Tejto firme niekedy nerozumiem. Predvčerom večer som im 2x volal, lebo chceli otestovať nabíjaciu stanicu v Čadci. Vôbec nedvíhali, ani nezavolali nazad. Dnes som zase asi 4x telefonoval kvôli inému nabíjaciemu miestu, takisto nedvíhali. Našťastie nešlo o nič súrne. Ale ak by naozaj, tak neviem....čo ak by niekto na ceste nevedel nabiť a chcel by ozajstnú pomoc? Dosť divné a neseriózne. Nemám najmenší úmysel túto firmu nejako zhadzovať, ale dosť často nemám z nich dobrý pocit.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
GreenWay
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Intenzivne pracuju na zlepseni, hovory bude preberat callcentrum. Doteraz to bolo mimo pracovnej doby zariadene tak trosku “podomacky”. Greenway je jedna z mala firiem ktorej verim ze na sebe chce pracovat. Skusali ste sa niekedy dovolat do ZSE kvoli nabijacke? Kludne aj cez den...
-
Ja som ZSE skusal. Typicky koncernovy pristup. Appka ukazovala ze je nabijacka vypnuta. Bol som na ceste tak som volal ze svieti offline a ze ci realne ide alebo je to chyba aplikacie a do akej miery sa da na data z apply spolahnut. Dajte nam vase udaje a my situaciu preverime a ozveme sa vam. Zavolali za 2 dni ze nabijacka ide. To uz som mal cestu davno za sebou. Druhy krat som chcel nahlasit zhasnutu nabijacku (v appke sice svietila ako dostupna ale v skutocnosti bola uplne vypnuta). Nikto nedvihal. Skusal som volat 4x v rozmedzi 14:00 - 16:00 kazdu pol hodinu. Potom som sa na to vykaslal.
GreenWay som volal 2x a zdvihli mi vzdy a vsetko promptne vyriesili/pomohli.
Tolko moja skusenost s cervenymi aj zelenymi. Aktualne je tiez moje vyuzivanie GW vs ZSE v pomere 95:5. Pri ZSE sa mi nikdy nechce schadzat z dialnice kvoli 20 minutam na nabijacke. Tolko mi trva samotna zachadzka tam a spat na dialnicu. GW sice casto pri nabijackach nic nema ale aspon su vacsinou hned pri hlavnom tahu alebo do 1-2 minut.
-
jedna vec je zvihnut, druha vediet poradit.
Uz som tu kdesi pisal o mojej skusenosti so smatrics, ked mi teta kazala viackrat po sebe zamknut a podobne veci aby sa spustilo nabijanie. Tiez mam cerstve skusenosti zo ZSE, ked pani evidentne nabijacku nazivo ani nevidela...
V GW na to nemaju cele oddelenie ako v ZSE (tam mi to trikrat po sebe zdvihol niekto iny), myslim, ze sa striedaju asi dvaja. Cez den natrafite najcastejsie na Adama - uz tu novo registrovany, ktory bude na akcii Ranajsky s GW.
Na stretku v TT bol aj Pavol ktory sa dovolal do GW nadranom ked potreboval pomoc a hodinu skusali spojazdnit nabijanie Leafa.
-
1fisker a máš dobré číslo ? Lebo mne dvihli vždy, či skoro ráno, či neskoro večer a vždy aj pomohli a kompetentne poradili, poriešili. Nemám výhrad a to riešili aj medzištátnu nabíjačku. Za podporu si GW zaslúži pochvalu. Do ZSE som párkrát volal a málokedy dvihli, neviem či raz som volal aj to mi dali zlú info.
-
-
Ja sa musim helpdesku GW zastat, mne vzdy zdvihli a snazili sa pomoct. Zacal som jazdit na ioniqu v case, ked prebehol upgrade DBTciek a CCS bolo skoro nepouzitelne. Volal som im odkedy nabijam snad 20x, niekedy som iba hlasil poruchu- naposledy pred par tyzdnami v Dalitranse, nabijal som na Delte a ked prisla i3 a pripojila sa na DBT, po par minutach oba stojany uplne zhasli- zrejme vyletel istic. Mne uz nabijania stacilo, chalan z i3 niekam odbehol, tak som zavolal do GW, aby to pozreli a siel prec. Vsimol som si vtedy, ze na stojane bolo nejake ine cislo na helpdesk, ja mam v mobile ulozene take, co mi doteraz vzdy niekto zdvihol, aj cez vikend. Uvidime, co nam povedia na Ranajkach...
- Likes 1
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
a parkuje tam jeden elektromobil za druhym. krasne.
Zistim to, spytam sa ich.
Co je to tam za budovu? ak nejaka firma, je mozne ze to maju ich "sukromnu" akciu. Nie vsetky wallboxy od GW su pre verejnost a teda ich nemusis vidiet a tiez ti nezoberie tvoju kartu.
-
jedná sa o štyri 22kW AC nabíjacie stanice. Na mape sa nenachádzajú, keďže boli postavené na žiadosť súkromnej spoločnosti. Dobrá správe je, že už iba dojednávame detaily, aby mohli byť spustené do komerčnej prevádzky pre všetkých GreenWay zákazníkov.
