Ja poviem za seba: dlhe roky som jazdil na Terrane II, 2,7Tdi. Jazdil aj v terene (nicenie prirody uz nepraktizujem). Nakoniec som zistil ze 4x4 nepotrebujem a kupil si VW Golf a mal ho 6rokov, jednoducho som s nim bol mega spokojny. Nepotreboval som sediet hore, nepotreboval 4x4, nestalo sa mi aby som niekam nevysiel. Chapem ale preco su SUV navykove, sedi clovek vyssie, neosvetluju ho oprori iduce auta...
K hybridom a plugin hybridom:
Hybrid setri 20% paliva a 20%emisii. Napr. KIA e Niro rocna priemerka pri 15k 4,5l/100km, cca 40% jazd dialnica.
Plug in hybrid cca 30-40% paliva a emisii, zalezi ako sa vyrobca vysporiadal s chladenim a kurenim v kabine. Niekto tu postoval Kia eNiro plugin za 2,7l/100km ak sa pravidelne dobija.
Toto ne ev forum a jasne ze su tu ludia ktori fandia ev a v pluginoch nevidia zmysel.
Ale cim viac ludi dnes pozera na ro aby bolo auto co najuniverzalnejsie a to plug in splnuje. V meste beham na EV, mimo hybridnym rezimom.
Samozrejme zavisi ako sa s rym vyrobca vysporiadal, mat plug in ktory zerie viac ako obycajny spalovak vid bmw 225xe je teda nic moc.
Ale psychika ludi je uz raz taka, mozog porovnava a co ak toto hento tamto... a hned mame 4x4, SUV karoseriu...
A ten kto nema kde nabijat si plug in ani EV nekupi, pretoze magicky lacnu dzus zvany ropa ma oproti nemaniu kde nabijat obrovsku vyhodu.
EV je stale vo faze early adoptingu a bude tam este urcity cas.
Mne sa fakt paci koncept Bmw i3 REX, ked treba nabehne centrala. 😀
K hybridom a plugin hybridom:
Hybrid setri 20% paliva a 20%emisii. Napr. KIA e Niro rocna priemerka pri 15k 4,5l/100km, cca 40% jazd dialnica.
Plug in hybrid cca 30-40% paliva a emisii, zalezi ako sa vyrobca vysporiadal s chladenim a kurenim v kabine. Niekto tu postoval Kia eNiro plugin za 2,7l/100km ak sa pravidelne dobija.
Toto ne ev forum a jasne ze su tu ludia ktori fandia ev a v pluginoch nevidia zmysel.
Ale cim viac ludi dnes pozera na ro aby bolo auto co najuniverzalnejsie a to plug in splnuje. V meste beham na EV, mimo hybridnym rezimom.
Samozrejme zavisi ako sa s rym vyrobca vysporiadal, mat plug in ktory zerie viac ako obycajny spalovak vid bmw 225xe je teda nic moc.
Ale psychika ludi je uz raz taka, mozog porovnava a co ak toto hento tamto... a hned mame 4x4, SUV karoseriu...
A ten kto nema kde nabijat si plug in ani EV nekupi, pretoze magicky lacnu dzus zvany ropa ma oproti nemaniu kde nabijat obrovsku vyhodu.
EV je stale vo faze early adoptingu a bude tam este urcity cas.
Mne sa fakt paci koncept Bmw i3 REX, ked treba nabehne centrala. 😀
Komentár