Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Bjørn Nyland Model S videá
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Komentár
-
Co to konkretne znamena a je to sw ci hw chyba, alebo aj aj? Co je to CAN sbernica? Wiki mi povedala toto: https://cs.wikipedia.org/wiki/CAN_bus Vlem len to, ze ho museli 2x otiahnut a dat mu rezervne vozidlo. Prvy krat bolo auto tusim 2 tyzdne v servise.
-
V tom 2. videu říká, že při montáži špatně vedli kabel někam k pohonné jednotce a vibracemi se odstranila izolace a došlo ke zkratu. Co přesně je příčinou teď samozřejmě ještě neví, dostával postupně podobné chybové hlášky. Ale nebude to asi úplně ta stejná závada.
-
-
Model X P90DL po 15 mesiacoch a 120 000km. Bjorn hovori ake mal problemy pocas tohto obdobia. Je to v EN.I list and explain the various issues I had with my Tesla Model X P90DL from July 2016. You can get $1000 discount when buying a Tesla Model S or X by using ...
Komentár
-
Pozrel som a trpezlivost mu nechyba. Ja predavam kazde auto po troch zavadach. Dve isli po 3,5 roku. Teraz mam jedno uz 5 rokov, 105 000 km a zatial ani jedina zavada, ani len ziarovka sa nevypalila. Vidim ze je to v dnesnej dobe vzacnost.
-
Ja mam TMX 13 mesiacov 25tis km. Mal som vadne sedadlo vodica od vyroby - nedalo sa uplne sklapat, sedadlo spolujazca malo z vyroby trosku pokrcenu kozu. Obe sedadla mi vymenili. Tiez vymenili preventivne parkovacie brzdy - ako vsetkym z tej serie. A dali nalepky na dorazy vyklapacich dveri ako Bjornovi - mne cierne na bielu :-).
-
-
Bjorn si zarobil. Chcel ukazat ako rychlo sa rozmrazi TMX a pustil kurenie / topeni naplno a dal aj ohrev predneho skla na zamrznute auto. Vysledok prasklo mu predne sklo. Toto sa moze stat na kadom aute.Don't be stupid like Uncle Bjørn! Don't use full window defroster or your windscreen will crack. An crack is not good for you! If you like my content and wou...
Komentár
-
Ked TMX bol predstaveny, tak bola ukazka, ze dvere sa daju otvorit aj ked su dalsie auta zaparkovane blizko. Tak tu je realny test TMX a zadnych dveri.During the Model X launch, Tesla demonstrated that the falcon wing doors can be opened when parked very close to other cars. We tried to see if that was true...
Komentár
-
Bjorn spal v aute a mal camper mod zapnuty. Rano sa zobudil vonku -17°C a chcel nabit. Mal problem nabit auto a takto to vyriesilI left the car in -13°C to -17°C (7-1°F) overnight. And in the morning I tried to supercharge. It was super slow. It turns out that driving the car heated up...
Komentár
-
Tento clovek sice robi Tesle dobru sluzbu referovanim o tom, aky je zivot s Tesla EV ale jeho predpoklady a zavery su niekedy trochu mylne. Ocakaval by som, ze informacie k zaverom, ktore vo videach robi, si overi, aspon nasledne. Urcite ma k Tesle kontakt.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-12-2017, 08:28.
-
Nepaci sa mi, ze Bjorn v zaujme natocenia putaveho videa zaobchadza so svojou teslou dost nesetrrne. Navyse situiacii, ked treba nabijat bateriu, ktora je vychladena na -17stupnov sa mohol vyhnut viacerymi sposobmi alebo ich kombinaciou.
- mohol nechat cez noc alebo cast noci vypnuty range mode, resp zapnut max battery power - bateria by sa (sice za cenu vecsej spotreby elekrtiny) zohrievala a mohol hned po zapojeni na SC nabijat vecsim vykonom.
- mohol teslu na noc, alebo cast noci napojit na AC nabijaci stojan, ktory bolo vidno na videu a odist s plne nabitym autom
- mohol sa par hodin pred tym ako chcel odist napojit na SC a spat dalej, ked sa zobudi bude mat plne nabite.
A hlavne musim zopakovat ako tu a inde viacero ludi spomenulo, ked ma niekto na take auto, tak by mohol mat aj zopar euro na izbu v moteli a nespat v aute :-)))
-
Plny suhlas.