-
Tak som bol nútený dva razy po sebe nabíjať na Greenway nabíjačke v Považskej Bystrici. Všetko prebiehalo super, až pokiaľ mi práve neprišla faktúra za nabíjanie. Jednak nerozumiem tomu prečo až po takej dlhej dobe (viac ako mesiac) a potom tá cena.. za 70,89 kWh suma 33,89 €. To je fantastických 0,47 € /kWh. Cenník hovorí 0,13 € za kWh + 5€ za každých 45 minút. Bezkonkurenčne najdrahšie nabíjanie, aké som zatiaľ zažil na SK aj v CZ. Ja viem, mal som si to dopredu zistiť a spočítať, len mi to príde trošku obchodný podraz podobne ako v elektrárňach kde kWh elektriny stojí síce málo, ale ďalšie poplatky cenu viac ako zdvojnásobia.. ZSE drive má uvedenú jednu cenu za kWh a presne toľko aj vyfakturujú. A tak by to malo byť, jasné a prehľadné. Keď už chcú účtovať nejaké poplatky za započatý čas, malo by tomu byť nabíjanie prispôsobené a zákazník upozornený že začína ďalší časový úsek. Mňa tak prekročenie času dva krát o dve minúty stálo 10 €. Takže keď bude možnosť, tejto nabíjačke sa do budúcna vyhnem.
Komentár
-
za takuto cenu ja nabijam bezne ked nechcem rodinu trepat na ceste z juhu na sever slovenska cez trnavu a novu dubnicu. ked idem sam nabijam zadarmo. na druhej strane je otazne usetrenie financii, ked zena s dcerou vyrabuje kaufand, to ma vyde drahsie ako greenway
-
pozor, gw mal pri ONE programe 0,13 za minutu. nie kWh.
zdrzanie asi sposobilo prechod na novy cennik, ten je platny uz od 1.11. Konecne ho maju online aj na webe: http://data.greenway.sk/clientzone/pricelist_SK.pdf
-
Treba dúfať, že ZSE rozšíri svoje nabíjačky aj smerom na ZA a sever, tam vyjde obdobné nabíjanie o tretinu lacnejšie. A kiež by to Greenway donútilo upraviť ceny..Na druhej strane ak bude naozaj dobre fungovať roaming ktorý spúšťajú v okolitých krajinách, bude to super...
-
Teq - presne! Ja mám free supercharging ale keď náhodou ide so mnou moja do Auparku tak to nabíjanie stojí tak 3€ za kWh .
Najnovšie sa začala ponúkať, že zabehne “zadarmo” nabiť .
-
Ale ved aj GreenWay mal moznost rovnakeho programu ako ZSE. Program sa volal Energia a fakturacia bola za kWh takze bolo vsetko od zaciatku jasne. Trosku nechapem zmysel staznosti na kombi program s fixnou zlozkou plus minutovou tarifikaciou. Pri registracii dostanes na vyber ktory program chces a suhlasis s podmienkami. To je ako zaskrtnut pri kupe letenky 1. triedu a nasledne sa stazovat ze to bol najdrahsi let aky som zazil. A pritom som mohol letiet v Economy Class a pri kupe som mal moznost vyberu.
A dalsia vec - pri 64kWh baterke a fakte ze vacsina nabijaciek (okrem Delty DaliTrans a Avion) dava max 46-48kW je trosku zvlastne zvolit program s casovou tarifikaciou nie? Ak by sme tu mali same 100kW nabijacky tak pochopim ale v aktualnej situacii je s Konou jasne ze stravis na nabijacke viac ako hodinu. Nevyhodnost programu s casovou tarifikaciou tu bola uz opakovane omielana aj s relevantnymi faktami a argumentami. A najstrasidelnejsi priklad tu dal majitel stareho Leafu. A GreenWay pocuval a dal nam novy program s kWh tarifikaciou
-
Teraz po uvedení nových programov starý ONE vypadol, takze takéto prekvapenie sa už nestane ani nepripraveným ...
-
Najprv som nechcel reagovať na tento príspevok, ale už som to nevydržal. Irituje ma slovo ,,nútený". Nechápem, ako môže byť elektromobilista so 64kWh baterkou ,,nútený" použit nabíjačku so sadzbou 0,47 €/kWh, keď ja s polovičnou baterkou nie som ,,nútený" takúto použiť. A to mám odjazdené z TN vzdialenosti od Rožňavy, Tatier, Mladá Boleslav až po Crikvenicu v Chorvatsku...a keby nebolo Rapidgate, tak pôjdem až na Gibraltar.....
-
možno ho tlačilo na toaletu a keď už musel z diaľnice, tak dal aj nabíjať (potom je jedno akú máš baterku)
-
Pouzitie WC nie je podmienene nabíjaním. To ze bol ,,nútený" nabíjať v PB bola len chyba buď vodiča alebo auta.... A auto ktoré prejde z BA do KE na jedno nabitie určite na vine nebolo....Ale zoberme to z tej lepšej stránky. Roman podporil spoločnosť, ktorá bola tým prvým pionierom na poli nabíjacej infraštruktúry na Slovensku. Za čo si zaslúži pochvalu....
-
sa to tu rozbehlo...
Schladim vas, nemate pravdu ani jeden. Roman dostal kartu k Leafu, ktory mal predtym. Bolo to uz davnejsie, nepreslo to stand. procesom registracie, nastavenia atd. A kedze GW ma trochu dost bordel vo fakturach, ucty chodia/chodili fakt rôzne. Najprv cerpal limit, ktory tam bol nastaveny, takze nejaky cas nechodili faktury vobec. Aky program ma zistil az teraz pri vyuziti vacsieho nabijania. Reagoval by som v takejto situacii podobne.
V kazdom pripade kazda registracia musi byt do konca roka upravena- updatnuta ako ste uz vsetci iste citali.
