Vie niekto kolko e-up-ov/citigo-e vlastne na tento rok pre Slovensko VW/Skoda alokovala?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Volkswagen e-up!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
ja som zachytil cisla VW 75 a Skoda 200 ale neviem ci su to oficialne cisla priamo od importera...
-
300 sa písalo v diskusiách a niektoré médiá to prebrali a potom bolo vyjadrenie hovorcu Škody, kde hovoril o 200 kusoch. Ale odvtedy sa mohli kusy navýšiť.
-
Mne v Seate teta este minuleho roku v novemnbri s usmevom povedala ze Mii bude u nich v ponuke v decembri. Ale 2020. Seat je najlascnejsie znacka tusim, tak ked skodu a VW davali pod 18, tak Mii by museli za kolko ? po 16? A ked nestihaju vyrabat, tak preco by predavali tie suciastky a baterie v lacnom aute, radsej ani neponukaju.
-
-
tak volal som do VW.cz, na webstranke maju napisane Nový e-up!
Předprodej zahájen
a cennik nikde
slecna mi povedala, ze prave ma nove informacie Z CENTRALY, e-up nie je, neda sa objednat, cennik nie je a nikto nevie, kedy bude (v CR)
zda sa, ze ti, ktori mali stastie na dotaciu, nebudu mat stastie na lacne e-auto
Komentár
-
denial Prave som volal do Porsche Inter Auto Vajnorska kde som ho objednaval a povedali mi, ze nemaju ziadnu info ze by mal byt problem s dodavkami uz objednanych - potvrdila mi termin dodania taky isty ako ked som objednaval. Tyka sa to asi iba novych objednavok - resp. neobjednavok kedze sa to neda objednat. Tipujem, ze rozdelili nejake kvoty do jednotlivych krajin podla toho kolko aut planuju za rok vyrobit a kedze na SR sa uz minuli tak sa neda objednat.
Komentár
-
Catchcash Myslel tym ze kto si neobjednal dopredu, ale bude chciet objednat teraz resp. po podpise dotacnej zmluvy, tak uz si lacne koncernove trojicky nekupi. Resp. az o rok. Kym do 40 dni komisia zasadne, schvali, daju uspesnemu navrh zmluvy, bude mat lehotu na podpis, tak sa to bude dat natiahnut podpis do februara, marca, a potom 12 mesiacov po podpise zmluvy bude mat na vycerpanie, takze jenuar-marec 2021 staci ked dodaju trojicky z kvot na rok 2021.
Komentár
-
ked si nahodis tu vybavu co ma teraz e citigo do konfiguratora e upu ,prides na to ze je cena auta cca rovnaka,
Napr.nasa konfiguracia e upu v bielej farbe a s balikom style pack vysla na cca 19 000 a to tam nemam ani dab prijem ,multyfunkcny volant a neviem co esteNaposledy upravené romik16; 08-01-2020, 14:48.
-
ale mas tam napriklad vyhrievanie celneho skla, rozpoznavanie dopravnych znaciek, cuvaciu kameru, zabudovana SIM karta kde datove poplatky hradi VW na 3 roky...to mne pride trosku lepsie ako DAB prijem. Ja som si napriklad neplatil style pack - nepotrebujem hlinikove disky ani strechu v kontrastnej farbe...radsej som zaplatil za multifunkcny volant a dvojite dno v kufri nech mam kde kable vozit a pre istotu aj predlzenu zaruku
-
Musis sa tomu trosku aj rozumiet ,tej novej technike,ja som napr.po polroku co mam nove auto zistil ze to auto vie aj samo ist po dialnici a to mam len adaptivny tempomat s lane asistentom vôbec som to netusil ked som to objednaval,a dik za radu
-
Predajca Skoda mi dnes nevedel povedat aky dlhy je nabijaci kabel, ci ma vyhrievane celne, ci ma svetlo v kufri, ci maju smerovky trojblik (co mimochodom u eup volaju komfortne smerovky v popise vybavy ) ani kollko stoji skoda connect, ani ci je pravda ze si mozes auto nabijat u kazdeho dealera, na co som natrafil pri ospevovani emobility na webe skody.
-
Vyborny predajca, len co je pravda. Asi ma rad elektromobily...