Neviem ci vies, ale on toto modre Xko dostal od Tesly zadarmo za svoje referrals (ze vraj). Podla toho sa k tomu autu aj sprava. Ja by som to hentak nikdy netrapil a na 100% to tej baterii ani trochu nerobi dobre.
Naviac tam komentuje bludy, napr. ze pri regen brzdeni sa bateria dobre zohrieva - trochu ano ale pri takej minusovej teplote prave to regen dobijanie problematicke. Ano, je to limitovane BMS systemom na maximalny prud, ale ja by som sa na iba na to nespoliehal.
Mne sa najlepsie osvedcilo (ked stojim na mraze) zapnut AC nabijanie tak, aby som nabijal maximalnym prudom (24A) a skoncil pred odjazdom. Vtedy je bateria celkom dobre zohriata a ked je okolo 0 tak mam plny regen (pri minus 15 som to este neskusal, vtedy to samozrejme nemusi stacit).Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-12-2017, 10:37.
-
Bjorn tú teslu asi testuje viac ako samotná Tesla. V tom robí dobrú službu, ale ostatné má jux úplnu pravdu. Mohol sa zariadiť úplne inak, nie vypnúť teplotný manažment batérie a potom sa čudovať, že prečo pomaly nabíja.
Tiež ma napadá ....
... Curgali má konkurenta, Tesla Bjornovi nabíjala pomalšie ako by Curgalimu Greenway nabíjal Leafa.
-
Akorát ze to jeho řešení je občas za hranou a normální uživatel by se do té situace vůbec neměl dostat.
V tomto případě by mohl na závěr dodat, jak to udělat správně. Třeba jako píše jux.
-
Ozana ty si to pomenoval presne tak ako som to pochopil aj ja. Ze Bjorn to spravil zamerne aby ukazal, ze ak sa dostanete do takej situacie, co spravit. Regeneracne brzdenie uz ukazoval aj Lubos na ioniqu, ze tim skratil cas nabijania. Bjorn ma uz hodne najazdeneho na EVckach, tak si myslim, ze o tom nieco vie. Je fajn, ze ste ho doplnili, ze co by ste robili vy. Super doplnenie. Auto ziskal poctivou drinou cez referrals program. To su dost tvrde podmienky vyhrat to. Tak pisat, ze to bolo zadarmo, nieje uplne na mieste. On je YTuber a musi niecim zaujat. Tim regeneracnym brzdenim a tou jazdou to autu pomohlo a navise tam mal cez 200km dojazd. V Skandinavii su bezne auta napojene cez noc na zasuvky aj spalovaky, aby rano nastartovali. Navyse ako jux poznamenal, mal tam tu zasuvku a keby nechcel ukazat danu situaciu, tak by sa urcite napojil. A ze sa nik do takejto situacie nedostane? Ludia robia rozne kraviny pri spalovakoch a ked sa budu predavat vo velkom EVcka, budu robit podobne kraviny aj tam. Ludia totizto nesetria ani ine auta a to su spalovacie nie EV a to ci uz nane maju, alebo ich splacaju za tazko zarobene peniaze. Kopec ludi poznam, jazdia kratke trate a maju naftaky, ktore na take trasy niesu absolutne vhodne. Len preto, ze je nafta lacnejsia?
-
Neviem ci chapes, ze tym prudkym akcelerovanim a regeneraciou pri tak zmrznutej baterii tomu autu ani trochu "nepomohol".
Pomohol sebe, ze mohol nabijat rychlejsie. Ale z hladiska zivotnosti tej baterie jej na 100% uskodil.
Mne vadi na tom to, ze radi ludom robit psie kusy, ktorymi si zhuntuju auto.
Toto nie je prvy takyto jeho prispevok kedy to auto dostava na hranicu slusneho zaobchadzania.
-
Suhlasim ze by mohol povedat, toto je test a neskusajte to, alebo nedostante sa do takejto situacie, lebo skodi to autu aj vasej penazenke. Na druhej strane aspon vidim co sa moze stat a ako si pomoct. Netusim ako dlho by trvalo kim by nabehlo nabijanie na SC, ale Bjorn tam mal dost energie v baterke, ze ju mohol vyhriat. Ked som soferoval Teslu Model S P85D s AP1 a testovali sme prvy SC pri Zvolene, tak Juro tam mal funkciu vyhrievanie baterie ak si dobre spominal. Nikam sme sa nemuseli ist previest a baterie sa predhrievala ked auto stalo. Ano pred tim som na nej jazdil po R1 aj starej ceste medzi BB a ZV. Bola tam aj Tesla Model S 85 od Tesly a ta tam stala asi 2 dni ak si dobre spominam a nechcela sa nabijat plnym vykonom a tak sme sa sli previest a to sme dali co ja viem par km a potom uz nabijala na plny vykon. Podla mna kazde EV by malo mat funkciu predhrevu baterky a nie aby sa vodic musel ist previest, alebo musel cakat kym sa baterka ohreje a zacne sa nabijat.