-
-
Adam GWI upravte si chybu v https://greenway.sk/nastroj-porovnavanie-cien/ , kde je uvedena cena za kW, nie za kWh
Komentár
-
No inac tak ako som bol vzdy GW positive tak som mal cez vikend jednu nemilu skusenost na ich rychlonabijacke v Cadci. Pridem a pipnem kartu. Nabijacka zostane zamrznuta vo faze “overovanie karty”. Napriek tomu som zapichol konektor do auta reku mozno sa to rozhybe alebo mozno zamrzol len display ale nabijacka sa spusti. Nic. Ubehlo 5 minut a stale zamrznute. Skusim aktivovat nabijacku cez aplikaciu. Bez uspechu. Stale zamrznuta. Skusil som prehodit na AC. Vonku -4 a husto snezilo. Mal som 14km dojazd tak ze dobijem aspon 20-30km a dako doplachtim do Ziliny k Tescu. Dobrych 15 minut som tam pobehoval a nic. Menim kable. Pipam kartu nanovo. Chlapik so spalovakom tam na niekoho cakal a kukal na mna ako puk. Stihol sfajcit 2 cigy a vybavit 2 telefonaty. Neviem ci sa mi aj nesmial. Zas raz dobra reklama pre EV. Potom som skusil zavolat na infolinku GW ci to vedia skusit aktivovat dialkovo. Kedysi boli v tomto velmi pruzni a snazili sa urobit nemozne. Teraz ma prepojilo neviem ci nahodou aj dakde mimo GW. Chlapik sa asi 3x opytal ako som spustil nabijanie. Niekolko krat zopakoval ze v ich systeme je nabijacka v poriadku a vidi ju ako aktivnu. Aktivovat dialkovo sa neda. Ze nech skusim nudzovy reset. Stlacim tlacitko a nic. Stlacim dva, styri, desat krat. Nic. Nabijacka si tam veselo svieti zamrznuta. Hovorim typkovi ze nudzove vypnutie nejde co mam robit. Mam 14km a som tu uvazneny. V ich systeme je nabijacka v poriadku a nevie v com je problem. Tak mu poviem ze kedysi som komunikoval s technikom ktory vedel dialkovo urobit nejake veci a podarilo sa nam to spolocne rozbehat na starej DBT v DaliTranse ked nesla. Nemame tu technika a neda sa. Urcite sa neda? Ako co tu mam robit a ako sa mam dostat domov z tohto konca Slovenska? Nakoniec mi dal cislo na nejakeho pana (Bergera?) ze on je technik. Tak som zavolal a tam nikto nedvihal. Co som tak trosku ani necakal ze mi niekto zdvihne v sobotu vecer ale mal som aspon malu dusicku a nadej. Kedysi fungovali inac a clovek sa vzdy vsade dovolal a dostalo sa mu fundovanej pomoci. Teraz to nebola pomoc ale vyklad z korporatneho manualu od typka z nejakeho call centra ktory asi ani nevedel ktora bije len dostal nejake zakladne skolenie. Chlapik so spalovakom vedla medzitym vysiel z auta a stihol dalsie 2 cigarety. Potom zas zaliezol dnu do tepla a uzival si komicky pohlad na zufaleho elektromobilistu. Tam som ho uz zacal podozrievat ze na nikoho necaka len si ma nataca a caka ci pride odtahovka. Po dalsich cca 15 minutach sa zrazu nabijacka zobudila a zaregistrovala stlacenie nudzoveho tlacitka a odmrzla. Takze po dakych 35 minutach mrznutia a skodoradostnych pohladov vedla parkujuceho smradocha som sa konecne dostal k nabijaniu vykonom 46kW a mohol som si za dalsich 30 minut laskavo nabit 23kWh. Chlapikovi vedla sa nastastie akurat vratila manzelka s nakupnym vozikom a konecne odisiel. Moja nasrata manzelka hromziaca na cele EV aj nabijacky tam zial zostala A vzadu 2 deti ktore uz nevedeli obsediet. A to bolo prvy krat po 4 mesiacoch co som zobral na dlhsi trip EV a nechal spalovak v garazi. Toto rozhodnutie zozalo uspech celej rodiny A ako to tak vidim tak dostanem zakaz vytiahnut EV na najblizsie 2 roky na akukolvek dlhsiu cestu. Nuz co. Skusil som byt do noveho roku viac eko. Nevydalo. A GW sa tiez moc nevytiahli. Co uz.
Btw ten nudzovy gombik. Keby tam nastala nejaka vazna situacia s hroziacim skratom alebo niecim tak ten nudzovy gombik by fakt pomohol. Po 15 minutach. To uz je asi lepsie vozit v aute hasicsku sekeru.
Komentár
-
Wilo toto su celkom vazne stavy. Posielam to do GW nech si spravia poriadok na infolinke. Na poslednom stretku sa dušovali ako maju zaskolenu externu firmu a vedia pomoct.
Na dialku to samozrejme vedia spustit (pokial nie je nejaky problem v online, ale kedze nabijacku oni videli OK tak to malo ist).
Cislo si dostal na Adama, co sem obcas chodi. Ano, on je ten ochotny, ktory to doteraz riesil este s jeho kolegom den/noc. Ale prave z dovodu, ze to ma externa firma a Adam ma dovolenku, nemal si sancu sa mu dovolat. A neviem ani ci je v poriadku, ze ti dali cislo na neho a nespojili sa s niekym kompetentnym oni.
A to zamrzanie karty sa stava aj mne v poslednom case !! Asi trikrat na zelenci. Vzdy to nabehlo, ale snad az po 30-45s ked som uz prestal dufat. Pisal som im to, ale bolo to tesne pred sviatkami a nemam dodnes odpoved.
Dam vediet ako zareaguju.
