Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Billa, Senec

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 698
    •   

    Billa, Senec

    Svätoplukova 1A, 903 01 Senec
    Popis:
    AC: 2x Typ2 22 kW
    GPS: 48.217417, 17.393042
    Platba: Zadarmo
    Ováracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: Billa
    Webstranka: http://www.billa.sk
    Mapa:
    Naposledy upravené Juro; 04-12-2019, 11:17.
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 698
    •   

    #2
    editacny link
    Mapa nabijacich stanic a ubytovacich zariadeni so zasuvkou pre elektricke vozidla. V mobilnej verzii kliknite na 'See Map' vlavo dole na otvorenie mapy.

    Komentár

    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #3
      Prepacte moju Type 2 neznalost, ale vie vobec nejake EV (okrem Renalt Zoe) plne vyuzit 22 kW AC? Tusim prve tesly vedeli, ale aj nove maju teraz len 11 kW palubne nabijacky. Ioniqy, Upy, i3, nove LEAFy maju taktiez len 7 kW, mylim sa?

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Vsetky jednofazove 6,6 - 7kW potrebuju 22kW Type2 - vyuzivaju len jednu fazu/32A.
        Tesly maju teraz 11kW alebo 16,5 kW nabijacku. Nove i3 maju trojfaz 11kW, nove golfy dvojfaz.
        Takze 32A3F22kW je spravny stojan pre vsetkych.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Ok, vdaka za info. Cize potrebuju jednu fazu / 32 A z 22 kW type 2. Ale vedia vyuzit max 16.5 kW nove tesly, ale nic ine (okrem Zoe) nevie vyuzit viac. (jedine si kupit 20 kW AC/DC portable convertor od SETECu a nabijat tak.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Aj SMART EV ma option 22kW trojfaz, ZOE ma moznost aj 43kW nabijacky so starsim motorom Continental.
        Nejde o to, ze vyuzit, ale o to, aby vecsima (resp. vsetci okrem ZOE 43kW) vedeli nabijat maximalnym vykonom svojej on board nabijacky - a to 22kW type 2 splnuje.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        vdaka, to som myslel pojmom "vyuzit" - nabijat max vykonom stojana
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #4
      Je skoda, ze vyrobcovia EV z "jednofazovych krajin" neboli v EU prinuteni instalovat do EV predavanych v EU trojfazove nabijacky. Dokonca vela EU vyrobcov EV kasle na EU trh a instaluje len jednofazove nabijacky. V jednofazovych krajinach maju v domacnostiach/garazach vzdy k dispozicii 240V/32A zasuvku a istic na celu domacnost maju 40 aj viac A. No "v trojfazovych krajinach" ku ktorim patri aj EU, maju maloktore domacnosti istic vecsi ako 25A trojfaz. (3x400V/230V), takze pri domacom nabijani spravidla nie je mozne v EU vyuzit maximalny nabijaci vykon jednofazovych nabijaciek ~7kW. Da sa to obist pouzitim menica alebo transformatora, alebo externou DC nabijackou, no to je drahy spas.
      No ak je dost casu (v noci), tak ani nabijanie 4-5kW nie je problem - hlavne pri malobaterkacoch. Ja nabijam teslu doma spravidla len 10A na fazu, co je cca vykon 32A jednofazovych nabijaciek.

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Presne tak. Ja mám tiež 25A 3f istič (teda zhruba tých 18 kW), viem s využitím FVE (pri plnom slnku cca 7kW) mat teda k dispozícii až 25 kW ale využil som to možno 3x do roka. Doma tých 6-12 kW na nabíjanie stačí.
    • Priusák
      Junior Member
      • Jul 2020
      • 27

      #5
      Dnes sa s autom vedela spojiť iba ľavá zásuvka. Inak parkovanie 90min. free, potom 2€/hod.

      Komentár


      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Vcera som nabijal s TM3 a rovnaka skusenost, este som nestihol napisat. Funguje konektor nalavo oznaceny ako 2, ten napravo nezacne nabijat (auto pise tusim Starting to charge ale nikdy sa nezacne nabijanie).
    Pracuje...
    X