-
A to sa mi este snazil nahovorit, ze aj city ma dva kable, lebo ked im z fabriky zapozicali citygo na demo ukazku tak tam boli kable dva. Ale druhym dychom ked som sa pytal na inu polozku argumentoval, ze aj ta v cenniku uvedena vybava sa nezarucuje, lebo su to len predobjednavky, detaily sa este riesia a ked sa zacnu city vyrabat moze sa produkcna vybava mierne lisit. Som pozeral ako puk, ze ci mysli vazne, ze nedostanem to co si objednam/zaplatim. A ze co citam na webe skody nemam brat vazne, ze veci varia za pochodu a menia aj z hodiny na hodinu.
-
Este ma navyse aj elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, dva sklopné klíčky, Ambientní osvětlení. a To za 18k eur s bonusom. Ale nemaju 5r/100k zaruku za 80eur. A nepisu zeby mali dazdovy a svetelny senzor a dazdnik pod sedadlom
ALe pisu Nabíječka pro 230V, mozno tym myslia ten kabel TYP2/230VNaposledy upravené Taur; 10-01-2020, 19:06.
-
romik16 City nema vyyssiu vybavu, skor naopak. S povodnymi bonusmi stali cca rovnako pod 18k, teraz city stoji 20k. S doplatenim multivolantu, 5r/100km zaruky, design a storage packu koli zatmavenym sklam, lahkym diskom a sietkam v kufri pre zrovnane vybavy vychadza eup na 19,5k cize je lacnejsi o 500 a ma navyse elektricke a vyhrievane zrkadla, cuvaciu kameru, Sign assist, we-connect na 3roky, nabijaci kabel na 230V (za ktory das aspon 500e). Dalej vyhrievane celne sklo a osvetlenie kufra, ktore mozno ma ja skoda i ked to nepisu, ale zarucit predajca Skoda mi to nevedel. City ma tak navyse len hmlovky a blbosti ako dazdnik,sietky na sedadlach. A ten akoze seriovy multivolant v city ovlada len radio,kdezto eup aj palubny pocitac a telefon.
Tak kde mas prosim Ta tu vyssiu vybavu citygo??? Podla mna bol eup vyhra aj pri povodnom city bonuse 3600e.
- Likes 1
Komentár
-
Este som zabudol ze Skoda ma Dozivotnu garanciu mobilty premium, co je vraj to ze ta v pripade potreby odtahovka prevezie do najblizsieho servisu zdarma v celej europe. To sa mi velmi hodi ked pojdem so citygo s 200km dojazdom napriec Europou.
V pripade poreby sa mysli porucha,havaria, defekt... nenapadlo ma opytat sa ci aj v pripade ked mi dojde stava.
-
Ty kokso to je pakaren tie ich cenniky... Aj kolesa sa musia objednat zvlast?
-
e-UP ma papierovo lepsie zrychlenie (ktovie, ci aj naozaj), potom tu cuvaciu kameru a sign assist a tlacidla na oboch stranach volantu.
ja mam ponuku na ceske citigo a to ma elektricke zrkadla, aj vyhrievane celne sklo, aj nabijacku.
citigo ma navyse oproti e-UPu akurat predne hmlovky
a este tam uvadzaju VZDALENY PRISTUP 10 LET, co zatial neviem co presne je
v podstate tie rozdiely tam okrem tej kamery nie su velke - ale oproti ceskemu citigo.
slovenske citigo s mechanickymi zrkadlami je smutna realita.
-
denial: Vies kolko mechanickymi zrkadlami usetrili? Ale tie ma najmenej trapia, ked jazdim sam autom, nastavim raz a vybavene. Ich vyhrievanie by sa zislo, ale tiez prezijem pri tom ako sa tu zimy z roka na rok kratia a su stale teplejsie.
Tou nabijackou myslis kabel s klasickou zastrckou na 230V? Lebo palubnu nabijacku 7.2kw maju trojcata standartne v aute.
-
Nabijaci kabel do 230V zasuvky je cca 200eur. VW bude zrejme davat 10A, co nie je bohvieco.
16A stoji cca 200eur napriklad tu: https://www.jpson.com/product/62196-...ing_p1108.html
-
VW pise v cenniku: Nabijaci kabel na pripojenie cez pripojku na vozidle Type 2 (domaca zasuvka 230v, 10A, 2.3kW). Otazka je teraz taka ze ci je to nejako limitovane ked zapojis taky typ kabla alebo by to vedelo ist viac keby si mal kabel na 16A (a samozrejme aj domacu zasuvku). Palubnu nabijacku to ma 7.2kW tak mozno s inym kablom by to mohlo ist aj viac. Vie niekto ako to je?Naposledy upravené Catchcash; 09-01-2020, 14:23.
