Dnes som poslal do Hyundai Auto Pola mail. či nie je nejaká zvolávačka ohľadom úpravy firmware a na pondelok na ráno mi dali termín, prehrajú snáď všetko čo sa bude dať. Znamená to, že nezvolávajú automaticky, ale na dotaz to urobia..
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Hyundai Kona EV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Zaujímavy rozhovor s Hyundai riaditeľom, ukážky výroby Kony v Nošoviciach a nakoniec aj malé "priznanie", prečo potrebujú toľko Kony vyrobiť ...
https://www.televizeseznam.cz/video/...undai-64076672[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
Prosím vás, kdesi tu bolo písané, že je rozdiel Kona česká a kórejská, prípadne model 2020........niečo v tom zmysle. Ktorá je lepšia alebo v čom sú rozdiely? Ďakujem
Komentár
-
Elektrodad ma na YT rozhovor v nosoviciach. Prekopali podvozok a dali primacy 4, tym zdvihli WLTP na 484. Resp. baterka nie je lgchem ale skinnovation. A od konca min noveho roka mali prejst SKinnovation z NCM622 na nove NCM811. Len toto nemame zatial potvrdene.
-
ja mám strach, že SKinnovation znamená výmenu chladiacej kvapaliny za 800€ ako u Kia eNiro
zvýšenie WLTP nakoniec je z väčšej časti aktualizáciou software, čo robia aj na predtým vyrobených Konách a pneumatikami, ktoré si môžme po zjazdení Nexusov tiež vymeniť za Michelin
-
Alebo aj nie. V nejakom videu malo Niro vacsi zostatok baterky ako Kona. Mozno je skinnovation lepsia (aj ta starsia). Ale kym nedame sparing Kona vs Niro nezistime . 800 eur za 45tis ... je 17 eur na 1000 km,, radsej by som volil nosovicku Konu.
-
Ste si isty ze treba menit kvapalinu? bavil som sa v servise , prva prehliadka po 15 000 vyjde na 70 eciek bez filtra klimatizacie, druha na 90 eciek po 30 000, tvrdili mi že na 45 000 sa meni brzdova kvapalina, kontrola a ovdzušnenie brzd ciže max 150 eur , tak sa mi to nejako nezda, meniť kvapalinu na chladenie pokiaľ má dané parametre je proste nezmysel, ako často mnite chladiacu kvapalinu v bežnom aute, veď je to isté, len sa chladí bateria namiesto motora.Može sa tak napr. doliať, pokial sa odparila, ale to musí mať celý okruh aj nejake čidlo, ktoré to dá vedieť, alebo si to pozriete na nadržke.Naposledy upravené jurajsun; 04-07-2020, 21:04.
-
jurajsun Vysiel taky clanok, ze nove 2020 skinnovation, treba menit kvapalinu v okruhu.. kazdych 4500-7500 mil/tis km za 1000ku (uz si presne nepamatam je to tu na fore).. V servise o tom nic nevedeli, resp. mam 26tis, a nic... po 15tis ticho .. takze pre mna zatial hoax.. Ak budu po 45 tis km chciet 800eur, tak si to zliznu..:-) 2019 sa to netyka. Niekedy na jesen budem mat 45 tis tak zistime ci je to pravda.
-
to s tou kvapalinou bude asi nejaky hoax Ved ziadne ine EV nema taketo brutalne poplatky za servis, dokonca aj Kia samotna pise v prospektoch ze udrzba a servis je vyrazne lacnejsi ako u spalovakov, tak toto by bol gol do vlastnej brany. A urcite by sa takato vec dostala aj do medii, nie len na jednu Norsku stranku ktoru nikto v globalnom svete necita.
-
Vymena chladiacej kvapaliny chladenia baterie po 7500km? WTF...
Zivotnost chladiacej kvapaliny (aj brzdovej) je vseobecne casova zalezitost, nezavisla od najazdenych kilometrov. Byva niekolko rokov.
I-MiEV ma dva okruhy s rovnakou chladiacou/ohrievacou kvapalinou. Predpisany interval vymeny je 240 mesiacov - teda 20 rokov.
