Mercedes EQC predstaveny
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Tagy: -
-
Dalsi nezmyselny SUV. Keby to bol sedan, ma o 50% vacsi dojazd s mensou cenou a uplne inym zazitkom s jazdy, nie ako v dodavke na rozvoz chleba.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 05-09-2018, 05:32.[priezvisko]@me.com-
Miro, SUV su jednoducho "in" s tym nic nenarobis. Ja ich tiez preferujem pred nizkymi autami, do ktorych sa zle nastupuje/vystupuje, vyssi a vzpriamenejsi posed je prijemnejsi a oslepovanie reflektormi protiiducich aut je mensie - vecsia pohoda. Aj tak mam najradsej stareho velkeho VANa - keby existoval VANovity elektromobil - urcite si ho kupim.
-
-
Ak máš rád VAN-y, tak predsa Nissan robí e-NV200 alebo aj Leaf (v TP má MPV), ktoré majú vyšší posed a nie sú to SUV. To je tiež voľba do mesta.
A ja zrovna aj preto SUV neznášam, že oslepujú reflektormi a nie je cez ne vidieť keď ich obieham, lebo sa vždy motajú.
Ale ak máš rád vyšší posed, ako si dobre poznamenal, VAN-ovité autá sú na to tiež a majú aj viac miesta. Bohužiaľ trendom u všetkých výrobcov je nahrádzať MPV karosérie SUV karosériami kvôli móde, pričom človek stráca výhodu väčšieho vnútorného priestoru a batožinového priestoru. Je zaujímavé sledovať, ako aj úspešné modely veľkých výrobcov sú nahrádzané. Rovnako veľké MPV má vždy viac priestoru ako tak isto veľké SUV.[priezvisko]@me.comKomentár
-
No myslim ze porovnavas neporovnatelne, v tomto pripade ja povazujem osobne za van nie NV (a leaf uz vonkoncom nie, aj keby mal v technicaku napisane kategoria jumbo jet 😜), ale nieco ako vw multivan alebo mercedes vito. Tiez by som to okamzite kupoval ked by sa na trhu zjavil takyto van EV..Naposledy upravené Komat44; 05-09-2018, 07:43. -
MIro, ENV je dodavka nie VAN, samozrejme som ju testoval hned ako bola na trhu. Mozno som sa nepresne vyjadril - mal som povedat minivan. ENV je cisto pracovna dodavka aj v sedadlovej verzii.
Otcom vsetkych VAN-ov je Chrysler Voyager, ktoreho mam uz 23-rocneho a nedam ho (mozno nikdy) prec, aj ked na nom jazdim len vtedy, ked niekomu dam Teslu a to len vtedy ked potrebujem odviezt nieco velke, alebo ked prsi, alebo ked je zima, lebo v peknom pocasi jazdim po meste na elektrickom skutri.
Inak v PHEV verzii existuje Chrysler Pacifica PHEV, s cisto elektrickymi cca 50km no v Europe sa nepredava.
-
Ano je to pravda - MPV sa nahradzaju SUV (mestske, rodinne, atd) - predajca Hyundai mi toto potvrdil, ze cakat na MPV od hocijakeho vyrobcu je utopia. Aj ked trh za velkou mlakou je co sa tyka MPV v rozkvete... Renault Trafic takisto zatial skoncil, Renault sa zameria na Kangoo sa uvazuje aj o elektrickej verzii...
-
-
Dizajn nenapadity, spredu je to ako nepodareny Renault, zadok ukradli z Porsche alebo Kia Sportage (ktora to asi okopcila prave od Porsche), 80kWh bateria ale len s 1-fazovou OBC. Tolko hypu a napinania kvoli tomuto?Ako bolo poznamenane, nakupna taska pre panicky do mesta.
Komentár
-
Odkedy sa spojili s Renaultom a do mensich modelov aj ich motory zacali davat, tak Mercedes u mna klesol a uz som si u nich auto nekupil.