-
To nie je problem iba kvality mobilneho nabijacieho kabla, elektronika je nastavena na 10A (Ioniq ma max. 9A, Kona 12A) kvoli domacej elektroinstalacii- klasicka zasuvka sice papierovo zvladne 16A, ale iba kratkodobo, po par hodinach bude horuca az roztopena. Naviac na tom istici mozu byt aj ine zasuvky v dome, resp. na tej faze su aj ine spotrebice a potom to vyhodi hlavny 25A istic.. preto sa k BEV dodavaju s nizsim pevnym nastavenim prudu. Dalsia vec je spinacie rele v elektronike, pri vacsom prude je vacsie zatazenie kontaktov- niekde tu na fore jux daval obrazky z opravy teslackeho MK.. Pri tychto maloberkacoch jednofazovych 10A na domace nabijanie staci.
-
Peterka ale ako to auto vie ze ja nabijam cez ten kabel priamo zo zastrcky alebo z nabijacej stanice? Je na tom kable aj nieco ine ako koncovka? nejaky medzikus ktory limituje odber? Sorry mozno sa pytam blbosti ale naozaj neviem ako to funguje nikdy som to zatial neriesil
-
Az teraz som sa zamyslel nad tym ze e-up ma palubnu nabijacku 7.2 kW a nejako mi z cenniku vyplynulo ze pri 16A (opravte ma ak sa mylim). Ked som zacal pocitat tak mi to dako nesedi. Pri 230V by to bola iba zhruba polovica. Preto sa chcem opytat ci je na nabijacich staniciach pri AC vyssie napatie alebo viac faz? Dakujem
Komentár
-
7,2kW znamena 32A z jednej fazy 230V. AC nabijaci stlpik 22kW da na troch fazach po 32A, ale ty vyuzijes iba jednu a budes nabijat tych 7,2kW. Na niektorych stojanoch je aj AC 44kW- ten dokaze dat do kazdej fazy az 64A, ale tebe pojde iba 32A, t.j. 7,2kW
-
Hej to by davalo logiku ale VW pise v cenniku: "Nabijaci kabel na pripojenie AC cez pripojku na vozidle Type 2 (16A) pre nabijacie stanice. Doba nabijania 5:27". A v dalsom bode pise ze ma konektor Type 2 kde doba nabijania s AC 7.2 kW je 5:27 - z toho som usudil ze tych 7.2kW je pri 16A.
-
VW eGolf ma 2 fazovu nabíjačku. Toto bude to iste. Preto 16A ale 7.2 kW.
-
Jiri GrandPa dakujem za vysvetlenie, teraz to uz dava zmysel
-
Pri nabijani su aj straty, takze nemozno bohapusto vynasobit vykon nabijacieho kabla krat cas a ta energia sa dostane do baterie. Straty v nabijacke plus straty v procese nabijania clankov su cca 10%, navyse treba pocitat so spotrebou auta pocas nabijania - elektronika auta, menic 440/12V, chladiaci system nabijacky a ine maju spotrebu, ktora nie je zavisla od nabijacieho vykonu.
Tu je priklad, cisla su len odhadnute a na ukazku principu to staci.
6A/230V znamena 1380W zo zasuvky, no straty v nabijacke 10% (cca 140W) a v elektronike auta (nech 400W) mozu spolu znamenat, ze do baterie prichadza len cca 840W (straty cca 40%)
Pri 10A to uz bude lepsie: 2300W zo zasuvky znamena 1670W do baterie (straty cca 27%)
a pri 16A z 3680W ide do baterie 2940W (straty cca 20%)
-
Ten cas nabijania je veelmi orientacny, vykon sa smerom k 100% SoC vyrazne znizuje, napr. Ioniq uz koncu berie zo siete menej ako 1kW a posledne percenta trvaju hrozne dlho. AC do 7kW (10/16/32A) su vsetko tak "male" vykony, ze na degradaciu nejaky vyrazny vplyv nemaju, ovela horsie pre bateriu je nabijat ju stale (casto) na 100%. Kvoli stratam je ekonomicky vyhodnejsie nabijat vyssim vykonom.Naposledy upravené Peterka; 09-01-2020, 16:37.