Change motor coolant - Every 240 months
Change heater fluid - Every 240 month
-
Je to hoax, chladiaca kvapalina musí vydržať x rokov, su na ňu kladené extremné podmienky, zima, teplo, a samozrejme musí mať svoju učínnosť, takže to bude hoax.Pýtal som sa známeho, robí v servise, sice spaľováky ale potvrdil mi že ta kvapalina v podstate dožije auto, aj keby su ju nemenil celý čas, mal také prípady a nič jej nebolo, mala potrebné parametre.
-
Uvidi sa.. ale niektori to tu stale vytahuju ako argument proti Nirovi :-) Napriek tomu ze 15 tis som uz davno mal a nic sa nemenilo. Zrazu je z toho 45 ts,, tak cakame do 45 tis :-D https://teslaclub.sk/forum/všeobecné...2153#post52153
Je to skoda.... lebo Niro nie je o nic horsi stroj ako Kona. Rovnako SkInnovation v Kone nemusi byt vobec zla volba. Uvidime, ked dostaneme do sparingu Nira s TM3 LR a Konou. V zime by sa to mohlo podarit s elektrodadovou Konou a TM3.. ak sa niekto z vas neobetuje skor.
-
čo sa týka Kony, potrebný servis pozerajú podľa VIN čísla
a keďže ešte žiadna nošovická Kona nebola na SK predaná, tak všetky tie pýtania v servise, čo sa mení pri prehliadkach, nie sú relevantným dôkazom, že sa tá kvapalina nemení, lebo sa týkajú kórejskej Kony s LG Chem batériami
ale ty, nick81, máš eNiro 2020 a navyše máš radosť z najazdených km, tak budeš prvým dôkazom v tomto hoaxe alebo chytáku, uvidíme na jeseň
-
Našiel som LCC kvapalinu pre chladenie baterii jedna sa o verzie Kona a eNiro, funkčnosť 3 roky alebo 60 000 km korejský výrobca , 2l to chcú akože povedať že táto kvapalina ktorá neobsahuje žiadne vzácne materiály bude stát 700 eciek, neverím bežnú kvapalinu kúpite do 20 eciek a to nehovorím , pre luxusné športové autá kde sa hýbe cena max. do 120 eur viď. link http://www.jeyen.com/new_eng/hfcv-coolant.html
predpokladám podľa parametrov že sa jedná presne o túto kvapalinu ktorú majú obe verzie v baterkách, hlavne pre verzie Skinnovation, zmenili len interval z dôvodu poklesu objemu odovodu tepla degradaciou a postupným starnutím kvapaliny.Napísal som výrobcovi o predpokladanú cenu tejto kvapaliny.Naposledy upravené jurajsun; 05-07-2020, 07:39.
-
Aha sorry, ale napisal som dopyt a presny typ auta, predpokladám že odpíšu aj s cenou a presnou špecifikáciou tej kvapaliny.Ešte som poslal dopyt do Kii na predplatený servis garnčných prehliadok, tak som zvedavý čo mi odpovedia, a nech mi pošlu aj rozpis úkonov po jednotlivých km presne pri garanciách.Naposledy upravené jurajsun; 05-07-2020, 09:59.
-
-
Takže mám oficiálne vyjadrenie z servisu Auto Valas s.r.o. Košice, týmto ďakujem tomuto predajcovi za perfektný prístup , a informovanosť a aj predajcovi p. Žákovi. Cena chladiacej kvapaliny je 13,40 eur bez DPH, výmena po 45 000 km. Ako vidíte strieda sa cena po 15 000 km 100 eur bez DPH, po 30 000 km je to 155 eur bez DPH a tak dokola .Samozrejme toto sú ceny Auto Valas s.r.o. KE, môžu sa líšiť od jednotlivých predajcov.