Ono rozdiel medzi premiovym vyrobcom a beznym sa nejako stiera v dnesnej dobe. Aj v spolahlivosti. -
Svata pravda... premia sa uz odlisuje jedine tym, ze ma niektore technologie skor (night vision, laserove svetla, masazne kresla atd.) ale pomaly sa tie veci dostavaju aj do mainstreamu. A sirsiu paletu motorov vratane 6 a viac valcovych motorov. Uz zostava len vyssia cena a servisne naklady, plus nejake imaginarne zvysovanie ega
-
-
Takze model je k videniu na AUTOSALONE Incheba.
Potvrdilo sa to, co uz tu bolo parkrat spominane, ze predavaci o autach (e) nevedia takmer nic. Pan mi len povedal, ze v lete zacnu prve dodavky na Slovensko, cena ma byt okolo 70k vo fullke. 80kWh bateria - samozrejme nevedel, ci celkova alebo vyuzitelna, ale mysli si, ze vyuzitelna, kedze udavaju dojazd 416km (HAHAHA).
Tato lokomotiva zjavne nevie, co je aerodynamika; co u Medveda nie je nic nove, ze nebol na hodinach fyziky na ZDS.
Papierova spotreba 24kWh/100km a dojazd 416km mi celkom nesedia
Na otazku, o palubnej nabijacke ci 1 alebo 3f, bola odpoved "3f, 20-80% na rychlonabijacke 40minut, auto si vie brat nejakych 7kilowatov za hodinu"
Na otazku o konektivite a aplikacii v mobile: "ano, to mame, ohrev auta, tlak v pneumatikach a stav paliva si mozete pozriet v mobile"
Nuz, urobte si svoj obraz...Komentár
-
Na autosalóne nám povedal prezentér, že cena bude medzi 66 až 72k€, čo mi pripadalo veľmi parádne, nakoľko konkurencia iPace a eTron je na 80k€. Tak si hovorím, že MB chce aby to išlo ako teplé rožky alebo prezentér ešte nevie, že ceny sa určujú podľa konkurencie, nemá zmysel prísť s tým istým tak výrazne lacnejšie. A je to tá druhá možnosť, podľa českej ceny to je presne kde konkurenčné mastodonty.
Akurát mi v článku neladí tá informácia o 7,4 kW nabíjaní, lebo auto malo viditeľne zapojený trojfázový konektor ako videl aj jux (alebo aj piny dávajú falošné ako dáva medveď na spaľováky falošné výfuky) ? Napravdepodobnejšie je auto trojfázové a dávajú len mobilný konektor 1f ako to urobila Tesla pri X-ku @voloda69.
Mercedes-Benz EQC jde konečně na trh a v Česku bude jeho startovací cena činit 1 965 000 Kč. Postaví se přímo proti Audi e-tron, Jaguar I-Pace či Tesla Model X.[priezvisko]@me.comKomentár
-
podľa nemeckého konfigurátora to nie je ani za príplatok a teda piny sú "fake"
ale čo ma zarazilo ešte viac, nenašiel som nikde v základnej ani príplatkoch adaptívny tempomat, len obyčajný a to je tam tých príplatkov naozaj dosť
Mercedes volá adaptívny tempomat "Tempomat mit Speedtronic" ale nič také tam nie je ani nikde v popise Abstandtempomat"
-
Vidím, že už vyšla správa aj na našom slovenskom portáli, nemecká cena je lepšia. Uvidíme ...Mercedes-Benz oznámil, že začal výrobu modelu EQC, prvého modelu tejto značky, ktorý bol od základov vyvíjaný ako elektromobil. Spustili sa aj objednávky na tento model. Mercedes-Benz dnes v Nemecku oznámil „spustenie predaja a výroby EQC“ „Mercedes-Benz EQC sa vyrába v závode v nemeckom meste Bremen – a je možné ho objednať už teraz. EQC je …[priezvisko]@me.comKomentár
-
Dnes sme s kolegom Tomasom absolvovali velmi prijemny den v spolocnosti Mercedesu.
