Toto je v nemcine a je podstatne viac ukazane z interieru a v inej kombinacii farieb.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
VW ID.3
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Taketo su vybavy, viac podrobnosti zatial nie je:
The basic version includes sat-nav, DAB digital radio, seat and steering wheel heating and front armrests.
Plus adds a rear-view camera, adaptive cruise control and keyless locking and starting, as well as ‘design’ seats, ambient interior lighting, tinted windows, matrix LED headlights, and 19-inch alloy wheels.
The top-of-the-range Max comes with the head-up display, an eight-speaker Beats sound system, a panoramic roof and 20-inch alloy wheels.
Komentár
-
Bjornov krabicovy test ID.3 dopadol na vybornu.VW asked me to bring the banana boxes. I see lots of comments about this. But of course, the noobs never read the video descriptions :P My Tesla referral cod...
- Likes 1
Komentár
-
Len dufam ze budu dostupne v SR buduci rok.
-
Ano, ID.3 vyzera vo vsetkych smeroch dobre, je to hlavne preto, ze je to v podstate prvy elektromobil velkeho vyrobcu spalovakov, ktory bol od zaciatku koncipovany ako elektromobil a nie ako prerobeny spalovak, resp jedna platforma pre hybrid, plugin aj BEV.
Primarne zadny nahom, kratky, nizky a zaspicateny predok - tak ma vyzerat spravny elektromobil. Preto je u ID.3 urcite dobra trakcia, velky vnutorny priestor a nizky odpor vzduchu. Len aby ich vyrabali vela.
-
Bol som dnes u dealera v Trenčíne, recepčná ani nevedela na čo sa pýtam a predávajúci mi povedal najskôr, že to nepredávajú a potom sa rozhovoril a povedal, že sa chodia na to auto pýtať ľudia čo tvrdia, že zaplatili zálohu, ale že nevie komu ju zaplatili, pretože to s nimi nič nemá a že žiadne informácie čo sa nedajú nájsť na googli nemajú.
Podobný prípad ako Honda, na stránke prezentujú svoj elektromobil, ale dealeri nevedia čo bude kedy za koľko.
Komentár
-
Vyzera to tak, ze sa dala urobit nejaka predrezervacia za tisicku tu:
https://www.vw.sk/emobilita/id/id-ro...predrezervacia
no nie je jasne ako a vyzera to tak, ze pocet predrezervovanych sa minul.
-
co som sa pytal nejake 2-3 tyzdne dozadu, predrezervacii dovolili dokopy cca 35 tisic, s tym, ze aut 1st edition planuju iba 30tisic, takze ak niekto zo skorsie rezervujucich zrusi rezervaciu, postupia ju dalsiemu v poradi. Volkswagen vraj planoval nejake skolenie pre predajcov minuly tyzden, alebo proste par dni dozadu, takze je mozne, ze uz aspon niektori dealeri by mohli zacat mat aspon nejake informacie. Realne co som videl na FB a youtube a inde, tak aj ti, ktori sa uspesne dostali medzi prvych 30tisic predrezervujucich, tak im celoeuropsky posunuli dodanie auta asi na az jul-jul z aprila. Aby akoze vsetkym naraz dodali tie auta a vraj kratko potom sa budu dodavat uz aj tie obycajne, ktore sa budu dat objednat asi niekedy na jar zrejme. Povrava sa aj to, ze zrychlenie 0-100kmh maju tieto 1st edition mat lepsie o 2s oproti beznym ID.3, teda 7.5s a tie regulerne budu pomalsie. Dalsie ine detaily aky bude rozdiel medzi 1st edition (okrem kozmetickych detailov) som moc nevidel.
existuje aj fb skupina prebookerov, kde je kopec info z roznych krajin (https://www.facebook.com/groups/514077975814912/)
-
Ten udaj o zrychleni trosku protireci tomu co viac krat vyhlasil VW. A to ze auto ma byt sviznejsie ako sme zvyknuti. Ak ma byt udaj 7.5s nejaka limitka a normal ma byt 9.5s tak to mi velmi svizne nepride. To je pomalsie ako 3-rocna i3 s galuskami Asi by som radsej pockal na oficialne udaje...