4 FotkyNaposledy upravené jurajsun; 06-07-2020, 11:34.
- Likes 4
Komentár
-
čo sa týka servisu, veľmi záleží od hodinovej sadzby predajcu, lebo normohodiny by mali predajcovia dodržať ako im predpisuje importér v systéme, len tú ich sadzbu za hodinu si hádžu od buka ako si chce zrovna majiteľ namastiť vrecká
jurajsun preto Ti rukou dopísali cenu za prácu len celkovo, aby nemuseli uvádzať hodinovú sadzbu, ktorá bude asi dosť vysoko, keďže viem z faktúr koľko hodín sa má účtovať
Kona v Autopola - po 15 tis. 1,2 hod. za 37,5 (každých 15 tis. km) + 0,5 hod. kontrola karosérie (raz za rok - niekedy to je každá druhá prehliadka kto viac jazdí) + 35 € každá druhá prehliadka (30,60 tis. - kedy sa mení kabínový filter, tak zaň)
normohodiny mám na faktúrach rovnaké ako som mal pri daných km aj pri Ioniqu, tie košické ceny sú viac ako raz také
tiež sa v servise treba pýtať, kde je "zvýhodnená cena za prehliadku" uvedená v cenníku Kony, ja som Konu nekúpil v servise kde chodím a cenu mám zvýhodnenú oproti tomu ako majú vyvesené na stene (namiesto 60 / hod je to 37,5 za hod.)
u mňa po 15 tis. 67€ s dph, po 30 tis. 103 € s dph
kvapalinu chladiča mi nenaúčtovali ani raz, takže sa to týka len nošovickej Kony, za výmenu bude určite aj nejaká normohodina k práci[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Tak vieš tu v KE "kde nič nie je" , ako povedal jeden politik tkzv. hranol si účtujú ako v Moskve keď sme tu takto ďaleko na Východe, celkovo rozdiel v službách a platoch je stále výrazný a zase kúpil som si niečo čo 99% nemá tak prečo sa trošku nenamastiť.
-
to nie je len prípad Košíc, aj v BA sú servisy s dvojnásobnou sadzbou
-
-
KONA zasa prekvapuje, má skutočne namerané zrýchlenie 6,7 s (oficiálne uvádzané 7,6 s)
minule vyhrala v tabuľke - najmení rozdiel dojazdu oproti WLTP, teraz zrýchľuje o 0,9 s lepšie ako uvádzajú, sú tí Kórejci skromní, keď dávajú parametre do svetaResults from my range tests, banana box tests and other goodies here: https://drive.google.com/open?id=1HOwktdiZmm40atGPwymzrxErMi1ZrKPP ScanMyTesla app for ...[priezvisko]@me.com
Komentár
-
To nie je skromnost ale absencia jednotnej metodiky merania zrychlenia. Uz som to tu raz pisal ze co vyrobca to ina metodika. Niekto robi 10 rozjazdov, z toho 5 po rovine a 5 do kopca s vodicom a nakladom o hmotnosti spolujazdca 80kg a nasledne sa to priemeruje. Bjorn je maly a ak siel po rovine tak mu logicky vyjde lepsi cas. Niektore automobilky pouzivaju len laboratorne merania a auto sa nikdy nemera v realnych podmienkach, vtedy zas vyjdu obvykle horsie vysledky. Niekto to meria len na rovinke. Potom je v tom celkovo galimatias a preto su papierove hodnoty zvacsa len teoreticke.
-
-
Kona sa nezdá... 1026km pri 30kmh na okruhu.. Dobre vedieť koľko cca pri akých rýchlostiach to dá, keď dochádza šťava. Radšej 30-40kmh ako odťahovka
https://elektrickevozy.cz/clanky/ele...VRMSQM1fT26hxE
- Likes 2
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od Catchcash Pozrieť príspevkymas namet na dalsi test eNiro?
Zatiaľ koncept...
- Likes 2
Komentár
-
Dnes som videl v Žiline nabíjať na Kragujevskej červenú Konu BL....... Bohužiaľ šoféra som nikde nevidel, chcel som trochu pokecať
Komentár
-
Dnes som bol na garančnej prehliadke po 60.000 km. Menili brzdovú kvapalinu. peľový filter a kontrolovali mi geometriu. Samozrejme zbežná kontrola, nový firmware infotainmentu a nové mapy.
Platil som 225 €, čo sa mi zdá trošku moc. Zaujímalo by ma aké máte skúsenosti Vy a či sú vrámci SK cenové rozdiely..
Komentár
-
Roman, ja som mal teraz s Nirom tu 30 tis, tiez brzdovu, pelovy. Cca okolo 125 s dph. Bolo to este o 20 viac, lebo som im dal prehodit predne/zadne, v Niro vlakne je ofotena fa. Mozno ma ten Hyundai drahsiu hodinovku + ta geometria. Na Neirovi by sa mala striedat 30/100/30/100/30/100eur... atd. Ine ti tam nerobili? Prip. porovnaj tie fa, kde su rozdiely.