-
-
Tu mate dokaz, ze sam chcel vediet co sa stane a kolko energie sa minie, ked bude v aute spat pri -17°C a to ked siel spat bolo -13°C.I tried sleeping in my car in really cold temperatures. The windows were covered by Evannex HeatShield and acoustic foam. To my surprise, the average energy ...
Komentár
-
Blbeček Prokopec si už zasa vymýšľa "múdrosti", aj automobilove noviny maju svoj bulvar:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/...e-zadna-slava/
-
-
Tak Bjorn uz aj upozornuje na niektore veci, aby ste ich nerobili, ale on ich urobi a zas si poskodil auto. Zobral TMX P90DL co je SUV na offroadovu drahu NAF Trafikksenter, Våler, Norway.
Dopadlo to tak, ze si poskodil predny plastovy naraznik a strhol oplastovanie nad blatnikom kolesa. Jednu vec, teda to oplastovanie strhol a je to na klipsne, takze to bude treba len nasadit naspat. Co sa tika toho naraznika, su tam uchyty asi zlomene a bude treba to vymenit. Najskor som mal pocit z videa, ze aj ked to bola offroad draha a TMX je SUV, ze to nebol dobry napad ale z niektorych prejazdov som si povedal, ze super. Predca len TMX bola obuta do standardov a nemala terene kolesa a mozno by sa jej zislo v niektorych situaciach mat vyssiu svetlu vysku. Mimochodom spodok baterka v poriadku. Video ma skoro 26 minut.Inac neskusajte to, Tesla moze zrusit zaruku!!!!
Druhe video je upozornenie, keby ste museli niekde Teslu nehat stat na dlhsi cas, aby ste jej nehali dostatocnu energiu a nestalo sa to, co sa stalo tomu majitelovi TMS, ktory bol asi na sluzobnej ceste a auto stalo dlho na parkovisku. Bjorn hovoril o asi 15km na den, aby bolo enegrie v baterke. Cize co ja viem 15km * 7 dni = 105km. Lepsie aj tu pridat zrejme viac.
Naposledy upravené ICE666SVK; 17-12-2017, 10:37.
- Likes 1
Komentár
-
Off road a SUV su rozne kategorie. Vliezt SUVckom v neznamom terene do zamrznutych kaluzi nevedno akej hlbky moze len idiot. Bjorn isiel s TMS do terenu urceneho pre skutocne tereniaky s malym razvorom, kratkymi prevismi a velkymi podhustenymi terennymi pneumatikami.
-
To mas to iste ako polovica idiotov co si kupy SUV a jazdia s nimi vyhradne v meste, alebo sa pretekaju na dialnici. Tam SUV tiez nepatri, respektive nieje nato urcene. Ale to by clovek musiel mat do mesta jedno malicke auto, ktore sa dobre parkuje, druhe niekde do terenu Crossover ci SUV, alebo uz offroad a na dialnicu sportove auto a na dlhe cesty velku rodinu limuzinu. Co je samozrejme nelogicke a neekonomicke. Neviem teda na co bolo dobre vynalozit tolko casu a penazi na take auto ako je TMX co sa radi medzi SUV, ked s nim Tesla neodporuca ist do terenu a ziadne videa samotna Tesla neurobila a este hrozi aj stratou zaruky. Ano Tesla Roadster 1 umoznila vyrobu TMS ta zase TMX a ta zase TM3. Takze to je asi jedine vysvetlenie. Ale naco mi je auto SUV, ked s nim nemozem ist do terenu, lebo mi hrozi vyrobca zrusenim zaruky?
-
V USA (a asi aj v inych rozvinutych krajinach) je SUV jedno z najoblubenejsich typov auta. Podla prieskumov sa ludia v SUV citia bezpecnejsie, i ked castokrat bezpecnejsie nieje. Kvoli tomuto vnimaniu pouziva vacsina ludi SUV v mestach. Preto je logicke, ze Tesla vyrobila TMX, nenecha si predsa ujst tento trh.
Komentár