EQC sa podarilo. Prve dojmy z dnesnych kratsich tras:
Koniec júna 2019 je pre značku Mercedes významným obdobím. Práve v týchto dňoch na vybraných svetových trhoch, kam sa zaradilo aj Slovensko, štartuje predaj plne elektrického modelu EQC. Prvé jazdy s EQC v Nórsku napovedali, že sa máme na čo tešiť. A prvé domáce jazdy aj s predstavením novinárom len potvrdzujú, že sa tento elektromobil […]Komentár
-
milan84 troska mi padlo do oci to pichnutie do Korejcov, mas nejaku fobiu z nich ? Lebo zatial je vsetko o nemeckych ev len reci a v reale prepadaky co sa tyka efektivity, dojazdu, ceny jazdy a aj samotneho auta a tiez poruchovosti.
Kony sa za prvy rok vyrobilo viac ako "planovanych" 24000 ks EQC a to od menej starej a mensej automobilky, v grafe su uz dodane kusy, vyrobenych este viac a to popri tisicoch kusoch Ioniqu. Nepripada mi to fer pichat do niekoho, kto urobil naozaj pouzitelne auto s po Tesle najrychlejsim cestovanim (vzhladom na rychlost nabijania v km), autopilotovou funkcnostou. MB B bol cisto mestsky EV s ubohym dojazdom a to pritom im vsetko dodala Tesla, teraz ako vitazoslavne prisli s EQC, ktore to zabilo 1F nabijackou a ubohou vybavou (ale stale lepsie ako eTron), tak nevidim dovod sa v zoznameni o EQC dobrdzat do korejcov.
Hejtovania o EV mam dost od debilkov, co o tom nic nevedia, ale maju potrebu sa k tomu vyjadrovat aj ked niktomo ich nazory nestoji. Ty si nadsenec a mas aj za par mesiacov uz nejake skusenosti, tak si to nekaz takymito neprofesionalnymi hejtami.1 Bild[priezvisko]@me.comKomentár
-
Miro ano Kony vyrobili viac. Posledne data som videl vo februari, ked im to padlo na polovicu. Vidim, ze odvtedy sa zas ako tak dostali spat, aj ked posledne dva mesiace tvojho grafu maju opat klesajuci trend.
Ked si ale porovnas Ioniq, ten za pol roka (lebo porovnavam podobne obdobie) dodal vyrazne menej aut ako ma EQC planovanych. Uplne ine auto, ale samostatny model v ponuke.
Detto Nissan s eNV200 - 10.000ks za rok !
Korejci bol vseobecny priklad, nemalo to byt hejtovanie. Myslim, ze ma poznas natolko, ze vies moj nazor a ten je totozny s tvojim - po tesle najlepsi produkt. Ale na velkost tej automobilky je ta vyroba nie velmi presvedciva.
Vies, ze som sa tu pustil do etronu a preto nemam problem EQC pochvalit, lebo je na tom podla mna vo vacsine oblasti lepsi. Verim, ze ked sa k nemu dostanes na nejakej jazde, das mi za pravdu. g211 to vidi rovnako, v tomto sme sa absolutne zhodli.
1faz. nabka je tam z nejakeho dovodu-pisem ti ss. Naozaj to vyriesia od buduceho roka.
PS: zmenil som korejcov na niektore ine znacky, aby to neposobilo klamlivo i ked moj nazor pretrvava a pocty spominanych Ioniqov by tu vetu podporili.Naposledy upravené milan84; 26-06-2019, 21:21. -
Ioniqy klesajú, lebo sa sústredia na lepší produkt - Konu. Aj keď podľa mňa Ioniq s väčšou baterkou by bol lepší, trh je taký, že každý chce SUV alebo miniSUV a ich rozhodnutie chápem. Zober si, že tie prvé mesiace tento rok bol nábeh výroby eSoul a súbežne v menších počtoch robia eNiro, takže po zarátaní týchto dvoch vlastne rovnakých áut s trocha iným dizajnom by graf bol ešte o dosť vyšší.
Ale neodbočujme od počtov nejakým poklesom Ioniqu, berme porovnateľné a to je počet vyrobených kusov za koncern. Resp ak chceš porovnávať Ioniq, tak tam Hyundai vyhráva nekonečným násobkom počtu kusov oproti MB, aj keby sa vyrobil len 1 kus ročne, lebo porovnateľný elektrický sedan u Mercedesu nenájdeš, vyrobili doteraz 0 kusov.