-
-
Ja to chapem tak, ze koncernove trojicky maju dvojfazovu palubnu nabku 2x3.6kW 16A=7,2kW, cize moznosti AC nabijania su
230V 1F 10A 2,3kW to je tych 16h z 0-100%
230V 1F 16A 3,6kW 10,5h z 0-100%
380/400V (ta priemyselna zasuvka 5 kolik pri rodinnych domoch na cirkularku, misacku ... ) 2F 16A 7,2kW 5.5h z 0-100%
AC na verejnych staniciach 7,2kW 2F s tym kablom co kazde auto dosatne type-2/Menneken 5.5h z 0-100%
este by mohlo snad byt
230V 1F 12A 2,76kW za das 12h z 0-100%
Ci palubna nabka nema fazy a moze byt aj
230V 1F 32A 7,2kW 5,5h z 0-100% ak sa najde taka zasuvka s takym isticom
Ci to zle chapem?Naposledy upravené Taur; 09-01-2020, 17:07.
Komentár
-
Podla prospektu ma eUp max. rychost 130km/h. Neviem, preco to takto obmedzili, ten 61kW/83HP motor by mal dat myslim lahko aj viac. Spomenul som si na to, ked ma nedavno na dialnici jeden spalovaci Up predbiehal a isiel aspon 150km/h
Komentár
-
Obmedzili to koli dojazdu, som to niekde cital na webe. Podla logiky lebo naco viac aj tak je limit 130 a menej na skoro 100% cestach po svete, Ved to nie je auto na preteky. Mna skor zaujima preco maju surodenci upu zrychlenie o 0.4s, horsi. Dufam ze sa bude dat nejaky chiptuning spravit
Lepsie zrychlenie ma viac zaujima nez maximalka 130+ s ktoru by som nezasiel daleko ... To mini auto nie je celkovo stavane na preteky vo vysokych rychlostiach.
-
pri 130km/h oproti 90km/h za 1h prejdem o 40km viac, ale spalim o cca 7kwh viac, ktore AC budem najmenej 1-3h dobijat spat. Inak povedane pri 90ke zajdem o 45km dalej. Takze sa rychlost neoplati. Pri ceste do kopca este menej.
Iste ak budem DC dobijat, tak cas usetrim i ked o to co zaplatim za DC musim viac casu stravit potom v praci, aby som na vydaj zarobil a priemerne zarabajucemu cloveku sa ani DC neoplati, lebo min 11min musim DC dobijat a 30-50min na to dobitie zarabat. Niekto s podpriemernym platom, cize menej ako 1064 eur v hrubom este dlhsie. Tak ja sa budem ponahlat pomaly.
Nastastie si moze kazdy zvolit sposob aky mu vyhovuje a podla toho stlaci akcelerator...Naposledy upravené Taur; 09-01-2020, 18:02.
-
Podla mna Vmax obmedzili kvoli slabej a nechladenej baterii, ktora by sa velmi rychlo prehriala a aj rychlejsie degradovala. Kvoli tomu baterii je obmedzene aj DC rychlonabijanie na 40kW, ktore zasa udajne v zime nedosiahne ani v spicke.
Tusim sa to deje aj so starou Teslou Model S pri velmi vysokych rychlostiach.
A robi to aj kosacka, ktoru mam z Lidla. Pri poriadnom zabere (vysoka trava) sa po par minutach vypne a bateria je vrela.
Pri 130km/h s e-UPom 150km podla mna urcite nedas, a to ani v lete.Naposledy upravené denial; 09-01-2020, 18:32.
-
Pochopitelne. Ja som bral pri dlhsej ceste, alebo z pohladu ako ja, ze nemam kde inde ako na verejnych nabijat (ani doma, ani v praci, ani v cieli). V pripade koncernovych trojiciek mi rychlost cas neusetri. Keby bola 22kw palubna nabijacka, tak by inak pocty vychadzali.
A cez noc nenabijes, s 10A, ale predpokladam ze na chatu nejdes iba na noc. A mozno mas na chate 16A a mozno aj 400V 3F, tak aj cez noc nabijes.
-
130kou 150km urcite nie, a ak mas nejake km k dialnici a od dialnice ku chate, tak mozno 90-100 vkou by si mohol dat tych 200-180km.