-
Popravde ja som pomerne kludny clovek a viem “pockat” a nejako by som to asi aj skusol. Osobne som sa nikam neponahlal. Dialnica D1 bola aj tak medzi Piestanmi a Cervenikom uplne uzavreta kvoli nehode. Bolo ozaj na hovno pocasie a aj tak sme isli az do ZA len dakou 60kmh. Niekde aj menej. Ale zacnu ma taketo veci pajedit ked mam v aute rodinu. Vonku mrzlo a ja som ani nevedel ci vobec mozem kurit ak by som musel nudzovo dakam doplachtit. Predsa len som mal rezervnych 14km co bola v tomto stave velka deviza Tak cela rodina mrzla vnutri vo vypnutom aute v zimnych bundach a capicach. Manzelka az taka trpezliva nie je. A keby sa ta nabijacka nahodou nezobudila tak volat odtahovku s dvoma detmi a plnym kufrom veci bola naozaj ta posledna vec ktora mi chybala v tom pocasi. A som si isty ze ten smradlak vedla si EV nikdy nekupi a este bude aj po dedinskych krcmach v okoli CA sirit svoju zabavnu historku.
Chapem ze technika niekedy zlosti. To je dan za moderne technologie. A tiez chapem ze nikto nemoze byt 24/7 na telefone. To ze som sa nedovolal im nezazlievam ani trochu. Ocakaval som to. Ale zamrzi ze vzdy som vychvaloval GW za pristup a pomoc ktore sa so ZSE nedali ani porovnavat. Tam to bolo vzdy vo forme “zaregistrovali sme vas podnet a budeme ho riesit” a viac som od nich nepocul. Ale teraz sa vydali v rovnakych kolajach ako ZSE. Uplne chapem ich dovody. Ale mrzi ma to. V tejto flexibilite boli vzdy vynimocni.
-
Ale ked prva bude napr. obsadena a prides na druhu uz bez rezervy, si tam kde si bol :-D
V case, ked este nebolo ZSE som bol prvy, co isiel nabijat na DBT cez CCS po ich upgrade. V BB to skoncilo neuspechom, podla hotline sa s tym nedalo nic robit, dosiel som do ZV a tam to iste. Vzapati prisiel email o nedostupnosti tychto dvoch stanic. Hotline mi vtedy pomohol tak, ze mi "zarucil" funkcnost este neupgradeovanej DBT vo Volkovciach, ale musel som stravit hodinu vo ZV na AC, aby som dobil potrebny dojazd. Dnes uz je nastastie situacia ovela lepsia, DBT skoncili a prislo aj ZSE..
-
Tak ked je nabijacka obsadena pockas. To je aspon ten pozitivny stav ze sice cakas ale vies ze to funguje a vies priblizne kolko budes cakat. Ked prides k zamrznutej nabijacke nevies nic. Nevies ci pojdes domov vlakom alebo autom. Nevies kedy. Nic.
-
no ja si na dlhych trasach s rodinou vzdy radsej necham slusnu rezervu a castejsie nabijam, ked sme sli do IT tak som nabijal kazdych 80 km a siel tak do 35-40%, dobre vedet ze ani GW nie je spolahlive, mne sa nieco podobne stalo na SMATRICS v AT kde som viezol susedov z letiska a nesla im authentikacia a tiez nevedeli nabku spustit na dialku a posali ma ku konkurenci kde som ani nemal kartu...nuz co, sme betatesteri novej technologie na Slovensku a ziavne aj Rakusku
-
nebude to problem len nabky v Cadci. Ja som v decembri zazil ten problem 2x na Zelenci a moj kolega s inym autom a dalsou GW kartou tiez !!
napisal som im, ze maju celkom slusny pruser, nech nam daju k tomu vyjadrenie co robit a preco sa to deje.
Wilo jedine co ostava je vzdy mat vacsiu rezervu dojazdu aby sme dosli k dalsej stanici.
Ja teda operujem v dojazdoch s jednym nabitim a teda moje trasy slusne poznam a viem odhadnut. S malou baterkou a rodinou v aute by som sa nevybral na kraj severneho Slovenska
-
Ahoj Wilo
je mi velmi luto, ze si mal takuto skusenost na nasej nabijacke. Dobra zakaznicka skusenost je v u nas v GW hodnota a to viac mi je luto, ze nasa hotline Ti nepomohla. V tomto pripade sa jednalo o nedodrzanie postupu, kedze operatori na hotline maju moznost nabijacku restartovat na dialku i spustit nabijanie na dialku, ak ma nabijacka komunikaciu (je zelena), co mala. Samozrejme, uz som s nasim call centrom komunikoval s zdoraznil im dolezitost postupu, ktori maju.
V GW elektromobilitou zijeme a naozaj nam zalezi na tom, aby ste sa co najjednoduchsie nabili.
Hlavne som rad, ze si sa so svojou skusenostou podelil a bude nam to sluzit ako poucenie.
-
-
Wilo Emergency stop "natvrdo" odpoji silovu vetvu, nezavisle od softveru. V tvojom pripade vsak nemal co odpojit a "zamrznuty SW" nijako nereagoval na stlacenie... Co sa tyka GW- ano, pred casom dali obsluhovat hotline externej firme, ja som mal niekedy v oktobri problem v Ruzomberku, volal som hotline a zdvihla dievcina, ktora vobec nevedela, ze su tam dve nabijacky vedla seba. Chcela odo mna presnu adresu, na ktorej som a tiez nevedela urobit dialkovy reset, pomohol som si nejako sam. Pisal som neskor technikom do GW, ktorych poznam z predoslych komunikacii (Adam Perger aj Janko Tancer su velmi ochotni a zdatni), vraj sa ta externa firma este zaskoluje. Vidim ale, ze im to ide dost pomaly....
Komentár
-
Peterka dik z info. Presny sposob fungovania som zial nevedel. Ale podnet prisiel priamo od cloveka na hotline aby som tym tlacitkom RESETOVAL nabijacku. Tak som ocakaval ze vie co hovori teraz uz viem ze nabijacka funguje nezavisle od siloveho privodu.