S tým, že EQC je lepšie ako jeho priamo konkurencia iPace alebo eTron, o tom vôbec nechcem polemizovať. Ale na druhú strany, ako píšeš, tá výroba je plán a nielen Elonove plány treba upravovať koeficientom, ale aj všetky ostatné plány aj iných a aj MB, takže neporovnávajme plán a skutočne dodané Kony v prvom roku, lebo tie vyššie počty Kony môžu byť na reálnych dátach ešte výraznejšie. -
Dobre, uz daj tych korejcov bokom. Dal som aj druhy priklad - dodavku od nissanu. Plan bol tusim 7000 za rok, podarilo sa im uz prekrocit 10.000. hip-hip hura, ale napriek tomu uplne smiesne cislo vo vseobecnosti.
Uvidime ako mercedesu pomoze strategia vyroby vlastnych baterii. Ci im to pomoze, alebo naopak uskodi a zistia, ze sa popalili. -
Nestaci iba vyrobit, treba tie auta aj predat. Nemyslim si, ze v sucasnej dobe sa budu ludia o auta ako EQC, eTron, iPace pri ich cenach trhat. Na 50kW nabijacej sieti je cestovanie s tymito autami dost otravne a kym bude pouzitelna siet UFC este dost potrva. Som zvedavy, co bude o polroka-rok s TM3, pri tych poctoch co sa vyrabaju by ich mali byt "plne sklady" -
Mercedes ci Hyundai. Neni to jedno? Obaja mali kopec prilezitosti ukazat ze maju zaujem vyrabat kvalitne EV. Su na trhu uz dost dlho. Elektromobily a technologie okolo nich uz tiez existuju dost dlho na to aby vyrobcovia vedeli co auto potrebuje a co si ziadaju zakaznici. Urobili co? Stale nam podsuvaju polotovary v nedostatocnych mnozstvach. Ospravedlnovat Hyundai vyssou produkciou ako ma MB je blbost. Kde je 3F nabijacka? Ta tam mal byt hned od zaciatku. Kde je mobilna konektivita a aplikacia pre globalny trh? Z Ioniqu a eSoulu mali byt pouceni. Tie cisla 24.000 rocne je akoze terno? Kolko aut doda rocne Tesla? A to za 2-4 nasobok ceny. Kde je nejake normalne rodinne auto? Ioniq rodinu poberie ale limituje ho dojazd. Kona je mala akurat do mesta. eNiro sa tvari ze nie je. eSoul je pre vacsinu ludi nekupitelny uz len pre vzhlad. Akoze sorry ale mimo Teslu tu realne nevidim nikoho kto by sa dal pochvalit za ich snahu a pripravenost zmenit mobilitu ludi ako celok. Vsetci to beru ako povinnu jazdu na splnenie emisii a zjavne sa vo vyvojovych centrach nejdu pretrhnut aby priniesli revolucny a dokonale odladeny produkt. -
Aj ja suhlasim s Wilom, na druhej strane sa treba tesit, ze tie auta, co proklamovali pred 2 rokmi ozaj davaju na trh. Este zopar takych peknych teplych dni v zapadnej Europe ako dnes a mozno sa spamataju aj kapitani automobiloveho priemyslu. Len aby uz nebolo neskoro... -
ej,ale ste vsetci zli
Je tu vseobecna zhoda, ze len Tesla tlaci vysoke pocty vyrobenych EV. Ale ako odznelo, treba sa tesit z kazdeho dalsieho prirastku aj ked je od automobilky vacsinou "nasilu". Pri EQC realne mam dojem, ze sa pri tom aute snazili co teda nie je automaticke.
A uvidime ako im pojdu tie pocty vyrobenych na buduci rok. Stale sa moze stat, ze vyhlasia nedostatok baterii alebo nieco a "neradi" znizia vyrobu. Sam som zvedavy.