Niekde niekto pisal spotrebu
90tka 15.6kwh
120tka 20.6kwh
To by z plnej baterie do sucha vydalo matematicky na 207km resp. 156km, takze zabudni na vysoke rychlosti ak nechces cestou nabijat. To 90tkou, aby si mal rezervu na kurenie, klimu ci obchadzku ...
-
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=bdQZxg1qLGU
100% nabita bateria, cez noc bolo auto vo vykurenom showroome 21 oC
jazda po dialnici priemernou rychlostou 77 kmh (Vmax 100)
spotreba 15.2 kWh/100km, kolesa letne R16
vonkajsia teplota 3 oC, bez kurenia (ECO)
dojazd 203 km v ECO rezime
Ionity DC rychlonabijanie 0-75%
max vykon spickovo 36kW na par minut
dodana energia 25.7 kWh
cas nabijania 50 minut
Komentár
-
ECO nie je bez kurenia. ECO+ je bez kurenia. Neviem co tam rozprava ale ak mal zapnute ECO (na videu to vidiet), tak tam je na kurenie odber cca 1kWh. Ale tento rezim mne moc nevyhovuje. V aute nezamrznete ale nic moc. Ohladne kurenia sa mi viac osvedcilo nezapinat ziadne ECO, ale po starte nechat zapnute AC, znizit teplotu na 18°C, fukar nastavit na nohy a zapnut ohrev sedaciek. Spotreba v priemere 1,5kWh ak bolo auto vyhriate pred jazdou. Ak nebolo vyhriate, tak prve 3-4 minuty spotreba 5-6kWh a potom to uz padne na 1,5kWhNaposledy upravené Spartakus; 10-01-2020, 19:03.
-
bol som sa skusobne previezt (na citigo).
na svoj vykon to ide normalne. skusal som aj lane assist, volaco to robilo
trochu ma prekvapilo, ze nema hore drzadlo na ruku, ani jedno.
predajkyna mi povedala, ze spravila na tom 400km na jedno nabitie na skoleni, mesto/medzimesto, vraj bez ECO rezimu
vonku ale bola idealna teplota 21 a ziadne dialnice
-
denial: a tym 400km si nebodaj uveril? To by bola spotreba 8.07kwh/100km, O tom by vsade pisali. pri 40tke ma vraj spotrebu 9,7, tak to by musela ist este pomalsiej, alebo vela vela rekuperovat, ale ziadne mesto nejde 400km dole kopcom. :}
A to bola uz seriovka vo vybave co sa bude standartne dodavat? Mala vyhrievane celne? Mala aj kabel na 230v?
-
400km sa da, ak bude cesta povacsinou dole kopcom Mne sa par krat podarila t v lete spotreba 9kWh. Trasa Devinska Nova Ves - Trnava cez Trstin, rychlost mino obce povacsinou 70km/h, obcas 80km/h.Naposledy upravené Spartakus; 11-01-2020, 15:58.
-
tak ako hned mi to prislo nejak moc, ze 400km a este v NORMAL rezime ...
na svoj (papierovy) vykon ... myslene, ze to ide ako auto so 61kW, teda ani ako 1.9 TDI a uz vobec nie ako hociaka Tesla, ale do mesta to staci a je to primerane k cene auta (po dotacii).
najmarkantnejsi rozdiel oproti spalovaku je tam samozrejme to TICHO, aj ked auto ide.
ta na ktorej som isiel, povedala, ze este nemusela byt uplne seriova, ale kable mala oba; vyhrev som si nevsimol, ale tipujem, ze mala vsetko
breclav. dodacia doba momentalne 5 mesiacov (v CR).
v TP ma tri rozmery kolies, R14, R15 aj R16.
vzadu priestor (mam 180) - ked si sadnem vzpriamene, tak mam hlavu na streche.
ked sa trochu suchnem dolu a roztiahnem nohy, tak na kratsie trasy vydrzatelne.Naposledy upravené denial; 11-01-2020, 20:45.
-
Catchcash tu citam, ze si sa este neviezol na EV. No tak potom velmi opatrne s tym pedalom uz aj pri tom vw e-up. Casto sa mi aj teraz stane, ze ked s autom stojim a pozabudnem sa a na pedal ozaj len trosicku viac zatlacim, tak kolesa riadne zahrabu
Tu trochu vyssie som ti dal omylom vystrahu cez polozamrznuty mobil. Neviem ani naco to je, ale pre istotu som napisal aj adminovi aby to odstranil ak by to malo robit dajake problemy. Sorry.Naposledy upravené Spartakus; 11-01-2020, 21:52.
