-
Zaujímal by ma váš názor na to, aké výhody alebo nevýhody plynú z toho, že si človek kúpi 1st edition alebo naopak "normálnu" verziu. Jednotlivé parametre, výbavy mi nemusíte písať, to si viem nájsť sám. Len ma zaujíma motív ako ste sa rozhodovali pri kúpe 1st alebo normálnej verzie. Prečo práve 1st alebo naopak prečo nie 1st, ale radšej klasik.
Komentár
-
1fisker Sice som neobjednal ani sa nerozhodol zatial pre ID3, stale zvazujem moznosti, ale vnimam to tak za 1st su prve vyrobene kusy na ktorych sa ucia robit, doladuju linky, logistiku, vyrobny proces atd. a preto su zvyhodnene bohatsou vybavou za uvodnu cenu s uvodnymi muchami ktore mozu, ale nemusia mat. To ma od 1st odradza hoci vybava laka. Ale mozno som cely pomyleny...
-
Za mňa nevýhody 1st edition: nemožnosť konfigurovať o žiadnu extra výbavu a to napr. SR verzie nemajú tepelné čerpadlo, ťažné zariadenie na bike nosič. Nejaký zásadný cenový rozdiel medzi 1st edition a podobnou výbavou na ďalšie verzie nie je, ak samozrejme predajca nedá väčšiu zľavu na 1st edition.
-
Ahojte, riešili ste niekto havarijnú poistku na ID.3? Pretože čo som dostal ponuky sú dosť vysoké (aspoň môj názor) vzhľadom na cenníkovú cenu auta. Najnižšia (HV+PZP+GAP) v Allianz je 1468 EUR, Generali (HV+GAP) 1747 EUR. Cenovo podobné spaľováky a plug-in sú podstatne nižšie ceny.
Ak máte niekto skúsenosti dajte info.
Komentár
-
To vážne keď zrusim moje 4 ročne auto so 100000 km mi dajú na nové?
Wow.
-
Nie som si isty, ci byva aj 4-rocne. Vacsinou byva to poistenie straty len na 2-3 roky. Ale nestudoval som vsetky poistovne.
Ma to aj vyhody, jeden jediny krat, ked som si na novom aute to GAP priplatil, tak mi to auto po 3 mesiacoch ukradli. Poistovna nebola asi nadsena. Vtedy mi ludia z poistovne aj vysetrovatel od policie davali dost cudne a neprijemne otazky, zjavne im to smrdelo podvodom 😂 potom som uz volil znacky, ktore sa nekradnu a GAP som si uz nikdy nedal. A bol pokoj
-
Pôvodne zverejnené od Milo Pozrieť príspevkyAhojte, riešili ste niekto havarijnú poistku na ID.3? Pretože čo som dostal ponuky sú dosť vysoké (aspoň môj názor) vzhľadom na cenníkovú cenu auta. Najnižšia (HV+PZP+GAP) v Allianz je 1468 EUR, Generali (HV+GAP) 1747 EUR. Cenovo podobné spaľováky a plug-in sú podstatne nižšie ceny.
Ak máte niekto skúsenosti dajte info.
Komentár
-
Uz mesiac ju mame doma. Spokojnost 100%. Jazdi sa na nej ako z rozpravky. Tieto auta sa bude predavat jedna radost. Uz prisla aj prva OTA aktualizacia vcera, ale zatial sa tykala len uzivatelskej online dokumentacie. Mozno VW nieco testuje predtym ako poslu dolezitejsi update. Problemi, ktore boli s head-up displejom ja uz nemam, funguje krasne.
- Likes 5
Komentár
-
https://twitter.com/meckimac/status/1358174422675443716
Na AutoScout24_ch sa dá nájsť dosť ID.3 s pár km a s o dosť nižšou cenou (oproti cenníku)
Komentár
Komentár