Take audi muselo podla zahranicnych sprav znizit vyrobu z 56000 na 42000 pocas celeho tohto roka. A ktovie, ci sa im to vobec podari. Z tohto pohladu vypocet mercedesu s polovicou kapacit za pol roka je podobne vyhlasenie. -
No Mercedes sice nie je uplne moja salka kavy ale co im musim pochvalit je fakt ze maju vlastne baterky. To je prvy signal ze vyrobca to mysli alebo v blizkej dobe bude mysliet vazne. Tesla to pochopila ze sa neda byt zavisly na dodavateloch a maju vdaka Gigafactory velky naskok a eso v rukave. Mercedes to zjavne pochopil tiez a zainvestoval do svojej baterkovej buducnosti aby boli nezavisli. Hyundai sa uz s Ioniqom popalil ked museli spomalit a neskor zastavit vyrobu lebo LG. Dopyt po baterkach bude exponencialne rast. A vo svete to chodi ako? Vacsi pes j**e. Pardon za vznesenu francuzstinu. VW si vraj zazmluvnil vyse miliona battery packov ci kolko to bolo. Ak netrepali. Z toho logicky vyplyva ze niekomu mensiemu sa ukroji z buduceho kolaca ked sa splni aktualne dojednana kvota. Aj LG vie navysovat vyrobu len urcitym tempom a do nejakej hranice. Este bude bitka a ti co maju vlastnu baterkaren sa budu len pozerat z opodial bez spinenia si ruk
-
-
Clanok samozrejme o nicom, ale za zmienku stoji:
" Na druhej strane ide o jedno z prvých vozidiel na svete, ktoré už poskytuje aj DC nabíjanie. Vďaka tejto technológií nabijete na rýchlonabíjačke batériu z 10 na 80 percent už za 40 minút. "
...ako vy vsetci dokazete fungovat bez DC nabijania?
Komentár
-
Komentár
-
Peter ako si si vsimol, isla s nimi aj Jairova Tesla3. Predpokladam, ze rovnake merania, test robili aj na jeho aute. Snad sa dozvieme vysledok, s akym prisla do KE ona.
Viem, ze Lubos ma rekord ale do KE by to nedal
Mne sa ten test pozdava, ak bude casom doplneny aj beznou jazdou a beznym, kazdodennym fungovanim. Kopa ludi predsalen skodoradostne vravi, ze elektromobil neprejde z BA do KE. Tu je dokaz, ze ak treba, nudzovo, da sa to.
Ja tvrdim, ze toto by etron a I-pace nedal a bolo by zaujimave spravit prave tento test aj s nim.
Tu je prave zaujimave, ze to EQC ma pri tej rychlosti na tvar a vahu auta dobru spotrebu. Ved s Leafom pri tej rychlosti mam mozno 15 +- -
milan84 - a na čo je to dobré testovať pri rýchlosti 90km/h?
Lebo masochisti elektromobilisti budú hýkať?
Sorry ale podľa mna je toto kontraproduktívne pre úsilie dostať EV medzi ľudí. Prečítaj si tie komentáre.
Účelom takýchto testov by malo byt dokázať bežnému spotrebiteľovi, ktorý má ešte k tomu aj plne vrecká, ak uvažuje o kúpe takéhoto auta, že sa dá s tým dá jazdiť NORMÁLNE, fičím 120-130 km/h, po ceste raz nabijem a stratím max hodinu v porovnani so spalovakom.
Ja tiež nedojdem s mojou Teslou až do Košíc - no a čo?
My v podstate nerobíme nič iné ako marketing elektromobilite za ušľachtilým účelom. A základná poučka marketingu znie - vži sa do myslenia tvojho klienta. -
Jiri GrandPa ako pisem, pozdava sa mi to, ak bude doplneny aj o bezne uzivanie. T.j. napr. trasa do ZV a spat, ci spotreba bude o nieco vyssia pri beznej cestovnej rychlosti, alebo to bude zrut a zoberie dvojnasobok.
Ale podla mna je zaujimava aj info, ze pri opatrnej jazde to tu trasu da. Tak isto ako mna zaujima, ako daleko zajdem mimo mesta pri obdobnej rychlosti ja s Leafom.