-
V ponimani VW "sviznejsie" znamena sviznejsie voci spalovakom. Nechcu aby sa okato ukazali prednosti elektrickeho pohonu. Ved by si viac kanibalizovali predaje spalovakov. Ale aj tak to bude vyborny elektromobil. Len aby to nezabili malym poctom vyrobenych kusov. Je divne, ze posuvaju terminy, ked masova vyroba uz zacala... to tych 30tis. 1st edition plus neviemkolko dalsich budu do polovice buduceho roka niekde susit po parkoviskach?
-
jux Vsak prave ze v porovnani so spalovakom je to lemra take zrychlenie ma ich silnejsi litrovy trojvalec a casy sa podla motorizacie znizuju az ku 4.7s pri Golfe R. Pomalsi v ich modelovej ponuke je len najslabsi liter a najslabsi diesel. Preto mi nejdu do hlavy tie reci sefa VW. Bud su tieto prvotne informacie mylne a auto bude v skutcnosti rychlejsie alebo jednoducho verejne klamali. Smutne je ze ani jedna z tychto moznosti by ma pri VW neprekvapilaNaposledy upravené Wilo; 18-11-2019, 09:41.
-
Ved ano, tak to urobil aj Mercedes pri E-Vito, je zivsi ako najslabsi diesel. jednoducho nechcu aby vsetky ich spalovaky boli v zrychleni pomalsie ako elektromobily. Hoci pri elektromobile je zrychlenie v podstate len otazka nastavenia. Elektromotor dokaze dat velky vykon od nulovych otacok, co samozrejme nechcu vyuzit, aby si ludia neuvedomili ako dobre funguje elektromotor.
Navyse elektromotor moze by kratkodobo pretazovany a da sa pre neho nastavit agresivnejsie zrychlenie ake by prisluchalo jeho vykonu. No s principu ICE politiky nemozu ukazat ze elektricka trakcia je o tolko lepsia. No aj tak je ID.3 vyborne auito.
Podobne sa aj etron rozbieha lemravo.
-
...som bol cez víkend na eSalone chytiť si ten bubon na zadnej náprave...je to pravda.
Vie sa niekto vyjadriť, či sa toho treba po technickej stránke báť? Myslím účinok brzdenia a pod. To, že to po slanej zime zrejme začne kvitnúť teraz neriešim.
-
ad susenie 30tisic kusov po parkoviskach, k tomu realne nepride. Pretoze aktualne vyraba 1 linka, ktora vyrobi par kusov za den, s tym, ze postupne zvysuju vyrobu az na 800ks na linku na den, potom zacnu rozbiehat druhu linku v malych poctoch a takto to maju zvysovat vyrobu az do aprila 2020, kedy sa ocakava tych 800ks na prvej linke tusim. Co vychadza, ze v aprili maju vyrobenych tusim okolo 48tisic kusov. Prve kusy budu "predavat" zamestnancom, aby na nich (obdobne ako tesla) otestovali v praxi tie auta a pripadne este rychlo nieco vychytali, preto i ten pomaly nabeh vyroby.
Zatial sa nezda, ze by VW planoval vyrabat malo kusov ID.3, plan je 300k rocne, co nie je uplne ze malo (pozdravujeme KIU a Hyiundai, predavajuci presne iba tolko, aby neplatili emisne pokuty v EU atd.). Taktiez sa uz hovori o planoch, v bratislavskom zavode na rovnakej MEB platforme robit neskor (asi 2021) nieco o kusok mensie (cca velkost Polo). Takze sa zda, ze VW nejde robit iba "aby splnili emisne normy v EU" od buduceho roka.
Bubnove brzdy vzadu VW povedal ze dali preto, pretoze vzadu primarne a ako prvy brzdi elektromotor (rekuperacia) a az je nutne brzdit intenzivnejsie ako stiha (za aktualneho nabitia baterie, teploty, atd.) rekuperacia, tak sa pridaju zadne brzdy, teda stacia bohate bubnove. Ano budu hrdzaviet zvonka, ale servisovat ich bude zrejme treba odost menej, ako keby tam bol mini kotucik na okrasu, rovnako hrdzavy... Realne majorita aut ma 70% brzdneho ucinku na prednej naprave, takze ak vzadu pritom ma brzdit aj elektromotor, tak by som sa "nedostatku brzd" na zadnej naprave neobaval. Vraj sa skor VW obaval dat silnejsiu rekuperaciu, aby to nerozhodilo zadok...
