Tu je video z jazdy Teslou z Autopilotom 2kou. Je tam ukazka aj komentar kedy AP2 situaciu riesil tak ako by to malo byt a naopak kde boli nejake chyby. Bjorn hovoril aj o tom, ze sa chystaju viacere updaty, ktore by mali vylepsit AP2 aj odstranit nejake nedostatky. Zrejme bude aj dalsi test. Uvidime.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Bjørn Nyland Model S videá
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Záleží na tom, ako človek jazdí. Ak som jazdil s ľahkou nohou a dodržoval som rýchlostný limit, tak som mal takú spotrebu, ako uvádzal výrobca. Osobný rekord mám na Peugeote 308 1,6 HDI. Chorvatsko som dal hore - dole na jednu nádrž 60 l ...1553 km po dialnici za 3,86 L/100km rýchlosť som držal na 100 - 110 km/hod.Viď. foto. Dvaja ludia a dva kufre. S Leafom mám dlhodobú letnú spotrebu 12,1 kWh/100km. Zimná 17 - 18 kWh/100km1 Bild
- Likes 1
Komentár
-
Bjorn sa sťažuje na vibrácie a drnčanie, robí to len v D verziách S aj X, predpokladá, že pri akcelerácii sa pridvihne predok auta a na prednej náprave (poloosi alebo nejakom diely naokolo) sa niečo rozvibruje, alebo šramotí. Robí to hlavne pri podvozku, keď je nastavený vo vyšších polohách, čo aj ukazuje. Pri nastavení podvozku na nižšiu úroveň nepočuť nič.
This is an issue that occurs on dual motor Model S and X. During hard acceleration on normal or high suspension, there will be rattling coming from the front...
Komentár
-
Ano, aj mne to robi, na letnych gumach som si to este nevsimol, na zimnych ked som v high a akcelerujem tak to drnci rovnako ako jemu.
-
Podla mna je high poloha na prechadzanie hrbolov a nie na hranie sa so zrychlenim. To je hladanie chyb za kazdu cenu.
-
Ano, ale ked odchadzam z poschodovaj garaze z prace kde mam nastavene high, co mi auto nastavi a vojdem na cestu uz mi to samo na standard neda (to sa mi nepodarilo nastavit aby tak ako vie zvysit podvozok ho na inom mieste znizilo), a kazdy den nemam sancu si na to pamatat a prepnut. Znizi to az pri akceleracii nad urcitu rychlost a tam je otazka, ci akcelerujes postupne, alebo niekedy zial pri zaradeni do pruhu musis akcelerovat hard.
-
-
Review of the Tesla Model S toy car. To read more about it and order, go to: http://tesla.radioflyer.com/build.html If you like my content and would like to ...
Komentár
-
Bjorn ma na navsteve priatela z Anglicka a ten ma vlastny UMC konektor (Univerzalny Mobilny Konektor) a ten mu v Norsku nefunguje a Bjorn tvrdi, ze ani z ostatnych krajin Europy nebude UMC v Norsku fungovat. Viac vo videu. Ze mu tan nefunguje UMC z Anglicka, kde je ina siet a tusim aj napatie, sa necudujem. Ale z inych krajin Europy, by teoreticky mal UMC fungovat.
My friend Phil demonstrates that his British UMC (Universal Mobile Connector) doesn't work at my home which has IT network. In order for it to work, he needs...
Komentár
-
Zaujimave. Nevedel som, ze Norsko pouziva rozvodu siet typu IT (viac tu - http://www.spseke.sk/web/kabinety/el...te/elsiete.htm).
Vacsina europskych sieti (vratane UK) pouziva rozvod TN alebo TT ktory ma stred transformatoru uzemneny. Ale siet IT ho uzemneny nema.
UMC je "presne, korektne" urobeny z hladiska ochrany pri urazu elektrickym prudom a preto nedovoli ine ako spravne pripojenie vsetkych troch vodicov (t.j. u nas faza, nulak, uzemnenie) na spravne kontakty. Napr. v Rakusku, Nemecku, Madarsku apod. kde sa da ta "Schuko" (ako ho volaju nemci a anglicania) zastrcka zasunut dvomi sposobmi, funguje len v jednej polohe, lebo v druhej polohe je prehodena faza a nulak.
Podla mna Bjorn ma pravdu, nebude tam chodit UMC z ziadnej EU krajiny.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 19-07-2017, 15:05.
-
Presne tak, to je ale "problem" Norska, nie EU. Nori maju teda ine (specialne) UMC, ktore zrejme nekontroluje zem..
Inak prehodenie fazy a nulaku na napajani pristrojov nie je problem, preto aj niektore krajiny maju zasuvky "schuko", kde sa da zastrcka zasunut dvoma sposobmi. Tam ale v rozvodoch musia byt vzdy vodice PE a N oddelene. U nas bola dlho dovolena TN-C so spolocnym PEN vodicom, do zasuvky prisla dvojzila- faza na lavu zdierku a PEN najprv na ochranny kolik a prepoj na pravu zdierku N...
Tolko elektrikarske okienko :-)Naposledy upravené Peterka; 19-07-2017, 11:59.
-
A ked sa dala omylov alebo zlym designom faza vpravo (napr. v starych rozdvojkach) to boli paradne kopance :-).
-
-
Jirko, prehodeny nulak s fazou nebol nikdy problem, faza aj nulak mali maju rovnaky charakter - prenasaju el energiu. Ze bolo zemnenie pri dvoj/stvorvodicovom systeme spojene s nulakom v zasuvke tiez nebol problem, dokedy nebol niekde po ceste k zasuvke preruseny nulak a cez zapnuty, no nefungujuci spotrebic sa dostala faza na nulak a teda aj na zemnenie vedlajsej zasuvky. Pri 3/5 vodici tento druh poruchy nesposobi problem.
Nastup prudovych chranicov vyzadoval jednoznacne 3/5 vodicovy system,Naposledy upravené jux; 19-07-2017, 20:39.
-
-
7.7.2017 Nová verze : Nabíjecí kabel doplněn o podporu IT sítí (Norsko, Ukrajina, Itálie). Naposledy upravené jux; 20-07-2017, 04:28.
Komentár
-
Dá sa objednať na partnerskej stránke aj vďaka ktorej toto fórum môže vôbec existovať: http://www.easycharger.co/mobile-con...-22kw-p-2.html
-
-
http://ladetour.no/ Bjorn siel ladetour 2017 na elektromobile NIssan LEAF. Z Osla do Osla. OSLO - BERGEN - STAVANGER - OSLO ktoru organizovala spolocnost FORTUM a NISSAN. Jedna spolocnost ma siet nabijacich stanic a druha vyraba a predava auta aj elektromobil. Mali aj vlastnu aplikaciu na mobiloch a Bjorn spravil videa o ceste. Na socialnych sietach #ladetour2017. Netusim ci bolo nabijanie vramci akcie zadarmo, ale boli tam sutaze, obcerstvenie a asi aj ubytovanie zabezpecene.
Komentár
Komentár