Doteraz vsetky taketo testy boli o tom, ist dialnicnym tempom do Budce a spat. Toto je nieco z ineho pohladu. A pripominam, ze snad sa dockame aj nejakych podrobnosti ako na tom bola Tesla ako sprievodne auto. -
90 km/h preto lebo je to dobry mix medzi mestom a dialnicou, ako ked jazdis do prace 20 km po dialnici a 20 po meste. Cista dialnica aj ked pojdes 130 km/h tak s trochu vacsiou premavkou priemerna rychlost aj tak nebude ani 120 km/h. Kde uz len na Slovensku vies stale ist 130 km/h...dlho to nebude
-
-
No včera som v rádiu počúval reklamu na toto auto. Bolo to až trápne (ako väčšina reklám). Tí dvaja moderátori to auto testovali a potom ľudia museli dopĺňať čo v tej relácii o tom aute povedali, aby ho vyhrali na výkend. Za normálnych okolností by som dávno prepol na môj Spotify, čo mám v M3ke, ale chcel som to počuť. Príde mi to priam smiešne počúvať to nadšenie z EVčka a pritom my už na tých autách beháme roky..... (ja mám síce prvé, ale mnohý tu už niekoľké).Komentár
-
Ja si myslim ze nadsenie (aj prehnane) je fajn. EV maju stale zanedbatelne zastupenie. A vacsina ludi ich stale odmieta. To ze par nadsencov tu chape ich zmysel je pekne ale nikam nas to nepohne. Elektroauta treba masovo propagovat a rozpravat o ich vyhodach aby sa to vtlkalo do hlavy aj jednoduchsie zmyslajucim ludom. Preto mi pride aj takato relacia skvela na navnadenie ludi. A mozno to auto vyhra na vikend niekto kto sa v EV nikdy neviezol a kompletne to zmeni jeho pohlad na vyber pohonu. Bud optimista
Smiesne je smiat sa z akejkolvek propagacie EV. Najma ked ju neplatis ty ale vsetky naklady znasa predajca. Doteraz tu vacsinu nakladov znasali samotni majitelia tym ze obetovali svoj cas a chodili po propagacnych akciach na svojich autach.Komentár
-
Tak áno, propagovať EV ako celok je fajn, len nemyslím, že tie ostatné značky robia až také dobré tie autá, ale budiš. Jasné, u Tesly je reklama 0 bodov, ale to jej na sláve neuberá. Aj ja som plánoval robiť videa atď, ale pri žene a deťoch som si proste nenašiel ten čas -
Co povazujes za "az take dobre tie auta"? eTron aj EQC su rychlostou cestovania porovnatelne s Teslou s podstatne lepsie spracovanym a kvalitnejsim interierom. Cenovo je to plus minus za rovno tiez. Ci myslis ze zatekajuci kufor alebo potichu znizena kapacita baterie bez vedomia zakaznika su nejakym tromfom v prospech TM3? Ci snad husta siet servisov?Kazde auto je ine a ma svoje vyhody a nevyhody. Dokonale EV neexistuje. Je vela disciplin kde by vyhrala i3. Rovnako je vela disciplin kde vyhra Tesla. A inde zase eTron. Kazdy si kupi auto podla preferencii a toho co povazuje on za dolezite. Zase sa nehrajme ze nejaka automobilka je nadradena nad inych. Jedine v com ma Tesla podstatne navrch je ze naozaj CHCE predavat EV od coho sa potom odraza vsetko ostatne a ich riesenia.
Kazda reklama na akekolvek EV je fajn -
Ja to stale beriem tak, ze Tesla tu bola prva a je leader v tomto segmente. Nemyslim, ze ostatne znacky niekedy dosiahnu ten level predaja ako maju oni. Jedine vtedy ked sa zmeni myslenie ludi a celoplosne sa prejde na EV auta, co sa podla mna nestane, lebo ludia na tom moc viaznu.
Vidim to uz teraz ked sa vyrabaju, kvoli emisiam, uz len mensie obsahy motorov. Ludia si uvedomia, ze tieto motory stoja za prd a asi pride era ked sa budu masovo kupovat stare ojazdene auta a pride vlna kedy servisy budu mat plno prace s tym, ze budu udrziavat tieto stare auta pri zivote.
-
Komentár