-
milan84 Ja som bol iba na prvych ranajkach, na druhe som zial nemohol prist. Povodny hotline bol ozaj vzorovy- zdvihli kedykolvek vratane vikendov a sviatkov a vedeli resp. sa aspon maximalne snazili pomoct.
Wilo nic ine, co by si mohol urobit ty, ti na hotline poradit nemohli. Emergency Stop odpaja silovu cast z nabijacieho konektora, nie celeho stojanu. Ozajstny RESET stojanu sa da urobit iba dialkovo alebo vypnutim celkoveho napajania, a to zakaznik nevie. Cudujem sa ale, ze v stojane nie je "watchdog", ktory pri "zamrznuti urobi reset po par minutach automaticky...Naposledy upravené Peterka; 06-01-2020, 09:45.
-
Peterka akurat si povedal co mohli urobit. Dialkovy reset. Ale call centrum to vraj nevie. Potrebuju technika. Ak by to resetli tak tam necakam ako puk 35 minut ale len polovicu casu. Mna serie ten pristup ze neviem-neda sa-nejde to. Ale v minulosti to islo a ide to urcite aj teraz.
-
Ahojte, aby som priniesol trochu viacej info., preco mame externe call centrum
Ako sa tu na fore pisalo, doteraz sme to riesili cca dvaja non-stop. Tu je pomerne jasne, ze v takomto rezime sa neda obsluzit vsetkych 100% hovorov. Preto sme sa rozhodli prejst na externe call centrum, ktore dostalo skolenie, manual, boli s roznymi vozidlami pri nabijackach a pod.. Zial, v tomto pripade nebol dodrzany postup, aky mal byt. Dufam, ze tato jedna negativna skusenost nam pomoze sa lepsie sustredit na tuto kvalitu.
Osobne je mi velmi luto, ze tu nebol dodrzany postup, aky mal byt. Ak ma nabijacka "komunikaciu" vieme s nou pracovat aj na dialku (restartovat, spustit nabijanie a pod.), presne ako sa tu pisalo.
-
Wilo: Neviem aku si mal trasu a kolko planovanych nabzastavok, ale ak staci jedna a nie z 0 na 100%, tak mne sa zda rozumne nabit uz v prvej tretine ci polovici cesty na dojazd do ciela, nie ked uz dochadza stava prave pre take pripady ze 1-2 nabky budu nefunkcne.
Tiez s rodinou by som planoval nabzastavky niekde kde sa da aj sadnut do tepla.
A ak uz nevydalo v tej situacii ako si bol hrdost nehrdost poprosil by som smradocha aby prichylil aspon deti do tepla ked uz tam campuje.
A co sa tyka toho hotline GW je to zrejme dan za velkost, kym je podnik maly tak sa riesia veci osobne, aj ten dobry ujo technik bol ochotny byt na fone nonstop ked to bolo par telefonatov za tyzden. Ale ked uz narastli a maju vela nabiek a vela poruch tak to dobry ujo uz prestane zvladat sam a kedykolvek , zacnu sa zavadzat standartne psotupy a osobny, priamy, kompetentny, okamzity pristup sa poruca.
Komentár
-
No neviem ako by som dopadol, keby som musel ratat s tym, ze niektory supercharger po trase nebude fungovat. Zatial za 3 a pol roka som na kazdom superchargeri, kde som prisiel nabijal bez cakania. Stalo sa sice parkrat, ze nesiel niektory stojan, no vedlajsi isiel. Indikaciou nefunkcnosti konkretneho stojana SC je zhasnute svetlo na stojane.
-
S rezervou vzdy pocitam a aj s tym ze nabijacka nemusi ist. Ale teraz som zial mal taky itinerar a v takom pocasi ze som nemal na vyber. Proste sa to jednoduchsie nedalo a je to situacia kedy by bol spalovak jednoduchsi. Na sever Slovenska sa z vysoka kasle. Isiel som s EV len a len preto ze som vedel ze v Cadci uz je relativne nova nabijacka (aj preto som neocakaval nejake komplikacie). Kedysi tam nebola a chodieval som spalovakom lebo som vedel ze nemam inu moznost. Teraz som to riskol a nedopadlo to uplne idealne Keby bolo leto tak do Ziliny k Tescu pomaly dojdem. V tomto pocasi vsak nemozne.
A ide trosku o princip. Ak je niekto “gratis” uzivatel a nic neplati (len za kWh) tak akceptujem ze nieco nejde. Ale akonahle z teba GW urobi od 1.1.2020 mesacneho platcu pausalu tak ocakavam za tento poplatok aj nejake zaruky. V opacnom pripade platis poplatok za nieco co nemozes pouzit. Si zober ze platis Telekomu pausal a na 2 tyzdne vypadne siet By bol iny humbuk.
A na zaklade toho co hore napisal ToMiLeaf sa zda ze tato nabijacka ma chronicky problem a zamrza bezne.
-
ale ako ti ja pisem vyssie, nie je to problem len jednej nabijacky. Na GW uz nabijam malo a napriek tomu ten problem sme mali s kolegom aj na Zelenci.
Ak im platis mesacny pausal, dozadoval by som sa nejakej zlavy alebo adekvatneho nabijania zadarmo najblizsie.
-
Všetko čo sa môže pokaziť sa pokazí. Pokiaľ bude v okresnom meste iba jeden dodávateľ DC nabíjania, tak je to celé zle. Obvzlášť ak APP hlási stanicu ako OK a pri tom je dole...
Pokiaľ viem GW má aj naďalej paušál zadarmo, ja ho mám, lebo u nich nabíjam málo. Akonáhle spustia v AVIONE ten UFC HUB, tak to bude iné
Okrem toho už GW aj ZSE je možné platiť aj cez iné karty, AUDI karta už ich všetky podporuje
Software v aute ich ale stále vyhľadáva mizerne ... nevie zotriediť nájdené nabíjačky podľa vzdialenosti.