-
-
pre zaujimavost prikladam screenshot z finskeho mailu pre tych, co predrezervovali, tu sa uvadza tych 7.5s z 0 na 100kmh, a normalne 9.5s. Nemecky variant mailu hovoril len o rozdieli 2s bez dakeho tzv. performance packetu alebo co (neviem natolko nemecky, ne ze by som vedel finsky ).
P.S.: ak chcete, mozem skusit uploadnut aj cele PDFka, ak to niekoho zaujima, co tam rozpisali do vybav, pripadne rozdiely pre krajiny zo zatial (mne) znamych mailov co posielali predobjednavatelom. A vsetko sa to nachadza v tej FB skupine, ktoru som tu niekde uz spominal.
- Likes 1
Komentár
-
Jiri GrandPa pri brzdeni sa presunie vacsina sil posobiacich na auto na prednu napravu takze tu potrebujes logicky silnejsie a lepsie chladene brzdy (diskove). Zadok sa odlahci a brzdiaci efekt je minimalny (do 30%). Preto tu bohato stacia slabsie bubnove brzdy. Tieto maju este dalsie vyhody ako nizsiu vyrobnu cenu co sa premietne do nizsej ceny auta a servisu. Do bubnovej brzdy sa da priamo integrovat parkovacia brzda bez dalsich suciastok. Pri diskovych potrebujes zvlast parkovacku cim zas zdvihas cenu a pocet suciastok. Bubnova brzda potrebuje podstatne slabsi tlak na vyvinutie brzdiaceho ucinku ako diskova brzda co znamena ze zas usetris na hydraulickej sustave. Bubnove brzdy su vdaka svojej konstrukcii menej nachylne na koroziu co je pri EV ktore vacsinu casu rekuperuje dalsi plus. A taktiez maju za normalnych okolnosti bubnove brzdy dlhsiu zivotnost tak zas setris svoje penazenku (aj ked to pri EV nie je az take zjavne) a su tiez menej narocne na udrzbu a spravne nastavenie. Co moze byt pre EV dalsou vyhodou je ze bubnove brzdy su vdaka uzavretej konstrukcii podstatne tichsie ako otvorene diskove ktore zvyknu piskat alebo skriet ak tam mas hrdzu, sol alebo prach z cesty pripadne ak su uz viac opotrebovane. Vsetky nevyhody bubnovych brzd sa v zasade prejavia primarne na prednej naprave a pri EV ktore je propagovane ako “malo udrzbovy” dopravny prostriedok je to idealna volba
- Likes 2
Komentár
-
Už spustili základnú konfiguráciu aj pre Slovákov!
Tak to zrýchlenie o 2s z 0 na 100km/h je vďaka "Power packet", ktorý je v edícii 1st edition v štandardne, neskôr bude príplatkom.
Ceny presné stále nevuviedli, ale takúto info poskytli:
ID 3 1st do 40k€
ID 3 1st Plus do 46k€
ID 3 1st Max do 50k€
Tak pri týchto cenách rozmýšľam či idem do ID3 1st do 40k€, alebo Tesla model 3 do 46k€
Komentár
-
Akoze vazne? Model 3 je parametrami a uzitnou hodnotu uuuplne niekde inde a za tych 6000 naviac urcite stoji. Mat lenivu korytnacku namiesto rakety, naviac komplet novu technologiu od fosilakov.... no, neviem, neviem.
-
Ceny sklamanie. Ako stale ma ID3 mnozstvo vyhod oproti TM3 pre bezneho cloveka prechadzajuceho od spalovaku a stale je kopec dovodov preco ho uprednostnit pred TM3 ale tymi cenami sa vobec nevytiahli. Osobne mi pride TM3 ako lepsia volba za dane peniaze
-
Ja som stary pes a tie budiky mi vobec nechybaju za volantom. Za "odmenu" vidis ovela lepsie pred auto. Na to, ze udaj o rychlosti je trochu sikmo som si zvykol za 3 dni. Servis je validny argument, aj ked aj to sa dufajme buduci rok zmeni.