-
Ved prave preto sa pytam co je normalny vykon - ci to bolo myslene normalny EV alebo adekvatne k 61kW fosilaku lebo ten krutiaci moment instantny musi byt parada uz sa neviem dockat a to ticho bez vibracii... Vsade naokolo o tom len pocuvam
-
poviem to takto, ten vykon 61kW je samozrejme slabota. ale za tu cenu ... to bude dobre.
zavisi od toho, na com si sa vozil doteraz.
ano, bol som v CR a ak dotaciu obdrzim, tak kupim auto v CZ (ak este bude).
slovenske citigo s mechanickymi zrkadlami a bez vyhrievaneho skla a bez nabijacky a drahsie ako ceske, nechcem.
ak mi k tomu vedia dat vyvozne znacky za 1500 Kc na mesiac bez registracie v CR (co mi potvrdil predajca, ale pre istotu si to este overujem aj priamo na mestskom urade), tak tu navyse treba KO a uznanie schvalenia a je to.
zaloha sa plati 10% po podpise zmluvy, ja poslem v eurach, im to pride v korunach; im zaplatim cenu rovno bez dane ... aaano, takze u nas este musim podat danove priznanie ... a zaplatit dan.Naposledy upravené denial; 11-01-2020, 22:38.
-
denial Tá česká verzia je kus lepšia. Už som poslal zálohu za SK verziu, ale veľmi zvažujem, či to ešte nestiahnuť a neskočiť do ČR.
Späťátka a čelné sklo sú dosť veľkým lákadlom. Tu ma zatiaľ ubezpečovali, že na to skúsia zatlačiť a vybaviť túto výbavu aj do auta kúpeného v SR. Ale teda, neviem-neviem :/
-
Romix: nieje, type2/meneke je na pripojenie do verejnej stanice, ked nema vlastny kabel napevno co z nej trci. niektore maju len zasuvku, takze musis mat vlastny kabel a to je ten.
Skoda CZ pise aj nabijacka 230V a to si myslim ze je ten kabel s krabickou (nabijackou) na nom a zastrckou do klasickej zasuvky domacej 230v.
-
Za tri roky co mam auto sa mi len raz podaril takyto dojazd. Spotrebu okolo 9kWh som dosiahol viackrat. Tak co, dame sutaz kto da viac/menej?1 BildNaposledy upravené Spartakus; 11-01-2020, 15:32.
Komentár
-
Keby to aj bolo 10 tak 300 s prehladom. samozrejme clovek nepotrebuje ist do nuly radsej nabijem castejsie v meste neni problem, ale raz to skusim isto
Komentár
-
otestuj ten dojazd poriadne, zo 100% baterie az do uplnej nuly
potom si zavolaj asistencku a daj nam vediet, ci a ako ti pomohli
https://az749841.vo.msecnd.net/sites...e76f3d1a30.pdf
Vybití baterie
Nastartování vozidla přes startovací zdroj, případně dovezení nové autobaterie
-
:-)
to je o 12V "autobatérii" !
treba hľadať trakčnú batériu/akumulátor.
-
-
Pôvodne zverejnené od denial Pozrieť príspevkypoviem to takto, ten vykon 61kW je samozrejme slabota. ale za tu cenu ... to bude dobre.
Na i-MiEV-e mam len 35 kW trvaleho vykonu (49 kW spickoveho), no aj tak sa s nim da jazdit sviznejsie ako s vecsinou spalovakov s dvojnasobnym a vecsim vykonom. Aj ked ma zadny nahon a maly vykon, aj tak ma vykon pri rozbehu obmedzovany a celych 49kW da az od cca 10km/h a vyssie. Elektromobil je iny svet.Naposledy upravené jux; 12-01-2020, 08:07.
Komentár
-
na porovnanie vykonu aut pouzivam udaj, ktory uvadzaju vsetci. zrychlenie z 0 na 100.
pri citigo je to 12.3s
myslim, ze to cislo hovori same za seba.
najpredavanejsie slovenske auto je fabia.