Ak sa plánuje trasa, tak to funguje správne.
-
-
Nabíjačka v Čadci svieti často v aplikácii ako nefunkčná. Preto odporúčam predtým pozieť na mapu. A stará osvedčená rada - nespoliehať sa iba na na 1 nabíjačku, mať v rezerve druhú.
Komentár
-
1fisker Svietila na zeleno. Overoval som ju 2x. Ked som vyrazal a este 15 minut pred prijazdom. Dokonca aj ked bola zamrznuta tak sa stale tvarila na mape ako aktivna. Co potvrdil aj typek v call centre. A tu rezervnu by som rad mal. Ale ako som vyssie pisal - nedalo sa. Bola jedina siroka daleko v okoli. Preto uz cesta na sever radsej smradochom a nemusim sa spoliehat na jednu jedinu nabijacku na Kysuciach. Branil som sa tomu ale okolnosti a manzelka to dotlacili do takeho rozhodnutia Zial su oblasti kde EV maju este rezervy. Ale raz sa to snad polepsi
-
Pocas 2020 sa to snad dost vyrazne zlepsi aj mimo hlavnych tahov. ZSE planuje pridat cez 60 nabijacich stanic, dalsich cca 80 pribudne v mestach a obciach z posledneho kola dotacii, ktore bolo v septembri, Tesla Supercharger sa chysta v Trencine a aj na vychode myslim a verim, ze dalsich niekolko destination chargerov pribudne.Naposledy upravené Savi; 06-01-2020, 16:13.
-
ZSE planoval aj tento rok.
23.4.2019 mi odpisali na dotaz, ci maju niekde plan nabijacich stanic a ci bude nieco od ZV na vychod, toto:
V dohladnej dobe / tento rok, sa planuje vo Vami zmienenej casti Slovnska nasledovna vystavba DC / rychlo-nabijacich stanic:
Lucenec, Revuca, a dalsia rychlo-nabijacia stanica v Kosiciach.
Severne od Zvolena sa planuje vystavba v Ruzomberku, dalsia rychlo-nabijacka Liptovskom Mikulasi, v Poprade a dalsia rychlo-nabijacka v Presove.
este som sa pytal znovu 16.8.2019, odpoved bola ze mam byt trpezlivy
Takze s tymi ich poctami a planmi treba byt velmi opatrni..., ocividne ziadny plan nemaju a len ked zapadne vela skladaciek dokopy tak nieco vznikne. Kazdopadne za Beladice palec hore, ale je to malo..., tymto tempom zasietuju slovensko v roku 2030, musia pridat.
-
dotovane obce su tu:
http://www.envirofond.sk/sk/prehlady/dotacie/rozhodnute
po 10 000e na vybudovanie infrastruktury
-
-
Wilo Cim prosim Ta jazdis? Aky to ma dojazd? Dumam nad tym, ale zo ZA do CA je 33km, cize tam a spat 66km, zvysok dojazdu Ti nestacil na pobehanie v pustom kraji? Teda aspon ja by som sa predtym nez vyrazim do kraja s jedinou nabkou siroko daleko dobil v ZA do plna, ale mozno zle rozmyslam, nemam s EV ziadne skusenosti... Ci z akeho smeru si dorazil do nabkami zabudnuteho kraja?
Komentár
-
BMW i3 (94Ah)... isiel som z Bratislavy do Zywiec v Polsku na kratku navstevu znameho a nasledne spat do BA. Nabijal som:
1) Trencine na 90% (130km) - tak vela lebo som najprv chcel preskocit ZA a nabit az v Cadci ale potom sa trosku zmenili plany a skoncili sme v ZA
2) Zilina na 94%. (81km)
3) Zywiec je 85km od ZA a bol som tam napichnuty 3 hodiny na AC cez mobilny konektor. Nablizku tam je len GW v Bielsko Bialej ale appka ho hlasila ako sedy a kedze to bola zachadzka tak som neriskoval ked GW v Cadci (50km) bol zeleny a vedel som ze urcite dojdem. Keby bola Bielsko Biala vypnuta tak by som mal vacsi problem ako sa dostat z Polska
Takze mal som dostatocne rezervy aj vsetko prepocitane vzhladom na kopcovity teren a nizke teploty. Normalne by som aj do ZA dosiel s lahkou nohou len prislo fakt huste snezenie a to uz by som nedal. Mokra cesta je zabijak dojazdu. Cadca bola jedina volba v okoli. A urobil som pre to fakt maximum. Na DC v Ziline som nabil kolko sa dalo. A juzna cast Polska je tiez na tom dost biedne. Keby nemal znamy zasuvku tak nedojdem ani do Cadce ale vedel som ze ma tak som na to spoliehal. Keby som vedel co sa stane tak zostanem u neho o 2 hodky dlhsie nech dojdem do ZA. Ale mohol som vediet?
-
Chapem. Poucim sa z Tvojej chyby a ja zostanem radsej u znameho o 2h dlhsie. V zime urcite. Asi je v zime dobre mat fakt velke rezervy. Dik ze zdielas tuto skusenost. Hlavne ze Ti to nakoniec dobre dopalo.
btw. Aky ma dojazd i3? Ved 94Kwh je dost velka baterka, na 200+km aj v zime, ci nie?Naposledy upravené Taur; 06-01-2020, 16:26.