-
No ja som tam prišiel, a hneď chceli kontrolovať brzdy, tak som im povedal že to sa robilo na jar pred 15 tis. km. Technik na to: jáj tak teda pozrieme geometriu.. Som mal pocit, že len hladajú niečo za čo účtovať peniaze . A keďže mi menili brzdovú kvapalinu, pýtam sa, čo teda kontrolovali naposledy? OK, geometria stála 80 eur, ale podľa protokolu ju nerobili, iba kontrolovali.. Tak preto chcem vedieť, aké sú ceny inde..
-
225e za kontrolu? kurnik, ved to je drahsie ako spalovak.
80e nemoze byt kontrola geometrie. To stoji 10-20. Pricom od 30 su ceny ked sa aj nastavuje aspon jedna naprava. A to sa bavime o BA cenach. Zaroven je hlupost, aby geometria bola OK po roku, dvoch. Aj po nastaveni staci prejst par km, jazdit par dni a na opatovnom merani by boli rozdiely "v cervenom".
Brzdovku menia kazde 2r bez toho aby ju testovali. V nissane to iste. Maju pripis, ze kazde 2, tak kazde dva. Ak auto jazdi malo a brzdovka je este dobra, je to plytvanie zdrojmi. Taky fajny zlozvyk fosilakov. Vsetko menit, menit, menit.
-
Mne sa to tiez zda vela za garancku EV, V <> na Zoe vraj 60e, dokonca sa tusim daju predplatit na 5r/150tis pti predlzenej zaruke za nejakych 250e ze potom uz neplatis celkom nic. Cize za tvoju jednu garancku tam su vsetky, ale to je ina znacka ...
-
Bratislava Auto Pola. Práve preto chcem vedieť ceny inde, ak by to mala byť len polovica tak sa mi oplatí urobiť si výlet aj do Košíc. Navyše po zvolávačke na opravu firmveru nabíjania neviem za určitých okolností domácou nabíjačkou auto nabiť, a s tým nevedia zatiaľ pohnúť..
-
Servis Auto-Pola odkedy je v novej budove, tak začali ponúkať tú kontrolu geometrie alebo aj klimatizácie atď ale ja vždy poviem, že chcem len ten základ aby sa nestratila záruka a hotovo. Platím málo ako vždy u nich.
Tiež nebude problém v cene hodiny ? Prvý majiteľ auta má "zvýhodnené servisné prehliadky" ako je uvedené v cenníku, kde je normohodina o tretinu menšia a tiež mám od nich ako stály zákazník ešte 5% zľavu. Platím za hodinu u Kony 37,5€ , kdežto inak majú 60€. Keďže nie si prvý majiteľ auta, možno aj tam je problém.
Aby som Ti vedel povedať, kde to vyskočilo oktem kontroly geometrie, daj sem foto faktúry (kde si začierniš osobné údaje) a môžem Ti to pozriež podľa mojich prehliadok.
-
kurnik ale 60€ za hodinu je snad taxa ako v mercedese za Gčko. Uplne to straca zmysel. Pri takych cenach by som zaplatil tak prvu, mozno druhu prehliadku kvoli nejakym software updatom ci zvolavackam a dovi-dopo. Moje skusenosti su, ze ak je na aute nieco zle, prejavi sa to v prvych mesiacoch. Baterka sa podarila, asi nikto nepochybuje o jej dlhej zivotnosti. A zvysok auta odservisuje akykolvek servis.
-
-
Tu sa písalo, že Niro má od modelu 2021 nejaké zmeny, bude niečo aj u Kony? Ak teda už niečo vieme
Komentár
-
2021 zmeny nemá, vždy má o rok skôr to čo eNiro teraz. Aj keď eNiro stále nemá head-up displej.
-
Nebude to WLTP 484 km aj pre Kórejské modely? Miroslav Rojko ... všetko nie.. Soul mal prvý 10.25" display 11kW bola naraz, v Kone by mohlo byť menej plastov, resp. ambientné pridať. Nedá sa povedať, že by bolo Niro v závese. Ale možno to nemajú ani v pláne, tak ako Niro nebude mať Headup. V oboch je stále čo vylepšovať, keď sú na ceste enyaqy, id.3/id.4, polestar2 s rôznymi špecialitami.