1.0 TSI 70kW 160Nm ma zrychlenie 10.7s a Vmax 185.
znamy predaval stare Audi S6 250kW.
prisiel chlapik na skusobnu jazdu ... a povedal, ze to taha horsie ako 1.9 TDI.
lenze keby to TDI stoji vedla neho a pohnu sa naraz, tak ho ta S6 rozdrvi, aj ked "netaha".Naposledy upravené denial; 12-01-2020, 13:18.
-
Spartakus take z toho mali pocity vsetci co ho testovali ze zhruba pri 60kmh zacina trosku stracat ale dovtedy vraj velmi zive mestske auticko (s ohladom na to aky vykon to ma). Jasne ze sa to neda porovnavat s audi rs6 avant alebo teslou
-
Skor uprava softu nejakej riadiacej jednotky. VW ako lepsia/drahsia znacka koncernu musi mat lepsie parametre predsa aspon v niecom. Skoda a Seat mozno pojde prechipovat ak ich umelo spomalili. A mozno aj tych 11,9 a maxka 130 je tiez len koli dojazdu obmedzena a bude sa dat chipnut...
-
Poviem ze ja nic, ja muzikant, ze take som dostal z fabriky, ze chyba softu, alebo virus. A pochybujem, ze pri beznej garancnej prehliadke budu kontrolovat zrychlenie a keby trebalo reklamovat tak sa da vratit spat origo verzia predpokladam...
-
Tak zrychlenie nie ale ked to daju riadiacu jednotku na diagnostiku (neviem ci to standardne robia) tak asi zistia inu verziu softu aku by si mal mat. A ked sme pri tom nevies ci je tu na fore nieco o chipovani EV?
EDIT: tak tu je asi odpoved: https://www.autoforum.cz/technika/pu...ucasnym-autum/Naposledy upravené Catchcash; 14-01-2020, 08:29.
-
Chlapci chlapci. Si to tu predstavujete ako hurvinek vojnu. Chip sem chip tam. Ked zistia tak ja nic ja muzikant.
Servisu bude uprimne jedno co poviete. Zistia neopravneny zapis do RJ vozidla a skoncili ste. A zistia to naozaj jednoducho. Jediny sposob ako na spalovaku riesit upravu vykonovej mapy bez zistenia je cez piggy-back externu krabicku ktora sa napoji medzi RJ a zbytok auta. RJ zostava nedotknuta a vysle normalny signal ktory sa po ceste v tej krabicke pozmeni a vstreky dostanu povel na ine davkovanie. A pred prehliadkou krabicku vyberiete. Lenze takato jednotka je 2-3x drahsia ako priama uprava RJ. Tazko povedat do akej miery je lahke/zlozite upravit vykonovu mapu EV. Vnutornosti nemusia byt vo vsetkych 3 autach uplne identicke. A hlavne po tych 8 ci kolkych rokoch co su EV na trhu tu stale nemame ziadnu firmu ktora by sa tym oficialne zaoberala.
V dnesnej dobe je uz v aute tolko riadiacich jednotiek a tuner nemusi mat ani ponatia ako navzajom spolu vsetky komunikuju. Ja som mal na starom aute zabudovanu terestrialnu TV ktora sa za jazdy automaticky vypla kvoli bezpecnosti. Dal som to odblokovat kvoli manzelke nech moze cestou pozerat. Nebolo to nic zlozite. Robilo sa to cez DVD kde bol nahraty daky kod. Bolo to len nalinkovane s automatickou prevodovkou (muselo byt zaradene P). Ked mi odisla RJ na kontrolu tlaku v pneu tak im vybehlo na diagnostike hned varovanie o neopravnenom zasahu do troch (3!!!) riadiacich jednotiek ktore zjavne prebrali nove nastavenie z multimedialneho systemu. A bolo vymalovane
-
Wilo nedramatizuj, jedna vec je úprava výkonových máp riadiacej jednotky a druhá vypnutie signalizácie pásov alebo odblokovanie obrazu za jazdy. Vzhľadom k tomu, sa tomu venujem (VW Group) opíšem ti to trošku bližšie. Úprava výkonových charakteristík sa robí "prepálením" pôvodného SW v RJ. Toto je zistiteľné ale bežný servis to nezisťuje. Tí mechanici tam to ani nevedia ako by to spravili. Vie ti to zistiť chiptuningová firma lebo sa tomu venuje. Fjúčre ako tie pásy alebo obraz sa robí len "nakódovaním" konkrétnej RJ. To znamená že sa nič v SW neprepisuje a ani nevymazáva. Len sa nastaví iná hodnota. Príklad: od výroby máš signalizáciu pásov (1) video za jazdy zablokované (0) tempomat nemáš (0) a vyhrievané sedačky nemáš (0). Ja ti cez diagnostický kábel zmením kódovanie na 1 1 1 1 a máš zrazu všetko. Nejde o niaké nahrávanie softvéru. Len zmenu v tom, čo môžeš a čo nie. Automobilky obmedzujú niektoré výbavy len na SW kódovanie. Je to ekonomickejšie. Aj toto je zistiteľné ale nezisťuje to nikto (minimálne VW Group) a nikoho to nezaujíma. Čo sa však môže stať je, že automobilka vydá nejakú aktualizáciu a a nahrá ju pri prehliadke do auta. Tým sa všetky tieto úpravy stratia. Ale ja ich viem nakódovať späť.