-
Pozor to je 94Ah a nie kWh. BMW pouzilo zbytocne zmatocne a malo vypovedajuce oznacenie. Ma to 33kWh bateriu ale vyuzitelnych je len okolo 27kWh. Dojazd rozny zalezi od podmienok. V priemere mam 140-240km ale to su extremy na oboch koncoch. V tych podmienkach ako boli v sobotu by sa viac ako 150km asi vyzmykat z toho nedalo.
-
-
Sa tu rozprudila trosku intenzivnejsia debata ako som cakal. Nechcel som hejtovat GW ani nikoho. Povodne to bolo myslene len ako skusenost z cesty s EV a take mensie varovanie pred nabijackou v Cadci A ze GW hotline uz nie je co byvalo. Ale tak aspon to tu ozilo
Komentár
-
tak GW zije v tom, ze spravili dobre, ked hotline dali externistom. zial, taketo pripady dokazuju, ze to nema velku sancu na uspech.
ked si zasluzia operatori, tak im nalozim. Svojho casu som tu pisal o ZSE infolinke, kde to vyzeralo podobne odborne ako teraz v GWI.
takisto casto pindam na ZSE appku, ktora ma vypadky, nefuguje spustenie nabijania, necita QR kody a podobne.
maju co dobiehat obe firmy, cervena ma aspon vyrazne viac moznosti nabijat.
-
-
Ja som mal problémy s nabíjaním na GW v Zakopanom začiatkom decembra, strávil som tam polhodiny aj s telefonátmi, ale nepodarilo sa to rozchodiť, ani po resetoch. Ani GW nevedel prísť na príčinu prečo to nejde. Potom mi nešla ani verejná nabíjačka v centre. Tak som našiel 22 kW wallbox v 5* hoteli, kde som sa mal tváriť, že sa tam akože ubytujem, ale nechali ma bez problémov dobiť zadarmo. Či sa to komu páči alebo nie, zatiaľ je elektromobil len pre odhodlaných fanúšikov.
- Likes 1
Komentár
-
Tak tu mame oficialne vyjadrenie GW a musim vyzdvihhnut ze mi dnes doobeda aj osobne volalAdam GWI aby sa ospravedlnili a vysvetlili ako sa veci maju. Potvrdil tu napisane ze zlyhalo call centrum ktore nedodrzalo instrukcie a mohlo (a malo) urobit viac.
Tak sa mi zda ze som ich predcasne spucoval a predsa len niekde vnutri “duch Greenway” stale zije Maju zaujem riesit veci a maju aj osobny pristup ked treba
Takze ponaucenie do buducna - ked bude niekto na infolinke tvrdit ze sa neda treba ho poslat dakam. Da sa. Ak nepomoze treba sa stazovat na GW nech urobia s nimi poriadok. Takyto feedback je aj pre nich velmi cennym.
- Likes 1
Komentár
-
Vzhľadom na vysoké ceny som doteraz GW používal takmer výhradne ako núdzové nabíjanie keď som sa ponáhľal a nemal čas hľadať voľnú nabíjaciu stanicu alebo všetky nabíjacie stanice v okolí boli obsadené.
Na konci roka ma prinútili zmeniť program pod vyhrážkami, že mi zablokujú účet, najskôr som odolával, ale nakoniec som podľahol, keďže som si chcel zachovať možnosť núdzového nabíjania u nich.
V januári pokračovali s vyhrážkami, že mi zablokujú účet keď im nedám číslo svojej platobnej karty. Číslo karty im nehodlám dať, mám rád veci pod kontrolou a tie dve faktúry ročne čo im zaplatím nemám problém zaplatiť manuálne prevodom.
Pred pár dňami mi zablokovali účet z dôvodu neposkytnutia čísla platobnej karty. Toto nie je seriózny prístup k zákazníkovi. Keby som im číslo karty poskytol, možno by ďalej požadovali jednu obličku, to už ale nehodlám skúšať.
Asi majú priveľa zákazníkov a potrebujú sa niektorých zbaviť. Tak im prajem veľa úspechov s touto politikou starostlivosti o zákazníkov.
Komentár
-
Tak isto len ako možnosť núdzového nabíjania som im zadal jednorázovú platobnú kartu (umožňuje to aplikácia TatraBanky) a stačilo to. Nič to však nemení na fakte, že je to vrcholne neseriózny prístup. Nerozumiem tomu ako si to firma s najvyššími cenami vôbec môže dovoliť. Asi ich pri živote drží fakt že na východe Slovenska majú takmer výhradné pokrytie nabíjačkami..
-
Roman-ba To zartujes ? Prakticky vsade kde je GW je aj ZSE a viac ich je, okrem Oravy na severe kde v jednej kolibe v Zuberci je GW ak Ta nechaju dobit ako neubytovaneho. Jedine co vymakli tu polohu na OMV RK, to je super flek na krizovatke smerov, ale z vychodu cestou do BB, alebo na Oravu sa da dobit v ZSE LM. V PO GW 1ks vs ZSE 2ks, KE GW 3ks vs ZSE 6ks, PP GW 1ks vs ZSE 2ks, GW RK vs ZSE LM, BB 1:1, ZV 1:1, Tatry 1:0 pre ZSE
Asi tolko k vyhradnemu pokrytiu GW na vychodnej polke SK.
A ratam len fleky, ZSE HUB v KE som ratal za 1ks. lebo neviem kde ma kolko portov GW, tak aby som im neuskodil.Naposledy upravené Taur; 28-02-2020, 09:31.
-
A zamysleli ste sa, prečo chcú kartu ? Lebo veľa ľuďom príde faktúra a proste nezaplatia. Vymáhať malé sumy je neekonomické. Kartu pýtajú hocikde dnes a na to sú 3D secure, limity a iné služby pri kartách, aby neodišlo čo nemá.