-
Skor skor som mal na mysli technologie. Infotainment a planovanie tras na urovni, integrovany google assistent, lepsie alebo masazne sedadla, rychlejsie DC, krajsi interier, atd.. Dojazdy pojdu cez 500 aj u konkurecie, aj ked so 75kWh+ baterkou, ale konecne.. Korejci by nemali zaspat. Hlavne po sw stranke/park.asist maju co dohanat, Kona aj Niro. Efektivita a dojazd samozrejme je stale medzi topkou.
-
Kona hlavne stale nepozna pamatove sedacky co je fajn ak sa strieda auto s manzelkou alebo po servise. A to vysuvne lizatko je celkom odvaha nazyvat HUDom. Zacala s tym neviem ci Mazda alebo Mini a doteraz som nepochopil vyznam toho. Bud to projektujem korektne na celne sklo ako ma byt alebo vobec. Toto je taky mackopes bez vyznamu. A pritom v Genesise maju regulerny HUD 🤷♂️
-
Wilo nebuď lakomec a manželke kúp jej EV a nemusíte sa striedať a nebude Ti chýbať pamäť sedačiek
HUD síce nie je úplne ako na skle le keď si ho človek nastaví, ukazuje všetko, rýchlosti, tempomat, navigáciu, ja som veľmi spokojný a pozerám väčšinu naň ako hľadať malé ikonky na prístrojovom panely
jurajsun "ak nerátam Teslu" je pekná hlúposť, Tesla 3 s dojazdom ako Kona je o 18 tis. drahšia a to nehovorím o menšom dojazde Tesly LR v zime oproti Kone, kórejci ak podržia takéto parametre, tak zatiaľ ich nemá čo ohroziť v pomere cena/parametre, ani nové ID.345 a iné prvotné snahy od fosilov
-
Miroslav Rojko Zas budme s TM3 LR korektní - 2 motory/AWD/výkon/atď ... Tesla to má na dané parametre tiež veľmi efektívne. Uvidíme nové ioniq 5 a viac s 2 motormi, čo vyčarujú.
-
Miroslav Rojko ale ved manzelka ma vlastne EV - i3 ja chodim na spalovacom Passate Kombi a mam uz vyzvu na potvrdenie konfigu TM3 len si chcem este pockat do septembra a ohmatat ID.3 ktore sa mi paci ako celok len tam trosku trosku smrdi ta VW znacka napriek tomu si auta striedame pravidelne lebo stale niekto potrebuje vacsie auto na prevoz niecoho alebo mensie ked ide do lokality kde je s parkovanim trosku problem. Preto u mna su pamatove sedacky jednou z top priorit a nechapem ako stale nemoze mat “vykladna skrina EV” Hyundaiu tuto zakladnu vybavu. To je vybava z konca 90. rokov a mame rok 2020 🤷♂️
-
Wilo a napríklad Ioniq mal a má sedačky s pamäťou, zaujímavé že do Kony to nedali ale zasa dali elektrickú sedačku spolujazdca, Ioniq mal len vodiča
-
Ano viem... zo vsetkych pohladov mi pride Ioniq ako dospelejsie a komplexnejsie auto. Akurat zabite malou baterkou. Cela ta korejska paleta mi pride ako vymakany system baterie a pohonu zabaleny do nedopeceneho cesta. Vzdy tam proste nieco vadi a stale to nevedia dotiahnut. Ja osobne si tam proste neviem vybrat. Snad ta nova znacka IONIQ to uz pojme trosku lepsie. Konkurencia na trhu by mala vyrobcov tlacit k perfekcionizmu.
-
na každom aute niečo vadí a vyberáme si kompromis, kde je toho "vadí" čo najmenej
Ja za svoju automobilovú históriu som mal veľa značiek, či už prémiových alebo aj obyčajných a keď som sadol do Ioniq-a, tak tá ergonómia a pomocné funkcie za tú cenu mi pripadali veľmi výhodné. Sadlo mi to ovládanie, infotainment je tiež vymakaný oproti iným EV. Ako pikošky z Ioniq-a uvediem ventilované sedačky, posuv sedačky dozadu keď človek nastupuje, sklápanie zrkadiel pri cúvaní (to Kona nemá), adaptívny tempomat s pohybom v zápche, ... Je tých vecí veľa, čo by pri iných značkách ťahalo cenu auta do nebeských výšin pomocou príplatkov a Hyundai to dá vcelku.
-
Komentár