-
-
Pôvodne zverejnené od Vilo Pozrieť príspevkyA preferujem autá, ktoré majú budíky za volantom - kam patria a majú servis v štáte, v ktorom žijem.
-
Vilo neviem odkial si bral tie ceny ale ja ked som prepocitaval CZ cenu-stredovym kurzom zverejneným NBS tak to vyslo na 1 224 700 Kč v zaklade, t.j. 47 976,65 EUR. A to je stredovy NBS ak to prepocitam napr. deviz. kurzom banky tak 48700EUR.
-
Pôvodne zverejnené od Vilo Pozrieť príspevkyA preferujem autá, ktoré majú budíky za volantom - kam patria a majú servis v štáte, v ktorom žijem1 Bild
Komentár
-
Ahojte dosla moznost akejsi predbeznej konfiguracie. Podla listu to vyzera ze maju vopred stanoveny pocet jednotlivych vybav, ktore vyrobia a zaujemca ktory zlozil predrezervaciu ma zaslat svoju predbeznu poziadavku na predpokladanu vybavu (NEJDE ESTE O DEFINITIVNU KONFIGURACIU VOZIDLA). A možno sa mu aj takáto výbava ujde, ale možno.
TO ĽUDOVÉ AUTO MAJÚCE JASNÚ BUDÚCNOSŤ SPôSOBIŤ REVOLUCIU V NASADENÍ EV až také ľudové nie je. Povedzte mi prečo si nemám objednať tú TESLU M3 SR+?
ZDROJ: Volkswagen, © Volkswagen 2019
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od mozeg Pozrieť príspevkyTO ĽUDOVÉ AUTO MAJÚCE JASNÚ BUDÚCNOSŤ SPôSOBIŤ REVOLUCIU V NASADENÍ EV až také ľudové nie je.
Komentár
-
No super :-((( Takze mozme si vybrat hociaku farbu strechy pokial bude cierna... Nieco mi to pripomina.
Komentár
-
Ale to su len tie 1st Edition ak to spravne chapem? Klasicka verzia uz bude mat asi volitelnu farbu strechy. Pri TM3 mas tiez nanutenu presklenu strechu ci sa ti to paci alebo nie. Dost blbe ale ludia si zvyknu resp musia to prekusnut ak chcu dane auto.
-
Wilo sklo je sklo, nie je to bohvieco, ale ked existuje len taka strecha tak sa neda nic robit.
No pri plechovej streche ponuknut jedinu volbu ciernej strechy, ked to je ta najhosia volba kvoli prehriatiu, sa mi zda nevhodne. Samozrejme stale povazujem ID.3 za vyborne auto a zatial u neho nevidim showstopper. Aj ked cenu dost prestrelili hlavne v kontexte nedavneho tvrdenia, ze vyrobia rovnako dobre auto ako tesla za polovicne peniaze.
-
Ja mám sklenenú strechu už na treťom aute a musím povedať že to na Modeli 3 je zďaleka najlepšie. Jednak je vnútri rozdelené do dvoch polovic takým tunelom na ktorom sú svetla pre zadný rad sedadiel (ktorý tieni interier vcelku dosť) a druhak je veľmi dobre termicky tienené.
Zároveň máš viac miesta nad hľavou ako keby tam bol plech. Ergo - nevadi mi to.
-
jux ale prave podla mna ta cena je stopka, ano to auto je stale super ked by tam bola cena tych nejakych ocakavanych povedzme 30K. Ale kedze v dnesnej dobe ide o prachy az v prvom rade tak ked mas porovnat id3 a tm3 a bavime sa plus minus o rovnakej investicii tak to je asi tak ako keby som vlastnil futbalovy tim a mam za rovnaku cenu kupit povedzme roberta maka a lionela messiho 😜
-
pripomína - vtedy to bola podmienka maximálne nízkej (a plynule klesajúcej) ceny. takže, ak to prevedieme ad absurdum - cena auta s čiernou strechou o päť rokov by bola desatinou dnešnej :-)
-
Komentár