-
Vilo ako píšte cca v novembri sme začali komunikovať zmeny, ktoré sa týkali poskytovania našich služieb. Nakoľko sme nechceli spraviť výrazný skok, zvolili sme dlhšie prechodné obdobie, aby si každý mohol tieto úpravy konta prejsť keď bude mať čas. Samozrejme užívateľom, ktorí úpravy nevykonali sme posielali ďalšie a ďalšie pripomienky.
Ako spomínate, najvýznamnejšia zmena je pridanie platobnej karty k účtu. Tento systém sme zaviedli aj na žiadosť veľkej časti našich užívateľov, nakoľko je tento spôsob pohodlný a stále bežnejší (využívajú to spoločnosti ako Uber, Bolt, Booking.com, Netflix, HBO GO a mnohé ďalšie) + aby nám to pomohlo znížiť počet neuhradených faktúr, ktoré narastali. Pri zúčtovaní sumy je Vám vždy zaslaná aj faktúra s podrobným výpisom nabíjaní, pre zachovanie prehľadu. Aby aj bezpečnosť a kvalita ostali zachované, ako poskytovateľa platobnej brány sme zvolili najväčšiu spoločnosť zo skupiny PayPal.
-
Treba trosku mozno vnimat aj nedoveru ludi voci poskytovaniu udajov platobnych kariet. Nie je to tak davno co mal s tym problem prave menovany Netflix ked ludom odchadzali platby z karty aj napriek zrusenemu predplatnemu vdaka hackerom a doteraz sa so zakaznikmi dotahuju o vratenie platby. Ja prave kvoli takym pripadom vsade pouzivam len jednorazove virtualne karty a svoje udaje nikde nedavam uz dobrych 10 rokov. Nad spravami o hacknuti uzivatelskych uctov alebo podvodmi s kreditkami sa potom vzdy len pousmejem
Ale samozrejme uplne chapem dovody preco to GW urobil a tiez ze je to svojim sposobom komfortne riesenie pre zakaznika (ak ma doveru).
-
Adam GWI Áno od novemra boli komunikované zmeny, ktoré mne neprinášali nič pozitívne a jediná možnosť bola s nimi súhlasiť.
Ak od Vás zákazníci žiadali zavedenie možnosti platby kartou, tak je super, že ste ju zaviedli. Ale nemyslím si, že Vás zákazníci žiadali, aby ste zablokovali účty všetkým zákazníkom, ktorí preferujú iný spôsob platby.
Rozumiem, že musíte mať ťažkosti so zákazníkmi, ktorí Vám neplatia faktúry, ale ja som Vám nikdy žiadnu faktúru nezaplatil oneskorene a zablokovali ste mi účet. Bolo by také ťažké zablokovať účet iba neplatiacim zákazníkom?
Keby ste mi zablokovali účet z titulu neplatenia faktúr, tak nepoviem ani slovo - bolo by to oprávnené. Ale zablokovať účet zákazníkovi s perfektnou platobnou disciplínou? To zas niekto vo vedení nedomyslel.
-
Da sa to riesit aj inym sposobom, nech nainstaluju na nabky mincovniky, POS terminal na platbu kartou, alebo nech je mozne si na tu nabijaciu kartu nabit kredit, tak ako u mobilnych operatorov .. pre nich pohodlne riesenie pytat udaje s moznostou si cucat z karty kedy chu kolko chcu ci uz chybou z ich strany, alebo ked ich hacknu, naozaj nemusi vyhovovat kazdemu zakaznikovy. A ja napr. netuzim riesit nejake virtualne karty a neviem co. Ja platobnu kartu vyuzivam v minimalnej moznej miere. Prevazne na vytiahnutie hotovosti z bankomatu. Tiez nie kazdy obcan, alebo firma musim mat povinne platobnu kartu k uctu. Nie ku kazdemu typu uctu je karta zdarma a niekto si vystaci s hotovostou a platbou cez ucet a nepotrebuje platit za kartu ...
-
Taur to uz funguje vo vela krajinach. Tiez je tato podmienka sucastou nariadenia EU ze nabijacky musia umoznit jednorazove nabitie cez platbu kartou na mieste. Len to este nie je ucinne a tak zalezi aktualne na iniciative prevadzkovatela. Ale coskoro sa dockame.
-
ivan32 no pozeram ze neni to uplne exaktne. By som odprisahal ze som to tu na fore cital ale je to zjavne trosku seda zona. Malo to platit od novembra 2018 Smernica EU/2014/94 definuje ze musi byt na rychlonabijacke umoznene ad hoc nabijanie bez potreby registracie alebo akehokolvek zazmluvnenia a jasne uvedena cena. Problem je ze viacero statov to zobralo trosku slendriansky a namiesto povodneho zameru lahkeho nabitia dali do zakona aj moznost platby kartou cez webove rozhranie alebo v hotovosti v blizkosti nabijacky. A to webove rozhranie ma zase konkretny prevadzkovatel kde musis casto zas vyplnat kraviny co je v rozpore s povodnym zamerom a akcnym planom rozvoja alternativnych paliv. Bolo na to x pracovnych skupin a studii v ramci EK a EP ale zjavne dali prilisnu volnost statom. Briti to pochopili a do 2020 maju mat vsetky ich DC stanice platobny terminal. Akurat skoda ze vyskocili z okna. Jedini to pochopili... a co som cital tak aj v Kalifornii maju deadline do 2023 na vsetkych novych DC staniciach.
Treba pockat asi na dalsiu novelu nech to upresnia. Umysel tam je a zjavne aj politicka vola. Len nechali prilis nejasnu formulaciu. Sorry za nie uplne presne vyjadrenie povodneho prispevku... v kazdom pripade existuju prevadzkovatelia ktory to umoznuju tak snad budu coskoro nasledovat aj dalsi.
-
Komentár