Zaujímavé video ako presunúť energiu z Modelu X do Modelu S ;-) Alebo ako nabiť model S ťahaním..
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Bjørn Nyland Model S videá
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
What happens if a Model X tows a Model S? Due to the length of the rope, we couldn't drive faster. Therefore we didn't reach the maximum regen which is 60 kW...
-
Rus nabijal TMS tahanim za nakladiakom na 20-tich kilometroch maximalnym rekuperacnym prikonom 60kW.
https://www.youtube.com/watch?v=M0ANR-leiB8Naposledy upravené jux; 12-11-2016, 05:29.
-
-
Toto je prives, ktory je vhodny aj na podnikanie a vyraba elektrinu a dokaze nabit aj teslu a aj ine auto. Pre zahradkarske firmy, alebo zahradkarov ci polnohospodarov, ale aj ine firmy, ktore potrebuju elektrinu v terene je toto jedna zmoznosti. Neviem co to stoji, hovorilo sa skor o leasingu a ten bol 1000€/mes. No je to dost samozrejme. Ale je to mobilne a elektrina je so slnka + prives obsahuje baterie. Vsetko o tom neviem a na ich web som zatial nesiel, ale je to zaujimava vec, ktoru ocenia ludia skor v odlahlejsich castiak, kde je problem mat elektrinu so siete.
Green Energy A/S is a Norwegian company that put an iKube mobile solar generator on a trailer. It can then be used for gardeners, construction workers or on ...Naposledy upravené ICE666SVK; 01-12-2016, 19:58.
Komentár
-
Tri podmienky treba, aby SC nabijal co najrychlejsie aspon to tvrdi Bjorn Nyland. Suhlasite s nim? SC je jedna nabijacka, ktora ma dva stojany a tie zdielaju dva auta. Nabijacky zdielaju dva stojany a teda stojanov je vzdy parny pocet. SR pri Zvolene ma 2 nabijacky - 4 stojany a CR Humpolec 3 - nabijacky 6 stojanov.
Podmienky:
1, Nezdielat nabijacku teda nabijat sa trebarz pri stojane 1A a stojan 1B musi byt prazdny.
2, Baterka Tesly musi byt zohriata.
3, Kapacita baterky by mala byt medzi 10-20%
1 a 3 tak tomu rozumiem a vlastne aj 2ke, ale netusim, kde mi Tesla ukazuje stav teploty baterky. Juro mi ukazoval, ze jeho Tesla ma moznost predhrevu. Neviem ci je to vo vsetkych modeloch, ale druha Tesla ktora bola na SC pri Zvolene to tusim nemala, ked sa SC testoval. Ako teda zistim, ze baterka ma spravnu teplotu? Alebo mam baterku nabitu a rano chcem vyrazit na cestu, kedy viem, ze je baterka vyhriata na prevadzkovu teplotu? Ak mozte spravit aj dake videjko ci nejake fotky ku textu co napisete budem rad. Predpokladam, ze tieto podmienky okrem zdielania stojanov platia aj pre ine elektromobily, teda zohriata baterka ci kapacita 10-20%.
In order to get fast supercharger speed, mainly three conditions has to be met: 1. You can not share charger with anyone. 2. Battery must be warm. 3. State o...
Komentár
-
Samozrejme Bjorn ma pravdu vo vsetkom co v tomto videu hovori. V Norsku je zimsie ako u nas tak je to dolezitejsie..... Len by som ho upresnil ako hladat SC stojan s max vykonom ak su vsetky SC obsadene jednou teslou a treba hladat ktory parovy stojan je navykonnejsi.
Netreba preparkovavat, staci pocuvat ventilatory nabijajucich sa tesiel. Ta ktora je najtichsie uz nabija malym vykonom, cize jej parovy stojan da max vykon. Alebo skontrolovat, ktora skrina SC je najchladnejsia - jej ventilator bezi najpomalsie a vyfukuje najmenej teply vzduch - tej skrini prisluchajuci parovy stojan da max vykon. Alebo tiez straci skusit teploty kablov do nabijanych tesiel - najchladnejsi nabija najmenej a jeho dvojicka da max vykon.
K zohrievaniu baterie v Ludicrous verziach pomoze zapnut este aj Ludicrous mod s max. bat power.
Teplotu baterky vidno nepriamo na max hodnote dovolenej rekuperacie, ak dovoli max rekuperaciu teplota je dobra.
No idealna teplota je az ked dovoli Launch mode.
No hned po jazde je bateria tepla aj ked je vonku pod nulou - ked treba nabijat rychlo, hned ju treba dat nabijat.
Naopak, ked je moznost nabijat doma a je dost casu pricom chcem vyrazit s teplou bateriou (t.j. chcem mat aj v chladnom pocasi hned k dispozicii max vykon aj max rekuperaciu), naprogramujem nabijanie tak, aby skoncilo cca pol hodinu pred jazdou - bateria sa nabijanim zohreje a tu pol hodinu pred jazdou dam vykurit teslu este z elektriny zo zasuvky.
Vyzera to zlozito, ale je to zabava. No aj ked nic z tohto neurobite vsetko bude fungovat, len troska menej optimalne.Naposledy upravené jux; 13-12-2016, 21:41.
-
-
Prve video je o TMX ako co funguje a nastavenia. Ma 51:50min Je to sice v anglictine, ale aj nazorna ukazka.
Druhe video je 20x zrychlene oproti realu a ide o nabijanie na SC TMX P100D od 1% do 90% a je ovela rychlejsie ako nabijanie 85kWh, alebo 90kWh baterky. Video ma 3:33min.
