Dnes som sa tu zastavil, chlapik z cerpacky s kartou prisiel, ale ze ide iba pomala a "ten stredny" konektor. Stredny je Chademo, "krajny"- CCS nefunguje...
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Pristavna
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
CCS nabija, je funkcna. Najprv to vyzeralo vselijako len nie tak, že by mala fungovat. Po 3 minutach sa podarilo - musel som sa pohrat s dotykovym dislpejom a RFID kartou. 46kW...1 Bild
Komentár
-
navstevnici tejto stanice...ako je to s obsluhou? uz je to rok ak nie viac, co musia zakazdym ist niekomu zapnut nabijanie? ci len daju kartu a doveruju, ze ju vratime? Ta obsluha uz musi mat nervy v tahu, ked vidia ako oni svoje auto musia za peniaze tankovat a elektromobilisti pridu a maju to freee
Ktovie, preco to stale nespoplatnili, uz za ten cas museli minut majland €.
-
Ja som tam nabíjal niekedy v auguste , obsluha nebola príliš nadšená že ich otravujem s nejakým púšťaním nabíjačky. Neviem prečo to neurobia tak ako je to na STK v obci Mestečko, tam zapínajú nabíjačku diaľkovym ovládačom. Mali by pokoj a hlavne by to vedeli pustiť od pokladne.
-
-
nabijam,vedla mna modry eup s dotaciou. Kedze mam zohriatu baterku, drzi mi par par minut 47kW. Eup je tu hodinu a dava mu to 7,5kW.
Ako je to mozne na 50kW siemense???
Komentár
-
Tých 50kW je limit pre DC, AC Ti pustí podľa toho koľko majú nastavenú veľkosť ističa, na ktorý je nabka pripojená. Tam neprebieha konverzia, takže to rovno prepája do auta podľa dostupnej kapacity ističa a odrátania príkonu pre AC/DC menič.
-
Chcelo by to, aby na stretko do TT dosiel niekto so ZOE a dalo by sa otestovat "rozdelovanie vykonu" na AC a DC.
Ten modry eUp bol mojej manzelky, ma ho este kratko... inak eUp ma "rychlonabijanie" dost obmedzene, max okolo 35kW a dost skoro sa znizuje. Nepozeral som presnu nabijaciu krivku, ale uz mi hlasila, ze jej na CCS ukazovalo 2hod do plneho nabitia a to mala okolo 30% SoC
-
Na Zoe mám odskúšané, že ak nabíjam AC na plný výkon, DC nabíjanie u iného auta nie je obmedzené.
Stanice to mávajú nastavené podľa celkového príkonu, ktorý umožňuje prípojka. Niekde to môže obmedzovaťNaposledy upravené 1fisker; 17-06-2020, 20:38.
-
Tak napis zmizol (este minuly tyzden tam bol).
CCS funguje (vyskusal som len minutu), CHAdeMO a AC nejde vytiahnut zo stojana. Konkretne na AC je naskrutkovana zospodu matka (velkost 12), ktora nesla rukou odskurtovat. Z CCS stojana trci len skrutka bez matky, takze kabel isiel vytiahnut. Dost divne teda a pre mna ako vyznavaca 30min=10% AC vcelku nemile.
Komentár
-
Dnes som nabijal úspešne. CCS bez autorizácie, hneď spustilo nabíjanie.
Zaujalo ma, že stojan písal 48 kW kW ale auto iba 40 kW.
To by ukazovalo, že u TM3 auto ukazuje iba efektívnu energiu, ktorá tečie do batérie. Tých 8kW sa zrejme použilo na zohriatie batérie.
ked som zapol kúrenie tak výkon ďalej klesol o 2 kW.
Komentár
-
Presne tak, Bjorn to vysvetľoval vo videu minuly mesiac, že ten rozdiel je ohrev batérie. A tiež považoval za zbytočne aby pri nabíjaní tak malým výkonom ako 50kW bralo na ohrev, že to by mali nechať len ak sa nabíja na UFC alebo Superchargroch.
-
Ono je este horsie. Tesla teraz po novom ohrieva bateriu aj pri AC nabijani.
Riesili sme to na Facebooku
https://www.facebook.com/groups/2100...64199777236707
-
-
Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevkyDnes som nabijal úspešne. CCS bez autorizácie, hneď spustilo nabíjanie.
Zaujalo ma, že stojan písal 48 kW kW ale auto iba 40 kW.
To by ukazovalo, že u TM3 auto ukazuje iba efektívnu energiu, ktorá tečie do batérie. Tých 8kW sa zrejme použilo na zohriatie batérie.
ked som zapol kúrenie tak výkon ďalej klesol o 2 kW.
Komentár
-
Bateriu treba v zime pre setrne nabijanie ohrievat vzdy. Tesla nedovoli nabijat bateriu vecsim vykonom ak nie je primerane zohriata. Verim tomu, ze to maju vymyslene dobre a zohrievaju bateriu primerane nabijaciemu vykonu a minimalizovaniu degradacie pri nabijani. Myslim, ze sa oplati obetovat niekoklo kilowattov nech bateria pracuje v co najlepsich podmienkach aby to prospelo jej zivotnosti.
-
jux - vsimol si si ten rozdielny udaj nabijacky a auta aj u X ka? Lebo zatial ma to u S ka netrklo. TM3 dokonca aj berie do uvahy spotrebu kurenia co ma teda dostalo. Neviem ci to nie je len teraz od posledneho updatu SW 2020.48.xx
-
-
Dnes odskúšané, funguje DC treba autorizovať GW kartou, avšak či to je spoplatnené neviem (hádam sa dozviem pri vyučovaní) 😀
Komentár
Komentár