-
TM3Perf a vies aj co realne moze mat bloknute e-up co by sa cloveku mohlo zist? Tipujem ze tam asi toho vela nebude kedze do toho auta sa ani nic neda dokupit...takze nemaju podla mna preco nieco obmedzovat (mozno nieco co ma citigo a je tam rovnaky HW?).
-
Ivuso: vravis ze u citygo chybajuce vyhrievane celne sklo v SK popise vybavy, by mohla byt vec len prenastavenia sw, ked eup ho ma, aj citygo v CZ a inych krajinach vo vacsine vybav? Ze na tych 200ks pre slovensko len vypli moznost vyhrievania, alebo fakt tam budu montovat sklo bez vyhrevu na SK kusy?
-
Taur, sklo bude na slovenskych imho bez vyhrevu
da sa to spoznat volnym okom, ked si pri aute
https://forum.skodahome.cz/topic/142...omment=2433791
-
Taur zrovna vyhrievanie čelného skla nieje vec ktorú zapneš alebo nie.
Wilo zistiteľné to je, samozrejme. Pretože kódovanie jednotky ide spolu s VIN číslom, kódovanie všetkých jednotiek. Automobilka má tieto informácie uložené o každom vyrobenom aute. Odblokovanie obrazu za jazdy však nieje dôvod na stratu záruky Na A6tkách som napr. aktualizoval navigácie, za čo chceli v servise 500€. Potom by každá takáto aktualizácia, neurobená v servise, bola dôvodom na stratu záruky. Nieje. Chiptuning? To je niečo iné, tam už záruku stratiť môžeš.
-
TM3Perf vies to je zas vecou vykladu. V zasade s tebou suhlasim ale prijmaciemu technikovi to nevysvetlis. Mne odmietli uznat zarucnu opravu. Musel som to vycashovat. Nasledne som to riesil cez pravnika. Eventualne sa mi to podarilo dostat spat ale trvalo to 10 mesiacov a niekolko predzalobnych vyziev. Keby som vedel co to bude obnasat tak sa na to vyprdnem a ziadnu telku neriesim.
-
A s tym realnim dojazdom to bude takto:Pripojené súbory
Komentár
-
Vyšla nová aktualizácia aplikácie maps+more:
- úplne nový vzhľad plochy
- intuitívne ovládanie aplikácie pomocou hardvérových tlačidiel/ovládacích prvkov v aute
- prispôsobenie dashboardu prostredníctvom widgetov
- optimalizované vahľadávanie cieľov a obľúbených miest
- prehľad o údajoch o jazde
- zjednodušené funkcie pre vodičov vozidiel e-up!Pripojené súbory- Screenshot_2020-01-18-07-59-11-220_de.volkswagen.mapsandmore.jpg (28,8 KB, 272x pozretí)
- Screenshot_2020-01-18-07-58-09-415_de.volkswagen.mapsandmore.jpg (48,4 KB, 206x pozretí)
- Screenshot_2020-01-18-07-59-21-489_de.volkswagen.mapsandmore.jpg (32,8 KB, 201x pozretí)
- Screenshot_2020-01-18-08-00-43-043_de.volkswagen.mapsandmore.jpg (40,0 KB, 185x pozretí)
- Screenshot_2020-01-18-08-00-13-647_de.volkswagen.mapsandmore.jpg (46,3 KB, 178x pozretí)
Komentár
Komentár