Na zaciatku videa je odhadovany cas nabijania na displeji 1:10hod Stav baterky je znazorneny cervene po 8% (cas cca 6min) potom je zlta farba po 21% (cas cca 13min). 50% nabijania baterky pod 30minut. 80% nabijania baterky 51minut. 90% nabilo do 1:05hod. 90% = 390km aspon potom to ukazal na displaji.
Naposledy upravené ICE666SVK; 22-12-2016, 08:51.
Komentár
-
Bjorn otestoval Renault Zoe 210 starsie EV, lebo vela ludi kupuje EV jazdenky v Norsku. A zkonstatoval, ze to nieje auto vhodne na dlhe trate. Trat mala 810km.I test the first generation Renault Zoe with 22 kWh battery in proper Norwegian winter. Needless to say, it was a painful and interesting experience. Music: ...
Komentár
-
V Norsku maju rozvod elektriny bez prenosu zemnenia (IT system), ostatna europa ma TT system v niektorej vo svojich variant, kde za zem, resp nulak prenasa. Nechapem, preco prave ZOE ma s IT problem, To, ze nabijacka v ZOE vyuziva elektroniku Invertora povazujem za sikovne riesenie a nechapem preco by ta elektronika nemohla byt navrhnuta rovnako dobre ako ked je osobitba. Ked v Norsku nemaju problem s nabijanim z domacej zasuvky ostatne elektromobily, preco ich ma ZOE? Kto sa v tom vyzna, nech napise... Funguje teda univerzalny mobilny konektor dodavany k teslam v Norsku?
-
YouTuber James Cooke tiez testoval Zoe on ho z nejakeho dovodu doma nenabijal zo svojho Tesla wallboxu ale pouzil k tomu iny kabel.
https://www.youtube.com/watch?v=O3c778F24e0 cas 2:40
-
James Cooke je anglican, v Anglicku je TT system zemnenia, cize taky isty ako u nas. Z Tesla wallboxu by malo ist v Anglicku nabijat renault ZOE tak ako u nas ide nabijat z Tesla wallboxu napr. Ioniq-e. James tam sice hovori, ze zapojenim ZOE na Tesla wallbox sa moze znicit wallbox ci nabijacka elektromobilu, no podla mna je to hlupost. maximalne sa moze stat, ze sa nedohodnu softvery wallboxu a elektromobilu a nabijanie nebude. Vzdy plati, ze pokial sa obe strany nedohodnu, tak MK nezopne silovy privod do elektromobilu, takze vsetky fazy aj nulak ostanu izolovane - a to znamena, ze nic sa nemoze pokazit - jednoducho vsetko okrem zeme a riadenia ostane odpojene.
Vyrobcovia mobilnych konektorov type2 (nebudem sem davat linky, lebo je to zakazane) maju taky softver elektroniky MK, aby mobilny konektor fungoval v spolupraci s vsetkymi elektromobilmi s Type2 konektorom vratane ZOE.
-
Bjorn skusal ci mu CHAdeMO da 100kW cez ChadeMo adapter, ale nedalo. Je to limitovane na 50kW. Na nabijacke bola moznost pridat rychlost, ale adapter nepustil.Tesla's CHAdeMO adapter supports up to 50 kW. I tested this on a 100 kW Delta charger at Vestby, Norway. Unfortunately, I was not able to get more than 50 kW...
Komentár
-
Parametre CHAdeMO adaptera pre Teslu su: max. 450V(DC) a max 125A - je to na nom napisane :-))). Teda pri idealnych podmienkach da 56kW, no, kedze Tesla ma mavimalne napatie baterie cca 400V maximalny vykon nabijania cez chademo adapter je 50kW, no v praxi je to menej ako 50kW, pretoze pri zaciatku nabijania ma bateria mensie napatie ako 400V a na konci nabijania, ked uz sice je napatie, zase klesne prud, lebo vykon nabijania obmedzi BMS v Tesle..
Komentár
-
Prve video je o tom, ako sa da opravit pomocou uteraku a teplej vody skrabanec na zadnej casti predneho sedadla, ked mate na sedadle ochranu foliu.
A druhe video je nova velka garaz v meste Oslo - Norsko, kde sa moze nabijat naraz az 102 aut. 2 miesta su rychlonabijacie a ostatne su pomale nabijacky. Je to defakto v strede Osla a ide pravdepodobne o nejake nakupne stredisko.
Komentár
-
Pocas 8 dni, kedy bol Bjorn v Juznej Korei, nechal svoj TMX doma bez vypnutia uspory energie. Prve dva dni kazdy den klesla kapacita baterky asi 15km ale dalsie dni to bolo asi 5km na den. Dokopy to bolo 61km za 8 dni a priemer teda na den 7,5km.During my 8 day trip to Korea, I left my Model X parked with no energy saving. For the first two days, the car lost about 15 km per day. But then the loss wa...
Komentár
-
Bjorn ma problem s modelom X. Nesvieti mu prave predne svetlo a stale mu svieti, ze ma pripojeny prives aj ked ho nema. Ak som to spravne pochopil stalo sa to pri nabijani TMX netusim, ci SC alebo ina nabijacka. Zacitil smrad a myslel si, ze to je spalena poistka a tak to skusil opravit. Co bola chyba, ktoru si priznava. Kedze TMX nebol vypnuty a v manuale nebolo o poistkach nic, tak skusil par vytiahnut ale tie boli vsetky OK. Problem je, ze model X nebol uplne vypnuty a poistky skusal pri zapnutom aute. Teraz bude musiet ist do servisu z autom. Pravdepodobne sa nieco stalo, ked nabijal auto s pripojenym privesom.
Prvy obrazok graficky znazornuje, ze svieti len jedno svetlo a druhy cuvacia kamera ukazuje, ze prives nieje pripojeny, ale ikonka ukazuje, ze prives pripojeny je. Na videu to vysvetluje on sam. Tu moja aglictina uz nestaci.
Komentár
Komentár